Şimdi Ara

ASUS PISMANLIKTIR GIR VE OKU (n550jk-168h)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Teknosadan n550jk-168h aldım turuncu indirimden ve kaskolattım. Laptopta performans olarak bir sıkıntı yok bunu baştan söyleyim, fakat kalite yerlerde. Normalde herşeyden memnuniyetsiz olan müşterilerden değilim veya yok yere herşeye ters tarafından bakanlardan ama bu sefer bunlar yazma ihtiyacı hissediyorum çünkü abarttılar.

    İlk aldığım laptop bayağı ısınıyordu teknosaya götürdüm, ısınması normal dediler iyi peki dedim. Tasarım böyleymiş demekki doğrudur. Fakat orada laptopu incelerken cd-rom'un tek tarafının içe doğru göçük olduğunu farkettim, yenisiyle değiştirdiler.
    Yeniyi eve götürdüm kurdum, wireless bozuk, tekrar götürdük teknosaya. Adamlar yine değişim verdiler, 3. yü orada açtık bu sefer birde ne görelim, tuşları göçük. Kabul etmedik. 4. laptopu getirdiler, onuda açtık orada kasasında darbe var. Bunuda kabul etmedik. Bunun üzerine farklı mağazasından söylendi laptop. Bu sefer laptopu aldık birşeyi yok gibi gözüküyordu, ekran sadece dik pozisyonda tam kapanmıyor hafif aralık kalıyordu, ve bir tarafı biraz daha sıkı kapanıyor, yani çok ince bir yamukluk var ama artık olsun o kadarda dedik. Bundan 4 saat önce laptopu kullanmaya başladım, fırsatım olmadığından ötürü ancak fiziksel sıkıntıları inceleyebilmiştim. Kullanmaya başladıktan sonra farkettimki, blue-ray'in tek tarafındaki tırnağı tutmuyor. Bir tarafından kuvvet uygulayınca açıkken, kapanmıyor ve tutmuyor. Diğer taraftan ise kapanıyor.

    Şimdi soruyorum size bu nedir? 5 KERE TEKNOSADAN LAPTOP DEĞİŞİM YAPILIYOR 5İDE BOZUK.

    Ben teknosada bir suç olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimal asus servisi tamirdeki gözden düşen laptopları elektronik marketlere sıfır diye satıyor. Ben sanmıyorum laptopların teknosa veya teknosa toptancısında açıldığını; nitekim harddisk sentinel ile kontrol ettim kullanım süresi hard disk'in sıfır gözüküyor, yani laptoplar kullanılmamış. Peki ASUS NE YAPIYOR? Müşteriden dönen laptopu teknik servis inceliyor, herşeyini sıfırlıyor (sözde) ve elektronk toptancılara tekrar dağıtıyor. Böyle olunca ne oluyor. Yeni üretilmiş gıcır gıcır laptop değil başkasının bozuğu olan kusurlu laptop dönüp duruyor Türkiye'de, Tayvan'daki fabrikadan ise çok az sayıda laptop geliyor, artık hangi şanslıya denk gelirse onlar. AYIP SANA ASUS.

    Buradan ASUS Marka laptop alacak olan, BİLİNÇLİ MÜŞTERİLERE kesinlikle almamalarını öneriyorum. Benim gibi bilinçli ve dikkatli müşteriler Böyle markaya katlanamaz benim gibi. Ama eğer aldığınız laptopun kaç ram olduğunu bile aldıktan sonra öğrenen müşteri profilindenseniz boşverin dediklerimi.


    Ne mi olacak? 5. sefer değişimden gelen laptopuda geri göndereceğim, ya 6.yı alacağım yada para iadesi isteyeceğim.







  • Asusunda suçu olabilir.Arkadaşımda asus kullanılıyor harddisk hatasından dolayı 4 kere değişime gitti(hdd)Ama ne tesadüf ki arkadaşımda teknosadan.Şunuda belirtmeliyim teknosadan aldığım ürünlerin %20sinden memnun kaldım.Zamanında sıfır diye teşhir ürününü gözümün önünde elektronikten anlamayan birine sıfır diye sattılar.Daha sonra tehşirdeki fotoğraf makinesinide aynı şekilde bana satmaya kalktılar.Teknosadan nefret ettiğim kadar başka bir tekno mağazadan etmedim.Vatandan alışveriş yapıyorum yada bimeks/mediamarkt a bakıyorum.Burda sorun asusun olduğu kadar teknosanında.Şimdi siz değişime gitmeseydiniz başkası o notebook u alacaktı o diyecektituşlarda çökükler kasada kozmetik sorunları var diye.Ben genel olarak teknosadan şikayet edildiğini görüyorum.Bende ediyorum alışveriş yapımıyorum.
  • Valla arkadaşım vatanbilgisayardan alışveriş yaptı, aldığı laptop kullanılmış çıktı harddisk sentinelden kontrol edilince harddiskin kullanılmış olduğu ortaya çıktı. Mediamarkt'tada benzer olay duydum. Teknosadaki olayın böyle olduğunu düşünmüyorum, teşhir ürünü satmaya çalışmaları zorla değil sonuçta. Bence sorun büyük ölçüde ASUS'un 3. dünya ülkesi olduğumuz için elektronik marketlerimize özürlü malları gönderiyor, sonuçta buradaki tüketici ile almanyadaki tüketici arasında fark var. Burada teknosanın suçu bunu denetlememesidir bence en çok. Bilgisayar iyi güzel, fakat niye hepsinde bir kusuru var 4bin lira para veriyorum ben burada ve sonuç bu. Amerikalı 1.100 dolar veriyor aynı laptopa, hem daha ucuz hem kalitesi daha yüksektir.
  • zaten asus laptop alıp bozulursa ayvayı yediniz.asus türkiye ürünü tamir etmeden geri gönderiyor yada tamir için oldukça fazla para istiyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dell G515 SE [Ana Konu]
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.