Şimdi Ara

ATKADAŞLAR 2014 VW CC 1.4 TSI ALMAYA DEĞER Mİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
1.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı araca bir süre önce ben de niyetlenmiştim hocam. Çok yaktığını duyunca DSG Golf'e yönelmiştim, ama içim yine de rahat değildi. Sonra farkettim ki benim sorunum aslında DSG korkusu. Ve bunun sebebi bir süre önce yaşadığımız olaylar. Şöyle ki, VW'lerin teypleri çok kolay sökülüp, piyasası da geniş olduğu için hırsızların gözbebeği. Aracımızdan bir defa çalındı, yenisini taktık, yine çalındı. Tabii her seferinde servise git, aracı bir gün bırak ki cam takılsın, teybi taktır falan... Şimdi her sabah acaba cam kırık mı, teyp yerinde mi endişesiyle iniyoruz aşağıya ve bu iğrenç bir şey.

    Sonra düşündüm kendi kendime, 80-90.000 lira para verip, "Aha titredi mi yoksa? Bu ses şanzımandan mı geliyor acaba? Bi keyif yapıp gazı köklesem nolur ki?" diye sürekli kafamı yormak istemedim. Evet kul yapısıdır, bozulur, yaptırılır tabii ki. Ama onca para verip niye servisin ağzından çıkacak cevabı gözleyeyim dedim, vazgeçip ZF şanzımanlı 1.18 aldım. En azından kronik olarak sorunu yok ve kafam rahat.

    Ha bir de, dar mar diyenlere bakmayın siz hocam. 1.18 için de çok dar diyorlardı. Evet sınıfındaki araçlara göre birazcık daha dar, ama birazcık. Abartılacak bir durum yok. Ve inanın şu an çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

    Zorlayabiliyorsanız bütçenizi zorlayıp 3 serisi alın derim. Biz tamirci değiliz sürekli arabayı dinleyip servislerde koşturalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Mevcut kasa 1.4 tsi manuel var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 Bine sıfır dizel insignialar var, benzinli istiyorsan da yine dolusundan, insigniası da var passatı da var. bu paraya çıkıyorsan hiç ikinci el işine girme bence. bizim milletten ikinci el araç alınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    Dsg biter mi bilmem amahttps://www.youtube.com/watch?v=rU6a_s4SHZw şu test sonrasında alıp almamak sizin tercihiniz .

    Şuç mankende, koskoca hava yastığını ortalayamamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    Arkadaşım 80.000-90.000 liraya binilebilecek en mantıklı benzinli araç.Az kilometre yapmış temiz bir cc bulursan ağız tadıyla binersin.Sen bakma forumdaki çok bilmişlere.Aracı kötüleyenler bir zahmet 80.000 liraya ne önereceklerini de söylesinler.

    S60 t4 var o paraya cc nin de sabahtan aksama içinden gecer.kaporta yok şanzıman rezalet motor uretimi bitmis yag yakiyor cokbilmis ariyorsaniz aynaya bakin veya adama sanziman sorununa dair 5bin tl lik kefil belgesi yollayin bizahmet

    Arkadaşım yavaş gel bende cc nin 2012 model 1.4 160 lığı vardı şimdide 2.0 tdi ı var olduğu için merak eden arkadaşa fikir verdim.Dediğin sorunların hiçbirini 2 aracımda da yaşamadım ki aynı aracı gırtlağına kadar doldurup 280 beygire çıkartan kardeşim de var passat forumundan.Sattığında araç 100.000 i devrimişti hiç bir şeyi yoktu aracın.Benim aracı sattığım ağabeylede hala görüşüyoruz ona sorduğumda o da sıkıntı yaşamamış.Şanzıman diyip durdunuz çevremdeki hiçbir cc sahibi şanzımandan sıkıntı yaşamadı.Yağ yakma problemini 2012 multifuel olan bazı araçlarda duydum ama 2013 ten sonra yağ yakma problemi de kesildi.Yağ eksiltme f30 3.20 ie de de var.Turbo aracı sıkıştırınca yağ eksiltiyor anladığım kadarıyla.Volvo hakkında sağlamlığını biliyorum tabiki ama kullanmadığım için genel bir yorumda bulunamayacağım forumun dünkü çocukları gibi.Adamın kıçı ömründe bahsi geçen aracın koltuğuna değmemiş burda kalkıp şöyle kötü böyle kötü diyip ahkam kesen tipler çok.Zaten ben bu araç konusunda foruma danışılmasını da anlamıyorum.Kullanıcısı olmayan adamdan araç nasıl diye fikir almak çok saçma.14-15 yaşında bilemedin 20 çocuklar otopark izleyip akıl veriyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2013 f30 3.16 bakabilirsiniz ama cc kadar dolusu olmaz.
  • Bu isler bende vardi vardiyla olmuyor iste.ac carpisma testini izlede neye bindigine bir daha bak.arAbanın şanzımanı senin lafinla degil ureticinin onayıyla sorunlu.madem motorda sorun yok ne demeye kaldirdilar uretimden?bos konusmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu isler bende vardi vardiyla olmuyor iste.ac carpisma testini izlede neye bindigine bir daha bak.arAbanın şanzımanı senin lafinla degil ureticinin onayıyla sorunlu.madem motorda sorun yok ne demeye kaldirdilar uretimden?bos konusmayin.

    Ben o videoları daha önce izledim merak etme.Bu konuyu daha önce de forumda tartışmıştık.Volvo haricinde ki haklı bir övünme nedenidir, bana f30 bmw ne almış,audi a4 ne almış,mercedes c serisi yani kısacası d segment premiumlar neler almışlar onu da söyle üstüne birde fiyatlarıyla orantıla.Hepsi marginal poor almışlar small overlaptan.Ben çok sağlam şöyle böyle diye iddia etmiyorum ama premiumlar da cacık çıktı o testten.Ayrıca bu araç unutma ki 2008 lerin teknolojisiyle üretildi.Daha hala small overlap testine girmeyen araçlar var bu teste hazırlıksız yakalandıkları için.Birde motoru niye kaldırmışlar diye bana çok mantıksız gelen yorum yapmışsın.Adam silindir kapatma teknolojili tsi motora geçiş yaptı,bir kaç yıla kalmaz dizel ve benzinlilerde 1.5 litrelik motorlara geçeceğini söylüyor.Opel desen 180 beygir 1.6 turbodan 1.6 170 beygir sidi teknolojisine geçti,bmw desen e90 larda ki atmosferik motorları bırakıp f30 3 serisinde twinscroll turbo motorlara geçti,daha kasa değiştirmeden makyajlılarda 1.5 litrelik 3 silindirli 136 beygirlik motorlar kullanılmaya başladı 3.18,4.18 lerde.Motoru senin deyişinle sağlam değilmiydi eski 1.6 turbo 136 lığın?Teknoloji yerinde mi duruyor?Adam bir litre az yaksın diye yeni passatta 1.4 tsi act ye geçti suçmu işledi müşterisine teknoloji sunarak.Muhtemelen yeni kasa cc lerde de act teknolojisi kullanılacak.Bak ben yine söylüyorum çevremde passat forumundan tanışıklığımız olan sıkça görüştüğümüz çok cc sahibi arkadaşım ağabeyim var.Bir çoğunun yaşı da benden büyük,benim yaşımda olmuş 34,kalkıp kimseye yalan söyleyecek halimiz yok.Hiç birinde şanzıman arızası yaşanmadı.Motor yağ eksiltmesi 2012 multifuel sahibi olan arkadaşlarda görüldü zaten 2013 lerde multifuel getirmediler,bluemotion satmaya başladılar.Yağ eksiltme şikayeti yaşayan arkadaşlarda polo gti sahipleri gibi bagajda yağ şişesi taşımıyorlardı ve motoru kucaklarına falan almadılar.İlla arabayla ilgili kusur arıyorsan kullanıcısı olarak ve genel şikayetleri de göz önüne alarak ben sana söyleyim.Bindiğim aracı manyak gibi övmek gibi bir derdim yok.Fanatik vw cilerden değilim.Aracın tipini,motorunu,şanzıman konforunu ve fiyatıyla elde ettiğim opsiyonları beğendim ve aldım.Çok memnun kalınca da 2.0 tdi motoruna geçtim.Aracın bana göre en büyük sıkıntısı ön konsolundaki kullanılan malzeme çok sert ve çukurlarda çıtırtı yapıyor,konsoldaki ahşap veya gri plastik kaplamaların sökülüp arkasına sünger tarzı izolasyon yapılması gerekiyor.Aracın tavanı çok alçak inip binerken kafayı eğmek gerekiyor ama zaten coupe tasarımlı sedana binmek isteyen bu sıkıntıyı göze almalı.Ancak şunuda söylemeliyim aracın iç mekanı kesinlikle 3 serisi bmw den c serisi mercodan geniş heleki arka diz mesafesi çok daha iyi.Aracın üstünde ki conti sport lastikler 18 interlagoslarla çok konforsuz,araç çukurlarda çok sert ama virajlarda bir o kadar iyi.1.4 tsi süpercharger motor kesinlikle trafikte insanın sakin kullanmasına müsade etmiyor,hal öyle olunca da bir bakmışsın 11-12 litreleri bulmuşsun yakıt tüketiminde.Ama yok ben şehir içinde d modunda sakin sakin giderim hiç gaza gelmem dersen 9 litrelerde gezinirsin İstanbul trafiğinde.Onun haricinde aracın iç dizaynı b7 passat ile aynı.Ben daha önce hiç passat kullanmadığım için bana sıkıntı vermedi ama b7 passat kullanmış biri farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmez.Zaten değişmesine gün sayan aracın artık içini eleştirmek ne kadar mantıklı bilemedim.Gerçi benim için dış dizaynı hala keyif verici,o zaman f30 3.16 da alabiliyordum,c serisi de alabiliyordum ama tasarımı beni cezbetmişti.Kısaca benim görüşüm tabi 80.000 lira golflerin,meganların,i30 hyundailerin istendiği yerde araca inip binmeyi dert etmeyecek biri için,çok temizini ve iyi niyet garantisi için yetkili servis bakımlısını bulursan keyifle binilebilecek bir araba 1.4 tsi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • A4 177 LİK DİZEL 2.0 ALDIM Km 102000 FİYAT 95500 HERKEZE TŞK EDERİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildboyankara -- 19 Mart 2016; 1:24:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O teste giren mercedes kendini duzeltti,muhtemelen a4un yeni kasasida daha iyi olacak,fakat senin onerdigin arabanin kaportasi sorunlu,bunu kabul etmissin aslanlar gibi.
    Senin cevren bizi zerre kadar ilgilendirmez.varsa cesaretiniz yollarsınız 5bin tl lik belgesini bindirirsiniz adami garantisiz dsgli arabaya.
    Motor meselesinde volvo da kendi uretimi motora gecti,fakat biraktigi motor SORUNLU degildi.
    Zaten arkadaşımızda sanziman mi kaportami derken sizin dsgye kefil olmayacağınızı bildiğinden sorunlu kaportali bir arac almış,hayirli olsun diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Garantisi bitmiş veya yakında biticek olan DSG.En sevdiğim.

    bi bitmediniz.kac tane dsg li arac eskittinde bu yorumu yapıyorsun? bmw 3.20 de elektronik arıza özürlüsü.bir sürü ozellik koyuyor ama devamli bişeyler bozuluyor.merco da bu sıkıntı yok bmw de cok var.ne yapcaz simdi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Garantisi bitmiş veya yakında biticek olan DSG.En sevdiğim.

    bi bitmediniz.kac tane dsg li arac eskittinde bu yorumu yapıyorsun? bmw 3.20 de elektronik arıza özürlüsü.bir sürü ozellik koyuyor ama devamli bişeyler bozuluyor.merco da bu sıkıntı yok bmw de cok var.ne yapcaz simdi?

    He var var..Piyasada zibil gibi F30 var.Kaç tanesinde bu problemler varmış bi söylesene bana?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cc yakışmayan bir motor gemi gibi araç 1.4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Garantisi bitmiş veya yakında biticek olan DSG.En sevdiğim.

    bi bitmediniz.kac tane dsg li arac eskittinde bu yorumu yapıyorsun? bmw 3.20 de elektronik arıza özürlüsü.bir sürü ozellik koyuyor ama devamli bişeyler bozuluyor.merco da bu sıkıntı yok bmw de cok var.ne yapcaz simdi?

    He var var..Piyasada zibil gibi F30 var.Kaç tanesinde bu problemler varmış bi söylesene bana?

    dolu kardesim dolu.aynı şey vw icinde gecerli.10 arabadan 5 i vw .herkesin dsg li araci arizami veriyor.




  • Bana sorarsan bu devirde araba almak değil arabayı yürütmek sıkıntı yakıt sigorta kasko vs baya maliyet artırıcı unsurla bunların en önde gelenide yakıt tabiki bahsedilen arabanında şehir içinde çok yakacağı bi gerçek şehirler arası yolculuklardada dusuk devirle ve hızla gitmek gerekecek bence kasmaya hiç gerek yok dizel bir araç herzaman daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    O teste giren mercedes kendini duzeltti,muhtemelen a4un yeni kasasida daha iyi olacak,fakat senin onerdigin arabanin kaportasi sorunlu,bunu kabul etmissin aslanlar gibi.
    Senin cevren bizi zerre kadar ilgilendirmez.varsa cesaretiniz yollarsınız 5bin tl lik belgesini bindirirsiniz adami garantisiz dsgli arabaya.
    Motor meselesinde volvo da kendi uretimi motora gecti,fakat biraktigi motor SORUNLU degildi.
    Zaten arkadaşımızda sanziman mi kaportami derken sizin dsgye kefil olmayacağınızı bildiğinden sorunlu kaportali bir arac almış,hayirli olsun diyelim.

    Nerde düzeltti link yollarmısın?Yeni c serisi small overlap testini merak ettim bi zahmet yolla be?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni c serisinin small overlapi yok fakat superior frontal crash aldi arac,smalldan da diger mercedesler gibi sorunsuz geçecektir.malum mercedes millete sorunlu aciklamasi yaptığı sanzimani kakalamaya devam edip kapisi kopan arabayida oldugu gibi birakmiyor.

    onceki kasayı da poor seviyesinden marginale yukseltmislerdi.senin onerdigin aracin durumu malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Yeni c serisinin small overlapi yok fakat superior frontal crash aldi arac,smalldan da diger mercedesler gibi sorunsuz geçecektir.malum mercedes millete sorunlu aciklamasi yaptığı sanzimani kakalamaya devam edip kapisi kopan arabayida oldugu gibi birakmiyor.

    onceki kasayı da poor seviyesinden marginale yukseltmislerdi.senin onerdigin aracin durumu malum.



    Benim önerdiğim araç ne almış onu söyle.Bak kendin ne güzel söyledin yeni c kasanın small overlap testi yok.Bi zahmet teste girsin öyle konuş.İkincisi eski c kasa için poordan marginale yükselmiş demişsin.Peki sana soruyorum cc ne not almış?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cc marginal aldigi gibi kapisi koptu arAbanın.makyajla düzeltmediler.c serisi on carpismada cok iyi not aldi.cc nin şanzımanı sorunlu,motor uretimden kalkti kaporta sorunlu,bosa cabaliyosunuz yani o arabayi aklamak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    O teste giren mercedes kendini duzeltti,muhtemelen a4un yeni kasasida daha iyi olacak,fakat senin onerdigin arabanin kaportasi sorunlu,bunu kabul etmissin aslanlar gibi.
    Senin cevren bizi zerre kadar ilgilendirmez.varsa cesaretiniz yollarsınız 5bin tl lik belgesini bindirirsiniz adami garantisiz dsgli arabaya.
    Motor meselesinde volvo da kendi uretimi motora gecti,fakat biraktigi motor SORUNLU degildi.
    Zaten arkadaşımızda sanziman mi kaportami derken sizin dsgye kefil olmayacağınızı bildiğinden sorunlu kaportali bir arac almış,hayirli olsun diyelim.

    Nerde düzeltti link yollarmısın?Yeni c serisi small overlap testini merak ettim bi zahmet yolla be?

    Hocam VAG düşmanlarına ne anlatırsan anlat kendi bildiğini okur.Bu arkadaşta bindiği arabaya bakmadan VW araçlarına kaportası zayıf diyor.CCde benim bildiğim kapı kopuyordu bu testte ama kabin bütünlüğünü koruyor.Çok övülen Toyota modellerinin testlerine baksınlar bir zahmet.DSG derler ama diğer markalardaki kronik sorunları büyütmezler.20 bin lira şanzıman masrafı açan Micra konusu vardı.Aynı şekilde bir Quashqai konusu vardı.Nissan Türkiye hatasını kabul etmemişti.Ama şimdi tavsiyeye gelince Nissanı çok överler.Mazda,Volvo önerir ama almaya gelince yine piyasa araçlarına yönelirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.