Şimdi Ara

Fireball Bilgisayar ve Süper Teknik Servisine Ayakta Alkışlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Firma ile alıp veremediğim hiç bir şey yok. Hatta severim fireball'u. Yaşadığım bir kaç maduriyeti güzel bir şekilde aşmama yardımcı olmuşlardır. Sorun teknik servisleri.

    Bu bölümde yazıyorum çünkü konu razer mamba fare ile ilgili.

    Bir haftadır farenin "geri" tuşundan farklı sesler geliyordu. "Çıt" şeklinde basma değilde "ikili" (çıtırtılar şeklinde) sesler almaya başladım, hatta bazen düğme başta bir kaç kere kilitlenir gibi olmaya başladı. Ama işlevini görüyordu. Yani "geri" butonu olarak çalışıyordu.

    Dün telefon açıp, fireball'a götürüp bıraktım. Akşam 6 gibi. Hatta rica ettim, 7'de yetişir mi falan diye, sonra işlerini aceleye getirmeyim sorun olursa vakitleri olsun diye "acele etmeyin yarın alırım" dedim.

    Biraz önce oradaydım. Sevgili teknik servis arkadaşımız, "fareniz orada hiç bir sorunu yok" dedi. "Nasıl" dedim? "İçine pislik kaçmış, düğme yapışmış" dedi. "E açıp baktınız mı?" dedim, "açmaya gerek yok ondandır" dedi. Peki eyvallah deyip çıktım.

    Çıktıktan sonra da geri döndüm çünkü çok canım sıkıldı. Kapıda karşılaştık.

    Şunları sordum:

    - Ben: "Fare açılmadan nasıl içerisindeki pislikten dolayı bu şekilde olduğunu söyleyebiliyorsunuz?" Cevap: "Bizim açmaya yetkimiz yok...."

    - Ben: "E peki madem açmaya yetkiniz yok, neden dün söylemediniz?" Cevap : ..... (Cevap yok)

    - Ben: "E Siz beni bu şekilde bu itham etmiyor musunuz?" Cevap: "Evet, çünkü öyle..." (yani beni fareyi benim pislettiğim ve düğmeyi çalışmaz hale getirdiğimi kastediyorlar)

    - Ben: "Fare'yi aldığım ilk hafta sıkıntısı olduğunundan getirip size bıraktım.Bir hafta kadar, test ettiniz. Sonra da sorun olmadığı anlaşıldı. Ama biz bunu kullandık, dilerseniz kasasını değiştirip verelim demediniz mi?" Cevap: "Kim dedi onu??" (Söyleyen arkadaş kendini biliyor, ben dedim diye de çıkmadı. Ama ben ifşa etmedim-etmiyorum ayrıca birbirlerinden haberleri yok)

    - Ben: "Bunu söyleyebiliyorsanız nasıl şimdi açmaya yetkimiz yok diyebiliyorsunuz?" Cevap: "Çünkü açamayız yetkimiz yok."

    - Ben: "Açmadınız, pislikten diyorsunuz.. Ben bu fareyi hafta bir yada iki kere kulak çubuğu ile, hatta kaleme bir şeyler sararak aralarını temizliyorum. Nasıl böyle bir mantık yürütüyorsunuz?" Cevap: "Pislikten böyle, teknik servis arkadaş görmüş, kamera mı sokalım içine? O arkadaş herşeyi sıfırdan toparlar."

    Velhasıl...

    Verdiğim fareye bakılmadan, aynen bir gün sonra iade edildi.

    Ben ki, aldığım bir G5 fareyi 5-6 sene tık demeden kullanmış, hatta forumdan satmış bir insanım. Ben ki 30 yaşında, aldığı her elektronik alete gözü gibi bakan biriyim, ben ki Razer Mamba'yı seviyorum. Ben de, kendi çapımda açtığım herşeyi sıfırdan toparlayan biriyim. Bu zamana kadar bir sürü fareyi tamir etmişliğim vardır. Ama firma karşısında böyle olamadık.

    Farenin düğmesinin plastik aksamında sorun olduğunu babannem bile anlar, ama bu sevgili teknik servis arkadaş "anlamamış" ya da "anlamamazlıktan" gelmiştir. Yani işine gelmemiştir.

    Sonuç olarak :

    Yılın en güler yüzlü ve anlayışlı teknik servis ödülünü bu arkadaşa ve onun bu yaptığını savunan fireball'a vermek istiyorum. Bir çin atasözü der ki, "yüzü gülmeyen dükkan açmamalı". Bilmem bundan bir şey anlıyor musunuz?Bizler enayi değiliz. Bizler salak değiliz, bizler artık eskisi gibi "mal" tüketici değiliz. Bunları neden mi diyorum, artık herşeyi söyleyip sonuç alamayınca canınız sağolsun deyip gönüp gittiğim ara arkamdan alaycı bir şekilde "güldüğünüz" için söylüyorum.

    Bu durumu gerekirse tüketici hakem heyetine de şikayet etmeye kararlıyım. Amacım fareyi vs. değiştirmek falan değil. Sadece yapılan bu ayıp için özür dilenilmesini ve bu sorunun giderilmesini istiyorum. Yani olay sadece müşterinin memnuniyeti ve hizmet beklemesi. Başka bir şey değil.

    Size hiç bir şey demiyorum. Firma olarak hala size sempati duyuyorum. Ama insanlara söylüyorum, fireball'dan alışveriş yaparken teknik servisi için iki kere düşünün...hatta üç kere

    Saygılar







  • öncelikle haklı olduğunuz kanaatine vardım. inşallah sorununuzu işi uzatmadan halledebilirsiniz. fakat size önerim şu olucak. firma yetkilisi başka birisi ile görüşün bu gibi durumlarda ve meramınızı sakince anlatın. büyük ihtimal ile göreceksiniz ki sorun kalmıyacaktır ortada. teknik servise bakan arkadaş tabi ki firmayı da temsil ediyor fakat sizin aynı firmada bir yetkiliye durumu anlatmanız işi çözecektir. gerekli uyarıları yetkili çalışanına anlatıcaktır diye düşünüyorum. bence haberi yoktur hala şu durumda. davranış evet yanlış size yapılan, tavır ve cevaplar profesyonelce değil okunan kadarı ile.

    konuları buraya taşımadan önce lütfen sakince hareket edelim ki hak geçmesin kimseye. siz yetkili ile görüşüp bu tavırları aynen anlatın ki başkaları da yaşamasın ve yetkili de haberdar olsun durumlardan.
  • Bana bu cevapları veren kişi yetkili kişidir zaten. Firma sahibi yani. Kapıda karşılaştık dediğim olayda çalışan bir arkadaş, arkasından firma sahibi, arkasından teknik servis elemanı dükkanı kapatmak için çıktılar.
  • Arkadaşım kesinlikle haklısın.
    Fireball teknik servis beni de çok uğraştırdı razer imperator mouse ile ilgili bir problemden dolayı. Ve sorun giderilmedi Teknik servis konusunda dediğiniz gibi 2-3 defa düşünülmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: side_effect

    Bana bu cevapları veren kişi yetkili kişidir zaten. Firma sahibi yani. Kapıda karşılaştık dediğim olayda çalışan bir arkadaş, arkasından firma sahibi, arkasından teknik servis elemanı dükkanı kapatmak için çıktılar.


    o halde diyecek sözüm yok mağdursunuz resmen. siz açıp baksanız ürün garanti dışı açılmış derler. onların açmaya yetkisi nasıl olmaz, tabii ki açacaklar. anlayamadım.
  • Herkese merhaba,

    Fireball'un sorun çıkaran teknik servis sorumlusu olarak şahsen bir kaç satır yazmak istedim.

    Öncelikle "ürünü açmaya yetkimiz yok" kısmını o anki psikolojiniz yüzünden olsa gerek yanlış anlamışsınız. Problem farenin yan arka tuşuna yapışkan bir sıvı temas etmesi ve bu yüzden yan tuşun serbest bırakıldığında farenin dış kasasının iç yüzüne yapışıyor olmasıdır. Tuşun fonksiyonunda bir sorun bulunmasada basıldığında normal klik sesi dışında ilk önce tuşun yapıştığı yüzeyden kurtulması ile ikinci bir çıt sesi duyulmakta. Farenin açılamamasından kasıt yan tuşlar ile dış kasanın sabit olması, tuşların temizlenmeye müsaade edecek şekilde sökülememesidir. Tuşun kenarından dikkatlice bakarsanız içerideki bulaşık yabancı maddeyi kısmen görebilirsiniz. Üreticinin garanti kapsamında değerlendirip gerekeni yapacağı hiçbir ürün için iddia ettiğiniz gibi bahane uydurmaya gerek yoktur, bu hiç bir firmaya çıkar sağlamaz, aksine olumsuzluk yaratır.

    Bu tip sorunlara özellikle ürün üzerine çay, kola vs. şekerli bir sıvı temas etmesi ve pc kullanırken abur cubur tüketme alışkanlığı sebep olmakta ve takdir edersinizki müdahale ile çözülemeyecek ise garanti kapsamına alınmamaktadır.

    Sadece razer ürünleri için değil bütün ürünlerimiz için garanti kapsamı dışında olsa dahi (garanti süresinin dolmuş olması, kullanıcı hataları vb.) eğer servis imkanları dahilinde çözülebilecek bir sorun var ise elimizden geleni yapmaktayız. Biraz araştırırsanız bu konuda memnuniyetini ifade eden yorumlarda bulabilirsiniz. Satın alınan ürün ile ilgili haklı haksız her olumsuz durumda neredeyse istisnasız olmak üzere herhangi bir platformda bu tip yorumlar yapılıyor ve şu ya da bu şekilde firmaya antipatisi olan herkesten destek buluyor. Fakat az önce belirttiğim müşteri memnuniyeti ile sonuçlanan çözümler çok daha fazla olmasına rağmen neredeyse hiç dile getirilmemekte.

    Müşteri memnuniyeti konusunda yaşanan sıkıntıların başlıca sebepleri ürün satın alınırken hiç araştırma yapmadan ya da çok yanlış beklentiler ile alım yapılması (iyi bir fare alındığında oyunlarda daha başarılı sonuçlar elde edilmesi öncelikle ürünün kullanımına alışılmasına ve kullanıcının yeteneğine bağlıdır gibi. Daha iyi bir fareye sahip olmak herkes için daha başarılı bir oyuncu olunacağı anlamına gelmez. Fakat bu gibi durumlarda rahatlıkla ürünün arızalı olduğu konusunda ısrar edilebiliyor. En çok tercih edilen ürünleri bir kaç firmadan peş peşe alıp-iade edip hiçbirinden memnun kalmayan fakat hiçbir şekilde kendisini sorgulamayan "oyun üstadları" olduğunu ben şahsen takip ettiğim platformlardan biliyorum.), kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlarda hiç bir şekilde durumun kabullenilmemesi (örnek: Oyun esnasında sinirlenilip kaldırılıp masaya vurulan farenin iç aksamının parçalanması, Kulaklık vb. ürünlerin kablolarının koparılması, soketlerin ters oturtulmaya çalışılıp pinlerinin kırılması, Ürün bir cihazdan sökülürken konnektörden değil her seferinde kablodan tutulup çekilmesi gibi alışkanlıklar, ürün üzerine çay kola vs. dökülmesi. Bunlar açıkça söylendiğinde yalancılıkla suçlanma ve kendisine hakaret edilmiş psikoloji ile hareket edilmesi gibi.) Belirttiğim gibi biz Üreticinin kesinlikle kabul etmeyeceği durumlarda dahi kendi imkanlarımızla sorunu çözmeye çalışıyoruz. Çözemediğimiz zamanlarda bazen kötü niyetli karalamalarla karşılaşıyoruz.

    Bu arada satın aldığınız her ürünle ilgili mutlaka bir sorun yaşamış olmanız dikkat çekici. Bir örnek: Söz konusu ürünü (Razer Mamba) ilk aldığınızda müzik sesini açtığınızda imlecin ekranda hareket ediyor olması gibi bir şikayetiniz olmuş. PC kullandığınız masanın altında Z5500 ün subwoofer ı oldukça yüksek bir volumde çalışırken, Mamba gibi çok yüksek hassasiyete sahip bir ürün kullanırken ve ortamdaki her obje bass frekansların sarsıcı etkisinden nasibini alırken bundan şikayetçi olmanız ve bunun doğal olduğu açıklanmaya çalışıldığında kesinlikle ikna olmayıp ürünün sorunlu olduğu konusunda ısrarcı olmanız ne kadar "hassas" bir tüketici olduğunuzu gösteriyor.


    Herkese iyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.FireBall

    Herkese merhaba,

    Fireball'un sorun çıkaran teknik servis sorumlusu olarak şahsen bir kaç satır yazmak istedim.

    Öncelikle "ürünü açmaya yetkimiz yok" kısmını o anki psikolojiniz yüzünden olsa gerek yanlış anlamışsınız. Problem farenin yan arka tuşuna yapışkan bir sıvı temas etmesi ve bu yüzden yan tuşun serbest bırakıldığında farenin dış kasasının iç yüzüne yapışıyor olmasıdır. Tuşun fonksiyonunda bir sorun bulunmasada basıldığında normal klik sesi dışında ilk önce tuşun yapıştığı yüzeyden kurtulması ile ikinci bir çıt sesi duyulmakta. Farenin açılamamasından kasıt yan tuşlar ile dış kasanın sabit olması, tuşların temizlenmeye müsaade edecek şekilde sökülememesidir. Tuşun kenarından dikkatlice bakarsanız içerideki bulaşık yabancı maddeyi kısmen görebilirsiniz. Üreticinin garanti kapsamında değerlendirip gerekeni yapacağı hiçbir ürün için iddia ettiğiniz gibi bahane uydurmaya gerek yoktur, bu hiç bir firmaya çıkar sağlamaz, aksine olumsuzluk yaratır.

    Bu tip sorunlara özellikle ürün üzerine çay, kola vs. şekerli bir sıvı temas etmesi ve pc kullanırken abur cubur tüketme alışkanlığı sebep olmakta ve takdir edersinizki müdahale ile çözülemeyecek ise garanti kapsamına alınmamaktadır.

    Sadece razer ürünleri için değil bütün ürünlerimiz için garanti kapsamı dışında olsa dahi (garanti süresinin dolmuş olması, kullanıcı hataları vb.) eğer servis imkanları dahilinde çözülebilecek bir sorun var ise elimizden geleni yapmaktayız. Biraz araştırırsanız bu konuda memnuniyetini ifade eden yorumlarda bulabilirsiniz. Satın alınan ürün ile ilgili haklı haksız her olumsuz durumda neredeyse istisnasız olmak üzere herhangi bir platformda bu tip yorumlar yapılıyor ve şu ya da bu şekilde firmaya antipatisi olan herkesten destek buluyor. Fakat az önce belirttiğim müşteri memnuniyeti ile sonuçlanan çözümler çok daha fazla olmasına rağmen neredeyse hiç dile getirilmemekte.

    Müşteri memnuniyeti konusunda yaşanan sıkıntıların başlıca sebepleri ürün satın alınırken hiç araştırma yapmadan ya da çok yanlış beklentiler ile alım yapılması (iyi bir fare alındığında oyunlarda daha başarılı sonuçlar elde edilmesi öncelikle ürünün kullanımına alışılmasına ve kullanıcının yeteneğine bağlıdır gibi. Daha iyi bir fareye sahip olmak herkes için daha başarılı bir oyuncu olunacağı anlamına gelmez. Fakat bu gibi durumlarda rahatlıkla ürünün arızalı olduğu konusunda ısrar edilebiliyor. En çok tercih edilen ürünleri bir kaç firmadan peş peşe alıp-iade edip hiçbirinden memnun kalmayan fakat hiçbir şekilde kendisini sorgulamayan "oyun üstadları" olduğunu ben şahsen takip ettiğim platformlardan biliyorum.), kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlarda hiç bir şekilde durumun kabullenilmemesi (örnek: Oyun esnasında sinirlenilip kaldırılıp masaya vurulan farenin iç aksamının parçalanması, Kulaklık vb. ürünlerin kablolarının koparılması, soketlerin ters oturtulmaya çalışılıp pinlerinin kırılması, Ürün bir cihazdan sökülürken konnektörden değil her seferinde kablodan tutulup çekilmesi gibi alışkanlıklar, ürün üzerine çay kola vs. dökülmesi. Bunlar açıkça söylendiğinde yalancılıkla suçlanma ve kendisine hakaret edilmiş psikoloji ile hareket edilmesi gibi.) Belirttiğim gibi biz Üreticinin kesinlikle kabul etmeyeceği durumlarda dahi kendi imkanlarımızla sorunu çözmeye çalışıyoruz. Çözemediğimiz zamanlarda bazen kötü niyetli karalamalarla karşılaşıyoruz.

    Bu arada satın aldığınız her ürünle ilgili mutlaka bir sorun yaşamış olmanız dikkat çekici. Bir örnek: Söz konusu ürünü (Razer Mamba) ilk aldığınızda müzik sesini açtığınızda imlecin ekranda hareket ediyor olması gibi bir şikayetiniz olmuş. PC kullandığınız masanın altında Z5500 ün subwoofer ı oldukça yüksek bir volumde çalışırken, Mamba gibi çok yüksek hassasiyete sahip bir ürün kullanırken ve ortamdaki her obje bass frekansların sarsıcı etkisinden nasibini alırken bundan şikayetçi olmanız ve bunun doğal olduğu açıklanmaya çalışıldığında kesinlikle ikna olmayıp ürünün sorunlu olduğu konusunda ısrarcı olmanız ne kadar "hassas" bir tüketici olduğunuzu gösteriyor.


    Herkese iyi forumlar...
    Sayın teknik servis yetkilisi, bende yazdıklarınıza bir kaç satırla cevap vereyim,

    quote:


    Öncelikle "ürünü açmaya yetkimiz yok" kısmını o anki psikolojiniz yüzünden olsa gerek yanlış anlamışsınız. Problem farenin yan arka tuşuna yapışkan bir sıvı temas etmesi ve bu yüzden yan tuşun serbest bırakıldığında farenin dış kasasının iç yüzüne yapışıyor olmasıdır. Tuşun fonksiyonunda bir sorun bulunmasada basıldığında normal klik sesi dışında ilk önce tuşun yapıştığı yüzeyden kurtulması ile ikinci bir çıt sesi duyulmakta. Farenin açılamamasından kasıt yan tuşlar ile dış kasanın sabit olması, tuşların temizlenmeye müsaade edecek şekilde sökülememesidir.


    Bunun yanlış anlayacak bir tarafı yok. Firma sahibinizin söylediği şeyin ne demek olduğunu oradaki 4 kişi de anladı. Hala daha neyi anlatıyorsunuz? Yetkimiz yok derken, basbaya "fareyi açamayız" şeklinde kastedildi.

    Peki onu da geçtim, bu sözler söylenirken siz niye arkada durup ses çıkartmadınız?? Neden firma sahibinin söylediğini düzeltmediniz? Hadi ben yanlış anladım, ısrar ettim, olay öyle değil böyle diye düzeltme yapmadınız? Çünkü umursamadınız. İşinize gelmedi.


    quote:


    Tuşun kenarından dikkatlice bakarsanız içerideki bulaşık yabancı maddeyi kısmen görebilirsiniz.


    Bir cihazı açmadan, dışardan bakarak teknik servis veren ilk yetkili sizsiniz sayın yetkili. Tebrik ediyorum sizi. Hatırlar mısınız, eskiden televizyon tamircileri olan sorunu bulmak için cihazı açar, bakar, keşif ücreti alır sonra isterseniz tamir ederlerdi.

    Keşif olmadan keşif... Sizin bu şekilde yaptığınız servisi bende yaparım oturduğum yerde. Pek bir fark yok yani. Bir de kısmen görebilirsiniz demişsiniz. Vay be Yani ben açsam fareyi, sorunu gideririm. Ama bir şey olsa, siz bunu açmışsınız garanti dışı artık dersiniz. Gene giren çıkan bize olur. İşte süper firma yardımseverliği...

    quote:


    Bu tip sorunlara özellikle ürün üzerine çay, kola vs. şekerli bir sıvı temas etmesi ve pc kullanırken abur cubur tüketme alışkanlığı sebep olmakta ve takdir edersinizki müdahale ile çözülemeyecek ise garanti kapsamına alınmamaktadır.


    Bu söylediğinize katılırım. Çünkü doğru. Kendim için değil, genelde servislerde uygulanan prosedür böyledir.

    quote:


    Sadece razer ürünleri için değil bütün ürünlerimiz için garanti kapsamı dışında olsa dahi (garanti süresinin dolmuş olması, kullanıcı hataları vb.) eğer servis imkanları dahilinde çözülebilecek bir sorun var ise elimizden geleni yapmaktayız. Biraz araştırırsanız bu konuda memnuniyetini ifade eden yorumlarda bulabilirsiniz. Satın alınan ürün ile ilgili haklı haksız her olumsuz durumda neredeyse istisnasız olmak üzere herhangi bir platformda bu tip yorumlar yapılıyor ve şu ya da bu şekilde firmaya antipatisi olan herkesten destek buluyor. Fakat az önce belirttiğim müşteri memnuniyeti ile sonuçlanan çözümler çok daha fazla olmasına rağmen neredeyse hiç dile getirilmemekte.


    Yazılanları okumadığınız, veya okuduğunuz ama sizin taraflı davrandığınız gün gibi ortada. Yazıma başlarken, fireball ile ilgili düşüncemi söyledim. Sorunumun sadece teknik servis olduğunu belirttim. Hatta yazımın sonunda da hala size sempati duyuyorum dedim.

    Ama anlaşılan konus siz olduğunuz için alınganlık gösterip objektif olamıyorsunuz. Ve bu söylediklerimi es geçiyorsunuz, geçmişsiniz. Bravo.. Beklemediğim bir şey değil zaten.

    Daha önceleri bir çok forumda fireball ile ilgili güzel şeyleri hep paylaşmışımdır. Hadi bunu da geçiyorum, beni biliyorsunuz ben de sizleri biliyorum. Sıklıkla dükkana gelip gidiyorum. Alışveriş yapıyorum. Sima olarak tanıyorsunuz beni. Diğer arkadaşlarınızla olan münasebetlerimden nasıl bir insan olduğum ortada. (Çağatay bey ve diğer gözlüklü arkadaş) Bunu da es geçebiliyorsanız gene taraflı olduğunuz çıkıyor ortaya.

    Ayrıca, elbette insanlar yazacaklar ve konuşacaklar. İnsanlara gem vurup, konuşmalarını da mı engellemek istiyorsunuz? Artık öyle değil bu işler. Herkes konuşur, paylaşır, yazar, okur. Herkesin gerektiği durumlarda olayları bilmeye ve duymaya hakkı vardır. Asla bunu engelleyemezsiniz...

    quote:


    Müşteri memnuniyeti konusunda yaşanan sıkıntıların başlıca sebepleri ürün satın alınırken hiç araştırma yapmadan ya da çok yanlış beklentiler ile alım yapılması (iyi bir fare alındığında oyunlarda daha başarılı sonuçlar elde edilmesi öncelikle ürünün kullanımına alışılmasına ve kullanıcının yeteneğine bağlıdır gibi. Daha iyi bir fareye sahip olmak herkes için daha başarılı bir oyuncu olunacağı anlamına gelmez. Fakat bu gibi durumlarda rahatlıkla ürünün arızalı olduğu konusunda ısrar edilebiliyor. En çok tercih edilen ürünleri bir kaç firmadan peş peşe alıp-iade edip hiçbirinden memnun kalmayan fakat hiçbir şekilde kendisini sorgulamayan "oyun üstadları" olduğunu ben şahsen takip ettiğim platformlardan biliyorum.), kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlarda hiç bir şekilde durumun kabullenilmemesi (örnek: Oyun esnasında sinirlenilip kaldırılıp masaya vurulan farenin iç aksamının parçalanması, Kulaklık vb. ürünlerin kablolarının koparılması, soketlerin ters oturtulmaya çalışılıp pinlerinin kırılması, Ürün bir cihazdan sökülürken konnektörden değil her seferinde kablodan tutulup çekilmesi gibi alışkanlıklar, ürün üzerine çay kola vs. dökülmesi. Bunlar açıkça söylendiğinde yalancılıkla suçlanma ve kendisine hakaret edilmiş psikoloji ile hareket edilmesi gibi.) Belirttiğim gibi biz Üreticinin kesinlikle kabul etmeyeceği durumlarda dahi kendi imkanlarımızla sorunu çözmeye çalışıyoruz. Çözemediğimiz zamanlarda bazen kötü niyetli karalamalarla karşılaşıyoruz.


    Bu yazdıklarınızın benim yaşadığım durumla veya benimle hiç bir ilgisi yok. Firma olarak açıklama yapmak gereği hissetmişsiniz. Kullanıcılara mesaj vermişsiniz. İnsanların bu şekilde olduğunu ben zaten biliyorum. Bu şekilde davranan insanlar hep oldu ve olmaya da devam edecek. Bu da firma olarak sizin yüzleşmek zorunda olduğunuz bir durum. Karalama mı? Ben bu durumun, bu şekilde olduğunu düşünmüyorum. Yazdıklarımda veya söylediklerimde ne bir eksik var ne de bir fazla. Eğer abartarak fazla fazla şeyler yazsaydım karalama olabilirdi

    quote:


    Bu arada satın aldığınız her ürünle ilgili mutlaka bir sorun yaşamış olmanız dikkat çekici. Bir örnek: Söz konusu ürünü (Razer Mamba) ilk aldığınızda müzik sesini açtığınızda imlecin ekranda hareket ediyor olması gibi bir şikayetiniz olmuş. PC kullandığınız masanın altında Z5500 ün subwoofer ı oldukça yüksek bir volumde çalışırken, Mamba gibi çok yüksek hassasiyete sahip bir ürün kullanırken ve ortamdaki her obje bass frekansların sarsıcı etkisinden nasibini alırken bundan şikayetçi olmanız ve bunun doğal olduğu açıklanmaya çalışıldığında kesinlikle ikna olmayıp ürünün sorunlu olduğu konusunda ısrarcı olmanız ne kadar "hassas" bir tüketici olduğunuzu gösteriyor.


    Evet, bunu yazdığım yazının başında zaten belirttim. Sizin de ne kadar "dikkatli" ve keskin başkışlı bir teknik servis yetkilisi olduğunuz ortada sayın yetkili. Bu şekilde iğneleyici konuşmalara devam edeceksek, ben çuvaldıza geçmeyi düşünüyorum demedi demeyin

    Fareyi ilk aldığım zaman, bu şekilde bir sorunla karşılaştık. Logitech G5, G9 kullanmış olmama rağmen daha önce bunun gibi bir sıkıntı ile karşılaşmamış olmanın verdiği durumla böyle bir yanılgıya düştüm. Ses sistemi olarak Z5500 kullanıyorum dememiştim, atmışsınız orada. Farenin sensöründe bir sıkıntı olduğunu düşünüyordum. Ki, bu zamana kadar kullandığım hiç bir fare de böyle bir durumla karşılaşmayıp, aldığınız son fare de böyle bir durumla karşılaşsanız aynı şeyi iddia ediyorum siz de düşünürdünüz. Şimdi birbirimize yalan söylemeyelim...

    Sorun varsa giderilmesi için bir hafta size bıraktım. Sonra sorunun olmadığı anlaşıldı ve durumu düzeltmek için önce mouse pad aldım. Sonrasında da mouse pad altına kaydırmaz koyarak titreşimleri kestim ve düzelttim. Var mı daha ötesi? Yok.


    SİZİN YAPACAĞINIZ TEK ŞEY, FAREYİ AÇIP, İÇERİSİNİ İNCELEYİP, SORUN DEDİĞİNİZ GİBİ PİSLİKTEN YANA BİR YAPIŞMA İSE, TEMİZLEYEBİLDİĞİNİZ KADAR TEMİZLEYİP İŞLEMİ BİTİRMEKTİ. VE ERTESİ GÜN GELİNCE BENİ UYARIP, BİR DAHA BÖYLE OLURSA GARANTİ DIŞINA ALIRIZ DEMEKTİ. HEPSİ BU.

    SİZ NE YAPTINIZ?? FARE'Yİ ALDINIZ, AÇMADAN KENARDAN BAKARAK PİSİKTEN DEYİP, ERTESİ GÜNÜ AKŞAMINA KADAR BEKLETTİNİZ.

    MADEM BU KADAR YARDIM SEVERSİNİZ, KEŞKE ARIZA VAR DEYİP, KAYIT AÇTIRMASAYDIM, RİCA ETSEYDİM BÖYLE BİR DURUM VAR BANA YARDIM EDİN DİYE. BELKİ O ZAMAN YAPARDINIZ HA???

    KALDI Kİ HALA İDDİA EDİYORUM, ORTADA PİSLİK VS. YOK. HAYATTA O ŞEKİLDE KULLANMAYI SEVMEM, SORUN DÜĞMENİN PLASTİK AKSAMINDA.

    HANİ NEREDE O KADAR YAZDIĞINIZ FİRMANIZIN MÜŞTERİ SEVER YARDIMCILIĞI?? YAZMIŞSINIZ O KADAR???



    Yazdıklarınızla tamamen ters davrandınız. Ama kabul etmezsiniz zaten. Çünkü kabul etmek firmanın şanından değil değil mi?


    Benim ne kadar hassas bir tüketici olduğumu etrafımda beni tanıyan herkes bilir. Varın siz bilmeyin. Alışveriş yaptığımız bir tek firma siz misiniz? Hayır elbette. Adını vermek istemediğim bir sürü firmanın müdürleri ile muhabbetlerim vardır ki beni çok severler. Bende onları severim.

    Çünkü güler yüzlü, çünkü anlayışlı, çünkü müşteri taraflı düşünürler. Kusura bakmayın sizin gibi "hassas" olamadık... Ne dersiniz, bende kendime bir mamba sensör alayım, daha hassas olurum belki??

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi side_effect -- 24 Temmuz 2011; 18:34:06 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • @side_effect

    Hocam yazınızı baştan aşağı okudum, sizi kişisel olarak tanımıyorum, haklı olabilirsiniz. Bende yaklaşık 30 yıldır bu sektörün içindeyim, Kadköy'de Amstrad satarak başladık zamanında bu işe. Eşraftan, forumdan bilen bilir. Az çok bende kendi çapımda oyun vs ve inceleme yapıyorum. Bu yüzden ne razer'a yabancıyım ne de bahsi geçen firmaya. Eğer teknik servisteki arkadaş aynıysa, zamanında garanti kapsam dışı kalan (süreden dolayı) arıza yapan bir enermax güç kaynağını ücretsiz tamir etmişlerdi. Bu yüzden ben de oluşan kanı olumluydu. Ayrıca Razer Imparator kullanıcısıyım oğlumda da Razer Copperhead var (5 yıllık sanırım) Mamba modelini de biliyorum detaylı hatırlamıyorum şeklini ama dedikleri gibi yekpare açılamıyor olabilir??? 2 tarafında sakin olup, mantıklı olması gerekir diye düşünüyorum, burası paylaşım platformu, ama sorunlardan ziyade ürünlerin tartışıma yeri, devam ederseniz zaten forum kuralları gereği konuyu kitlerler. Zira ne sizin ne onların yazdıklarını kanıtlayacak bir delil şu an için yok. Siz haklıysanız yaptıkları yanlış, tüketici haklarını gidin ve hakkınızı sonuna kadar savunun, onların tespiti doğruysa sizin yaptığınız fikri sina hukuk kuralları gereği yanlış, bu şekilde konu açamazsınız. Sizlere tavsiyem konuyu aranızda halledin ya da yasal yollara başvurun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Erturan

    @side_effect

    Hocam yazınızı baştan aşağı okudum, sizi kişisel olarak tanımıyorum, haklı olabilirsiniz. Bende yaklaşık 30 yıldır bu sektörün içindeyim, Kadköy'de Amstrad satarak başladık zamanında bu işe. Eşraftan, forumdan bilen bilir. Az çok bende kendi çapımda oyun vs ve inceleme yapıyorum. Bu yüzden ne razer'a yabancıyım ne de bahsi geçen firmaya. Eğer teknik servisteki arkadaş aynıysa, zamanında garanti kapsam dışı kalan (süreden dolayı) arıza yapan bir enermax güç kaynağını ücretsiz tamir etmişlerdi. Bu yüzden ben de oluşan kanı olumluydu. Ayrıca Razer Imparator kullanıcısıyım oğlumda da Razer Copperhead var (5 yıllık sanırım) Mamba modelini de biliyorum detaylı hatırlamıyorum şeklini ama dedikleri gibi yekpare açılamıyor olabilir??? 2 tarafında sakin olup, mantıklı olması gerekir diye düşünüyorum, burası paylaşım platformu, ama sorunlardan ziyade ürünlerin tartışıma yeri, devam ederseniz zaten forum kuralları gereği konuyu kitlerler. Zira ne sizin ne onların yazdıklarını kanıtlayacak bir delil şu an için yok. Siz haklıysanız yaptıkları yanlış, tüketici haklarını gidin ve hakkınızı sonuna kadar savunun, onların tespiti doğruysa sizin yaptığınız fikri sina hukuk kuralları gereği yanlış, bu şekilde konu açamazsınız. Sizlere tavsiyem konuyu aranızda halledin ya da yasal yollara başvurun :)



    Eyvallah. Firma ile ilgili tersini zaten iddia etmedim. Sorun teknik servistir ve müşteriye yaklaşım şeklidir. Başka bir sorun zaten yok.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.