Şimdi Ara

Asus Teknik Servisi Yıldırdı Artık !!! (Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi) (Trajedi ve Bohem İçerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. Başımdan geçen iğrenç bir olayı size anlatmak istiyorum. Biraz uzun yazacağım sinirdenküplere bineceğiniz aynı zamanda bir kaç kişiyi dövme eğliminde bulunacağınız hala devam eden bir serüveni anlatıyorum. Herkes okusun rezil nasıl olunur rezillik nedir öğrensin diye paylaşıyorum. Hakkını arayanlara/aramaya çalışanlara belki örnek teşkil eder. Şimdiden iyi okumalar.



    Bundan 1,5 yıl önce Asus X550JX cihazını Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesinden aldım. Kullandım gayet güzel ve sorunsuz çalışıyordu cihazım.

    Ne zaman ekranı kırıldıktan sonra(Kendim kırdım istemeden - Kullanıcı Hatası) cihazı servise verdim o zamandan beri notebook elimde çürüdü resmen. Cihazı servise verdim ücret karşılığında değiştirildi ekran. 570 TL (işçilik + panel ücreti) ödedim. Cihaz geldikten bir kaç gün sonra ekranda bir çok noktada beyaz lekeler clouding sorunlarını farkettim. Panel hatalı diye tekrardan gönderdim. Aynı şekilde ekran sağlam diye geldi cihaz. Ulan aldım elime keçeli kalemi duvar kağıdını beyaz yaptım bilgisayarın ekranı işaretledim sorunlu yerleri. Tekrar gönderdim. Garanti dahilinde değişti yeniden. Burada 3 kez servise gitti geldi en azından 7 gün desen servis süresine (hiç bu kadar kısa sürede gelmediya neyse) 21 gün cihaz bende değildi. Cihaz geldi bu sefer klavyenin olduğu bölümde menteşeleri açarken kavlatmışlar hep boya atmış menteşe kısımları zedelenmiş. Bildiğin göze batıyor yani. Yılmadım tekrar gönderdim servise kabul etmediler sorunluydu vs geldi. Söylene söylene geri geldim eve aldım cihazı artık işlerim aksıyor neyse kalsın orasıda dedim kendi kendime. 4 Kez servise gitti geldi cihaz sayıyorum bakın hepsinin kayıtları var bende servis kağıtları ve mail yoluyla haberleşmeler.

    Cihaz geldi bir kaç hafta kullandım bu sefer klavyesinden sorun yarattı. Alt ve Alt-Gr tuş kombinasyonlarını kullanamıyordum. Bazen basıyor bazen çalışmıyordu. Aralıklarla bu sorun yüzünden 2 kez daha servise gitti geldi. Bana cihazı format atıp yolluyorlar driverdan olduğundan vs bahsediliyor. Kullandığım programlardan vs olduğu söyleniyor. Son gelmesinde hiç bir şey yapmadan bir tek program kurmadan kullandım 2 gün sonra yine aynı durum gönderdim tekrar. Bununla birlikte 7 oldu servise gitmesi. Cihaz geliyor 1-2 gün sonra en fazla 10 gün sürüyor servise gidiyor delirmek üzereyim. Değiştirdiler bu sefer üst klavye panelini olduğu gibi.

    Velhasıl cihaz geldi kullandım sorun yok. 4-5 ay sonra başıma gelene bakın. Lan şu illet bilgisayar artık canımı sıkmaya başladı açılışta harddiski görmedi. Kapattım tekrar açtım diskten tak tak kafa sesi geliyor. Daha 1,5 sene oldu bu bilgisayar alınalı darbesi yok düşmesi yok kırığı yok sarsıntıya maruz kalmadı. Açıldı bilgisayar çalışıyor. Hiç vakit kaybetmeden ertesi sabah götürdüm. Sizce nereye? Evet doğru tahmin Vatan Bilgisayar- Balıkesir. Artık çay çorba ısmarlıyorlar bir çok çalışandan daha fazla zamanım geçti orada ya. Baya muhabbetim var burasıyla tövbe estağfirullah. İnsan çileden çıkıyor bazen. Verdim cihazı servise. Gitti geldi cihaz. Harddisk değişmiş eyvallah.

    Lan benim bilgisayarımda üst kapak haricinde tek bir çizik yok. Adamlar duvara mı vurdun kapıyamı geçirdin o bilgisayarın yanı nasıl içine göçtü. Bildiğin yan tarafını bir yere vurmuş gibi içine gömülmüş boyası atmış. Bugün aynı şekilde sinirden küplere binmiş şekilde tekrar gönderdim cihazı kabul etmedim. Bu nasıl servis anlayışı bu nasıl teknik servis bu nasıl memleket arkadaş. Sapa sağlam bilgisayar gönderiyorum kırık dökük geliyor yeter artık ya. TeleService midir ne haltsa onların işçiliğinden ben utandım artık.

    Servis işlem yaparken oldu desem bir türlü kargoda oldu desem bir türlü. Sürekli takipdeyim birde gidiş geliş kargo numaralarına kadar elimde tutuyorum ben. Her an bilgisayar kaybolabilir çünkü o kadar güvenim yok.

    Aradım Asus'u 0850'li ile başlayan numaradan Mehmet Bey çıktı kendisinden buradan da tekrar kişisel bir şey olmadığını firmayla sorunum olduğunu belirttim. Sorunu anlattım Genel Merkeze bildirmişler bugün yada yarın içinde dönüş yapılacakmış bana. Bir insan bu kadar markadan soğutulur. Asus fanı bir insanım forumlarda hep yere göğe sığdıramayanlardandım. 40 tane imei gönderebilirim şuan aldırdığım Asus ürünlerinden. Ailemde herkes Asus telefon kullanır. Çevreme hep öneririm. Ama varya şu olaydan sonra;

    Asus bana sıfır cihaz verse üzerine araba falan hediye etse gözümde 1 kuruşluk değeri kalmadı.





    Güncelleme 09.08.2017

    Asus genel merkezinden yapılan dönüş servis içerisinde herhangi bir hasar almadığı ve kargo sürecinde yaşandığı söylendi. Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesine gittim. Kendilerine durumu aktardım. Yetkili arkadaş kargo paketini gösterdi. Paket üzerinde herhangi bir darbe yoktu göz gezdirdiğimde. Bir yerde göçük gördüm ancak cihazı kutu içerisine yerleştirirken yanlarına saracak şekilde ayrıca içinde sabitleyen kutu hazırlanmış. Yani gözlemlerim sonucu kargoda da hasar alması imkansız gibi duruyor. Kargo tutanakta bir hasar olmadığını yazar falan dediler. Tekrar oradayken Asus Türkiye'yi aradım kendileri ile Vatan Yetkilisini görüştürdüm. Tamam herhangi bir sorun olmayacağı söylendi. Asus müşteri temsilcisi de teyit etti. Şimdilik olanlar bunlar gelişmeler oldukça tekrar yazarım.

    Güncelleme 10.08.2017

    Vatan Bilgisayar - Balıkesir şubesini aramaya çalıştığınızda genellikle ya meşgul çalar yada hiç düşmez. Bunun bir örneğini daha görmüş oldum. Ulaşmaya çalıştığım şey cihazın son durumu. Bazı arkadaşlar her gün her gün sorulmazki kardeşim yazacak ama bu baştan sona yazdıklarımı siz yaşamış olsanız saatte bir sorardınız. Velhasıl aradım ulaştım ilk olarak Vatan bilgisayar'a 444'lü numaradan bana ekranda kargo numarasını göremem şubeyi arayın dedi. Tekrar Balıkesir Şubesini aradım şanski bu sefer çaldı. Teknik servisteki arkadaşla görüşmelerim sonucu irsaliye numarası alabildim yalnızca. Bu arada Yurtiçi Kargo ile çalışıyorlarmış.

    Arayıp Asus ile görüştüm. Buradaki en büyük sıkıntı her seferinde başka müş. temsilcisine tüm olayı baştan anlatmak. Cidden sıkıcı oluyor ve benimle ilk ilgilenen müş.tem. ile görüşmek istediğimde illede beeeen beeen beeen sözleri beynimin içinde çalkalanıyor. Tabiki onlarada hak veriyorum ama durumumu bilmiyorlar. Sonuç olarak kargoda tekrar yollarda cihaz. Asus'a ulaşması bekleniyor.

    Asıl beklediğim bu durumun bana itelenmesi. Kesin kullanıcı hatası çıkacak. Neyse sinirlendim yine ben bi sigara yakayım.

    Güncelleme 14.08.2017

    Bugün servisle görüştüm. 11.08.2017 tarihinde cihazım servise ulaşmış.(Hayatımda ilk defa bu kadar hızlı servise ulaştı cihazım.) Genel durumu hakkında bilgi aldım. Aldım dediysem bana oturup servis çalışanımız bunu kırmış biz değişiyoruz falan demediler tabiki. Alabileceğim en genel cevabı en hazır cevabı en güzel müşteri savuşturma hareketini yaptılar ve telefonu kapattım. Kimin elinde tamire başlandı mı yoksa daha yeni mi sıraya girdi gibi bilgileri alamadım tabiki. Nerede böyle bir hizmet verildiki oradaki çalışanlarla ilgili hiçbir problemim yok gerçekten müşteri ilişkileri harika adamların. Cihazın durumu mu ha pardon "ONARIMDA" dendi.

    Güncelleme 15.08.2017

    Asus Türkiye ile yaptığım görüşmelerimde 580 Tl onarım ücreti olduğunu ve herhangi bir kargo tutanağının olmadığını öğrendim. Oysaki Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesinden teknik servis elemanı olan Bahadır Bey ile kendilerini telefonla görüştürmüştüm ve kargo tutanağı tutup göndereceğini söylemişti. Tekrar aradım gün içerisinde bana ulaştırırlarsa tutanağı Asus'a mail atarak ulaştırmam gerektiğini söyledim. Bahadır Bey ile görüşmelerim sonucu bana Yurtiçi Kargo ile görüşüp dönüş yapacağını söyledi. İçime kurt düştü ve şubeye gittim. Kendisi yoktu telefonla aradılar. Bana orada tutanak tutulacağını kargoya söylediklerini ancak kargonun herhangi bir işlem yapmadığını ve ayrıca tekrar cihazı gönderirlerse tutanak tutup gönderim yapacaklarını söyledi. Yani cihaz geri gelecek servis ücretini ben kabul etmemiş olacağım. İşlem sonlanmış olacak ve yeni bir olay gibi tekrar tutanak tutulacak. Siz Asus olsanız bunu kabul eder misiniz dediğimde sustu ve bizimle ilgili bir durum değil kamera kayıtları var dedi. Tekrar neden tutanak tutulmadı tutulacak diye konuşmuştuk ben buradan öyle ayrılmadım mı dediğimde kargo firması tutmamış dedi. Yani cihazda hasar olduğunu kargo mu takip edecek kardeşim sen yazdırmadan ne bilsin adam hasarlı olduğunu. Telefonu kapatıp şube müdürü ile görüştüm. Kendisine durumu anlattım. Bana yarına kadar dönüş yapacağını söyledi. Şuan için bekliyorum ancak bu durum mahkemeye taşınacak gibi duruyor. Ayrıca yarın Cem Bey'in dönüşü ile birlikte durumu Vatan Bilgisayar Genel Müdürlüğüne yazacağım. Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim.

    Güncelleme 16.08.2017

    Harika bir olayın daha başındayım anlaşılan. Dün görüştüğüm yetkili Cem Bey bana dönüş yapmadı. Aramaya çalıştım Balıkesir şubesinden öğrendiğim en güzel bilgiyi aktarıyorum. Dün bana yarın bilgi vereceğim diyen Cem Bey'in bugün haftalık izin günüymüş. Gerçekten harika bir iş birliği ile gidiyorlar. En sonunda sanırım canlı bomba olarak dalacağım o şubeye ya bir kaçının kafasını gözünü kıracağım yada benim cesetim çıkacak oradan.

    Daha fazla dayanamadım ve bugün 16:00 gibi Vatan Bilgisayar websitesinde yer alan şikayet formuna durumu ve mağazayı şikayette bulundum. Arkasından yarın önce şubeye daha sonra elimdeki belgelerle Valilik makamına gidip tüketici hakları işlemlerimi başlatıyorum. Bu konuda ALO 175 ile bilgi alabilirsiniz bu arada bilgi olsun. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek.

    Güncelleme 17.08.2017

    Öğleden sonra şubeye uğradım. Cem bey ile görüştüm. Bana gelen ücretli onarım mesajını gösterdim. Pekte önemli değil biz Asus'tan tekrar isteyip tekrar göndereceğiz bu cihazı dedi. Sonuç olarak ben hukuki işlemi başlatıyorum bugün dedim. İsterseniz başlatın dedi. Biz üzerimize düşeni yapacağız sonucu bekleyeceğiz dedi. Biraz daha bekleme kararı aldım. Bakalım
    süreci gözlemlemeye devam ediyorum şuan için. Ayrıca Vatan Genel Merkezine yaptığım şikayeti şimdilik geri aldım.

    Güncelleme 21.08.2017

    Bugün öğleden sonra tekrar şubeyi aradım. Genel merkeze bildirdik o konuyu ancak hafta sonu olduğu için bir dönüş alamadıklarından akşama yada yarın size dönüş yaparım dendi. Ve tabiki akşam oldu hiç kimse aramadı. Yarın sabah şubeye gideceğim yazılı olarak cevap almak için dilekçe vereceğim. Çünkü telefonuma sürekli Vatan Bilgisayar'dan kullanıcı hatası olduğunu bildiren ve ücret talep eden mesajlar gelmeye devam ediyor. Durumu şubeye yazılı olarak sorup gerekli düzenlemeyi isteyeceğim. En azından bunlar beni uğraştırmaya devam ettiği taktirde yasal süreçte elimde belge olur. Birde servise verdiğimde bana verilen belgenin üzerindeki tarih 27.07.2017. Yasal hükümlülükleride bir yandan takip ediyorum. Yeni düzenleme ile bana 10 iş günü içerisinde çözülmezse geçici olarak verilmesi gereken muadil ürün verilmedi. 10.08.2017 tarihine denk geliyor iş günü bazında p.tesi-cuma olarak hesapladığımda. Tarihe baktığımızda üzerinden 11 gün geçmiş durumda.

    Garanti süresi içerisindeki ürünlerin ücretsiz onarım süresi yasal olarak 20 iş günü olarak belirlenmiş durumda. Ücretsiz onarım işleminde bu süre aşılırsa üç adet seçeneğim var yasal olarak bunlar biri malın bedel iadesi, ayıp oranında bedel indirimin veya varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini talep edebiliyorum. Ve yönetmelikte açıkça belirtildiği üzere kesinlikle "satıcı bunu reddedemez."(Garanti Belgesi Yönetmeliği - Üçüncü Bölüm - Madde 9) Tam olarak bunu tarih olarak oranladığım da 18 iş günü bugün itibari ile dolmuş olacak. Eğer 2 gün içerisinde bana çözüm sunamazlar ise hakkımı talep edeceğim. Detaylar oldukça tekrar yazarım.

    Güncelleme 23.08.2017

    Sabah şubeye gittim ve durumunu sordum. Cihaz bize gelecek tekrar göndereceğiz dendi. Servis tarafında kargo açılırken yapılan kamera kayıtlarını avi dosyası olarak ekleyip çözüme kavuşmasını isteyeceklermiş. Şuanki durum kayıtları Asus tarafında ve Vatan tarafından böyle görünüyor. Çıkışı yapılmış kargolanmış olarak görünüyor birinde. Vatan tarafından gönderilen ücret mesajlarına cevap vermedim ve kabul etmedim

    Asus Teknik Servisi Yıldırdı Artık !!! (Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi) (Trajedi ve Bohem İçerir)Asus Teknik Servisi Yıldırdı Artık !!! (Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi) (Trajedi ve Bohem İçerir)



    Güncelleme 24.08.2017

    Sabahtan tüm belgelerimi yanıma alarak vatan bilgisayarın yolunu tuttum. Servise girince bana satıştan sonra servise cihazı verirken imzalattıkları tek yaprak belgenin devam sayfalarını aldım. Okuduğumda 4 kelimeden 3'ü vatan bilgisayar sorumlu değildir yazıyor. Ardından bana yapılan işlemlerin tamamının dökümünü istiyorum dedim. Karşıdan gelen cevap şaşırtmadı sistemde yazdır gibi bir seçenek yok yalnızca biz görebiliyoruz dedi. O zaman bana ekran görüntüsü alarak çıktı verebilirsiniz dedim. Ayrıca benden istenen ücretin hangi parçalar ve hasarlı gelen ürün olduğunu bu yüzden benden ücret istediğinizi yazan bir belge verin ben ücreti onaylayacağım dedim. Çıktı aldığı şeyi buraya atsam gülmekten yarılırsınız. Masaüstü/Sağ tık/Yeni metin belgesi 100 Tl Lcd cover..... 479 TL toplam yazdı ve çıkardı. Bu belgelerin tamamının altına imza kaşe istiyorum yetkili olarak verdiğinize dair dedim. İçeriden Cem beye seslendi sanırım anlamadım durumu tam orada. Kendisi geldi. Dedim ben işlemleri başlatıyorum. Şikayettede bulundum vatanın sitesi aracılığıyla. Ayrıca şikayetvar.com adresinede yazdım dedim. Tamam tamam dedi. Bunları söyledikten sonraki tavırları 360 derece değişti. Resmen istenmeyen müşteri tavrıyla yaklaştılar utanmasalar çık kardeşim mağazadan diyecekler. Ben kolay gelsin dedim çıktım bu soğukluğu hissettiğim anda.

    Tüm belgelerle birlikte valiliğe gittim. Kendilerine durumu aktardım. 20 iş günü yasal olarak dolmuş. Satmasını biliyorsa peşinden de koşacak bunun öyle Asus servisine ulaşınca 20 gün falan diye bir şey yok sizin tarihiniz burada belli falan gibi konuşmalar oldu bir parça olsun rahatladım. Belgelerle birlikte dilekçemi verdim. Değişim talebi olarak yazdım. Cihazı alıp tüm parçalarıyla birlikte sıfır ürün vermek zorundalar. Eğer ellerinde yoksa bu cihaz bir üst model olarak vermek zorundalar KANUNEN. Genel olarak araştırmalarımda şunu öğrendim herkese servise gidince 20 iş günü söyleniyor. Ancak bunu oradaki hanımefendi açtı ve direk yasal belgeden okudu. Kesinlikle herkes peşinden koşsun inşallah işlemim tatlıya bağlanacak. Tek canımı sıkan durum 4 ay sürebilir dendiler. Ancak geç olsun güç olmasın bu kadar uğraştım beklerim hiç sorun değil hakkımı ararım.

    Güncelleme 28.11.2017

    Bugün itibari ile karar elime geçti. Evet tabiki değişim kararı çıktı. Şuan için 15 is günü için beklemeye koyuluyorum. Kararı okurken kalbimdeki güm güm güm olayını size anlatamam. Hayırlısıyla mutlu sona doğru yelken açıyoruz. Bu kadar zaman beklediğime değecek. Aylar sonra foruma inşallah kendi bilgisayarımdan giriş yapacağım. Yardımcı olan herkese sonsuz teşekkürler. Bilgisayar elime geçtiğinde hepinize benden denli bir cay söyleyeceğim.



    Asus Servsiyle İligili sikayetvar.com şikayetlerine göz atmalısınız. 2.237 şikayet var yalnızca servisle ilgili var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerShot58 -- 28 Kasım 2017; 23:51:35 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Asus Teknik Servisi Yıldırdı Artık! (Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi) (Trajedi ve Bohem İçerir)

    Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi'ndeki Asus Teknik Servisi'nin yetersizliği, tüketicilerin canını sıkıyor. Uzun bekleme süreleri, kalitesiz onarımlar ve ilgisiz personel, tüketicileri çileden çıkarıyor.

    Asus cihazı arızalanan tüketiciler, Vatan Teknik Servisi'ne başvuruyor ancak günlerce hatta haftalarca süren bekleme süreleriyle karşılaşıyorlar. Bazı durumlarda, cihazlar onarılmadan geri veriliyor veya kalitesiz onarımlar yapılıyor, bu da cihazların tekrar arızalanmasına neden oluyor.

    Tüketiciler ayrıca personelin ilgisiz ve bilgisiz olduğundan şikayet ediyorlar. Sorularına yanıt alamıyorlar veya yanlış yönlendiriliyorlar. Bu durum, tüketicilerin sorunlarının çözülmeyerek mağdur olmalarına yol açıyor.

    Bir tüketici, cihazını tamire verdikten iki hafta sonra cihazının hala onarılmadığını ve teknik servisten herhangi bir bilgi alamadığını belirtti. Başka bir tüketici ise, onarılan cihazının daha önceki arızasından farklı bir arıza ile geri verildiğini ve servisin sorumluluk kabul etmediğini ifade etti.

    Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi'ndeki Asus Teknik Servisi'nin yetersizliği, Asus markasının itibarına da zarar veriyor. Tüketiciler, sorunlarını çözmek için alternatif teknik servislere başvurmak zorunda kalıyor ve bu durum Asus ürünlerine olan güveni azaltıyor.

    Özetle: Vatan Bilgisayar Balıkesir Şubesi'ndeki Asus Teknik Servisi, uzun bekleme süreleri, kalitesiz onarımlar ve ilgisiz personel nedeniyle tüketicileri mağdur ediyor. Asus markası, bu sorunun bir an önce çözülmesi için acil önlem almalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Okurken kanser oldum hocam bence direk tüketici mahkemesinde arayın hakkınızı 5. gidişinde hala sorun devam ediyorsa direk para iadesi hakkınız var.
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    6 Aylık bir süresi olduğundan bahsedildi. Aynı sorun devam ediyorsa geçerli olduğundan bahsedildi bana. Gerçekten bu işlerde bilgili birileri varsa yardımcı olmasını bekliyorum.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Bende Toshiba bir laptopla böyle bitmek bilmeyen sıkıntılar yaşıyordum. Tüketici mahkemesine gittim bana verdikleri bilgi 3 defa aynı sorun 5 defa farklı sorun yaşayıp sorunu çözülmediyse garanti süresi içerisinde kesinlikle iade veya değişim hakkı bulunuyor. Süreç biraz uzun ama alacağınız para mağduriyet + ürünün değer kaybı + ürün miktarı olarak geri alıyorsunuz. Başlangıçta bilirkişiye falan verilmesi için bir miktar ücret ödüyorsunuz ancak mahkemeyi kazanırsanız hepsi size iade edilip ürünün üreticisinden temin ediliyor.
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    Hocam tüketici hakem heyeti falan mı olay tam olarak hiç bilgim yok. Yapılacak işlemler hakkında yardımcı olsanız ?
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Hocam laptobun her servisine gittiğinde teslim alındığında size verilen kağıtları + kimliğinizi + laptobunuzu alın.Dilekçe yazın/yazdırın.Şehrinizdeki adalet sarayına gidip tüketici mahkemesi bölümünde dava açıcam diyin yardımcı olacaklardır.Yalnız bu mahkeme sonuçlanana kadar laptobunuza mahkeme el koyacaktır.
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    Peki masraf olarak kaça patlar bu olay bize? Öğrenciyim ve bununla ilgili herhangi bir masrafa girebilecek durumum yok. Onun dışında tüm belgelerim var elimde problem yok.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Dava süresince avukata verilecek para falan siz veriyorsunuz. Davayı kazandığınızda tüm ödediğiniz ücretler iade ediliyor.
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    Son güncellemeyi yayınladım. Şuan için harika gidiyor bütün aksilikler üst üste geliyor. Bir tane çalışanın hatası bana nelere mal olacak.
  • Valla beynim bulandı okurken. Allah sabır versin. Teleservice nalet servis. HTC ye bakıyor. M8 var bende içine ettiler Onarım yapamıyorlar. Arıza tespiti sıfır. Para iadesi almaya bak ne yap ne et.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro58 -- 16 Ağustos 2017; 17:1:9 >
  • electro58 kullanıcısına yanıt
    Sadece TeleService değil Vatan'ın Balıkesir mağazasıda aynı. Çalışan insana bir şey demiyorum ama ya tutanak tutmadan neden gönderiyorsun sen kırık işte tut tutanağını cebinden mi çıkacak? Kaşınıyorlar hocam başka açıklaması yok. Ben bilgisayardan ekmek yiyen biriyim freelance iş yapıyorum. Ne olacak şimdi benim kayıbımı kim karşılayacak?

    Son güncellemedeki olaya çok güleceksiniz böyle bir olay daha yaşamadım ben hayatımda. Allah razı olsun bu arada.
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvuruyorum hocam. Gerekli işlemleri yarın tamamlayacağım inşallah sorun çözülecek.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Biraz uzun sürecek bir işlem hocam.Arada sırada adliyeye uğrayıp davanızı sorun ilgilendiğinizi görünce daha çabuk halledeceklerdir.(Katip olarak çalışan arkadaşım var öyle diyor)
  • sepkov kullanıcısına yanıt
    Direk dava açmıyorum şuan sadece tüketici haklarına başvuruda bulunacağım. Oradan dönüş yapılınca mahkemeye taşıyacağım durumu.
  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Gelişmeleri bekliyorum hocam.
  • 24.07.2017 de ASUS n552 model 1 yıllık bilgisayarımda pilin şarj olmaması gibi bir sorun yaşadım. Cihazı vatandan almıştım. Niyetim onarılsın gelsin olduğu için ve vakit kaybetmeyeyim diye direk Asus Üsküdarda ki servisine ve içindeki SSD ve HD yi alıp boşta bir HDD ile gönderdim. Cihazıma 11.08.2017 de onarılamaz raporu verildi. 15.08.2017 de değişim kağıdı elime geldi. Şu anda sıfır bir Asus N580 ile bu mesajı yazıyorum.
    Sonuçta ben bilgisayarımı Vatan üzerinden servis işlemine tabi tutmuş olsaydım bu sürecin sonunda o cihazın garantisinin bizce bozulduğu gibi bir sonuçla karşılaşacaktım. Çünkü ben o cihazı açtım pili çıkardım, pilin üzerindeki koruyucu alüminyumu markasını okumak için zorla kaldırdım ve eğri büğrü yerine yapıştırdım. Cihazı sökeyim derken cd yuvasının olduğu yerde bir vida çıkmayınca onu kırarak söktüm.
    Yani servisteki ilgili kişi çok önemli. Üsküdardaki arkadaşlar cihazdaki sorunun benden değil makinadan kaynaklandığını çözümledikleri için benim işim rast gitti açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semerci -- 18 Ağustos 2017; 10:27:54 >




  • PowerShot58 kullanıcısına yanıt
    Urununuzun fiyati 3.500 liranin üzerinde değilse servis fislerini ve ürüne ait olan faturayi da alip hakem heyetine başvurabilirsiniz. Heyetin vereceği karar baglayici olacagi için karari mahkemeye tasimaniza gerek yok. Çünkü heyet lehinize bir karar verirse bu karari tanidiginiz bir avukata götürüp icra takibi ile paranizi geri alabilirsiniz. Ayrıca avukat ucreti ve icra masrafi da Vatan Bilgisayardan cikmis olur.

    Heyet olumlu bir karar verirse HİCBİR SEKİLDE KARARİN BELGESİNİN ORİJİNALİNİ VATANA TESLİM ETMEYİNİZ. karar zaten onlara gonderilecek.

    Ayrıca HİCBİR SEKİLDE İBRANAME İMZALAMAYİN. Karar olumlu cijarsa vatan sizi arayip sizlere bir belge imzalatmak isteyebilir, bu belge borcun tarafiniza ödendiğini beyan eder. Kesinlikle bunu imzalamayin

    Öte yandan, firma sizi korktumak için karara itiraz edebikir, ki bunu yapacaklarini sanmak. Boyle olursa da yilmayin. İtiraz durumunda yapilacak tek şey karari icraya koymak olacak. Çünkü firma itiraz etse bile bu icra takibini durdurmaz.

    İcra takibini kendiniz de yapabilirsiniz ya da tanidiginiiz bir avukat da yapabilir.



    Son olarak, firmaya karar gittikten on beş is günü içinde firmanın itiraz etme hakki var. On beş is günü hesaplanırken pazar günleri ve resmi tatiller hesaba katilmaz. Cumartesi günleri hesaba katilir. On beş gün içinde bir gelişme olmazsa karari hemen icraya koyun. İcra konusundan da hicbir şekilde firmaya bahsetmeyin, ki itiraz etmesinler. Karar size ulastiktan birkaç gün sonra-bes veya on gün olabikir- ayni belge vatana da ptt aracikigiyla gönderilecektir. Ptt'ye gidip kararin ne zaman vatana gönderildiğini öğrenebilirsiniz, boylece on beş günü hesaplamaniz çok daha kolay olacaktır.



    Umarim her şey istediğiniz gibi olur

    Saygilarimla

    Not: bu soylediklerim cihazinizin tutari 3.500 liranin üstüne cikmiyorsa geçerlidir.
    Edit: Elbette firma ödeme yaparsa icraya gerek kalmaz :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil77 -- 19 Ağustos 2017; 5:55:53 >




  • semerci kullanıcısına yanıt
    Valla sizin işiniz gerçekten rast gitmiş bir şekilde çıkmışsınız işin içinden. Bakalım bizim durum neye varacak.
  • anil77 A kullanıcısına yanıt
    Hocam valla söyledikleriniz çok mantıklı. Son güncellemede bahsettim zaten. Hafta sonu olduğu için herhangi bir işlem yapamamışlar. Bir yandan da 20 iş günü olayını takip ediyorum. Benim servise teslim ettiğim belgedeki tarih 27.07.2017 yani 2 gün sonra dolacak 20 iş günü olayı. Hala sonuç alamamış olursam kesinlikle başvuruyorum zaten. 10 iş günü içerisinde de bana muadil bir ürün verilmesi gerekiyordu bunu da yerine getirmediler. Freelance bir çalışan olarak zararımı düşünebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerShot58 -- 21 Ağustos 2017; 22:30:15 >
  • Yrmi işgünü dolar dolmaz hemen basvurunuzu yapan. Yirmi işgünü dolduğu zaman eğer tarafiniza cihaz gönderilirse kesinlikle teslim almayin.
    Bu arada, anladigim kadariyla cihaziniz defalarca servise gitmiş. Yirmi isgununu beklemenize gerek yok. Servis fislerini ve cihaza ait olan faturayi ve garanti kartini alip kaymakamliktaki hakem heyetine gidiniz. Servisle muhattap bile olmayiniz. Çünkü onlar kasitli olarak on dokuzuncu isgununde cihazi teslim edebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil77 -- 22 Ağustos 2017; 21:20:24 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.