sayın atılım otogaz tsıaraçlarda brc şehir içi %kaçtasaruf saglıyor sanırım siz prinsde takıyorsunuz prinsin tasarufu kaç saygılar
quote:
Orijinalden alıntı: rckoray
sayın atılım otogaz tsıaraçlarda brc şehir içi %kaçtasaruf saglıyor sanırım siz prinsde takıyorsunuz prinsin tasarufu kaç saygılar
Alıntıları Göster
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
Alıntıları Göster
emer lpg &40 tasaruf yapıyor diyorlar bu dogrumudur
quote:
Orijinalden alıntı: rckoray
emer lpg &40 tasaruf yapıyor diyorlar bu dogrumudur
Alıntıları Göster
emer lpg direk enjeksiyonlu araçlara montaj yapabildiğini bilmiyordum. Kaldı ki mpi motorlar şu anda %40 tasarruf yapıyor direk enjekjiyonlu bir motorun bu kadar tasarruf yapması buhar fazlı sistemlerle mümkün değil diye düşünüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
emer lpg direk enjeksiyonlu araçlara montaj yapabildiğini bilmiyordum. Kaldı ki mpi motorlar şu anda %40 tasarruf yapıyor direk enjekjiyonlu bir motorun bu kadar tasarruf yapması buhar fazlı sistemlerle mümkün değil diye düşünüyorum.
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
sayın merlpg sizi kınıyorum siz brc %35 tasaruf diyorsunuz emer gazda hayret okadar tasaruf olurmu diyorsunuz cok ayıp bir marka böyle karalanamaz diye bilirdiniz yorum yapamam bilmiyorum diye siz bu sistemi taktınızmiki konuşuyorsunuz yorum yapıyorsunuz sizin sisteminiz şimdi burada cok iyi bir marka ama başkasınının sistemi kötü marka sizin gibi insanları aslında bu foruma sokmamamak lazım çünki yalan yanlış beyanlarla insanları yanıltıyorsunuz!
hayırlı işler başarılar
quote:
Orijinalden alıntı: eser65
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
sayın merlpg sizi kınıyorum siz brc %35 tasaruf diyorsunuz emer gazda hayret okadar tasaruf olurmu diyorsunuz cok ayıp bir marka böyle karalanamaz diye bilirdiniz yorum yapamam bilmiyorum diye siz bu sistemi taktınızmiki konuşuyorsunuz yorum yapıyorsunuz sizin sisteminiz şimdi burada cok iyi bir marka ama başkasınının sistemi kötü marka sizin gibi insanları aslında bu foruma sokmamamak lazım çünki yalan yanlış beyanlarla insanları yanıltıyorsunuz!
hayırlı işler başarılar
Alıntıları Göster
tebrikler gürsel ustam
quote:
Orijinalden alıntı: eser65
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
sayın merlpg sizi kınıyorum siz brc %35 tasaruf diyorsunuz emer gazda hayret okadar tasaruf olurmu diyorsunuz cok ayıp bir marka böyle karalanamaz diye bilirdiniz yorum yapamam bilmiyorum diye siz bu sistemi taktınızmiki konuşuyorsunuz yorum yapıyorsunuz sizin sisteminiz şimdi burada cok iyi bir marka ama başkasınının sistemi kötü marka sizin gibi insanları aslında bu foruma sokmamamak lazım çünki yalan yanlış beyanlarla insanları yanıltıyorsunuz!
hayırlı işler başarılar
Aslında senin gibileri buraya sokmamak lazım.
Hem okuduğundan birşeyi anlamıyorsun hemde belliki insanları enayi yerine koymaya çalışıyorsun.
Ben zaten böyle bir sistemden haberdar olmadığımı belirtmiştim. Olsa bile buharfazli bir sistemin bu tasarruf oranını verebileceğini düşünmediğimi soylemisim. Mpi motorlu araçlarda %40 tasarruf varken bundada aynısı diyorsan sen bir daha bu foruma girmemeyi tercih et bence çünkü bu forumda bu konular çok tartışıldı ve sıradan bir kullanıcı bile senin bu laflarına itibar etmeyecektir.
Keske %50 tasarruf eden bir sistem olsa da bizde onu taksak.
Uzun lafın kısası daha fazla konuyu kirletmemen dileğiyle size hayırlı isler
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet_usta
tebrikler gürsel ustam
Teşekkürler Mehmet usta.
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-istanbul
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
%35 net tasarrufu var kullanan müşterilerimizin bize geri dönüşleri bu şekilde.
İki marka arasında tasarruf oranları olarak fark yok ancak çalışma prensibi olarak farklılıklar var
1-BRC sürekli gaz kullanıyor enjektörler cut-off'a düştüğü anda 3 doz benzin püskürtmesi haricinde mpi motorlardan farklı bir benzin tüketimi yok.
2-Prins sürekli benzin ve LPG karışık olarak yani iki enjektörde sürekli çalışır durumda tabiî ki benzin oranı çok düşük burada.
Aslında buradan düz mantıkla şu sonuç ortaya çıkıyor uzun yolda motor cut-off'a çok az düşeceği için BRC'nin uzun yol tasarrufu Prins'e göre daha yüksek olmalı aynı şekilde şehir içi kullanımda da Prins BRC'ye göre daha tasarruflu olacaktır şeklinde düşünülebilir.
Ustam Prins'de tasarruf oranı net %30 fazlasını söylemek tüketiçiyi yanıltma olur. Brc Konusunda tüketicilerin yorumunu almak lazım yanlış birşey konuşmayalım
Prins Ve Brc Eş degerde tutan sizi gördüm!!
Yeni Konu Hayırlı Olsun Bol Kazanç.
Hangisi aha cok tasarruf ettiriyor ya da hangisi daha az yakıyor sen söyle o zaman.
Her markanın kendine has özellikleri var zaten böyle olmasa idi marka değil kopya olurlardı.
İki ürün arasındaki calışma farkını zaten anlattım ama tasarruf olarak yaklaşık aynılar.
Bunun aynı olmadıgını ya da markalar arasında tasarrufla ilgili farklılık var dıyorsanız açıklamanız ii olur ki herkes bilsin hangi ürün daha cok tasarruf ettiriyor herkes onu taktirsin aracına neticede amac tasarruf değilimi ? Saygilar
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-istanbul
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Recep usta bunları sana defalarca anlattık ama her defasında tekrarlamak iyi oluyor sayende okuyan herkes öğreniyor
Dediğin gibi ben ikisininde bayisi olarak aradaki farkı yazmıştım yazmış olduğumu bir önceki mesajda da tekrarlamıştım keşke üst konuları gözden geçirebilsen.
Prins sistemini anlatmışsın zaten. BRC'de ise durum biraz daha farklı araç sürekli benzin-gaz karışımı ile değilde motor cut-off'a düştüğünde yine aynı sebeple yani benzin enjektörlerinin ucu ısıdan dolayı tıkanmaması için belli miktarda benzin dozajlayarak çalışıyor. Bu da ilk yazdığımda da söylediğim gibi uzun yolda sabit bir hızla gidilirken tasarrufu arttırırken şehir içi trafiğinde azaltıyor. Prins sisteminde ise şehir içi ya da dışı benzin oranı hep aynı olduğundan şehir içi trafiğinde daha tasarruflu olacaktır diye düşündürüyor beni.
Tabiki bunu tam anlamıyla ölçmek için aynı arabayı iki sistemlede dinomometrede belli bir programda kontrol etmek gerekir.
Umarım yazrdımcı olabiliyoruzdur. Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-istanbul
Sayın MERLPG,
Dinamometre testlerine hiç gerek yok. Gel biz bu testi sahada yapalım. 1.4 TSI Golf Test aracına bayisi olduğunuz her iki ürününde beraber montajını yapalım. Ve hem benzin hem LPG'de depoyu dolduralım. Sizinle beraber Tekirdağ'a doğru yola çıkalım. İstanbul içerisinde de bir 200km yapalım. Yakıt fişlerini tarafsız bir şekilde buraya yazalım. Var mısın Yok musun?
Varım tabii ki cok iyi olur sen zaten prin montajini yapmissin BRC montajinada ben yardımcı olurum beraber deneriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 23 Mart 2012; 22:47:14 >
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-istanbul
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
GÜrsel ustama öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim forumumuza katıldığı için, kendisine daha önce lpg montajı yaptırmış biri olarak kend adıma en önde gelen servistir (özellikle mercedes'te)...
Dönüşünle ilgili sorular dışında gereksiz polemikler şeklinde gittiğini görmekteyim herbiri güzide siz firmalarımız bence olummlu özelliklerini tanıtmaya daha fazla zaman ayırmalı...
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-istanbul
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
ok
anlaştık
quote:
Orijinalden alıntı: mtasova
GÜrsel ustama öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim forumumuza katıldığı için, kendisine daha önce lpg montajı yaptırmış biri olarak kend adıma en önde gelen servistir (özellikle mercedes'te)...
Dönüşünle ilgili sorular dışında gereksiz polemikler şeklinde gittiğini görmekteyim herbiri güzide siz firmalarımız bence olummlu özelliklerini tanıtmaya daha fazla zaman ayırmalı...
Teşekkür ederim Murat.
Umarım yapıcı eleştirilerini meslektaşlarım dikkate alır ve kullanıcıya, tüketiciye daha yararlı oluruz. Elimizden geldiği kadar polemiklere girmemeye gayret ediyoruz ancak cevap vermemiz gereken yerde de geri duramıyoruz.
Çok teşekkürler yapıcı eleştirilerin için. Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
quote:
Orijinalden alıntı: mtasova
GÜrsel ustama öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim forumumuza katıldığı için, kendisine daha önce lpg montajı yaptırmış biri olarak kend adıma en önde gelen servistir (özellikle mercedes'te)...
Dönüşünle ilgili sorular dışında gereksiz polemikler şeklinde gittiğini görmekteyim herbiri güzide siz firmalarımız bence olummlu özelliklerini tanıtmaya daha fazla zaman ayırmalı...
Teşekkür ederim Murat.
Umarım yapıcı eleştirilerini meslektaşlarım dikkate alır ve kullanıcıya, tüketiciye daha yararlı oluruz. Elimizden geldiği kadar polemiklere girmemeye gayret ediyoruz ancak cevap vermemiz gereken yerde de geri duramıyoruz.
Çok teşekkürler yapıcı eleştirilerin için. Saygılar.
Selamlar, mtasova arkadaşım Gürsel ustamın mercedes'teki ustalığından bahsetmiş, W210 111 motor 136 hp otom. araca hangi kiti önerir acaba? Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: Yusuf68
quote:
Orijinalden alıntı: MERLPG
quote:
Orijinalden alıntı: mtasova
GÜrsel ustama öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim forumumuza katıldığı için, kendisine daha önce lpg montajı yaptırmış biri olarak kend adıma en önde gelen servistir (özellikle mercedes'te)...
Dönüşünle ilgili sorular dışında gereksiz polemikler şeklinde gittiğini görmekteyim herbiri güzide siz firmalarımız bence olummlu özelliklerini tanıtmaya daha fazla zaman ayırmalı...
Teşekkür ederim Murat.
Umarım yapıcı eleştirilerini meslektaşlarım dikkate alır ve kullanıcıya, tüketiciye daha yararlı oluruz. Elimizden geldiği kadar polemiklere girmemeye gayret ediyoruz ancak cevap vermemiz gereken yerde de geri duramıyoruz.
Çok teşekkürler yapıcı eleştirilerin için. Saygılar.
Selamlar, mtasova arkadaşım Gürsel ustamın mercedes'teki ustalığından bahsetmiş, W210 111 motor 136 hp otom. araca hangi kiti önerir acaba? Saygılar.
Geciken cevap için üzgünüm is yoğunluğundan:) W210 için ilk tercih Prins olacak, fiyatida önemli ise BRC montajinida sorunsuz bir sekilde yapacagimizi garanti ederim. Saygılar.