Merhaba, Konuyu özellikle gündemde tutmanızı ve böylelikle benim gibi insanların canının yanmasına engel olunmasına katkı verirseniz sevinirim. Ağustos sonunda bir anda Samsung 55TU7100 model televizyonumuzun dörtte birlik kısmında ekran kararması meydana geldi. Ertesi gün gelen Samsung Yetkili Servis Elemanı televizyona hiç dokunmadan sadece uzaktan bakıp "panel arızası, kesinlikle değişmesi gerekiyor. Şimdi değiştirmezseniz yakında görüntü tamamen gider." dedi. Maliyetin ise 3750 TL olduğunu söyledi. Bir de zahmet edip geldikleri için 90 TL de servis ücretini alıp gittiler. İşin ilginci karanlık gölge şeklindeki bölge bir hafta sonra sağa doğru kaydı. Sonra tekrar ortaya yakın bölgede belirdi. Cihazı 25 ay önce Hepsiburada.com'dan 4300 TL'ye satın almıştım. Garantisinin bitiminden sadece bir ay sonra bedelinin yaklaşık %85'i kadar tamir masrafı çıkarılması ve bu tutarda Samsung'un hiçbir iyi niyet indirimi uygulamadığını da belirteyim. Dayanıklı tüketim malı olarak aldığınız ürün garantisinin bitiminden sadece bir ay sonra bozuldu. "elektronik ürün her an arızalanabilir" diyip geçiştirebiliriz ama olay bundan sonra başlıyor. Tabi ki o maliyeti ödemedik garantisi bitmiş bir ürün için. Sunny marka başka bir TV aldım, bugün servis kuruluma geldi. Kenarda duran Samsung'un nesinin olduğunu sorup merak ederek cihazı açtırdı. "panel arızası falan değil, sadece LED arızası var ürünün. Ortalama servis maliyeti 900-950 TL" diyince şok yaşadık haliyle. Bugün Samsung müşteri hizmetleriyle tekrar iletişime geçtik ve şikayetimizi bildirdik. Bir sonuç çıkacağını sanmıyorum, çünkü internette bizimle nerdeyse aynı süreci birebir yaşayan birçok insanın şikayetlerini okuduk. Şimdi Tüketici Heyeti'ne başvurup alenen yapılan bu dolandırıcılığın hesabını soracağım. Siz siz olun Samsung vs diye fazladan binlerce Lira vermeyin, ürünün arkasında durmadıkları gibi sonrasında bir de Yetkili Servisleri ile birlikte bizleri dolandırmaya çalışıyorlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluerdem -- 29 Eylül 2021; 22:59:35 > |
Bildirim