Şimdi Ara

ASUS TEKNİK SERVİSİ BERBAT BİR FİRMA.ZOR DURUMDAYIM YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13.02.2014 19:55 tarihinde Media Markt'tan N550JV CN172H model Asus marka bilgisayar aldım. Bilgisayarı açıp kurulumunu yapıp kapağını kapattığımda, kapağın sol köşesinin geride olduğunu fark ettim. Kapağı tekrar açtım arka menteşelerinde ki sorun nedeniyle kapak kapatıldığında, sol köşesi geride duruyor.

    Ertesi gün (14.02.2014) tarihinde Media Markt'a gidip ürünümü değiştirmelerini istedim. Ürünü Asus teknik servise gönderileceğini büyük ihtimal ile değişimin olacağını söylediler. 2 hafta sonra media marketten bana dönüş yaptılar.Asus ürünün kullanıcı hatası olduğunu ve 270tl ücret istemişler.Ben bu ücreti kabul etmedim.Ürünümün değiştirilmesini talep ettim.Media market teknik servisi ile gidip tekrar yüz yüze konuştum 24 saat dahi olmamış bir bilgisayarın menteşesini nasıl kırabilirim vs.Ürünümü değiştirmelerini istedim.Bu süre için media market müdürleri asus ile konuşmuşlar fakat sorunun kesinlikle kullanıcı hatası oldunu ürünü değiştirmeyeceklerini söylemişler.Bende bu ürünü bu şekilde kabul etmedimi söyledim.

    07.03.2014 tarihinde bilgisayarı geri göndermişler.Bilgisayarı alıp tüketici haklarına gidecektim. Fakat alırken bilgisayarın kutusunu açıp kontrol ettim. Bilgisayarı servise üst ve alt panel denk gelmiyor diye göndermiştim. Fakat geldiğinde menteşe kısmı tamamen ayrık ve kırık, ekran kısmı neredeyse alt kısımda ayrılmış durumda geldi. Kapağı açtıktan sonra kapatamadım.Nasıl bir teknik servistir bunlar, 3000tl verip aldığım bir günlük sıfır bilgisayarı ne hale getirmişler.Media marketteki görevlide şok oldu.Ürünün fotoğraflarını çekip tekrar teknik servise gönderdi.Kapağı kapatmadan yetkili kişiyede gösterdi..(O kapak nasıl kapandı hala merak ediyorum.)Ordan çıktıkdan sora tüketici haklarına başvurdum ve şikayetvar.com a şikayetim bildirdim.

    O günden sora ara ara media marketle görüştüm bilgi almak için.Pazartesi mail beklediklerini haber vereceklerini söylediler.Şuanda onlardan haber beklemekteyim.Bende bu arada asusun sitesinden ürünün durumuna bakıyorum pazartesi günü ÖDEME BEKLENİYOR diye bir yazı yazıyordu şuanda baktığımda;

    ÜRÜNÜNÜZÜN ONARIM DURUMU

    Hizmet Talep Tarihi
    2014/03/10
    Onarılan Ürünler
    Tamamlanmış

    Ürün Seri Numarası Alış Tarihi Bitiş Tarihi Takip Numarası Taşıyıcı Bilgi Notu
    1 D********** 2014/03/10 2014/03/17
    *Tahmini Bitiş Süresi yalnızca referans teşkil etmektedir. Gerçek Bitiş Tarihi yedek parça temini, onarım ve sevkiyat koşullarına bağlıdır.


    Ürün onarımı tamamlanmış yazıyor.Sizce ürünü ücretsiz onardılarmı yada değişim durumdamı şaunda.Benim düşüncen ücretsiz onarmışlar.

    Yardım istediğim konu;Eğer ürünü ücretsiz onarmışlarsa kabul ediyimmi? (Artık uğraşmakdan bıktım,tüketici haklarından ses çıkmadı vizelerede 2 hafta kaldı programlarımı kullanamıyorum.Biyandanda ürünün teknik servisten geldiği şekli görünce ücretsiz onarmışlarsa kim bilir ne şekilde onardılar bilgisayardan tamamen soğudum.)

    Lütfen yardım edin.Yardım edenlere şimdiden çok teşekkürler.







  • büyük ihtimalle tamir edilmiş.
  • Sizce ürün tamir edilmiş olsa bile.Teknik serviste olanlar malum daha sonradan bu ürün sıkıntı çıkartırmı?
    Ürün bi kaç gün içinde gelir ürünü kabul ediyimmi yoksa değişim için uğraşıyımmı ?
  • Senlik bir durum yok asusun son çıkardığı ürünlerin çoğunda alt kasa problemi var eğer alt kasayı değiştirirlerse uğraşma kullan gitsin yok onarım yapmışlar ise uğraş derim. Cihazın senede bir menteşe vidalarının sıkılması gerekir yoksa kasayı patlatıyor. iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1090

    13.02.2014 19:55 tarihinde Media Markt'tan N550JV CN172H model Asus marka bilgisayar aldım. Bilgisayarı açıp kurulumunu yapıp kapağını kapattığımda, kapağın sol köşesinin geride olduğunu fark ettim. Kapağı tekrar açtım arka menteşelerinde ki sorun nedeniyle kapak kapatıldığında, sol köşesi geride duruyor.

    Ertesi gün (14.02.2014) tarihinde Media Markt'a gidip ürünümü değiştirmelerini istedim. Ürünü Asus teknik servise gönderileceğini büyük ihtimal ile değişimin olacağını söylediler. 2 hafta sonra media marketten bana dönüş yaptılar.Asus ürünün kullanıcı hatası olduğunu ve 270tl ücret istemişler.Ben bu ücreti kabul etmedim.Ürünümün değiştirilmesini talep ettim.Media market teknik servisi ile gidip tekrar yüz yüze konuştum 24 saat dahi olmamış bir bilgisayarın menteşesini nasıl kırabilirim vs.Ürünümü değiştirmelerini istedim.Bu süre için media market müdürleri asus ile konuşmuşlar fakat sorunun kesinlikle kullanıcı hatası oldunu ürünü değiştirmeyeceklerini söylemişler.Bende bu ürünü bu şekilde kabul etmedimi söyledim.

    07.03.2014 tarihinde bilgisayarı geri göndermişler.Bilgisayarı alıp tüketici haklarına gidecektim. Fakat alırken bilgisayarın kutusunu açıp kontrol ettim. Bilgisayarı servise üst ve alt panel denk gelmiyor diye göndermiştim. Fakat geldiğinde menteşe kısmı tamamen ayrık ve kırık, ekran kısmı neredeyse alt kısımda ayrılmış durumda geldi. Kapağı açtıktan sonra kapatamadım.Nasıl bir teknik servistir bunlar, 3000tl verip aldığım bir günlük sıfır bilgisayarı ne hale getirmişler.Media marketteki görevlide şok oldu.Ürünün fotoğraflarını çekip tekrar teknik servise gönderdi.Kapağı kapatmadan yetkili kişiyede gösterdi..(O kapak nasıl kapandı hala merak ediyorum.)Ordan çıktıkdan sora tüketici haklarına başvurdum ve şikayetvar.com a şikayetim bildirdim.

    O günden sora ara ara media marketle görüştüm bilgi almak için.Pazartesi mail beklediklerini haber vereceklerini söylediler.Şuanda onlardan haber beklemekteyim.Bende bu arada asusun sitesinden ürünün durumuna bakıyorum pazartesi günü ÖDEME BEKLENİYOR diye bir yazı yazıyordu şuanda baktığımda;

    ÜRÜNÜNÜZÜN ONARIM DURUMU

    Hizmet Talep Tarihi
    2014/03/10
    Onarılan Ürünler
    Tamamlanmış

    Ürün Seri Numarası Alış Tarihi Bitiş Tarihi Takip Numarası Taşıyıcı Bilgi Notu
    1 D********** 2014/03/10 2014/03/17
    *Tahmini Bitiş Süresi yalnızca referans teşkil etmektedir. Gerçek Bitiş Tarihi yedek parça temini, onarım ve sevkiyat koşullarına bağlıdır.


    Ürün onarımı tamamlanmış yazıyor.Sizce ürünü ücretsiz onardılarmı yada değişim durumdamı şaunda.Benim düşüncen ücretsiz onarmışlar.

    Yardım istediğim konu;Eğer ürünü ücretsiz onarmışlarsa kabul ediyimmi? (Artık uğraşmakdan bıktım,tüketici haklarından ses çıkmadı vizelerede 2 hafta kaldı programlarımı kullanamıyorum.Biyandanda ürünün teknik servisten geldiği şekli görünce ücretsiz onarmışlarsa kim bilir ne şekilde onardılar bilgisayardan tamamen soğudum.)

    Lütfen yardım edin.Yardım edenlere şimdiden çok teşekkürler.





    Yahu firmalar cidden bazen sacmaliyorlar. 1 günlük cihazda sorun cikiyor adamlar değişmiyor nasil iştir aanlam veremiyorum. Hocam ilk önce kontrol etmeniz gerekiyordu cihazi aldiktan sonra media markta. Geçmiş olsun bu arada inşallah sorunumuz çözümlenir. Ben GM ile ugrasiyorum hala bekliyorum heyet kararini. Tüketiciyi düşünmüyorlar sadece cepleri dolsun yeter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pallo -- 20 Mart 2014; 13:37:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen kardeşim cepleri dolsun gerisini boşver uğraşsın dursun felsefe bu bizim ülkemizde.Allah yardımcımız olsun kardeşim beklicez artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilker1090 İ kullanıcısına yanıt
    quote:

    Ürün onarımı tamamlanmış yazıyor.Sizce ürünü ücretsiz onardılarmı yada değişim durumdamı şaunda.Benim düşüncen ücretsiz onarmışlar.


    Değil arkadaşım.Ürünün onarımı tamamlanmış da olabilir asus bilmezden gelip yine geri de göndermiş olabilir.Benim tableti de 3 kere gönderdim 3 ünde de ekran değişti aynı sorundan 4. Ve 5. Gönderişimde salak ayağına yatıp sorun görülmemiştir diye servis raporuyla gönderdiler.Hiç arama zahmetinde de bulunmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhabalar. Bende yaklaşık 2 sene önce vatan bilgisayardan asus tablet almıştım. Teknolojiyle ilgiliyim ve aldığım ürünü bütün özellikleriyle kullanmak isterim. Bu gerekçe ile tabletime root işlemi yapmak istedim ancak root yapınca tabletimin garanti dışı kalacağına dair yazılar okudum. Bende Asus müşteri hizmetlerini aradım ve tabletimin root işlemi sonrası garanti dışı kalıp kalmayacağını sordum. Görüştüğüm bayan cihazımın garanti dışı kalmayacağını söyledi. Bende cihazımı asusun resmi web sitesinden indirdiğim dosyalarla unlocked ettim ama root işlemini gerçekleştirmeye çalışırken cihazım brick oldu. Yani kullanılamaz hale geldi. Bende cihazı vatan bilgisayara götürdüm onlarda asusa gönderdi. asus ise cihazıma root yapamamış olmama rağmen unlocked işlemi yüzünden cihazımı garanti dışı saydı. Bunun üstüne vatandaki arkadaş vatan bilgisayarı şikayet etmemi bu durumda paramı vatandan alacağımı vatanın ise sonra asustan alacağını söyledi.

    Bende hakem heyetine gittim. bilir kişi raporu aldık. bu rapora istinaden hakem heyeti beni haklı buldu ve vatan bilgisayarın ürünü iade almasına hükmetti. hakem heyetinin verdiği karar tam hatırlamıyorum ama 1200 civarındaki rakamlar için kesin hüküm oluyor. bense tableti 1300 e almıştım. o yüzden karara itiraz ettiler. bende sonrasında tüketici mahkemesinden dava açtım. tekrar bilir kişi raporu aldık. rapor net değil diye ilk duruşmada hakim yeni bilirkişi raporu istedi. yani duruşma tekrar ertelendi. Sonuç olarak dünkü son duruşmada ben haklı bulundum. Avukatım tabletin fiyatı avukat ve dava masraflarına istinaden vatan bilgisayara haciz gönderdi. 2 haftaya paramı iade alacağım.

    2 yıl önce tableti aldım. hakem heyetinde işim aksadı. hakem heyeti taşındığı için evraklarımı kaybettiler. bu yüzden benim işim çok uzadı. normal şartlarda bu süreç 6 ay gibi bir sürede sonuçlanırdı. ben kredi ücretleri hesap işletim ücretleri ve bu anlattığım durumla ilgili pek çok iade aldım bu uyanık firmalardan.




  • ilker1090 İ kullanıcısına yanıt
    kardeş sana önerim asus yurtdışına durumu anlatan bir mail yaz. bunlar nakit akışı sağlamak için elinden geleni yapıyorlar. asus yurtdışıyla irtibata geçtiğinde eminim sonuç alacaksın. çünki kurumsal üreticiler müşteri ve prestij kaybetmeyi göze alamazlar. ayrıca yasal yollardan hakkını aramaya devam etmeni öneririm. bence pes etmemelisin.
  • Kardeşim yurt dışı mail adresine nereden ulaşabilirim?Hukuki olarak tüketici heyetine başvurdum.Fakat bi sonuç çıkmadı daha.Öğrenci olduğum için avukat mahkeme ile uğraşmam zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1090

    13.02.2014 19:55 tarihinde Media Markt'tan N550JV CN172H model Asus marka bilgisayar aldım. Bilgisayarı açıp kurulumunu yapıp kapağını kapattığımda, kapağın sol köşesinin geride olduğunu fark ettim. Kapağı tekrar açtım arka menteşelerinde ki sorun nedeniyle kapak kapatıldığında, sol köşesi geride duruyor.

    Ertesi gün (14.02.2014) tarihinde Media Markt'a gidip ürünümü değiştirmelerini istedim. Ürünü Asus teknik servise gönderileceğini büyük ihtimal ile değişimin olacağını söylediler. 2 hafta sonra media marketten bana dönüş yaptılar.Asus ürünün kullanıcı hatası olduğunu ve 270tl ücret istemişler.Ben bu ücreti kabul etmedim.Ürünümün değiştirilmesini talep ettim.Media market teknik servisi ile gidip tekrar yüz yüze konuştum 24 saat dahi olmamış bir bilgisayarın menteşesini nasıl kırabilirim vs.Ürünümü değiştirmelerini istedim.Bu süre için media market müdürleri asus ile konuşmuşlar fakat sorunun kesinlikle kullanıcı hatası oldunu ürünü değiştirmeyeceklerini söylemişler.Bende bu ürünü bu şekilde kabul etmedimi söyledim.

    07.03.2014 tarihinde bilgisayarı geri göndermişler.Bilgisayarı alıp tüketici haklarına gidecektim. Fakat alırken bilgisayarın kutusunu açıp kontrol ettim. Bilgisayarı servise üst ve alt panel denk gelmiyor diye göndermiştim. Fakat geldiğinde menteşe kısmı tamamen ayrık ve kırık, ekran kısmı neredeyse alt kısımda ayrılmış durumda geldi. Kapağı açtıktan sonra kapatamadım.Nasıl bir teknik servistir bunlar, 3000tl verip aldığım bir günlük sıfır bilgisayarı ne hale getirmişler.Media marketteki görevlide şok oldu.Ürünün fotoğraflarını çekip tekrar teknik servise gönderdi.Kapağı kapatmadan yetkili kişiyede gösterdi..(O kapak nasıl kapandı hala merak ediyorum.)Ordan çıktıkdan sora tüketici haklarına başvurdum ve şikayetvar.com a şikayetim bildirdim.

    O günden sora ara ara media marketle görüştüm bilgi almak için.Pazartesi mail beklediklerini haber vereceklerini söylediler.Şuanda onlardan haber beklemekteyim.Bende bu arada asusun sitesinden ürünün durumuna bakıyorum pazartesi günü ÖDEME BEKLENİYOR diye bir yazı yazıyordu şuanda baktığımda;

    ÜRÜNÜNÜZÜN ONARIM DURUMU

    Hizmet Talep Tarihi
    2014/03/10
    Onarılan Ürünler
    Tamamlanmış

    Ürün Seri Numarası Alış Tarihi Bitiş Tarihi Takip Numarası Taşıyıcı Bilgi Notu
    1 D********** 2014/03/10 2014/03/17
    *Tahmini Bitiş Süresi yalnızca referans teşkil etmektedir. Gerçek Bitiş Tarihi yedek parça temini, onarım ve sevkiyat koşullarına bağlıdır.


    Ürün onarımı tamamlanmış yazıyor.Sizce ürünü ücretsiz onardılarmı yada değişim durumdamı şaunda.Benim düşüncen ücretsiz onarmışlar.

    Yardım istediğim konu;Eğer ürünü ücretsiz onarmışlarsa kabul ediyimmi? (Artık uğraşmakdan bıktım,tüketici haklarından ses çıkmadı vizelerede 2 hafta kaldı programlarımı kullanamıyorum.Biyandanda ürünün teknik servisten geldiği şekli görünce ücretsiz onarmışlarsa kim bilir ne şekilde onardılar bilgisayardan tamamen soğudum.)

    Lütfen yardım edin.Yardım edenlere şimdiden çok teşekkürler.





    Son durum nedir ?




  • Kardeşim değişim için uğraşıyorum hala bilgisayarı alalı 2.5ay oldu ama direnmeye devam.olumlu sonuç alıcam büyük ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler şuan yeni bilgisayarımdan yazıyorum:) 2.5 ay sonunda değişimi yapıldı.Herkese tavsiyem böle bi sorun yaşadınızda gerçekten haklıysanız peşini bırakmayın.
  • ilker1090 İ kullanıcısına yanıt
    yine n550jv mi aldınız şu an benimkide değişime girdi raporu bekliyorum
  • geçmiş olsun,
    istanbul servisine gönderdiyseniz orası tam bir felaket.
  • ilker1090 İ kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun
  • XmysticX kullanıcısına yanıt
    ben ilk asus merkez e gönderdim format attıp geri gönderdiler 1 hafta sonra gene istanbuldaki galba teleservice gönderdim anakart değişimi dediler şimdi de ürün değişimi beklemekteyim
  • asus mu yaklaşmayın arkadaşlar, servis hizmeti berbat. ürün 40 gün bekler, kimse ilgilenmez. ben leptop, telefon ve tablet almıştım, hepsindede sorun çıktı. servise gönderidğimiz ürün bir ayı geçkin bekledi ve sonuda değişim olacakken benden dünyanın parasını istediler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.