Şimdi Ara

LOGİTECH TÜRKİYE ve PENTA REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar birazdan okuyacaklarınız ülkemiz insanının ve firmasının bize bakış açısını gözler önüne sermektedir.

    13/07/2016 tarihinde Teknosa Armada mağazasından Logitech G35 kulaklık aldım.15/05/2018 tarihinde kulaklığın menteşe bölümünde çatlama meydana geldi.LOGİTECH TÜRKİYE ve PENTA REZALETİ


    17/05/2018 tarihinde ürünü Penta teknoloji denilen ne olduğu belirsiz firmaya gönderdim. Ürün kesinlikle herhangi bir düşme darbe ve hor kullanmaya maruz kalmadı.
    29/05/2018 tarihinde fatura bedeli 207 TL olan kulaklığın menteşesi için 163 TL para istediler ve ürün garanti dışı kırmışsınız diye geri dönüş yaptılar. O kadar bu kronik bir sorun başka kullanıcıların yaşadığı sorunların resmini vs atmama rağmen kabul etmediler ve iade ettiler ürünümü.
    30/05/2018 tarihinde logitech türkiye twitter adresi ve sitesi üzerinden destek sayfasından mail ve mesaj atmama rağmen herhangi bir geri dönüş olmadı. Ayrıca linkedin üzerinden Logitech Türkiye Genel Müdürü Mustafa Uyar beyefendi'yi ekledim ve kendisine durumu izah ettim kendisi de logitech türkiye'ye telefon etmemi söyledi ve hiçbir yardımda bulunmadı. Ayrıca dalga geçer gibi gülümsemeler de bulundu.
    29/05/2018 tarihinde Logitech ingilizce sayfasına mail attım. 31/05/2018 tarihinde geri dönüş yaptılar ve ürün hakkında bir kaç detaylı resim istediler. Bende kendilerine gönderdim. Aynı anda geri dönüş yapıp ürünümü G633 ile değişebileceklerini beyan ettiler ve 01/06/2018 tarihinde yeni ürünü kargoya verdiler. Hollanda'dan geliyor kargo ve bugün elime G633 ulaştı ve kırık olan G35 ürün de bende kaldı.
    LOGİTECH TÜRKİYE ve PENTA REZALETİ

    Şimdi gel gelelim ülkemiz insanın bize verdiği değere ve Hollanda'lı bir firmanın verdiği değere. Zihniyet bu arkadaşlar kısaca anlatmaya çalıştım. ve bu konuyu her yerde paylaşacağım.

    Saygılarımla







  • Üzücü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, sakın beni yanlış anlamayın ama bir kulaklık hiçbir şekilde kendi kendine çatlamaz veya kırılmaz diye düşünüyorum (Kutudan kırık çıkması istisna). Doğal olarak teknik servis kırık, çatlak gibi bir duruma kullanıcı hatası demiş ki haklı olduklarını düşünüyorum. Ayrıca firmanın genel müdürü satış sonrası hizmetlerle ilgilenmez. Bu Tim Cook'un bozulmuş bir iPhone ile ilgilenmesi gibi abes bir durum.
  • Bende logitech ile bir sıkıntım oldu mail vs attım yok kullanılmıyormuş şu vericegim telefonu ara yardımcı oluyorlar banada bir arkadaş atmıştı bu telefon numaralarını sorunumu çözdüler garantisi geçmiş olmasına rağmen.

    + Logitech'i Evden ya da İş telefonundan arayacaksınız. Cepten ararsanız kullanılamamaktadır der.
    Sadece mesai saatlerinde çalışıyorlar. Sabah: 09:00-17:00 Saatleri muhtemelen...Diğer saatlerde ararsanız telefonlara bakan olmaz...

    Logitech Global (Hollanda): 00800 448825862 (Yerelden Aranabilir. Ücretsiz Hat)
    Logitech Global (Cep Hattı): 0212 900 31 73 (Tarifenizden yerel hattı arıyor gibi ücretlendirilir.)
  • Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun yaşanılan tatsız durum için. Ama ne yazıkki Türkiye logitech gerekli destekleri bize verememektedir:)
    Bu sebeple 2 ay önce menteşe üretimine başladım. İlanım aşağıdadır, bu durumu yaşayan arkadaşlar temin etmek isterlerse mesaj atıp istedikleri soruları sorabilirler.
    Kolay gelsin:)

    https://forum.donanimhaber.com/satilik-logitech-g230-g231-g430-g930-ve-g35-yedek-parca-menteseler--135118800
  • aynı kulaklık bendede var kronık olarak aynı yerden çatlak seslerdede bozulma var ne alsam sasırdım
  • Hocam bende kendi deneyimimi aktarayım siz kıyaslayın :) Elimde forumdan alınma G810 vardı valize yanlış koyduğum için üstteki 6 tuşu kırılmıştı. sadece usb portuna ilk taktığınızda sınırsız 6 basıyordu birdaha hiç basmıyordu tuş. Önce telefonla aradım sonra bizzat fiziksel olarak dudullu organizedeki teknik servislerine gittim. Beni ilgili görevliler harika karşıladı ve hava yağmurlu diye kahve ikram ettiler :) Öğrenci olduğumu ve durumu belirttim ve en son 50tl karşılığı klavyeyi sorunsuz tamir ettirdim.

    Fakat aynı hizmeti başka popüler bir firma olan steelseriesden de alabilseydim keşke. Elimde alındığı günden beri çalışmayan üretici hatalı bir ürünleri var sims temalı rgbli usb kulaklık. zaten telefonla aramakta bile inanılmaz zorlandım teknik ekibe bir türlü bağlamadı ilgili sekreter. Danimarka ile iletişime geçtiğimde en son onayladıkları şey ürün değerinde çek vermekti ki ürün 15dolar falan ediyor yani yerine siteden mousepad bile alamam :) bense sadece ürün tamirini istedim fakat en sonunda türkiye distribütörü olan despec bilgisayardan bir sekreter zahmet edip konuştu ve aramalarımı inkar etti :D en son danimarka maillerimi gösterince gene inkar etti ve ürün yurtdışından alınma olduğu sebebiyle tamirini para karşılığı bile yapmayacaklarını söyledi.

    Ki türkiye genelinde daha önce urbanears ve sennheiserin teknik servislerine de bizzat gitmiş birisi olarak söylüyorum gerçekten penta gayet iyi bir teknik servis. Helede şekilde de görüldüğü rakibine kıyasla. Bir tarafta size G633 göndermişler direk ve eski ürününüzü almadan, öteki tarafta benim ürünümü ise para karşılığı bile yapmayı reddeden bir firma var...




  • BEnimde g933 bir kaç aydır geç geliyor sesler yani kulaklıgı açıyorum kendine gelmesi cok değişti yani sesleri yavaş yavaş yükseiyor ve geliyor sonra stabil oluyor lakin açılıştı bir sorun var o son güncelleme aldıkdan sonra birşey oldu şimdi benim kime başvurmam lazım servis olarak penta demişler lakin logitech türkiye mi aramam lazım direk yada yabancı firmaya mail mi atmam gerekiyor ?
  • konuyu hortlaşmış olabilirim ama bende logitech deneyimimi paylaşmak isterim.

    1- logitech MX500 klavye mouse set almıştım zamanında. klavyeyi kutudan çıkartır çıkartmaz altındaki ayakları açmaya çalışırken kırdım. logitech aradım.(sanırım yukarıda paylaşılan telefon numarasıydı) ayağı kırdığımı ve ücreti karşılığında nasıl alabileceğimi sordum. 1 hafta sonra Hollandadan bir paket geldi ve içinde yeni ayaklığı göndermişlerdi. üstelik ücretsiz.

    2- logitech z10 hoparlörüm garantisi bittikten sonra arızalandı. yine aynı numarayı aradım nasıl yaptırabileceğimi sordum. beyefendi çok kibar bir şekilde bunu tamir edemeyeceklerini üzülerek söyledi ve logitech shop adresinden istediğim herhangi bir ürün satın alabilmem için %50 indirim kuponu verebileceklerini söyledi.


    kısacası logitech beni hiç üzmedi bugüne kadar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.