Arkadaşlar 2 gün önce yeni tarifeye geçtim. Bundan öncede müşteri hizmetine telefonum evin içinde çekmiyor demiştim. Sorun ne olduğu belli olmadan yeni tarifeye geçme hatasını yaptım. Sorun şuymuş şuan ki baz istasyonu yeterli değilmiş yatırım yapılacakmış. Sistem ne zaman düzelir belli değil ben mağdur olmamak için numaramı taşımak istiyorum zaten daha 2 gün oldu yeni tarifeye geçeli. Bugünde tekrar aradım müşteri temsilcisini ilk fatura belli olmadan cayma bedeli miktarı belli olmuyormuş. anladığım kadarıyla 1 aylık cayma bedeli ödemem lazım numara taşıma için. Peki cayma bedeli ödemek zorunda mıyım ? Yasal mıdır bu yaptıkları ? |
Türk Telekom yeni tarifeye geçtikten sonra cayma bedeli çıkar mı?
-
-
Siz herşeyi yanlış anlamışsınız
İstemeden tarife değişikliği yapmayı nasıl becerdiNiz bravo size
Eski tarifeni ne kadar süredir kullanıyordun ve taahhütün varmıydı ?
Eski tarifende taahhütün yoksa yeni tarifende faturan kesilmeden istediğini yapabilirsen ceza ödemezsin
Taahhüt yazıp 5555 e yollayın cayma bedel varsa tutarı görürsünüz
Ayrıca uygulamadan işlemler taahhütlerime tıklayıp hepsini ekleyin bakalım 🤔 6binlik olmayın sizde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bilerek tarifeyi yeniledim . Nasıl olsa çekmeme sorunu hallolur dedim demez olaydım. Baz istasyonu yetersizliği olacağını tahmin edemedim. Birde güzel bir ücret teklif ettiler ondan yeni tarifeye geçtim.
Eski tarife 9 Şubat'ta bitecekti son 1 ay içindeydim yani. Vodafone geçmeyi düşündüm ama fiyatlıydı biraz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam internetten baktım biraz . Dediğinize göre 'Eski tarifende taahhütün yoksa yeni tarifende faturan kesilmeden istediğini yapabilirsen ceza ödemezsin' . Benim internetten bulduğum bilgi ise ' https://tuketici.ticaret.gov.tr/yayinlar/tuketici-bilgi-rehberi/mesafeli-sozlesmeler-hakkinda-bilgilendirme#:~:text=T%C3%BCketici%20mesafeli%20s%C3%B6zle%C5%9Fmede%20on%20d%C3%B6rt,s%C3%B6zle%C5%9Fmesinin%20kuruldu%C4%9Fu%20andan%20itibaren%20ba%C5%9Flar. '
Mesafeli sözleşme yöntemiyle yapılan alışverişlerde cayma hakkı hangi sürede ve nasıl kullanılmalıdır? Telefon ile cayma hakkı kullanılabilir mi?
Tüketici mesafeli sözleşmede on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart üstlenmeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu süre eğer “mal” satın alınacak ise malın tesliminden itibaren; “hizmet” satın alınacak ise hizmet sözleşmesinin kurulduğu andan itibaren başlar.
Diyor. Müşteri temsilcisi ilk ayın cayma bedelini ödersiniz demişti.
-
Yeni tarifeye geçme hatası yaptım yazmışsınız
Neyse 10 şubattan önce Vodafone ye geçerseniz cayma bedeli çıkmaz
Kullanım haklarınız dan birinin tamamını bitirmediğiniz sürece 9 şubatta kesilecek faturanız taahhütsüz ücretten gün bazlı çıkar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- taahhüt bitimine kaç gün kala numara taşınır
- kullanılmayan numaralar
- türk telekom"dan bimcell"e numara taşıma
- hattımı taşıdım eski fatura nasıl öderim vodafone
- 9230 nedir
- telsiz kullanım ücreti 2025
- yeni tesis özel iletişim vergisi nedir
- iphone servis yok hatası
- özel numara bulma
- wifi araması nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X