Şimdi Ara

ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar;
    konuyu hem bilgilendirme hem de danışma maksatlı açıyorum.
    04/05/2013 tarihinde kuzenimin bilgisayar dükkanında bir Asus X55U notebook aldım. ürünü sürekli masaüstü olarak ekranını kapatmadan kullandım. geçenlerde fotoğraflarda da göreceğiniz üzere bir açılma fark ettim. Ürünü Asus'un sitesinden yetkili servisini bularak - ki bu servis Teleservice firması olmakta- gönderdim.
    Ne kadar ilgili ve bilgili meçhul olan servis personeli insanları bahsettiklerine göre bilgisayarımı incelemişler. Sonucunda nasıl oluyorsa bilgisayarın düşürüldüğü / ya da biryere çarpılarak darbe almasına istinaden bu kırığın oluşacağına karar vermişler. bana 270 TL tamir ücreti çıkardılar.
    Ben de ısrarla bu ücreti kabul etmeyeceğimi ve ücretsiz tamiratını talep ettim.
    Herhangi bir darbe olsa dış kasada da zarar olur diyorum, ki zaten bilgisayar masaüstü olarak kullanılıyor alındığından beri. Toplamda 15-20 kez yerinden kaldırılmıştır.
    Ben birkez daha notebook alırsam ya da birilerine tavsiyede bulunursam kesinlikle ASUS markasının herhangi bir modelinden uzak durmalarını şiddetle tavsiye edeceğim herkese.

    firma ile yapmış olduğum tüm yazışmalar ve bilgisayarın fotoğraflarını aşağıda ve eklerde görebilirsiniz.

    Sizce bunda nasıl bir yöntem izlemeliyim.

    YAZIŞMALARIMIZ

    Ertaç Keskin <ekeskin00@gmail.com>
    22 Eki (2 gün önce)

    Alıcı: mh, mh, bcc: göknil
    Sayın ilgili;
    Seri no: CBN0CX242705468 ile tarafınıza göndermiş olduğum notebook ile ilgili olarak tarafıma 270 tl gibi bir ücret çıkarılarak geribildirim aldım.
    Telefonla tarafıma ulaşan arkadaşlar kasada kırık olduğunu; bilgisayarda herhangi bir başka problem olmadığı için müşteri kaynaklı olduğu bildirimi yapıldı tarafıma. Bir üründe kullanıcı tarafından KIRIK oluşması için o ürünün bir şekilde darbe almış olması gerekmektedir. bilgisayarın düşmesi, biryerlere çarpması, ya da kasten çeşitli alet edevat yardımı ile kasanın zorlanması gerekir. Bilgisayarın herhangi bir darbe almadığı kasasında herhangi bir deformasyon olmadığından bellidir. Kırık bölge incelendiğinde menteşe bölümüne yakın bir yerden olması ürünün kullanım amacına aykırı bir şekilde hata verdiğini / problem çıkardığını göstermektedir. nitekim notebooklar takdir edersiniz ki ekranları kapatılıp açılarak kullanılabilmesi için tasarlanmıştır. kaldı ki tarafımca tamire gönderilen ürün ise 2-3 haftada 1 ya da 2 kez kapatılıp yer değiştiren bir üründür. yani sürekli masaüstü statüsünde kullanılan, sürekli kapatılıp açılmayan bir bilgisayardır. Bu şekilde kullanılan bir bilgisayarın 1 yıldan biraz daha fazla bir zamanda problem çıkarması olmaması gereken bir durumdur kanaatindeyim.

    Bu ürün tarafımca kullanılan 2. ASUS marka notebooktur. ilkinde de benzer şekilde menteşe kısmından yine herhangi bir darbe olmadan kasasında açıklık/kırılma meydana gelmişti. yine ASUS markasına güvenerek başka araştırmaya girmeden ASUS'u tercih ettim. Ama görüyorum ki 2. bilgisayarda da benzer bir hata / problem çıkması bu problemin kronik bir problem olduğunu göstermektedir. Gelişen olaylar beni bir üçüncü kez bilgisayar alacakken markanızı tercih etmemeye yönelttiğini bildirmek isterim. Müşteri memnuniyetini esas alacağınızı düşünüyorum bu geribildirimile.

    Özetle; yukarıda seri numarasını bildirmiş olduğum bilgisayarımın tamiri için belirtilen ücreti, yine yukarıda belirttiğim sebeplerden ötürü kabul etmediğimi bildirerek; GARANTİ KAPSAMI dahilinde ÜCRETSİZ olarak tamir edilmesi rica ederim.

    Gereğininn yapılmasını ve tarafıma bilgi verilmesini önemle rica ederim.


    Satış Sonrası Hizmet Birimi
    10:53 (22 saat önce)

    Alıcı: bana

    Merhaba Ertaç Bey;

    CBN0CX242705468 cihazda belirttiğiniz kasada açılma sorunu kullanım kaynaklı hasar sonucu oluşmuştur. Kasa darbe ve ya düşme sonucu hasarlanmıştır ve servisimizde ücretli olarak onarım görebilecektir.

    Customer Memo:
    BILGISAYARIN KULLANICI TARAFINDAN BAKILDIGINDA KAPAGIN SAG TARAFINDA KASA AÇILMASI.(NOT KAGIDI ILE ÜSTÜNDE BELIRTILMISTIR) BILGISAYAR DÜSMEMIS YA DA DARBE ALMAMISTIR.
    Memo:
    LCD COVER 100 TL LCD BEZEL 100 TL SERVİS 70 TOPLAM 270 TL SOL ALT KISIM KIRIK

    ÖDEME BİLGİLERİ:
    Alacaklı Hesap: ASUS Bilgisayar Sistemleri Tic. Ltd. Şti.
    Türkiye Ekonomi Bankası (TEB) Koşuyolu Şubesi, Hesap No: 563 – 42884670
    IBAN : TR 9800 0320 0000 0000 4288 4670


    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri




    Ertaç Keskin <ekeskin00@gmail.com>
    13:31 (20 saat önce)

    Alıcı: Satış

    Merhaba;
    Peki böyle bir durumda nasıl oluyor da kasa dışından düşme ya da çarpma darbesi belli olmamaktadır? Bununla ilgili teknik açıklama rica ediyorum.
    3. kez yazılı olarak 3 ya da 4 kez de telefonda belirttiğim üzere ürün herhangi bir darbe almamıştır ya da düşmemiştir.
    Tekrar sizden ürünü bu gözle incelemenizi ve garanti kapsamında değişim yapmanızı rica ediyorum.
    Olumlu geri bildirimlerinizi rica ederim.

    Saygılarımla;

    Ertaç KESKİN



    23 Ekim 2014 10:53 tarihinde Satış Sonrası Hizmet Birimi <mh@asus.com> yazdı:


    Satış Sonrası Hizmet Birimi
    15:49 (17 saat önce)

    Alıcı: bana

    Merhaba Ertaç Bey;

    Cihaza bir darbe olmadan kasa kendiliğinden açılmamaktadır. Cihaz donanımlarından kaynaklı bir durum oluşması halinde servisimiz bu durumu tespit edecektir. Ancak kasada fiziksel bir hasar vardır. Cihazın nasıl hasarlandığını tespit edemiyoruz. Ancak servisimize geldiği andaki durumunu kontrol ederek tespitlerimizi paylaşıyoruz. Cihazınız kulanım kaynaklı zarar görmüştür ve ücretli onarım görebilecektir.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri

    From: Ertaç Keskin [mailto:ekeskin00@gmail.com]
    Sent: Thursday, October 23, 2014 1:32 PM
    To: Satış Sonrası Hizmet Birimi
    Subject: Re: notebook tamiri hk


    Ertaç Keskin <ekeskin00@gmail.com>
    16:48 (17 saat önce)

    Alıcı: Satış

    Merhaba tekrar.
    Geri bildirimlerinizden anladığım kadarıyla üründe herhangi mantıklı/ detaylı bir inceleme yapılmamış ve sadece kırık olduğu ve bunun da müşterinin hatası( düşürmesi ya da çarpması sonuçlu) olarak genelleme ile yaklaşılmaktadır.
    Ürünün darbe almış olması durumunda dışında da zarar olacağını açık ve nettir. fakat benim defalarca ısrar etmeme rağmen bu kapsamda bir inceleme olmadığını ve buna dikkat edilmeden karar verildiğini görüyorum.
    sürekli olarak aynı geribildirimi yaptığınız için teşekkür ederim.
    üzülerek belirtmek isterim ki bir müşterinizi ve peşinden markayı tercih edecek birçok müşteriyi daha kaybettiniz.

    anladığım kadarıyla bu hususta sizinle bir mutabakata varamayacağız. ben konuyu yarın itibariyle Tüketici Hakem Heyetine taşıyacağımı bildirmek isterim..

    Geri bildirimleriniz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortis Et Liber -- 24 Ekim 2014; 9:57:47 >







  • merhaba Arkadaşlar;
    bilgisayarı geçtiğimiz hafta ikinci kez gönderdim aynı taleple.
    bu kez sağolsunlar format atmışlar ve JAPON YAPIŞTIRICISI İLE YAPIŞTIRMIŞLAR.
    sanırım bu şekilde hatalarını giderdiklerini ve müşterilerine cevap verdiklerini düşünüyorlar
     ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI




  • Tekrar merhaba arkadaşlar;
    ASUS Türkiye Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede ürünü xxxxxx hanım adına tekrar göndermemi istediler. ben de gönderdim ürünü, tüm yazışmaları ve fotoğrafları ekleyerek.
    şaka gibi bir geribildirim geldi firmadan .... aşağıda herhangi bir ekleme yapmadan paylaşıyorum....
    ne ala memleket, zaten senin problemini çözmesem de zaten benim mal sattığım bir sürü insan var. zaten kazanacağımı ondan kazanıyorum diyor arkadaş....satıyorum mallarımı gerisi ile ilgilenmiyorum.

    buyurunuz gelen cevabı....



    ASUS CASEID=RPTM20141225200187-653



    Merhaba Ertaç Bey;

    CBN0******** seri numaralı ürününüz için servisimizde uygulanan bir yapıştırma işlemi söz konusu değildir. Ürününüz ücret onayı beklemektedir.

    Sonuç: URUNUN SON GELISINDE YAPISTIRICI ILE HIC BIR ISLEM YAPILMAMISTIR KASADA YAPISTIRICI ILE ILGILI BIR IZ YOKTUR. KULLANICI HATASIDIR URUN KIRIKTIR
    LCD COVER 100 TL + BEZEL 100 TL + SERVİS 70 TL = TOPLAM 270 TL

    Bilgilerinize,

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri
    asus.com/tr/support
    Tel: 0216 524 3000
    Fax: 0216 481 8380
    Adres: Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi C-Blok D.1, 34692 Kısıklı/Üsküdar/İstanbul



    -




  • Bende malesef Asus aldım , Teleservis kan eminicisinden uzak durun.
    Konu açman iyi olmuş.
  • elimden geldiğince zorlayacağım.
    sonuçta benim kullanıcı olarak herhangi bir hatam yok.
    Teleservis maalesef asus'a yakışmayacak bir seçim olmuş
  • Merhaba Arkadaşlar;
    ASUS'tan yeni, güncel ve değişmez bir cevap daha geldi.
    gelen iletiyi ekliyorum direkt olarak.
    Firmanın nasıl aciz ve herşeyden bihaber olduğunu görün isteyerek yazılanları yayınlamak için konuyu açtım. Ne olacak sonunda....ben de bilmiyorum....
    Ama umarım asus alacak birini ya da birilerini bir şekilde engellerim ya da kararından caydırırım.




    From: Satış Sonrası Hizmet Birimi [mailto:mh@asus.com]
    Sent: Monday, December 29, 2014 4:11 PM
    To: 'Ertaç KESKİN
    Subject: Re:Re:notebook hk. [ID=RPTM20141225200187-653]

    Merhabalar;

    Ürününüz garantili olarak işlem görememektedir. Ücret onayı verilmesi halinde cihazınız onarım görebilecektir.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri

    EMEA Region
    RC-TR Istanbul
    mh@asus.com
    Tel : +90.216.524.30.00
    Fax : +90.216.481.83.80
    Adres : Alemdağ Cad. Masaldan İş Mrk. C Blok D:1 Kısıklı/Üsküdar/İstanbul
    ASUSTeK COMPUTER TURKIYE
    Inspiring Innovation – Persistent Perfection




  • Hocam geçmiş olsun fakat bu asus almayın denecek bir şey değil. O zaman hiç bir markayı almayalım her marka için okunan şikayetler bunlar. Yanlış anlamayın savunduğumdan değil siz konunuzda zaten haklısınız. Bu konu bence birazda devletin el atması gereken bir konu. Kullanıcı haklarını daha iyi bir şekilde düzenlemek gerekli her anlamda. İthal ürüne vergi bindirene kadar ülkede servis görevini üstlenen firmaların daha çok müşteri memnuniyeti çalışmalarını sağlayacak düzenlemeler yapılamaz mı? Yani tek asus da olsa almayalım tamam da her firma da bu sıkıntıları yaşama oranımız bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wpbykrm -- 29 Aralık 2014; 17:51:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba;
    Kesinlikle haklısınız bu konuda.
    bu benim 2. asus dizüstü bilgisayarım ve her iki bilgisayarda da aynı sıkıntıyı yaşadım. her iki bilgisayar da çok fazla açılıp kapanmamasına karşın ikisinin de kasaları ayrıldı 1 sene içinde.
    iş için ise HP ve Samsung dizüstü bilgisayar kullanıyorum hem de günde kaç kez toplantılara gidip gelirken kapatıp açtığımın sayısını bilmiyorum. iş bilgisayarlarımda ise tık yok.
    belki de bana denk geldi asus problemi. üstüne üstlük bir de teleservis firmasının ciddiyetsizliği ve süreçlerinden bihaber oluşu iyice çıldırttı.
  • Fortis Et Liber F kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Açıkçası bende Asusda böyle bir sıkıntı pek duymadım hatta sizin ki gibi menteşe veya o civardaki ekran kasa açıklığı gibi ilk sizden duydum diyebilirim. Bende Asus kullanıyorum yıllardır bir sıkıntı çıkarmadı maşallah.
  • Merhaba Arkadaşlar;
    SON BOMBAA...

    Teleservice - Asus bu kez bilgisayarımı "ÜRETİCİ KAYITLARINA GÖRE CİHAZINIZIN GARANTİ SÜRESİ DOLMUŞTUR" geribildirimi ile gönderdi.
    Fatura tarihini merak edenler olur diye söyleyeyim :) 05/04/2013.....
    Takdire değer hizmetlerinden ötürü tebrik ve teşekkürlerimi sunarım kendilerine




  • bakın teleservice benide ayar etmişti zamanında müşteri hizmetlerini arayıp bir zaat kendi servislerinde onarılmasını söyledim sorunum giderilmişti teleservise gönderiom orasını düzeltio arkasını bozuyo nasıl saçma sapan bi firma anlamadım 3 kere gitti teleservise düzelmedi en son sinirlendim asus kendi servisinin kargo numarasını istedim hep teleservise yönlendiriorlar özellikle kendi servisini isteyin istanbuldaki

    RCTR-IST
    Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkesi No:60 C Blok D:1 , Kısıklı, Üsküdar, Istanbul

    hep buraya gönderirim ben hiç sorun yaşamadım bu servis ile ama ne zaman teleservise gitse bi sorun çıkarıyolar
  • Merhaba;
    ben de dün 4. kez gönderdim. geri gelince ki kuvvetle muhtemel değişimi yine yapmayacaklar; ben de tüketici hakem heyetine ürün değişimi için başvuracağım.
    ama ek olarak sizin dediğinizi de bir denenebilir tabiiki.
    teşekkürler geribildiriminiz için.
  • öenmli değil teleservise geldi geleli asus teknik servisinden bende nefret ettim
  • Tekrar merhaba arkadaşlar;
    teleservice denen firmanın son bombasını paylaşıyorum.....
    rezillliği terbiyesizliği görün....
    4. gönderimde bilgisayarın arızalı bölümünü sökmüşler. sonrasında zahmet edip toplamamışlar bile.

     ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI ASUS NOTEBOOK KASA AÇILMASI




  • Aynı marka laptoba sahibim malzemesi gerçekten dandik x550 serisinin. Klavyesi durduk yere bozuldu garantiye yolladım. Bende klavye soketi gevşemiştir diye içini açtım böyle 7-8 kere içini açıp kapattım sonuncusunu yıranmış vidaları boyamak için açtım; yanlışıkla touchpad'i ben bozdum yolladım garantiye sonra asus'u aradım " onarımınız garanti dahilinde yapılacaktır" dedi. İnşallah düzgünce yapıp gönderirler
  • HP ve ASUS marka notebook kullanım deneyimlerime dayanarak bu iki markayı kapımdan sokmam bir daha. Şu an kullandığım Asus N53SM notebook cihazımın lcd çerçevesi menteşe diplerinden çatladı ve kırılarak döküldü. Forumda onlarca kişi N53 serisinin kronik bu hatasından muzdarip. Eğer kronik bir hata varsa üretici garanti süresine bakmaksızın değişim yapmalı bana göre. Ama garantide bile sorun çıkarıyor Asus. Piyasada da bulamıyorum bu parçayı. Eminim ki kıytırık bu plastik parça için verecekleri fiyat 100 TL parça + 70 TL işçilik en az.

    Kırık dökük kullanıyorum Asus servisinde düdüklenmeyeyim diye :)
  • Unutmadan bir not daha ekleyim. Asus tablet bilgisayarımında dış camı çatlamıştı. 310 TL ye aldığım tabletin dış camının değişimi için Asus servisinin verdiği fiyat 224 TL :))
  • pişkinliğin vurdumduymazlığın da bu kadarına pes....
    yazıklar olsun....

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3013700/

    hukuki olarak yapabileceğim birşey var mı bununla ilgili olarak arkadaşlar?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.