Merhaba,
galaxy watch ultra telefonuma hem saat içerisindeki menüden hem de telefonda wearable uygulaması içerisindeki menüden mobil plan eklemeye çalıştığımda turkcelin sayfasına yönlendiriliyorum ve paylaştığım hatayı alıyorum.
bu arada hattım Turkcell ve kurumsal hat. Turkcell ile yaptığım görüşmelerde hattımın bu işlemi yapmak için tamamen uygun olduğunu ancak bu hatayı neden aldığımı bilemediklerini söylediler ve beni saat, telefonda herhangi bir simcard seçiyor mu vs gibi detaylı bilgiler elde etmem için samsunga yönlendirdiler.
samsungu aradığımda sorunu anlattım ve telefondaki kişi saatin lte sini mobil plan ekleme olarak çalıştıramayacağımı ayrı bir esim yüklemem gerektiğini söyledi ancak ben ikna olmadım. çünkü samsungun çağrı merkezi inanılmaz bilgisiz.(umarım bu sefer de yanılmıyorumdur çünkü yanılıyorsam saatin lte sini ekstra hat alarak kullanmam gerekir) sadece samsung sitesindeki açıklamalar kadar bilgileri var.
galaxy watch ultraya plan ekleyebilen bir kullanıcı var mı beni yönlendirebilirse çok sevinirim.
ASUS K56CB LCD PANEL
|
pdf sorunu
Outlook 2007 ek uyarısı
|
Neden hep terk ettiğin şerit hızlanır
|
Astoria AVM2nin ayıbı
|
Tivibu da cift decoder mumkun mu?
|
|
Motor-Trafik-Polis
|
Turkcell BANNNN
|
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 630
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.202
İkinci El Bölümü Mesajları: 391
Konularının görüntülenme sayısı: 7.517 (Bu ay: 103)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 10 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El