Şimdi Ara

ASUS ROG Swift PG278Q 1440p Kullananlar Kulübü (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
187
Cevap
2
Favori
9.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zeewbl kullanıcısına yanıt
    Nieki benim her yerde her zaman144hz sabit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xstrayder123 X kullanıcısına yanıt
    Öyle aptalca bir düşünceye girmiştim de sonra geçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeewbl

    Hocam beni de yazabilirsin listeye. Vatan Söğütözü şubesinden aldım. Testlerini yaptık şubede sorunsuzdu. Akın ağabey sağolsun baya ilgilendi. 3000 içerdeyiz hadi geçmiş olsun

    Ekledim hayırlı olsun

    @zeewbl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    değerli arkadaşlar;


    21/01/2015 tarihinde aldığım ROG PG278Q monitörü garantiye gönderme sürecine girdim.. hikayesi şöyle;

    Laptoptan MiniDP-DP kablosu kullanarak 144Hz alıyorum. fakat özellikle 2016 başından itibaren oyun veya masaüstünde çok sık şekilde tekrar eden saniyelik bir kapanma-tekrar açılma söz konusu.

    GSYNC aktif iken de, kapalı iken de oluyor.. mesela kırmızı ışığı yanarken birden turuncuya düşüyor, sonra bir defa daha kapanıp geri geliyor. veya beyaz ışık açıkken (ULMB Modu) kapanıp açılıyor veya hiç gelmiyor. (NO SIGNAL)


    -önceleri kablodan olduğunu düşündüm, kabloyu değiştirdim, sorun çözülmedi
    -Windows 10'da problem olduğunu düşündüm, Win8.1'e döndüm, sorun çözülmedi
    -Nvidianın neredeyse 352.xx kodlu driverlarından hiçbiri ile sorun çözülmedi
    -Ekran kartından diye düşündüm, Evde atıl duran VG248QE ile denediğimde hiç problem yok, açılıp kapanma yok.. herhalde GSYNC kaynaklı diye kapatıp denedim, aynen sorun devam ediyor..


    monitörü garantiye gönderen varsa süreci kısaca yazabilir mi acaba?

    Monitörü garanti belgesi satıcı firma tarafından kaşelenmiş ve faturanın 1 nüsha kopyası ile birlitke asus yetkili servisine gönderin.

    Asus size kargo firması anlaşma kodunu söylüycek onun üzerinden göndericeksiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    değerli arkadaşlar;


    21/01/2015 tarihinde aldığım ROG PG278Q monitörü garantiye gönderme sürecine girdim.. hikayesi şöyle;

    Laptoptan MiniDP-DP kablosu kullanarak 144Hz alıyorum. fakat özellikle 2016 başından itibaren oyun veya masaüstünde çok sık şekilde tekrar eden saniyelik bir kapanma-tekrar açılma söz konusu.

    GSYNC aktif iken de, kapalı iken de oluyor.. mesela kırmızı ışığı yanarken birden turuncuya düşüyor, sonra bir defa daha kapanıp geri geliyor. veya beyaz ışık açıkken (ULMB Modu) kapanıp açılıyor veya hiç gelmiyor. (NO SIGNAL)


    -önceleri kablodan olduğunu düşündüm, kabloyu değiştirdim, sorun çözülmedi
    -Windows 10'da problem olduğunu düşündüm, Win8.1'e döndüm, sorun çözülmedi
    -Nvidianın neredeyse 352.xx kodlu driverlarından hiçbiri ile sorun çözülmedi
    -Ekran kartından diye düşündüm, Evde atıl duran VG248QE ile denediğimde hiç problem yok, açılıp kapanma yok.. herhalde GSYNC kaynaklı diye kapatıp denedim, aynen sorun devam ediyor..


    monitörü garantiye gönderen varsa süreci kısaca yazabilir mi acaba?

    Monitörü garanti belgesi satıcı firma tarafından kaşelenmiş ve faturanın 1 nüsha kopyası ile birlitke asus yetkili servisine gönderin.

    Asus size kargo firması anlaşma kodunu söylüycek onun üzerinden göndericeksiniz..

    çok teşekkür ederim. bu sürecte gönderdim, anakart ve bilmemne işlemcisi garantiden değişip geldi..


    yalnız dikkatimi çeken bir husus oldu, üzerinde çizik olmamasına rağmen sayın vbalıkcı'nın başına geldiği gibi bana da monitörde çizikler vs diye yazmışlar.. bundan sonra gerekirse ups'ten tutanakla göndereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    değerli arkadaşlar;


    21/01/2015 tarihinde aldığım ROG PG278Q monitörü garantiye gönderme sürecine girdim.. hikayesi şöyle;

    Laptoptan MiniDP-DP kablosu kullanarak 144Hz alıyorum. fakat özellikle 2016 başından itibaren oyun veya masaüstünde çok sık şekilde tekrar eden saniyelik bir kapanma-tekrar açılma söz konusu.

    GSYNC aktif iken de, kapalı iken de oluyor.. mesela kırmızı ışığı yanarken birden turuncuya düşüyor, sonra bir defa daha kapanıp geri geliyor. veya beyaz ışık açıkken (ULMB Modu) kapanıp açılıyor veya hiç gelmiyor. (NO SIGNAL)


    -önceleri kablodan olduğunu düşündüm, kabloyu değiştirdim, sorun çözülmedi
    -Windows 10'da problem olduğunu düşündüm, Win8.1'e döndüm, sorun çözülmedi
    -Nvidianın neredeyse 352.xx kodlu driverlarından hiçbiri ile sorun çözülmedi
    -Ekran kartından diye düşündüm, Evde atıl duran VG248QE ile denediğimde hiç problem yok, açılıp kapanma yok.. herhalde GSYNC kaynaklı diye kapatıp denedim, aynen sorun devam ediyor..


    monitörü garantiye gönderen varsa süreci kısaca yazabilir mi acaba?

    Monitörü garanti belgesi satıcı firma tarafından kaşelenmiş ve faturanın 1 nüsha kopyası ile birlitke asus yetkili servisine gönderin.

    Asus size kargo firması anlaşma kodunu söylüycek onun üzerinden göndericeksiniz..

    çok teşekkür ederim. bu sürecte gönderdim, anakart ve bilmemne işlemcisi garantiden değişip geldi..


    yalnız dikkatimi çeken bir husus oldu, üzerinde çizik olmamasına rağmen sayın vbalıkcı'nın başına geldiği gibi bana da monitörde çizikler vs diye yazmışlar.. bundan sonra gerekirse ups'ten tutanakla göndereceğim.

    Aynısını banada yapmışlardı. Ellerini güçlendirmek için klasik olarak o notu düşüyorlar.

    Hatta benim ekranın ayağında çizik olmamasına rağmen kocaman bir çizik var ürün ayağında diye fotoğraf göndermişler.

    Yetkili servisle epey bir kavga ettim en sonunda ekran için DOA raporu vermişlerdi




  • Neredeyse UHD TV fiyatına alınan bu monitörde bu kadar problem çıkması ne kadar kötü aslında...
  • epeydir kullanmaktayim hic bir sorun yok

    gayet memnun kaldim
    sadece asus logo orasi isiniyor okadar
  • bu fiyata bu sorunlar hiç de hoş değil

    yakışmıyor hala demekki sorunlar devam ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthyrr1976fy -- 14 Ağustos 2016; 0:08:53 >
  • hillx kullanıcısına yanıt
    Aynen ısınıyor. Ama napcanki orayı? Oyunmu oynucan, ekranami bakcan, asuslogosuna bakıp ellicen ısısını mi kontrol etcen? Çok harika monitor. Hiçbir sıkıntı görmedim taktım dp yi kullandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    değerli arkadaşlar;


    21/01/2015 tarihinde aldığım ROG PG278Q monitörü garantiye gönderme sürecine girdim.. hikayesi şöyle;

    Laptoptan MiniDP-DP kablosu kullanarak 144Hz alıyorum. fakat özellikle 2016 başından itibaren oyun veya masaüstünde çok sık şekilde tekrar eden saniyelik bir kapanma-tekrar açılma söz konusu.

    GSYNC aktif iken de, kapalı iken de oluyor.. mesela kırmızı ışığı yanarken birden turuncuya düşüyor, sonra bir defa daha kapanıp geri geliyor. veya beyaz ışık açıkken (ULMB Modu) kapanıp açılıyor veya hiç gelmiyor. (NO SIGNAL)


    -önceleri kablodan olduğunu düşündüm, kabloyu değiştirdim, sorun çözülmedi
    -Windows 10'da problem olduğunu düşündüm, Win8.1'e döndüm, sorun çözülmedi
    -Nvidianın neredeyse 352.xx kodlu driverlarından hiçbiri ile sorun çözülmedi
    -Ekran kartından diye düşündüm, Evde atıl duran VG248QE ile denediğimde hiç problem yok, açılıp kapanma yok.. herhalde GSYNC kaynaklı diye kapatıp denedim, aynen sorun devam ediyor..


    monitörü garantiye gönderen varsa süreci kısaca yazabilir mi acaba?

    Monitörü garanti belgesi satıcı firma tarafından kaşelenmiş ve faturanın 1 nüsha kopyası ile birlitke asus yetkili servisine gönderin.

    Asus size kargo firması anlaşma kodunu söylüycek onun üzerinden göndericeksiniz..

    çok teşekkür ederim. bu sürecte gönderdim, anakart ve bilmemne işlemcisi garantiden değişip geldi..


    yalnız dikkatimi çeken bir husus oldu, üzerinde çizik olmamasına rağmen sayın vbalıkcı'nın başına geldiği gibi bana da monitörde çizikler vs diye yazmışlar.. bundan sonra gerekirse ups'ten tutanakla göndereceğim.

    Aynısını banada yapmışlardı. Ellerini güçlendirmek için klasik olarak o notu düşüyorlar.

    Hatta benim ekranın ayağında çizik olmamasına rağmen kocaman bir çizik var ürün ayağında diye fotoğraf göndermişler.

    Yetkili servisle epey bir kavga ettim en sonunda ekran için DOA raporu vermişlerdi

    Anlamıyorum ya,monitörde çizik vs olmasıyla garanti arasında ne bağlantı var ya. Ben ürünü düşürüp kırdım,üzerine su döktüm,yüksek voltaj ver mi vs de garantide sorun çıkartıyorlar?Belki ben monitörü çizmekten hoşlanıyorum,belki daha iyi gözüküyor onlara ne?Bence bu nasıl masraftan yırtarızın bahaneleri...




  • formattan sonra düzeldi bu oyunda ise ghost racon fatura solider oyun 60 hz kitli zannedersem d11 de d9 problem yok ama bunun cebabını bekliyem şimdiden teşekkürler hem oyun için hem diğer film izleme vs işler gibi hangi ayarlar daha muadil olur...
  • 2moon kullanıcısına yanıt
    vatandan aldım 24 inç g sync pg 248 sıfır sıkıntı renkler mükemmel ıps ye yakın ekle kardeş benide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imam003 -- 2 Eylül 2016; 19:54:07 >
  • merhaba bu monitörün ekranını neyle temizliyorsunuz acaba ?
  • SLM. Arkadaşlar

    1 kasımda bimeksten bende bu monitörü aldım ,aldım almasınada bir türlü kullanamadım
    ilk olarak monitör displayport kablosuyla geliyor ve benim ekran kartında bu giriş yok
    ertesi gün vatana gittim dis.porttan hdmı dönüştüren kablo aldım çalışmadı (no signal)
    zar zor geri iade ettim teknobiyotikten benzer bir kablo aldım aynı sorun devam ediyor.
    monitörün bozuk oldugundan şüpeleniyorum

    -Monitörü sadece fiş baglantısını yapıp açtıgımda ortadda amblem ve sağ alt köşede asus yazısı geliyor hemem peşine no signal yazıyor
    -Hdmı dönüştürücü kabloyu bağlayıp açtıgımda da durum aynı ayarlarda monitör gözükmüyor bile(2.ekran ile pcyi açıp baktım tv baglayınca gözüküyor, o yüzden ekran kartında ve hdmı girişinde sorun yok bence)
    -Yaklaşık 1 haftadır aklıma gelen gelmeyen her şeyi denedim tık yok
    -Bu arada şunuda fark ettim psunun düğmesi kapalı iken monitörü pcye baglayınca psu fan dönmeye başlıyor psunun düğmeyi açınca duruyor
    -Sol alt köşe karanlıkta bakıldıgında daha karanlık bariz bir gölge var
    -Ayaktaki işık yanmıyor
    -14 gün içinde iade hakkım var(4gün kaldı) ,sorunu çözemezsem geri gönderecegim tabi sorun çıkarmazlarsa.
    -bir kaç resim ve video var atabilirsem onlarıda size gösterecegim.
    http://www.vatanbilgisayar.com/slx-460-display-port-erkekerkek-kablo-1-5m.html#genel-bakishttp://www.teknobiyotik.com/aksesuar-yazilim/kablolar/dark-1-8-metre-display-port-hdmi-kablo.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas61 -- 10 Kasım 2016; 21:59:9 >




  • Buda resimler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas61 -- 10 Kasım 2016; 21:57:37 >




  • beyler ben ürünü yeni aaldım ilk açtığımda ekranın sol tarafı siyeh arka plandaeyken yeşil çizgili bir görüntü meydana geldi driver kurunca düzeldi bunu dH önce yaşayan oldumu acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sas61

    Buda resimler

    hocam bu monitörü alıyorsunuz ama ekran kartınız kötü sanırım nedne dp yok ekran kartında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sas61

    Buda resimler

    merhaba sonuç ne oldu o kadar para veriosun bunu değiştirmelisin sakın para iadesi alma dolar arttı sen zararlı çıkarsın ürün değişimi iste




  • Arkadaşlar Asus Asus Pg278QR tavsiye eder misiniz ?
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.