Şimdi Ara

Penta Teknik Servis Rezaleti ve Logitech Yurtdışı İlgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bir Logitech G500S sahibiyim mouse'u 13.04.2015 tarihinde önce Logitech yurtdışı ile görüşerek onların yönlendirmesi ile çift tık arızası yüzünden PENTA'ya onarım için gönderdim ve ürün bu sabah elime ulaştı. Kutuyu bir açtım ne göreyim skatezlerden birini mahvetmişler sağlam gönderdiğim DPI arttırma tuşunu çalıştırmak için artık neredeyse ezmek gerekiyor. Eskiden Logitech dediğimizde aklımıza sorunsuz ürünler ve müthiş hizmetleri gelirdi fakat artık bunlar yok. Teknik servisin ürünümü mahvettiğini fotoğraflar ile bildirmeme karşın Logitech yurtdışı Türkiye'ye lojistiğimiz vs. yok distribütöre(PENTA) gidin diye başından savıyor. Distribütör(PENTA) ise ürünü eskisinden daha kötü bir hale getirip size geri yolluyor.

    Şu skatezin haline bakın bir ürün bu şekilde geri gönderilir mi? PENTA ve ilgisiz YENİ LOGİTECH gönderir.
     Penta Teknik Servis Rezaleti ve Logitech Yurtdışı İlgisizliği
     Penta Teknik Servis Rezaleti ve Logitech Yurtdışı İlgisizliği

    Şimdi diğer ve daha büyük bir soruna geleyim. Çalışıyor bir vaziyette gönderdiğim DPI arttırma tuşuna tıkladığımda artık tok bir tık sesi değil gacırtı sesleri geliyor ve çalışması için adeta tuşu ezmek gerekiyor bu nasıl bir tamirdir? Ürünü göndermeden önce bir sorunum vardı ve düzeltilmesi çok da zor birşey değildi. Logitech hizmet kalitesine güvenip de göndermeseydim ürünüm şuankinden daha sağlam bir durumda olacaktı. Artık bir Logitech ürünü almam gerekirse ürünün neredeyse garantisiz olduğunu aklımdan çıkarmayacağım.
     Penta Teknik Servis Rezaleti ve Logitech Yurtdışı İlgisizliği

    Son durum:Şikayetvar da Penta ile yoğun sayılabilecek bir yazışmanın ardından değişim kararı çıktı fakat ürün stoklarda olmadığı için para iadesi olacak. Kafamda amazondan g502 almak vardı fakat kargo ücretini artık sıfırlamıyorlarmış ve kargoyu ekleyince türkiye fiyatı ile 10 tl gibi bir fark kalıyor anlaşılan gene Penta garantili ürün alacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Management -- 2 Mayıs 2015; 0:39:58 >







  • Logitech uluslararası garanti veren bir firma değil.

    Ha servisin yaptığı da iş değil. İçini açıp switch'i ya değiştirmişler ya da düzeltmişler ama yeni ayak takmamışlar, bir de orta tuşu bozmuşlar kapatırken. Talihsizmiş.

    Tabi bu tarz, çift click gibi, 5 dk'da çözülebilecek sorunlar için mouse'u servise göndermek yerine iki çift yeni ayak ısmarlayıp kendiniz tamir etseniz veya bir bilene gösterseydiniz daha iyi olabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brightmist

    Logitech uluslararası garanti veren bir firma değil.

    Ha servisin yaptığı da iş değil. İçini açıp switch'i ya değiştirmişler ya da düzeltmişler ama yeni ayak takmamışlar, bir de orta tuşu bozmuşlar kapatırken. Talihsizmiş.

    Tabi bu tarz, çift click gibi, 5 dk'da çözülebilecek sorunlar için mouse'u servise göndermek yerine iki çift yeni ayak ısmarlayıp kendiniz tamir etseniz veya bir bilene gösterseydiniz daha iyi olabilirdi.

    Sorun da orda ya işte 5dk da hallolacak birşeyi bile doğru dürüst beceremiyorlar. Madem sorunları ben çözeceğim neden fazladan para verip de ürünü Türkiyeden alıyorum ki? Bunun tek bir sebebi var o da bir sorun olduğunda garantiye göndermek için. Yoksa bu ürünü aldığım zamanlarda yurtdışından 50 TL kadar daha ucuza da alabiliyordum. Keşke de öyle yapsaymışım en azından garantisiz ürün derdim kendime. Şikayetvar'a felan da yazdım umarım Penta geri dönecektir. Yorumunuz için de teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Management -- 23 Nisan 2015; 22:45:08 >




  • Bugün media markt aracılığıyla penta dan benim de G700s im geldi .2. kere verdim.
    Adamlar okadar ilgisizki.Fonksiyon tuşlarını sorunlu diye gönderdim. tamir etmişler.Bu seferde sağlam olan ortadaki tekeri bozmuşlar.
    Ertesi gün bir kere de onun için gönderdim.
    Bu sefer geldiğinde sözde değiştirdik dediler ama teker pislik içinde.Kullanılmış takmışlar sanırım.Ben hiç memnun kalmadım.
  • Göndermeden önce mail atıp durum hakkında bilgilendiriyormusunuz? ben G502 faremi sadece skatez'i kalktı diye iade etmiştim yani size nasıl böyle davranmışlar anlamadım doğrusu...
  • Yurtdışından almak daha doğru seçim olacaktır. Bu tarz ufak ürünlerde Amazon gibi büyük firmalar sorgusuz süalsiz yenilerler.

    Türkiye'deyse gümrük yasalarından dolayı ellerinde yedek ürün çoğu zaman bulunmaz. Bulunsa da kar marjlarından kısacağı için yenilemezler. Her türlü bezdirici/caydırıcı politikayı uygulayıp, yarım yamalak tamir etmeye çalışırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penta benimde G700 ün skatezlerini mahvedip geri göndermişti. Ama logitech avrupaya durumu bildirdiğimde yeni skatez seti gönderdiler. Ama o zaman bile çok uğraştırmışlardı. En son ulaşmak bile sıkıntıydı. Demekki artık tamamen ipin ucunu saldılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Amazon'dan değiştirmek/yenilemek gerektiğinde mouse'un yenisi gelene kadar bekleyip 25 lira gibi bir ücrete pıtpıtlı zarfın içine koyup geri gönderiyorum PTT yoluyla. PTT'ye ödediğim ücreti de Amazon bana geri ödüyor.

    Türk firmaları çekilecek çile değil.
  • Son durum:Şikayetvar da Penta ile yoğun sayılabilecek bir yazışmanın ardından değişim kararı çıktı fakat ürün stoklarda olmadığı için para iadesi olacak. Kafamda amazondan g502 almak vardı fakat kargo ücretini artık sıfırlamıyorlarmış ve kargoyu ekleyince türkiye fiyatı ile 10 tl gibi bir fark kalıyor anlaşılan gene Penta garantili ürün alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.