Şimdi Ara

Vodafone Hat devri ve taahhüt sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Hattımı vodafone a online olarak Kırmızı Fırsat 16Gb Tarifesine taşıdım ve hat açıldıktan sonra 1 gün o tarifeden kullandım sonra uyumlu müşteri özel 10gb tarifesine 45 tl olarak geçtim. Hattı temmuz ayında devir almayı düşünüyorum üstüme ama bana müşteri hizmetleri dedi ki faturalı devir alırsanız tarifenizin cayma bedelini ödersiniz ve başka tarifeye geçersiniz dedi. Faturasıza geçeyim dedim bugün daha fazla artmasın diye eski tarifeden 83 lira bu tarifeden 35 lira +yıl sonuna kadarki vergilerle birlikte 202 lira cayma bedeli çıkardı geri vazgeçtim şimdi benim ne yapmam gerekiyor. Tarifem uygun aslında ama hattı da üzerime almak istiyorum neler yapabilirim? Yardımcı olan kişilere şimdiden teşekkür ederim. Vodafone Hat devri ve taahhüt sorunu

    Edit; Sorun çözüldü şimdi tekrar aradım ve cayma bedeli çıkmayacağı söylendi hemen onayladık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şuyo Derler Adıma -- 28 Mayıs 2023; 17:7:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Hat sahipligi değişiyor yapacak birseyin yok. Hiç elleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kakakola kullanıcısına yanıt
    Faturasıza geçtim diyelim. Eski tarifemde ki cayma bedelini öder miyim?

    Ben devir almak istiyorum ama ayın 15 inden 15 ine cayma artıyormuş olmadı geçerim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.