Arkadaşlar merhabalar, Amazon üzerinde satın almış olduğum tarafıma yaklaşık yarım saat öncesinde ulaştı, Öncelikle kutu açılışında herhangi bir koruma bandı yoktu, kutuyu hiçbir garanti bandı olmadan direkt açtım, Sonrasında anakart jelatininde koruma bandı olacağını düşündüm ama onunda üzerinde herhangi bir koruma bandı yoktu direk açabildim, Tek sorunun bana daha öncesinde açılmış bir ürün gönderildiğini düşünürken Ana kart arka kısmında pcb üzerindeki yol hatasını gördüm; PCB hatasının resimlerini eke koydum ekte detaylandırabilirsiniz. Ayrıca cihazı çalıştırıp elektrik vermedim. Sizce ne yapmalıyım satın aldığım webden al iş ortagına telefon ile ulaşılmıyor sadece durumu özetleyen mail attım. |
Asus Rog Strix Z690-F Gaming Wi-Fi Intel Z690 LGA1700 DDR5 6400
-
-
iade falan oluştur geri ver hemen
-
Resimden pek anlaşılmıyor, fakat orada bir şey var gibi. Anakart kutularında statik poşet dışında bir bant vb. birşey bulunmuyor. Aldığın yer ile görüşüp iadesi konusunda görüşebilirsin.
-
Devre yolları yanmış iade almaları için elinden geleni yap. Amazon bu konuda çok iyi direkt iade alıyor. Zamanında servise göndermek istediğim anakartı iade almışlardı ve 2 aydır bendeydi kullanıcı hatası olmasına rağmen iade aldılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Asus un geri cagirdigi seriye mi denk geldin acaba? Birisi calisirip bozmus olabilir, bir parcayi ters takmisti asus yanlis hatirlamiyorsam. Bu ramlerle ilgiliydi ve anakarta hasar verebiliyordu. Senden önceki direk iade etmis, mecburen sende et ve baska bir model bak, gecmis olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonuç ne oldu bende merak ettim.
-
Ayni gün kisiklidaki teknik sevise kendim goturerek birebir değişim yaptim malum iade etmek çok saçmaydı çünkü fiyatlar yükselmişti iyi ki de iade etmemişim şu anda çok çok daha pahalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun.
-
Geçmiş olsun.
Konuyu görmüşken; ASUS’larda sıfır ürünlerde bant olmama durumları görülebiliyor hatta moboların özellikle dış kutularında marka-model fark etmeksizin bant olmama durumları görülebilmektir.
Z690 HERO’ların çok az bir kısmında üretim hatası durumları oluşmuştu, sizdeki model ile herhangi bir alakası yok. Yüksek ihtimalle stock olarak hatalı ürün denk gelmiştir. Ama tabii kesinkes ne olup bittiğini bilmemiz zor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gecmis olsun, cözüme kavusmus. İade derken, iade edip kart alma öylece bekle anlaminda söylenmedi zaten. Ya aynisi ile degisim yapilir yahut farkli bir model bakilir, cünkü ihtiyac ve alinacak diye bakiyoruz. O gün alacagin farkli kart, bugün yine daha pahali olurdu. İndirimden aldiysan, zaten iade edip 1-1e degisim istemen gerekirdi. Bunu aldigin yer ile görüsebilirdin. Su olduysa, aldigin yer, servise götürmen gerektigini söylediyse, yine yapacak birsey yok, mecbur servise götürecektin. Kart elinde, hayirli olsun.
Bu arada sorun devre yollari miymis? Ne söylediler?
(Ayni gün degisim yapmissin, simdi fark ettim)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 14 Haziran 2022; 10:56:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X