2 sene önce aldığım asus dizüstü makinamın sol menteşesi kasasını kırdı.hatta sadece kasaylada kalmadı ekran ile anakart arasındaki devreyide kopardı.4,5 senelik dizüstü cihazlar gördüm ama hiç birinde ne kasa çatlaması gördüm ne başka bişe.Birde garantisi bitti diye(ne tesadüf ki garantisi bittikten sonra kırıldı kasa) kargo ücretini karşılamıyorlar.UPS kargo ile çalışıyorlar.Ben ücret ödemek istersem 30 TL ye gidiyor kargo.Eğer asus öderse 4TL ! Telefon müşteri hizmetleri sıfır zaten.en az 2,5 dakika bekletir santral tüm oparatörler dolu diye.sonra pat diye kapanır telefon.ararsınız bida aynı ararsınız bida aynı.en son başka bölüme ulaşır ordan aktarım yaptırırsınız ! bir daha asus mu ? hayatta almam.Bakalım yurtiçi kargoya gönderdim yapılacak mı yoksa müşteri hatası mı denecek en az 1 ay sonra göreceğiz
trde hangi serviste müşteri memnuniyeti saglanıyor. Bizde halen malı sattık mı iş bitmiştir mantığı hakim
dünyada tanınan bir markanında bunu yapması
Forum anlaşması 16.madde.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme