Şimdi Ara

Asus-Teleservice-Yurtiçi Kargo Rezaleti Bilgisayarımı Kırdılar ve Ben Suçlu Oldum (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
5.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiningEngineer07

    Bende başımdan geçeni anlatayım. 22.09.2014 tarihinde 3aylık asus bilgisayarımı windows 8.1 e güncelledim. Bilgisayarımda donanımsal hatalar oluştu. Recovery ile windows 8 e dönmek istediğimde diskin hatalı olduğu uyarısını aldım. İnternette araştırdığımda asusların çoğunda bu şekilde sorunlar oluşuyormuş. Asus u aradım servise yollamamı istediler. Servise yolladım içinde ki bilgileri almayı unuttuğum için bilgilerimi boşaltıp tekrar yollamam için bilgisayarımı bana geri yolladılar. Yurtiçi kargo görevlisi ile kutuyu açtığımda bilgisayarımın kasasında tam mause pad in altında darbeye dayalı ezilme olduğunu gördük. Görevli ile hasar tutanağı tuttuk ve teslim almadan hasar tutanağını da kutunun içine koyarak geri yolladım. 08.10.2014 tarihinde asusdan şu mail geldi

    Merhaba Alptimuçin Bey,

    ...... seri numaralı ürününüz 02.10.2014 tarihinde işleme alınmıştır. Kontrollerinde alt kasasında hasar tespit edilmiştir. HDD testlerinin yapılması için öncelikle ücret ödemesinin gerçekleşmesi gerekmektedir. Ücretlendirme aşağıdaki şekildedir.

    Bottom Case 100 TL
    Servis Ücreti 70 TL

    Bu aşamaya kadar teknik servisle birçok kez iletişime geçtim ve durunu belirttim ayrıca her mailimde tutanağın bende ki fotokopisinin fotografını da mailde yolladım. 08.10.2014 tarihinde asus u aradım durumu anlattım kargoda değil serviste olan hasarı bana maletmeye çalıştıklarını söyledim bana durumu açık şekilde belirtip tutanağın fotografı ile mh@asus.com a mail atmamı istediler. Neyse mail i attım cevap gelmeyince merak ettim ve bugün aradım. Telefonda ki şahısın uzun araştırnaları sonucu kargom ile yolladığım hasar tutanağının kargodan çıkmadığını ve bana o sebepten dolayı ücret çıkarıldığını söylediler. Korgo ile yolladığımı ve 6 kez yolladığım maillerde fotografını da yolladığımı belirtmeme rağmen telefonda ki şahıs kendi bildiğini bana söylemeye devam etti. Teleservice elemanları ile gmrüşmüş yurtiçi kargo ile görüşme yapacaklarmış ondan sonra bana dönüş yapılacakmış. Yani anlayacağınız beni yalancı yerine koydular.

    Ben asus un ve teknik servisinin kalitesine güvenerek yaklaşık 3000 tl ye laptop aldım ama bizlere davranışları çok yanlış. Hele ki neden teleservice ile çalıştıklarını hala anlamış değilim. İnternette araştırma yaptığımızda teleservice in durumu ortada. Bunları yazmamın sebebi sizlerinde mağdur olamanızı istemem. Bakalım dönüş yaptıklarında nasıl bir cevap alacağım. Sizlere de aktarırım.

    3 gün önce aşağıda ki mail geldi

    Merhaba Alp Bey,



    ....... seri numaralı ürün için kargo firması hasarı tazmin etmemektedir. Ancak servisimiz müşteri memnuniyeti için tarafınıza yardımcı olmak istemektedir. Cihaz hasarının ücretsiz onarımı için yetkili birimler ile görüşme yapmaktayız. Sonuçlanınca tarafınıza bilgi ileteceğiz.



    Saygılarımızla,

    ASUS Müşteri Hizmetleri

    Hergün asus ile görüşüp hasarın kargo da değil teleservis elemanlarının sorumsuzluğundan kaynaklandığını söylememe rağmen tüm masrafı teleservis kargo şirketine yıkmaya çalıştı. Benim baskılarım sonucu bilgisayarım bugün asusun kendi servisine ulaştı ve ücretsiz şekilde yapılacağını beni arayıp bilgilendirdiler. Uzun lafın kısası bir daha servis mi asla yollamam. Teleservisten uzak durun. Bir güncelleme için 3aylık bilgisayarımı (şuan fiyatı 3200tl) servise yolladım bana kasası ezik şekilde geri yolladılar. Birde hasar tutanağını bilgisayar ile yollamama rağmen tutanağın çıkmadığını söyledi teleservis elemanları kısaca beni yalancı yerine koydular. Birdaha ne asus alırım ne de teleservis garantili ürün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teleservis konusunda üretici firmalara baskı yapmak zorundayız.
  • biraz konu dışı olacak ama; Asus bilgisayarların servisini Teleservice ve Asus İstanbul mu veriyor? Ben de bilgisayarımı servise vereceğim sanırım direk Asus İstanbul'a göndermem en doğrusu olur?
  • Öncelikle geçmiş olsun,yazacaklarıma baslamadan önce bir tekno markette calıstıgımı belirteyim.Yasadıgnız sorun bugün sadece asusa has bir durum degil hemen her markanın kullanıcısının aynı sorunları yasadıgına sahit oldum.Problemin kaynagı kargo firmaları arkadaslar.Magazalar arası transferlerde okadar cok ürün kayboluyor okadar cok ürün zarar görüyorki inanamazsınız.Misal gecen gün lg marka tvler içinden birtane hasarlı kutu cıktı ,teslim esnasında gözümüzden kacmış,panel kırık.Tv elimizde patladı,iade edemezsin ,lg neden iade alsın?Banane arkadas ben sana saglam gönderdim der ,kargo firması ben sana saglam teslim ettim der ortada kalırsın.Müşterinin ürününü kaybederler ,müsteriye izah edemezsin ;müşteri,banane kardesim ben sana teslim ettim seni bilirim der.Anlasmayı iptal eder baska kargo ile calısırsın oda aynıdır,al birini vur ötekine.bu kargo firmalarına kanuni bir düzenleme,agır yaptırımlar uygulanmalı.Üretici firmalara bu konuda ben kabahat bulamıyorum, ha ama servis kalitesi derseniz ona bişey diyemem.Asus gibi bir markada bu servis işini hala neden teleservice 'e yaptırır anlamam ,eskiden benim gözümde asusun kendi servisi Türkiyenin en iyisiydi ama bunu teleservice vermekle cok büyük hata yaptılar




  • seylem kullanıcısına yanıt
    servis konusunda sana katılıyorum gerçekten teleservice çok sorumsuz hele ankara Şubesi aman aman... Dediğin gibi kendi merkez servisleri daha düzgün çalışıyor bencede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hortlayacak ama basligi acan , mahkemede dava actiniz mi?sonuc nedir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    Yok hocam açmadım. Tüketici heyeti bile daha doğru düzgün anlamadan dinlemeden senin kırıp koymadığını nereden bileyim diyerek beni suçlu buldu kargoyu haklı buldu. Bende böyle memleketinde böyle adaletinde dedim hepsine bela okudum haram ettim bu dünyada değilsede ahrette hesaplaşırız nasılsa.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.