Şimdi Ara

atiker performans düşüklüğü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar. 2007 model honda civic aldım. arabayı alırken ekspere soktum ve benzindeyken 225 km/s hıza kadar çıktı.

    Arabada atiker marka lpg kiti var. satan adam geçen sene 1300 tl gibi bir rakama taktırdığını söyledi.

    Benim sorunum araba tüpteyken 130 a zorla çıkıyo. daha sonrada artmıyo. Başka hiç bir problemim yok. ne bir titreme ne başka birşey.

    Problem nedir. çözümü nasıldır. yardımcı olursanız sevinirim.



  • merhabalar, araç çok yakıyor diyerek ayarını kıstırmışlardır şaka bir tarafa olabilirde ! en güzeli siz bir atiker bayisine gidip hem mekanik hem yazılımı kantrol ettiriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    merhabalar, araç çok yakıyor diyerek ayarını kıstırmışlardır şaka bir tarafa olabilirde ! en güzeli siz bir atiker bayisine gidip hem mekanik hem yazılımı kantrol ettiriniz.

    küçük bir şehirde oturuyorum. sanayi de çokta güvenilir işinin ehli adamlar yok. varsada bana denk gelmedi. eski arabamın yağını dahi burada değiştirtmiyordum. sanayiye gitmeden önce nasıl bir sorun olabileceği hakkında bilgi edinmeye çalışıyorum. cevabınız için teşekkür ederim
  • Kesinlikle bir problem var 130'a zorla çıkma gibi bir problem olmaması lazım sıralı gaz bu ayarını felan tekrar yaparlar götürün atiker servisine
  • Arkadaşım,Atiker pc kablosunu internetten bir yerden temin etme yoluna git ve kendi ayarını kendin yapmayı öğren.Forumda ayarların nasıl yapılabileceği yolunda asım ustanın Şafak otogaz topiği var.Oradan size yardımcı olabilirler.
  • bende şu an kablo olayını araştırıyorum. teşekkürler.

    yanlız bir sorum daha olacak. bu gün uzun yol yaptım ve haliyle motor yeterince ısındı. yokuşta bile 110 km/s ye bi anda tırmandı araba. geçen gün yaşadığım problem ayardan değilde regülatörden olabilirmi diye düşünmeye başladım.

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?

    bunu bende okudum birkaç yerde, doğruluğunu merak ediyorum.
  • evet arkadaşlar geçen gün nasıl hızlandığını anladım. lpg yüksek devirlerde (6500) sinyal veriyo ve devreden çıkıyo. tekrar açmak için düğmeye iki kere basmak gerekiyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?

    bunu bende okudum birkaç yerde, doğruluğunu merak ediyorum.

    Bir arkadaşım 2006 da tüp taktıracağı zaman tanıdığı bir tüpçüye atikeri sormuş 4000 devirden sonra benzin yakmaya başladığını söylemiş. Yeni sistemeler nasıldır bende daha öğrenemedim.

    Ama eski arabamda brc vardı, brc de kesiciye girdiğinde normal benziden daha farklı davranıyordu. Devir saatinin hareketi daha farklı oluyodu. Aynısını deniyim dedim. Yüksek devirde kesici devreye girdiğinde benzindemi değilmi anlıyacaktım. 6500 devirden sonra, daha kesicinin devreye girmesine brz daha varken, tüp intihar ediyo. tekrar açmak içim düğmeye 2 defa basmak gerekiyo.

    Yani özetle ben atikerden umudumu kestim. Kabloyla, ayarla fln düzelecek gibi değil.




  • atikerin 4000 devirden sonra benzine geçmesi filan hikaye.6500 devirde geçebilir oda öyle ayarlandığı içindir.çünkü benimkide o devire ayarlı.eğer 4000 devirde yada rampalarda geçme durumu varsa ayarlarla ilgili,basınçla ilgili yada kalibrasyonla ilgili bir sorun vardır.hangi marka olursa olsun önce ne yaptığını bilen bir usta olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    evet arkadaşlar geçen gün nasıl hızlandığını anladım. lpg yüksek devirlerde (6500) sinyal veriyo ve devreden çıkıyo. tekrar açmak için düğmeye iki kere basmak gerekiyo.

    hocam 6500 devirden sonra bırakta benzine geçsin artık
    ayarlardan düzeltirler onu, ben geçen daha ayar yaptırdım ve 6500 devirde benzine geçer şeklinde ayarlandı, istenirse bu yükseltilip düşürülebiliyor ayarla.
    zaten normal bir kullanıcı 6500 deviri görmez. merak ettim kaç km/hız da 6500 deviri görüyorsunuz?
    benim kendi aracımda yaptığım maksimum hız 165 km dir, onda da devir saati 5 bine bile ulaşmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?

    bunu bende okudum birkaç yerde, doğruluğunu merak ediyorum.

    Bir arkadaşım 2006 da tüp taktıracağı zaman tanıdığı bir tüpçüye atikeri sormuş 4000 devirden sonra benzin yakmaya başladığını söylemiş. Yeni sistemeler nasıldır bende daha öğrenemedim.

    Ama eski arabamda brc vardı, brc de kesiciye girdiğinde normal benziden daha farklı davranıyordu. Devir saatinin hareketi daha farklı oluyodu. Aynısını deniyim dedim. Yüksek devirde kesici devreye girdiğinde benzindemi değilmi anlıyacaktım. 6500 devirden sonra, daha kesicinin devreye girmesine brz daha varken, tüp intihar ediyo. tekrar açmak içim düğmeye 2 defa basmak gerekiyo.

    Yani özetle ben atikerden umudumu kestim. Kabloyla, ayarla fln düzelecek gibi değil.

    işinin ehli bir servis tüm sorunlarınızı çözecektir bundan emin olun .dert edecek bir durum değil siz yeterki doğru servisten hizmet alın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    evet arkadaşlar geçen gün nasıl hızlandığını anladım. lpg yüksek devirlerde (6500) sinyal veriyo ve devreden çıkıyo. tekrar açmak için düğmeye iki kere basmak gerekiyo.

    hocam 6500 devirden sonra bırakta benzine geçsin artık
    ayarlardan düzeltirler onu, ben geçen daha ayar yaptırdım ve 6500 devirde benzine geçer şeklinde ayarlandı, istenirse bu yükseltilip düşürülebiliyor ayarla.
    zaten normal bir kullanıcı 6500 deviri görmez. merak ettim kaç km/hız da 6500 deviri görüyorsunuz?
    benim kendi aracımda yaptığım maksimum hız 165 km dir, onda da devir saati 5 bine bile ulaşmadı.

    :) 2. vites 110 km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?

    bunu bende okudum birkaç yerde, doğruluğunu merak ediyorum.

    Bir arkadaşım 2006 da tüp taktıracağı zaman tanıdığı bir tüpçüye atikeri sormuş 4000 devirden sonra benzin yakmaya başladığını söylemiş. Yeni sistemeler nasıldır bende daha öğrenemedim.

    Ama eski arabamda brc vardı, brc de kesiciye girdiğinde normal benziden daha farklı davranıyordu. Devir saatinin hareketi daha farklı oluyodu. Aynısını deniyim dedim. Yüksek devirde kesici devreye girdiğinde benzindemi değilmi anlıyacaktım. 6500 devirden sonra, daha kesicinin devreye girmesine brz daha varken, tüp intihar ediyo. tekrar açmak içim düğmeye 2 defa basmak gerekiyo.

    Yani özetle ben atikerden umudumu kestim. Kabloyla, ayarla fln düzelecek gibi değil.

    işinin ehli bir servis tüm sorunlarınızı çözecektir bundan emin olun .dert edecek bir durum değil siz yeterki doğru servisten hizmet alın

    cevabınız için teşekkür ederim. Fakat 1000 tl ye takılan atikerden 1900 tl ye takılan prins performansı beklemiyorum artık. Bazı parçaları değiştirerek durumu çözermiyim diye araştırdım, tank hariç herşeyin değişmesi gerekiyomuş. O da çok masraflı olacağı için bende bu şekilde atikerle devam edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamidogs

    birde arkadaşlar, atikerde 120 km/s den sonra yada yüksek devirlerde araba benzin yakmaya başlıyo diyorlar. doğrumudur?

    bunu bende okudum birkaç yerde, doğruluğunu merak ediyorum.

    Bir arkadaşım 2006 da tüp taktıracağı zaman tanıdığı bir tüpçüye atikeri sormuş 4000 devirden sonra benzin yakmaya başladığını söylemiş. Yeni sistemeler nasıldır bende daha öğrenemedim.

    Ama eski arabamda brc vardı, brc de kesiciye girdiğinde normal benziden daha farklı davranıyordu. Devir saatinin hareketi daha farklı oluyodu. Aynısını deniyim dedim. Yüksek devirde kesici devreye girdiğinde benzindemi değilmi anlıyacaktım. 6500 devirden sonra, daha kesicinin devreye girmesine brz daha varken, tüp intihar ediyo. tekrar açmak içim düğmeye 2 defa basmak gerekiyo.

    Yani özetle ben atikerden umudumu kestim. Kabloyla, ayarla fln düzelecek gibi değil.

    işinin ehli bir servis tüm sorunlarınızı çözecektir bundan emin olun .dert edecek bir durum değil siz yeterki doğru servisten hizmet alın

    cevabınız için teşekkür ederim. Fakat 1000 tl ye takılan atikerden 1900 tl ye takılan prins performansı beklemiyorum artık. Bazı parçaları değiştirerek durumu çözermiyim diye araştırdım, tank hariç herşeyin değişmesi gerekiyomuş. O da çok masraflı olacağı için bende bu şekilde atikerle devam edeceğim.

    sizin aracınızdaki sorun sadece ayarları ile ilgili görünüyor yani herhangi bir masraf yapmadan problemin çözüleceğine inanıyorum .daha öncede dediğim gibi sadece işini layıkıyla yapan bir servis bulmanız tüm sorunarınızı çözecektir.

    selamlar




  • Merhaba sizin aracınızda yapılacak işlem pc ayarı ve enj nozulları kontrol edilmeli.
    bulundugunuz ili belirtir iseniz yardımcı olmaya calışırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.