23.08.2024 'te Gigabyte marka anakartımı servise gönderdim. Haftalarca hiç haber alamadığım için 12.09.2024 'te Endeks Bilişim 'i aradım. "Ürününüze fiyat çıkmış, ücret onayı bekliyoruz Vatan'dan onaylamanız gerek" dendi ve Vatanbilgisayar'ı arayıp durumu anlattım, ücret bilgisi tarafıma iletilmedi dedim. 13.09.2024 'te saat 10:00 ücret sms'i geldi, 10:06 'da ücreti onayladım ve çağrı merkezini arayıp doğrulattım. 17.09.2024 Vatan Samsun mağazasından arandım, ürünü "Ücreti onaylamadığım" gerekçesiyle geri yollamışlar, ben onayladığımı ve elimde kanıt olduğunu söyledim. Ürünü tekrar servise sevk ettiler. Şimdi bu olay niye yaşandı, neden geri sevk oldu dersek. Endeks Bilişim ile görüştüğümde oradaki çalışan arkadaş sağ olsun özetledi. 02.09.2024 tarihinde Endeks, Vatan'a ücret talebini iletmiş fakat Vatan'a ya ulaşmadı ya da sallamadılar (ben sallamadıklarını düşünüyorum çünkü takip etmiyorlar), ben 12'sinde Endeks'i arayınca tekrar mail atmalarını rica ettim ve Vatan'ı aradım. O akşam ücret bilgisi ikinci kez iletilmiş ertesi gün de bana iletildi zaten fakat ServisPoint (Gigabyte'ın yetkili servisi) çoktan ürünü geri yollamış. 30.09.2024 'te ServisPoint'i aradım ürün ne durumda diye, servise bugün ikinci kez giriş yaptığı için bugün ilk iş günü olarak sayılıyor. Yurtdışından parça bekleniyor, gelmesi birkaç hafta sürer. 20 iş günü dolana kadar gelmez ise ürün değişim olacak, gelirse onarılacak dendi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xotac -- 9 Ekim 2024; 14:29:13 > |
Bildirim