Şimdi Ara

Asus Teknik Servisi Yıldırdı Artık !!! (Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi) (Trajedi ve Bohem İçerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Hocam, yeri gelmişken yirmi isgununu hesaplarken cumartesi günlerini de dahil ettiniz değil mi?

    Eşit: ayrıca yirmi işgünü çoktan dolmuş. Size verilen evrekta yazılan tarih geçerlidir. Derhal basvurunuzu yapiniz. CİHAZİ KESİNLİKLE ALMAYİNİZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil77 -- 22 Ağustos 2017; 21:25:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil77 A kullanıcısına yanıt
    Bir forumda okuduğuma göre Vatan bilgisayar'a ürün teslim ederken verdikleri belgenin üzerinde servise ulaştıktan sonra 20 iş günü olduğu yazılı olduğu söylenmiş. Yalnız şöyle bir durum var ben belgeye baktığımda 3 sayfa olduğunu ve bunun yalnızca ilk sayfasının bana veridiğini gördüm. Ayrıca imzalarkende yalnızca ilk sayfasına imza attırdılar devamını görmedim bile. Bu konu hakkında ne diyeceksiniz?

    Daha önceleri vatandaki teknik servis çalışanıda servise ulaştığında bize verdiğinizden itibaren değil o demişti.
  • Hocam bakiniz, neye imza atip atmadiginiz onemli degildir hakem heyetine basvururken. Onemli olan fişin tarihidir ve servis fisinin uzerinde yazilanlardir.

    Ayrica her soylenene inanmayiniz. Soyle bir durum var. Eger bulundugunuz yerde yetkili servis yoksa ve buna mukabil satici bayi(Vatan Bil.) cihazi bulundugunuz yerden baska bir yere(il veya ilçe vs) gonderiyorsa bu durumda Vatan Bil. cihazi biraktiginiz gun BIR GUN OLARAK belirlenir.Ancak cihazin yetkili servisi bulundugunuz ildeyse ancak cihaz servise ulastigi zaman BIR GUN kabul edilir.

    Saygilarimla

    Edit: Fişte ne yazdigi yasayi baglamaz. Bazi Firmalar garanti kartlarina keyfi bir sekilde urunun degisimi/iadesini belirleyen kosullari "kendi istekleri dogrultusunda" yazabiliyor(ornegin Toshiba cihazin gara ti kartinda degisim icin dort kez parca degusiminin olmasi gerektigi yaziyordu. O arkadaslar buna ne diyecek, Tujetici Kanunuda boyle bir madde mi var, bunun gecerliligi ve baglayiciligi var midir? Lutfen gercekci olalim.) Siz hakem heyetine gittiginizde orada calisan insanlar yasayi goz onunde bulundurur.

    Edit2: "(4) Kullanım ömrü süresince malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Tüketici arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla yapabilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir." (Bknz:http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-3.htm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil77 -- 24 Ağustos 2017; 11:36:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Veya" vurgusuna dikkat edin lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil77 A kullanıcısına yanıt
    Hocam kesinlikle haklısınız. Bugün işlemleri başlattım zaten bakalım neler olacak. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Hakem heyetindeki çalışan bayanda çoğu şeyi anlattı. Bakalım 4 ay sürebilir dediler sadece o biraz yorucu olacak.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Hocam, umarim her şey istegiiz gibi olur.

    Son bir tavsiyede bulunmak isitoyrum. Lutfen hakem heyetine danismadan bir şey yapmayin. Heyetin telefon numarası zaten internet üzerinde vardır. Buraya da yazabilirsiniz. Vatan şikayeti cekmenizi veya size bir kagit imzalatmak isteyebilir. Sakin kanmayin

    Bakiniz, hakem heyetinden ücret iadesi karari cikip bu KARAR BELGESİNİN ORJİNALİNİ FİRMAYA VERİP İBRANAME İMZALAYAN insanlar var, bu kişiler ne yazik ki ibraname imzalayip kararin orijinal belgesini firmaya verme gafletinde bulunduğu için ücret iadesi alamadilar. Dikkatli olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil77 -- 24 Ağustos 2017; 19:45:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil77 A kullanıcısına yanıt
    Hocam tavsiyeleriniz için teşekkürler dikkate alacağım. Hiçbir şekilde onların hilelerine düşmeyeceğim inşallah. Hiç bir belge imzalamadım zaten şuana kadar. Benimle ilgili bir işlem yapmak istediklerinde cevap bile vermeyi düşünmüyorum açıkçası karar çıkana kadar. Eğer bana böyle bir seçenek sunarlarsa ödeme işlemi değil zaten değişim istedim bununla ilgili bir konu olduğunda ne zaman yeni cihazı teslim alırım yada iade alırım o zaman ben gider çekerim şikayeti. Bunun dışında benden alabilecekleri başka bir şey yok. Karar çıkana kadar servise gelse bile tekrar göndermelerini isteyeceğim. Eğer ki şuana kadar olan işlem devam ederse ki öyle olacak gibi karar çıkana kadar bekletmiş olacağım. Cihazınız serviste gelin alın diye arasalar dahi telefondan ne işlem yapıldığını sorup geri göndermelerini söyleyeceğim. Bu cihazı nasıl ki tamir etmeden benden ücret istediler aynı şekilde işlemler sürekli başa saracak bu sayede bende zaman kazanacağım.

    Gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla daha böyle bir serüven yaşayıp bu şekilde cihaz alan yada iade alan bir kişi yok internet üzerinde. Bu olursa hem örnek olacak hemde bir ilk gerçekleşmiş olacak kanımca. Hayırlısı olsun.




  • Ben bu şekilde iki defa iade aldim-birincisi toshiba/teknosa ikisinden de uzak durulmasini tavsiye ediyorum. Ben oradan iğne bile almam-

    Ikincisinde tanidigim bir avukat icra takibi ile parami faiziyle birlikte aldi. Media Markt bilgisayarin kasko bedelini bile odemek zorunda kaldi, cunku fişte kasko bedeli de vardi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün peşinde bu kadar uğraştığınız için sizi tebrik ediyorum hocam. Bizler böyle boyun eğmezsek haklarımızı bilip hakkımızı aramaya başladığımızda hemen geri adım atıyorlar. Etrafınızdakileride bu konuda bilgilendirip cesaretlendirmeniz dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala beliyoruz bir gelişme yok. Telefonuma gelen ücret istekleri dışında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ay daha geçti hala bir sonuç yok bekliyoruz bakalım. Bilgisayar vatanda gözler hakem heyetinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam hem vatan bilgisayar hem asus oldukça sorunlu.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizlere hakem heyeti bir belge vermedi mi su tarihte ve saatte burada olun diye? Buna dikkat etmelisiniz ve hakem heyeti toplantisini kacirmayin. Normalde on beş günde bir toplaniyorlar diye biliyorum. İsterseniz hakem heyeti ile görüşün. Toplanti yqpilacaksa sizin toplantıda bulunup derdiniizi anlatmaniz sizin lehinize olacaktır şayet bu uygulama hala devam ediyorsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil77 A kullanıcısına yanıt
    Boyle herhangi bir belge yada bildirim yapılmadı bana. Vatan savunmayı vermiş ama e-devletten takip ettiğimde hala savunması istendi şeklinde görünüyor.



    Bununla ilgili pazartesi valiliğe bir uğrayayım ben. Eğer hala boyle bir uygulama varsa katılmak değil uçarak gider derdimi anlatırım. Dikkatiniz icin teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forgot F kullanıcısına yanıt
    Hocam vatanı herkes biliyor artik ama diğerleri de bununla farklı değil. Asus benim gözünde sorunlu sayılmaz çünkü asus un tek yanlışı bana göre teleservices ile çalışmak. Teleservices kadar saçma bir kurum daha görmedim ben hayatımda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karar geldi. Harika bir duygu. Şuan karar aşamasından sonrası için araştırma yapıyorum. Tecrübeli arkadaşlardan önerilerini bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.