Şimdi Ara

türk telekom hat devir ücretleri bilinmezliği ve saçmalığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
7.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dostlar selam.

    türk telekom hattımı kendi üzerime devraldım, bayii toplam 750₺ ücret aldı ve iki farklı pos cihazı kullandı.
    260₺ ücreti "iletişim" posundan çekerken, 490₺ ücreti "kuyumculuk" posundan çekti. burada şüpheli bir durum var gibi.
    türk telekom internet sitesinde "devir ücreti alınmıyor." yazıyor.

    türk telekom internet sitesindeki bilgilendirme yazısı:
    türk telekom hat devir ücretleri bilinmezliği ve saçmalığı

    ilk önce, taahhütüm bittiği için türk telekom müşteri hizmetleri aracılığı ile hattımı faturalıdan faturasıza geçirdim. işlem ücreti olarak 30₺ ve 2023 yılı telsiz kullanım ücreti 113₺ devlet adına toplu olarak, 2023 şubat faturama yansıtacaklarını söylediler ve kabul ettim. hattım faturasıza geçirildikten sonra türk telekom bayiisine gittik ve 260₺ + 490₺ ücret aldılar.
    neden bu kadar ücret alındığını sorduğumda görevli ve müşteri hizmetleri lafı geveliyor ve bayiiye yönlendiriyor.

    aramızda bilgili birisi yardım edebilir mi acaba?

    türk telekom'a yapmış olduğum şikayet:
    türk telekom hat devir ücretleri bilinmezliği ve saçmalığı

    Türk Telekom'un yanıtı:
    türk telekom hat devir ücretleri bilinmezliği ve saçmalığı

    alınması gereken maksimum ücreti bilen var mı, bahsettiğim gibi, 2023 yılının telsiz kullanım ücreti faturaya yansıtılacak zaten.

    bayiinin aldığı 260₺ kısım devlet içinmiş sanırım, buna da tamam.

    ancak, ötv ve kdv 490₺ tutar mı? internette bir şey bulamadım ve türk telekom müşteri temsilcisi bilgi vermiyor. olmadı btk ve tüketici mahkemesine şikayette bulunayım.
    öncesinde size sormak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutsalgen -- 8 Şubat 2023; 9:27:39 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Hat Devir Ücreti Bilinmezliği ve Saçmalığı

    Türk Telekom hat devir ücreti konusunda yaşanan bilinmezlik ve saçmalıklar, kullanıcıların kafasını karıştırmaktadır. Türk Telekom hat devir ücreti 2023 yılında belirsizliğini korurken, hat sahibi değiştirme işlemlerinde tutarsızlıklar yaşanmaktadır.

    Türk Telekom hat devir işlemi için gerekli olan ücret, hattın durumuna ve devir işleminin türüne göre değişiklik göstermektedir. Ancak kullanıcılar, devir ücreti hakkında net bir bilgiye ulaşmakta zorlanmaktadırlar. Türk Telekom'un resmi web sitesinde de konuyla ilgili yeterli açıklama bulunmamaktadır.

    Türk Telekom hattı üzerine alma işlemlerinde yaşanan sıkıntılar da kullanıcıları mağdur etmektedir. Bazı durumlarda, devir işleminin tamamlanması haftalar hatta aylar sürebilmektedir. Bu durum, kullanıcıların yeni hatlarına geçmelerinde gecikmelere neden olmaktadır.

    Türk Telekom hat devir işlemi online olarak gerçekleştirilebilse de, sistemsel hatalar sıklıkla yaşanmaktadır. Kullanıcılar, devir işlemlerini tamamlayamamakta veya hatalı bilgilerle karşılaşmaktadır.

    Sonuç olarak, Türk Telekom devir ücreti konusundaki belirsizlikler ve saçmalıklar, kullanıcıların mağduriyetine neden olmaktadır. Hat devir işlemlerinin şeffaflaştırılması ve tutarlı bir ücret politikasının uygulanması gerekmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bi sögüşlenme olayi var gibi duruyor
  • Technical.assistance kullanıcısına yanıt
    aynen böyle olmuş hocam. tüketici hakem heyetine şikayet oluşturmuştum, 490₺ iadeyi aldım birkaç saat önce.
  • kutsalgen kullanıcısına yanıt

    Nereden nasıl oluşturdunuz bu şikayeti? ona göre hazırlık yapalım


    Yakın zamanda eşimin hattını kendi adına taşıyacağım, annesinin adına hat. Taşıma işlemi yaparken hangi belgeler vs. isteniyor ayrıca?

  • Aiko A kullanıcısına yanıt
    kimlik dışında bir şey istememişlerdi hocam. hat sahibi ile beraber gidilmesi gerekiyor. mutlaka güncel ücretleri araştırın öncesinde.
    bir kaç şubeye fiyat sorabilir veya ilinizdeki türk telekom genel merkezine de gidebilirsiniz. genel merkez bu tür işi yapıyor mu bilmiyorum. tezgâh kârlı sonuçta, bilerek şubelere yönlendiriyor olabilirler.

    şikâyeti e-devlet'ten, tüketici hakem heyetine yaptım. oradan sonuç çıkmadan türk telekom aramış ve bayi iade etmişti ücreti.
  • Bilgi için teşekkürler hocam. Ben de yarın gideceğim genel müdürlüğe gideceğim ama böyle bir şey olursa fiş isteyeceğim vermezlerse de çingenelik yapıcam artık.

  • https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Buradan kayıt açınız bu mevzu ile ilgili. Tarafınıza detaylı bilgilendirme yapılacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 9 Ekim 2023; 17:31:36 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam.
    ben zaten tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum.
    başvuru sonrası bayii ücret iadesi yaptı bana.
    ama bir iki ay önce, heyet; yetersiz bilgi tarzı bir şeyler yazan ve şikayet edilenin zamanında cevap vermediği için dosyanın kapatıldığını belirten karar mektubunu gönderdi.

    şikayeti gayet temiz bir dille oluşturmuş, fişlerin görüntüsünü, btk internet sitesi ve türk telekom internet sitesindeki ücretleri tane tane yazmıştım. neden ekstra talep veya araştırma yapmadan böyle bir sonuca varıldı acaba?
  • kutsalgen kullanıcısına yanıt

    İlgili firma (bayi veya bayilik hakkı kimde ise) mağduriyeti giderdim şeklinde bilgi verdiyse dosyayı buna yönelik olarak kapamış olabilirler. Kararı atarsanız bakalım ne yazılmış görebiliriz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    üç başlık var;
    ilk başlıkta, ilgili firma yasak süre içerisinde itiraz etmemiş, yazıyor.

    ikinci başlıkta, yeterli belge ve kanıt iletmediğim yazıyor.
    bu konuda yazdım çizdim zaten. bayii belge vs. hiçbir şey sunmuyor. fiş bile alamıyorsunuz.
    benden aldıkları ödemelerin sliplerini heyete talep oluştururken ilettim. btk ve türk telekom internet sitelerindeki ücretleri de belirttim. bayinin fazla fazla aldığı kısmı istiyorum hepsini değil.

    ayrıca, karar öncesi hiçbir türlü iletişim de kurulmadı.

    türk telekom hat devir ücretleri bilinmezliği ve saçmalığı




  • kutsalgen kullanıcısına yanıt

    Hocam özeti ile, THH sizin talebi değerlendirmeye uygun görmemiş. Altına da bu karara itirazın var ise tüketici mahkemesine git demiş bu sebeple. Zaten THH kararlarına firmalar ve tüketici itiraz edebiliyor. Yani diyelim THH sizin lehinize karar verdi, ilgili firma bunu tüketici mahkemesine götürüp itiraz edebiliyor. Forumda da örneğini çok görmüştük bu durumun. Tabi aynı şekilde karardan memnun olmama durumunda siz de itiraz edebiliyorsunuz tüketici olarak.


    THH ler ilgili ilçe kaymakamlığında oluyor. Müsait olduğunuzda uğrayıp sorabilirsiniz de niye böyle bir karar çıktı diyerekten. Açıklama yapacaklardır diye düşünüyorum.


    Eğer aklınızda soru işaretleri kaldı ise diyorum yani.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    anladım hocam. teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.

    miktar düşük olduğu için mahkeme vs külfetli sonuçta.
    thh - arabulucuk ve mahkeme, oturup araştırmam lazım aslında. kim neye nasıl bakar, çalışır vs şeklinde. ne zaman lazım olacağı belli olmuyor...
  • Hocam bu sorunuzu en güzel özetleyecek hocamız forumda. @kutsalgen


    @sertosman

  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt

    Hocam devir işlemini tamamladınız mı? Ne kadar mâl oluyor? İl müdürlüğü bu işlemi yapıyor mu yoksa bayiye mi yönlendiriyor?

  • _smttr_ _ kullanıcısına yanıt

    Evet aynı gün, saat devir oluyor hemen. Faturasız olarak 500 TL’ye gelmişti sanırım. Ben Faturalıda oluyor ama faturasız için bayiye gitmeniz lazım.

  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt

    faturalı hat devredilince faturasıza geçebiliyor mu

  • CaimaN kullanıcısına yanıt

    Faturalıdan faturasıza devretmiştik bir de başka hattı, yani evet. Sonrasında başka operatöre taşıdık.

  • Türk Telekom'da faturalı hat kullanıyorum. Herhangi bir taahhüdüm yok. Kullandığım hat annemin üzerine kayıtlı ve bu nedenle, her tarife değişikliğinde işlemlerim gereksiz olarak uzuyor. Hattı kendi üzerime devralmak istiyorum. Konuyla ilgili bazı sorularım var.


    1. Hat devrinin faturalı olarak Türk Telekom'da yapılmasının sorunlu olduğunu, Türk Telekom'un nereden geldiği belli olmayacak şekilde, şişirilmiş ücretleri faturaya yansıttığı şikayetlerini okudum. Bu durum gerçekten böyle mi?
    2. 2024 itibariyle Türk Telekom'da hat devir işlemi yaptıran oldu mu? Bu işlem için güncel olarak ne kadar ödediniz?
    3. Birkaç kişiden hat devir işleminin en pratik olarak Vodafone faturasızda yapıldığını da okudum. Bu doğru mu? Doğru ise, hattımı Vodafone'a faturasıza taşıyıp, hat devrini orada da halledebilirim.
    4. Hattımı Vodafone'a taşıyıp, sonra Türk Telekom'a geri dönmek istersem, bekleme süresi var mı? Ona göre karar vereceğim.
    5. Benim için şöyle iki durum var. Ya Türk Telekom'da hattımı faturasıza geçirip, hat devir işlemini orada yapacağım veya hattımı Türk Telekom faturalıdan Vodafone faturasıza taşıyıp, hat devrini Vodafone'da halledeceğim. Sizce hangisi daha mantıklıdır?
    6. Bu yazdığım faturasıza geçiş veya hat taşıma hikayesini 26 Eylül'de halletmek zorundayım çünkü faturam o tarihte kesilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 17 Eylül 2024; 15:26:36 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.