Şimdi Ara

ASUS Zenfone 5 Servis Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Mart ayında eşime ve kendime gittigidiyor'dan 2 adet Asus Zenfone 5 16GB telefon satınaldım. Bir tanesi Mayıs ayında arıza yaptı. Elimizdeyken şarj oluyor ikonu çıkıyordu, şarja takıldığında da cızırtı şeklinde patlayacak gibi ses çıkartıyordu. Telefonu 3 kere ASUS servisine gönderdim ancak her seferinde tamir edildi yazıp, bozuk telefonu bana geri gönderdiler. Bu kez göndermedim ve yazışmalarla durumu bildirdim.Garanti belgesi ve faturasının resmini istediler.Gönderdim.Garanti belgesi onaylı değildir, onaylanması gerekmektedir olarak dönüş yaptılar. Onaylı garanti belgesini göndermesi için gittigidiyor'daki satıcıya mesaj gönderdim. Ama gönderir mi bilemiyorum. 2 aydır telefonu kullanamıyorum. Konu hakkında nasıl bir yol izlemeliyim? Önerilerinizi alabilirmiyim? Şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursenal -- 8 Temmuz 2015; 15:44:48 >



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.