Şimdi Ara

ATİKER LPG SİSTEMLERİ ÇÖZÜM MERKEZİ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
7
Favori
21.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    bugün aracıma kalbüratörlü atiker lpg sistemi taktırdım. 20 tl lik gaz aldım yeşil ışık yanıyodu. sonra depoyu fulledim yeşil ışıkların hepsi yanması gerekirken kırmızı yanmaya başladı sizce sorun neyden kaynaklıyordur
    lpg montajını yapan servis 1000 km yol yap ayarlarız dedi yoksa usta bizibaşından mı savdı

    montaj yapan ustanın muhtemelen eli cok yogun olmalı sizi başından savmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    bugün aracıma kalbüratörlü atiker lpg sistemi taktırdım. 20 tl lik gaz aldım yeşil ışık yanıyodu. sonra depoyu fulledim yeşil ışıkların hepsi yanması gerekirken kırmızı yanmaya başladı sizce sorun neyden kaynaklıyordur
    lpg montajını yapan servis 1000 km yol yap ayarlarız dedi yoksa usta bizibaşından mı savdı

    montaj yapan ustanın muhtemelen eli cok yogun olmalı sizi başından savmış

    Alıntıları Göster
    paranla rezil olmak budur sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    bugün aracıma kalbüratörlü atiker lpg sistemi taktırdım. 20 tl lik gaz aldım yeşil ışık yanıyodu. sonra depoyu fulledim yeşil ışıkların hepsi yanması gerekirken kırmızı yanmaya başladı sizce sorun neyden kaynaklıyordur
    lpg montajını yapan servis 1000 km yol yap ayarlarız dedi yoksa usta bizibaşından mı savdı

    depomuz simit tank ise gözterge ve depo arasında sıkca bu sorunla karşılaşılıyor montajı yapan ustamız sizi sallamamış . Silindir tank takılsı ise hiç farketmez servise gittiğinizde şamandıra sensör ayarıyla düzeltirler.

    kendim yapamazmıyım acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    paranla rezil olmak budur sanırım


    öyle düşünmeyin bazen bizdede oluyo teknik kusurlar kendiniz yapamazsınız mutlaka usta arkadaşımızın yapması lazım
  • Suanda aracimda elektronik bir arıza var ve yazılıma bağlamak için obd soketini açınca gördük ki kgp icin obd soketine kablo sokulmus. Elektrik almak için olduğunu söylediler. Bu normal bir uygulama mi ? Tamircim şaşırdı kaldi da ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    paranla rezil olmak budur sanırım


    öyle düşünmeyin bazen bizdede oluyo teknik kusurlar kendiniz yapamazsınız mutlaka usta arkadaşımızın yapması lazım

    teşekkür ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventkirca

    Suanda aracimda elektronik bir arıza var ve yazılıma bağlamak için obd soketini açınca gördük ki kgp icin obd soketine kablo sokulmus. Elektrik almak için olduğunu söylediler. Bu normal bir uygulama mi ? Tamircim şaşırdı kaldi da ?

    aracın markası bilseydim daha net konuşurdum aracınız kupon araba ise bmv ve buna benzer araç modeli ise kontak ceryanını ve ya tetikleme almış olabilir ama alınmaması gerekir aracınızın arızası neydi hocam
  • Opel meriva 1.6 njoy easytronik 2004

    Atiker sirali obdII beyinli. Bursa tomurcuk ta montajı yapildi.

    F arizadi veriyor. Yazilimda p1700 kodlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventkirca -- 11 Mart 2014; 11:45:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: lochness01

    merhaba,

    2000 model polo 1.6 hb otomatik 75 hp aracımız var.

    45 kuruş yakıyordu km başına, bir ustaya götürdüm program attı 40 kuruşa düştü.

    bir kaç ustaya daha götürdüm ama sorun bulamadılar, yakıt miktarı bir türlü düşmüyor.

    bahsettiğim tüm değerler şehir içi yakıt tüketimine aittir.

    bu kadar yakması normal midir?

    çözüm önerilerinizi bekliyorum.

    şimdiden teşekkür ederim.

    not: lpg litre fiyatı 2.72

    arabamızın benzinde yakıt degerlerini bilmeden normal demek veya anormal demek yanlış olur ama aracınızın emsalleri 100 km de 10 ve 12 litre arası lpg tüketmektedir.

    bahsettiğiniz değerlere göre 30 kuruş civarı yakması lazım ama 40 civarı yakıyor.

    öneriniz var mı?




  • kartalacar K kullanıcısına yanıt
    Slm lar NECOOTOGAZ bu gün arabama gaz aldım depo nerdeyse full enecekti nerdeyse 4/3 ü doldu ,neyse yoldayken bir baktım kırmızı ışık yanıyo sonra 4 ışık yandı böyle bir devam ediyo yaw bendemi var arabadamı var aldım alalı lpg ile ugraşıyom bu arada tank simit tank ve 43 lt şimdi benim ne yapmam gerekiyor yardım lütfen saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    Slm lar NECOOTOGAZ bu gün arabama gaz aldım depo nerdeyse full enecekti nerdeyse 4/3 ü doldu ,neyse yoldayken bir baktım kırmızı ışık yanıyo sonra 4 ışık yandı böyle bir devam ediyo yaw bendemi var arabadamı var aldım alalı lpg ile ugraşıyom bu arada tank simit tank ve 43 lt şimdi benim ne yapmam gerekiyor yardım lütfen saygılar...

    simit tank sensör ayarlarını kontrol ettirin
    ters deger gir
    245
    160
    120
    89
    olarak yapılmalı gene düzelmez ise şamandıra sensörü bozuk olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: akmurat60

    bugün aracıma kalbüratörlü atiker lpg sistemi taktırdım. 20 tl lik gaz aldım yeşil ışık yanıyodu. sonra depoyu fulledim yeşil ışıkların hepsi yanması gerekirken kırmızı yanmaya başladı sizce sorun neyden kaynaklıyordur
    lpg montajını yapan servis 1000 km yol yap ayarlarız dedi yoksa usta bizibaşından mı savdı

    depomuz simit tank ise gözterge ve depo arasında sıkca bu sorunla karşılaşılıyor montajı yapan ustamız sizi sallamamış . Silindir tank takılsı ise hiç farketmez servise gittiğinizde şamandıra sensör ayarıyla düzeltirler.

    sorun çözüldü tankın üstündeki fiş çıkmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: arif4587

    2003 opel corsa aracima atiker obd2 microfast kit taktirdim.Aracimda motor ariza isigi yakti P0170 yakit kesme arizasi cikiuor makineye baglattigimda kac kere ayara gittim taktirdigim yere lambayi sonduruyolar ayar yapiyolar 50 km gitmeden gene yaniyor ariza lambasi arabadan sogudum yokmu cozumu yardim edin

    aracınızdaki p0170 arıza kodunu araştırdım bu arıza her şeyden kaynaklanabilir ama lpg takıldıktan sonra yaptı ise öncelikle lpg montajının mekanik kısmını incelemek lazım enjektör yerleşiminde hortum uzunluğu ne durumda bakılması gerekir zengin fakir karışımından kaynaklanabilir izmirde iseniz buyrun servisimize derim 05333114525 den ararsanız daha net bilgi verebilirim

    Ustam malesef istanbuldayim lpg den sonra oldu 50km gittim lpg ile basladi ariza iaigi yakmaya ben sondurtup kalibrasyon yaptiriyom geri gene yaniyo enjektör hortum uzunlugu nasil olcak acarmisiniz uzunmu olmasi lazim kisami anlatirmisiniz ben ona gore cözüm arayayim ustam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arif4587

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: arif4587

    2003 opel corsa aracima atiker obd2 microfast kit taktirdim.Aracimda motor ariza isigi yakti P0170 yakit kesme arizasi cikiuor makineye baglattigimda kac kere ayara gittim taktirdigim yere lambayi sonduruyolar ayar yapiyolar 50 km gitmeden gene yaniyor ariza lambasi arabadan sogudum yokmu cozumu yardim edin

    aracınızdaki p0170 arıza kodunu araştırdım bu arıza her şeyden kaynaklanabilir ama lpg takıldıktan sonra yaptı ise öncelikle lpg montajının mekanik kısmını incelemek lazım enjektör yerleşiminde hortum uzunluğu ne durumda bakılması gerekir zengin fakir karışımından kaynaklanabilir izmirde iseniz buyrun servisimize derim 05333114525 den ararsanız daha net bilgi verebilirim

    Ustam malesef istanbuldayim lpg den sonra oldu 50km gittim lpg ile basladi ariza iaigi yakmaya ben sondurtup kalibrasyon yaptiriyom geri gene yaniyo enjektör hortum uzunlugu nasil olcak acarmisiniz uzunmu olmasi lazim kisami anlatirmisiniz ben ona gore cözüm arayayim ustam

    Alıntıları Göster
    Megane 2 HB 1.4 16V aracım var benzinde ortalama 9,4 civarı çoğunluk şehir içi

    Atiker dönüşümü yapmayı düşünüyorum hangi seti tercih etmeliyim ?

    Teşekkürler




  • NECOOTOGAZ N kullanıcısına yanıt
    Palio 1.2 16v. Devir 2bini geçince düşerken 1500 de bir iki saniye takılıp öyle düşüyor. Eğer yüksek devirde boşa alıp gazı bırakırsan bu devir dalgalanması 1200-1900 arası iniş çıkışlı 2-3 saniye devam ediyor, linkini verdiğm videodaki dalgalanma en azı, aslında daha çok yukarı aşağı hareket ediyor. Ateşleme bobini, bujiler, kablolar değişti, Gaz kelebeği temizlendi, adaptasyonu yapıldı, manifold da kaçak tespit edildi onarıldı, araçta hiç bir hata kodu yok. Sorun haala devam ediyor. Video linkini ekliyorum, 12.saniyede boşa alıp gazı bırakıyorum. Bu konuda bilgisi olanlar lütfen yardım edin.
    http://youtu.be/gf3YY8nREL0
  • Arkadaslar merhaba bi sorunum var yardimci olabilen varsa cok iyi olur. Lpg li aracimi muayeneye soktum normalde lpg ruhsata isli. Ama "sivi gaz onaysiz" agir kusurundan kaldim. Yeni bir montaj tespit raporu ve gaz sizdirmazlik raporu getirin diyor. Gaz sizdirmazlik sorun degil ama yeni bir montaj tespit raporunu nasil halletmemiz gerekir cok maliyetli ve ugrastirici bisey olacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barossi24

    Arkadaslar merhaba bi sorunum var yardimci olabilen varsa cok iyi olur. Lpg li aracimi muayeneye soktum normalde lpg ruhsata isli. Ama "sivi gaz onaysiz" agir kusurundan kaldim. Yeni bir montaj tespit raporu ve gaz sizdirmazlik raporu getirin diyor. Gaz sizdirmazlik sorun degil ama yeni bir montaj tespit raporunu nasil halletmemiz gerekir cok maliyetli ve ugrastirici bisey olacak gibi.
    Merhabalar benim 2009 model clio symbol 1.4 extreme 75 bg aracım var. Atiker takmayı düşünüyorum bi kaç güne kadar, tabiki forumda ve internetteki araştırmaları da takip ediyorum. sorun yaşamadan işin ehli olan istanbul avrupa yakasında atiker bayisi olarak hangi ustayı tavsiye edersiniz, ve ayrıca bu arca OBD II sistem gereklimidir ? 2 ayrı telefon görüşmesinde bi kişi olmalı diğeri ise hiç gereği yok elektronik anlamda sıkıntı olabilecek araçlarda kullanıyoruz OBD II dedi. net olarak öğrenmek istiyorum. teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavroli

    Merhabalar benim 2009 model clio symbol 1.4 extreme 75 bg aracım var. Atiker takmayı düşünüyorum bi kaç güne kadar, tabiki forumda ve internetteki araştırmaları da takip ediyorum. sorun yaşamadan işin ehli olan istanbul avrupa yakasında atiker bayisi olarak hangi ustayı tavsiye edersiniz, ve ayrıca bu arca OBD II sistem gereklimidir ? 2 ayrı telefon görüşmesinde bi kişi olmalı diğeri ise hiç gereği yok elektronik anlamda sıkıntı olabilecek araçlarda kullanıyoruz OBD II dedi. net olarak öğrenmek istiyorum. teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    merhabalar.brava aracımda atiker sistem mevcut.benim sorunum araç bazen debriyaja basmamla stop diyor 1-2 hafta yapmıyor sonra bir gün başlıyor akşama kadar devam ediyor.ayrıca bir bakıyorum araç lpg de güzel gidiyor bazen de gitmiyor.benzine aldığımda performans muhteşem ne titreşim var ne de stop etme.lpg de tekleme de mevcut.usta pc ye bağladı 1.enjektörde işeme var dedi 160 tl fiyat verdi.bu sorunların hepsi enjektörden mi kaynaklanıyor?eğer öyle ise hemen değiştireceğim.orijinal atiker enjektörü 80 tl ye buldum oradan alıp kendim değiştirsem ayara gerek var mı?şu anki enjektörlerimi söküp temizledim ama valfin kenarındaki contalar aşındığı için temizliğin faydası olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    Slm lar NECOOTOGAZ bu gün arabama gaz aldım depo nerdeyse full enecekti nerdeyse 4/3 ü doldu ,neyse yoldayken bir baktım kırmızı ışık yanıyo sonra 4 ışık yandı böyle bir devam ediyo yaw bendemi var arabadamı var aldım alalı lpg ile ugraşıyom bu arada tank simit tank ve 43 lt şimdi benim ne yapmam gerekiyor yardım lütfen saygılar...

    s.a yaşadığın sorunların benzerini bende yaşadım belkide aynısı ama çözüm bulamayınca bi müddet benzinde bindim sonra yine lpg de biniyorum sen çözebildin mi naptın banada bilgi verirsen sevinirim bende şöyleydi sorun kullandığın aynısı var arabada bu arada

    arabayı çalıştırıp hareket ediyorsun sonra dıt ses geliyor lpg ye geçiyor buraya kadar sorun yok bir bakmışsın dıt sesi geldi arkadan tık diye bir ses geliyor ışıklar yanıp sönüyor (çok hafif hissedilir bir silkeleme vites geçişinden daha hafif) tekrar lpg de sabitleniyor bunu düz yolda giderken de yapıyor devirsiz kalıncada keskin dönüşlerde de yapıyor yanlız her dönüşte kasiste değil bazılarında bunun için map sensörü değişip denedik pc ye bağladık regülatör basıncını düşürdük pc bağlayı yolda denedik ecu değişip denedik şase kablosunu kontrol ettiler bi sorun yok diyolar .lpg kiti komple değiştirip kullanmayı düşündüm onuda güvenemedim aynı malzeleri kullanıp parasını benden almalarından dolayı.

    son olrakta lpg yi tamamen bitirmek istedim yakıtı ölçmek için kırmızıya kadar düştü kırmızıda 150 km gittim hala kırmızıda ve lpg bitiş uyarı sesi vermedi lpg tankın üzerinde en dipte görünüyor lpg (tank 40 lt) sabah giderken araba bir iki kez lpg deyken yığıldı lpg bitiyo herhalde dedim benzine geçti sonra tekrar lpg ye sonra gösterge ışıkları komple gitti gösterge butonundan actım tekrar söndü tekrar açtım lpg ye geçti sorunsuz gittim belkide benzindedir çünkü koklayacak hali yok ama lpg bittiğine dair uyarı vermedi arap saçı gibi karışık durum farkındayım çözersen banada bilgi verebilir misin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mızrak1

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    Slm lar NECOOTOGAZ bu gün arabama gaz aldım depo nerdeyse full enecekti nerdeyse 4/3 ü doldu ,neyse yoldayken bir baktım kırmızı ışık yanıyo sonra 4 ışık yandı böyle bir devam ediyo yaw bendemi var arabadamı var aldım alalı lpg ile ugraşıyom bu arada tank simit tank ve 43 lt şimdi benim ne yapmam gerekiyor yardım lütfen saygılar...

    s.a yaşadığın sorunların benzerini bende yaşadım belkide aynısı ama çözüm bulamayınca bi müddet benzinde bindim sonra yine lpg de biniyorum sen çözebildin mi naptın banada bilgi verirsen sevinirim bende şöyleydi sorun kullandığın aynısı var arabada bu arada

    arabayı çalıştırıp hareket ediyorsun sonra dıt ses geliyor lpg ye geçiyor buraya kadar sorun yok bir bakmışsın dıt sesi geldi arkadan tık diye bir ses geliyor ışıklar yanıp sönüyor (çok hafif hissedilir bir silkeleme vites geçişinden daha hafif) tekrar lpg de sabitleniyor bunu düz yolda giderken de yapıyor devirsiz kalıncada keskin dönüşlerde de yapıyor yanlız her dönüşte kasiste değil bazılarında bunun için map sensörü değişip denedik pc ye bağladık regülatör basıncını düşürdük pc bağlayı yolda denedik ecu değişip denedik şase kablosunu kontrol ettiler bi sorun yok diyolar .lpg kiti komple değiştirip kullanmayı düşündüm onuda güvenemedim aynı malzeleri kullanıp parasını benden almalarından dolayı.

    son olrakta lpg yi tamamen bitirmek istedim yakıtı ölçmek için kırmızıya kadar düştü kırmızıda 150 km gittim hala kırmızıda ve lpg bitiş uyarı sesi vermedi lpg tankın üzerinde en dipte görünüyor lpg (tank 40 lt) sabah giderken araba bir iki kez lpg deyken yığıldı lpg bitiyo herhalde dedim benzine geçti sonra tekrar lpg ye sonra gösterge ışıkları komple gitti gösterge butonundan actım tekrar söndü tekrar açtım lpg ye geçti sorunsuz gittim belkide benzindedir çünkü koklayacak hali yok ama lpg bittiğine dair uyarı vermedi arap saçı gibi karışık durum farkındayım çözersen banada bilgi verebilir misin?

    lpg kiti seninki ile aynı lpg kitini başka bir kitle değiştiğinde yapılması gereken yasal prosödür nedir bunuda bilsek iyi olur muayeede kalır malırız ?




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.