Merhaba, galaxy watch ultra telefonuma hem saat içerisindeki menüden hem de telefonda wearable uygulaması içerisindeki menüden mobil plan eklemeye çalıştığımda turkcelin sayfasına yönlendiriliyorum ve paylaştığım hatayı alıyorum. bu arada hattım Turkcell ve kurumsal hat. Turkcell ile yaptığım görüşmelerde hattımın bu işlemi yapmak için tamamen uygun olduğunu ancak bu hatayı neden aldığımı bilemediklerini söylediler ve beni saat, telefonda herhangi bir simcard seçiyor mu vs gibi detaylı bilgiler elde etmem için samsunga yönlendirdiler. samsungu aradığımda sorunu anlattım ve telefondaki kişi saatin lte sini mobil plan ekleme olarak çalıştıramayacağımı ayrı bir esim yüklemem gerektiğini söyledi ancak ben ikna olmadım. çünkü samsungun çağrı merkezi inanılmaz bilgisiz.(umarım bu sefer de yanılmıyorumdur çünkü yanılıyorsam saatin lte sini ekstra hat alarak kullanmam gerekir) sadece samsung sitesindeki açıklamalar kadar bilgileri var. galaxy watch ultraya plan ekleyebilen bir kullanıcı var mı beni yönlendirebilirse çok sevinirim. |
Galaxy Watch Ultra ya mobil plan ekleme sorunu
-
-
Merhaba,
Yurtdışı Galaxy Ultra saatime Turkcell kullanıcı olarak sorunsuz bir mobil plan eklemesi yaptım ve halen kullanıyorum.
Aslında sizin yaptığınız gibi waerable uygulamasından mobil plana girince direkt Turkcell uygulamasını açıyor ve zaten tek seçenek olan "Turkcell Watch paketi" ni kabul etmenizi istiyor. Kabul ettikten sonra tekrar wearable uygulamasına dönüp işlemi sonlandırıyor.
Sonuç olarak telefonda fiziki sim / saatte esim olarak aynı hat devrede..
Sizinki kuumsal hat olduğu için olabilir belkide...
Waerable'da plan oluşturdukran sonra ayrıntılarda gelen ekran :
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imtr -- 14 Eylül 2024; 18:6:19 >
-
Super bilgi icin tesekkurler hocam. Son olarak esime gecmeyi planliyordum ama telefonunuzda fiziki sim oldugunun bilgisini de paylasmissiniz.
Bundan sonrasini turkcelle cozerim artik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar,
Samsung galaxy watch ultra saatime mobil plan kurmak için bireysel turkcell hattımı e sim yaptırdım. E sim uyumlu honor 90 cep telefonuma e sim yükledim. Telefonuma samsung wearable uygulamasını yükledim ve saatim ile telefonumu eşleştirdim. Saatten yada telefondan mobil plan yapamıyorum. Yaptığımda ekteki hatayı alıyorum. Çözüm için ne yapmam lazım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X