Öncelikle yerimidir bilmiyorum ama şu anda sıcağı sıcağına bu mesajı atıyorum. Bir süre önce açılmayan Asus netbook umu garanti süresinde yetkili servise teslim ettim ve bana gelen mesajda 118+kdv ücret istendi. Telefon açıp nedenini sorudğumda, servis bütünlüğü denilen bir saçmalıktan bahsedip teslim alınan bilgisayarı hiçbir arıza yada sorun olmadan teslim etmeyi amaçladıklarını, bu nedenle çatlayan kulaklık soketinin değiştirdikten sonra asıl arızaya bakabileceklerini söylediler. Ayrıca bu ücretin içinde servis ücretinin de olduğunu belirtti.
Garip olan bilgisayarın sorunu büyük ihtimal anakart arızası. Kulaklıkları yapsalar dahi anakart büyük ihtimal değişecek. Bu işin mantığını bilen varsa anlatsın lütfen.
Şu anda hiçbir şekilde açılmayan bilgisayarım çatlayan kulaklık soketi yüzünden tamir edilemeyecek.
Anlayacağınız Asus marka bir notebook yada netbook unuz varsa garantiye fazla güvenmeyin onlar bir şekilde sizden para almanın yolunu bulurlar.
Gerçekten bu kadar saçma bi olay olamaz ya. Pek anlamam bu işlerden ama bi şekilde şikayet et bunları hakkını ara
Bilgisayarının klavyesinin tek tuşu dahi kopsa onuda değiştirmek için para talep edilip, parayı aldıktan sonra diğer arızaya bakıyorlarmış. Daha önce HP laptopumu servise vermiştim ve dvdrw ile arada sırada bir tuşu basmayan klavyemi değiştirmişlerdi.
Asus alırken bir kere değil on kere düşünün ve servis kelimesini hiç düşünmeyin. Bu saatten sonra kralı gelse bana Asus aldıramaz.
Şuraya bir gözat istersen. Dangalaklara, servis bütünlükleri için teşekkür et. Sonra da Fokus Bilgisayar'ı arayıp bilgi al. En iyisi bu.
Asus la teknik servis proplemini bende yaşadım sen ilk baştawww.sikayetvar.com a sikayetini yaz .Burdan bir kaç güne sana geri dönüyorlar o olmadı tüketici hakalrına başvur ordan sana yardımcı olurlar .
quote:
Orijinalden alıntı: sehzade666
Asus la teknik servis proplemini bende yaşadım sen ilk baştawww.sikayetvar.com a sikayetini yaz .Burdan bir kaç güne sana geri dönüyorlar o olmadı tüketici hakalrına başvur ordan sana yardımcı olurlar .
Bende ilk sikayetvar.com a yazdım, sonra buraya başlık açtım. Senin problemin çözüldü mü peki? Bu servis anlayışını daha önce hiç duymamıştım. Bir an ne diyeceğimi şaşırdım telefonda ki yetkiliye. Şaka gibi :(
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme