Şimdi Ara

Asus Serviste Hasar Görme ve Sonrası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
78
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Laptop u garanti kapsamında kargo ile servise yolladim. Hiçbir şikayetim yapılmadığı gibi birde ürüne hasar verdiler.
    Ürünün alt kasasında çatlak, üst kasasında ise çizik ve boya atmaları mevcut. Tam bir ay süren mail trafiği ardından ürünü tekrar servise yollamamı kutunun üstüne de Öznür hanımın dikkatine yazmamı söulediler. Dedikleri şekilde ürünü yolladim.
    Bugün sabah kargo firması ürünü teslim etti. Hiçbir hasar giderilmemiş sadece format atılıp tarafıma yollanmış.

    Bu durumda benim haklarım neler
    Ürün bir sene içinde aynı sorundan 3 defa servise gitti. Sorun hala devam ediyor birde kasasını kırdılar.
    Tüketici haklarına başvursam bişey çıkar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.