Şimdi Ara

Asus PG258Q Ölü Piksel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Geçtiğimiz hafta HB'dan indirim ile aldığım Asus PG258Q monitör bugün elime geçti.
    Henüz bilgisayarım olmadığı için evdeki yadigar laptop'a hdmi ile bağlayarak ölü piksel var mı yok öğrenmek istedim.
    Çeşitli websitesi/video aracılığı ile masaüstündeki windows simgesinin hemen üstünde siyah bir noktacık (sanırım ölü piksel bu oluyor) belirdi ve hangi siteye gitsem hangi videoyu izlesem hiç kaybolmadı.
    (Not: Ölü piksel için monitöre çok yakın durdum ve başka tespit edemedim, kullandığım masa 90cm genişliğinde olduğundan normal olarak sandalyede otururken ölü pikseli farkedemiyorum)

    Şimdi gelelim merakıma;

    Ölü bir piksele sahip monitörlerin ölü piksel olmayan monitörlere karşı zamanla ölü piksel sayısının artmasında bir etkenliği var mıdır?
    Nazar boncuğu olarak kalmasında bir problem olur mu? (iade vs süreçleri ile uğraşmak yoğun bir tempoda çalıştığım için zor geliyor)
    HB ve/veya Asus 1 ölü piksele ürün iadesi yapar mı? Bununla ilgili bir deneyimi olan var mıdır aramızda?

    Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.







  • Arkadaşlar yardım edecek kimse yok mu?



    Bu arada hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım gönderin servise kontrol ettirelim dediler, asus müşteri hizmetlerini aradım 5'den az ölü piksel için değişim yapmıyoruz fakat aldığınız firmaya gönderin onlar iade kabuledebilir dediler.



    Açıkçası değişim veya iade olmayacaksa monitörün git gel yapmasından başka bir arıza ile karşıkarşıya kalmamak için çekiniyorum.



    Lütfen benzer deneyimlerinizi paylaşır mısınız?



    Ayrıca ölü piksel sayısının artmayacağını bilsem yine göndermeyebilirim, neticede oturduğum sandalyeden hem görünmüyor hem de sol alt köşede olduğu için görseniz bile odaklanabileceğiniz bir bölgede değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Aynı monitörü geçtiğimiz ay ben de satın aldım. Reklam olmasın diye siteyi yazmıyorum. Garanti şartlarıyla alakalı bir kaç yerde tüketici kanunları gereği 1 tane bile ölü pixel olması durumunda iade hakkımız olduğu yönünde yazılar okumuştum. Bunun yanı sıra internetten satın alınan ürünler için de ekstra olarak 14 gün içersinde herhangi bir sebep göstermeksizin iade alınıyor diye biliyorum. Biraz araştırmanızı tavsiye ederim ya da bilen arkadaşların yorumlamasını bekleyin.
  • Aynı problem ile karşılaşabilecek arkadaşlara fikirleri olması açısından yazıyorum.



    Hb firmasının müşteri hizmetlerini aradığımda 1 adet ölü piksel olduğunu fakat hiçbir ambalaja zarar vermediğimi/ açmadığımı (kendi hdmi kablom ile kontrol etmiştim) söylemiş, iade veya değişim istediğimi belirtmiştim.



    Bugün firma tarafından iade ücretinin yatırıldığına dair mesaj aldım, kartımı kontrol ettiğimde bekleyen provizyon olarak gözükmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rustandmarried

    Aynı problem ile karşılaşabilecek arkadaşlara fikirleri olması açısından yazıyorum.



    Hb firmasının müşteri hizmetlerini aradığımda 1 adet ölü piksel olduğunu fakat hiçbir ambalaja zarar vermediğimi/ açmadığımı (kendi hdmi kablom ile kontrol etmiştim) söylemiş, iade veya değişim istediğimi belirtmiştim.



    Bugün firma tarafından iade ücretinin yatırıldığına dair mesaj aldım, kartımı kontrol ettiğimde bekleyen provizyon olarak gözükmektedir.

    Şanslısınız, Hepsiburada Servis onayı olmadan bu durumlarda iade kabul etmiyor normalde...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.