Şimdi Ara

Türk Telekom yeni tarifeye geçtikten sonra cayma bedeli çıkar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
47
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 gün önce yeni tarifeye geçtim. Bundan öncede müşteri hizmetine telefonum evin içinde çekmiyor demiştim. Sorun ne olduğu belli olmadan yeni tarifeye geçme hatasını yaptım. Sorun şuymuş şuan ki baz istasyonu yeterli değilmiş yatırım yapılacakmış. Sistem ne zaman düzelir belli değil ben mağdur olmamak için numaramı taşımak istiyorum zaten daha 2 gün oldu yeni tarifeye geçeli.

    Bugünde tekrar aradım müşteri temsilcisini ilk fatura belli olmadan cayma bedeli miktarı belli olmuyormuş. anladığım kadarıyla 1 aylık cayma bedeli ödemem lazım numara taşıma için. Peki cayma bedeli ödemek zorunda mıyım ? Yasal mıdır bu yaptıkları ?




  • Siz herşeyi yanlış anlamışsınız
    İstemeden tarife değişikliği yapmayı nasıl becerdiNiz bravo size

    Eski tarifeni ne kadar süredir kullanıyordun ve taahhütün varmıydı ?
    Eski tarifende taahhütün yoksa yeni tarifende faturan kesilmeden istediğini yapabilirsen ceza ödemezsin

    Taahhüt yazıp 5555 e yollayın cayma bedel varsa tutarı görürsünüz
    Ayrıca uygulamadan işlemler taahhütlerime tıklayıp hepsini ekleyin bakalım 🤔 6binlik olmayın sizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam bilerek tarifeyi yeniledim . Nasıl olsa çekmeme sorunu hallolur dedim demez olaydım. Baz istasyonu yetersizliği olacağını tahmin edemedim. Birde güzel bir ücret teklif ettiler ondan yeni tarifeye geçtim.

    Eski tarife 9 Şubat'ta bitecekti son 1 ay içindeydim yani. Vodafone geçmeyi düşündüm ama fiyatlıydı biraz

    Türk Telekom yeni tarifeye geçtikten sonra cayma bedeli çıkar mı?


    Türk Telekom yeni tarifeye geçtikten sonra cayma bedeli çıkar mı?


    Türk Telekom yeni tarifeye geçtikten sonra cayma bedeli çıkar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam internetten baktım biraz . Dediğinize göre 'Eski tarifende taahhütün yoksa yeni tarifende faturan kesilmeden istediğini yapabilirsen ceza ödemezsin' . Benim internetten bulduğum bilgi ise ' https://tuketici.ticaret.gov.tr/yayinlar/tuketici-bilgi-rehberi/mesafeli-sozlesmeler-hakkinda-bilgilendirme#:~:text=T%C3%BCketici%20mesafeli%20s%C3%B6zle%C5%9Fmede%20on%20d%C3%B6rt,s%C3%B6zle%C5%9Fmesinin%20kuruldu%C4%9Fu%20andan%20itibaren%20ba%C5%9Flar. '


    Mesafeli sözleşme yöntemiyle yapılan alışverişlerde cayma hakkı hangi sürede ve nasıl kullanılmalıdır? Telefon ile cayma hakkı kullanılabilir mi?

    Tüketici mesafeli sözleşmede on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart üstlenmeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu süre eğer “mal” satın alınacak ise malın tesliminden itibaren; “hizmet” satın alınacak ise hizmet sözleşmesinin kurulduğu andan itibaren başlar.


    Diyor. Müşteri temsilcisi ilk ayın cayma bedelini ödersiniz demişti.





  • skyline94 kullanıcısına yanıt

    Yeni tarifeye geçme hatası yaptım yazmışsınız

    Neyse 10 şubattan önce Vodafone ye geçerseniz cayma bedeli çıkmaz

    Kullanım haklarınız dan birinin tamamını bitirmediğiniz sürece 9 şubatta kesilecek faturanız taahhütsüz ücretten gün bazlı çıkar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.