Şimdi Ara

Attrage mı Lınea mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
2.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tutulmuyor laflarına bakmayın colt a da böyle diyorlardı sonra prim yapar oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    lineayı hiç sevmem ancak bu aracı googleden görselden baktım ama göz var nizam var linea bana çok hoş hatta uzay aracı gibi geldi...

    bencede o paraya sıfıra takılma derim 2. el mis gibi araçlar var alabileceğin derim...

    üstad yanlış anlamayın ama bu mesajınızla beni çok şaşırttıniz. Nedenine gelirsek görsele bakıp tasarım olarak yorum yapmanız. Aracı her zaman canlı görme taraftarıyım. Ben canlı görmedim o yüzden tasarım olarak net bir yorum yapamam. Cactus çoğu kişi tarafından tasarım olarak beğenilmeyen ama sizin tarafınızdan beğenilen bir araç. Bu yüzden yorumunuza şaşırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eksileyenler ne sebeple eksiliyor bunu da yazarlarsa aydinlaniriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda da denildiği gibi 49 a lancer yada 47 e auris almak çok daha mantıklı.

    Hem ikinci el korkunuz olmaz, hem 5 yıl kullanıcağınıza göre parça sıkıntınız olmaz hem de 1.2 motor olmaz.

    Bunlar olmuyorsa rapid ve toledo bile bakılabilir.

    Ben attrage almak için hiçbir neden göremiyorum.
    Linea en azından dizel. Ben böyle bir durumda lineayı tercih etmeyecek olsamda en azından dizel olmasından ötürü bir çok insanın tercih sebebi olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    lineayı hiç sevmem ancak bu aracı googleden görselden baktım ama göz var nizam var linea bana çok hoş hatta uzay aracı gibi geldi...

    bencede o paraya sıfıra takılma derim 2. el mis gibi araçlar var alabileceğin derim...

    üstad yanlış anlamayın ama bu mesajınızla beni çok şaşırttıniz. Nedenine gelirsek görsele bakıp tasarım olarak yorum yapmanız. Aracı her zaman canlı görme taraftarıyım. Ben canlı görmedim o yüzden tasarım olarak net bir yorum yapamam. Cactus çoğu kişi tarafından tasarım olarak beğenilmeyen ama sizin tarafınızdan beğenilen bir araç. Bu yüzden yorumunuza şaşırdım.

    yok hocam estafurullah her türlü eleştiriye açığımdır yeterki saygı sevgi olsun...

    ben aracın ismini hatırlamadım ilk başta googleden baktım hatırladım demek istedim ama canlı canlı gördüm baktım inceledim hocam o yüzden çok açık net yazdım yukarda belirtmemiş olmam benim eksikliğim kusura kalmayın ama sorun dış görünüş değil... ben asla dış görünüş gibi bi cümle kurmadım kurmamda göz var nizam var derken aynı fiyata git incele farkı göreceksin demek istedim... kriter kıyaslaması elbette dış ve iç görünüş yakıt ve konfor ekonomi servis vs vs çok önemli beklentiye göre..

    örnek c4 cactus cam tavan dizel otomatik 70 bin tl ( şu ara çokta alma taraftarı olmadığım bi araç) ki bunun dış görünüşünü iç hacmini performansını yakıtını donanımını vs vs kıyaslayacağım araçlar sadece 70k bandındaki araçlardır ötesi saçma olur...

    bu 2 araç aynı fiyatsa demek istedim sanırım anlatmak istediklerimizi 2-3 kelime ile anlatmak zor oluyor bidaha ki sefer biraz daha ayrıntılı yazmaya dikkat edeceğim...

    ama yanlış anlaşılmışım dış görünüş olarak göz var nizam var demek istemedim kalite konfor görsellik malzeme servis 2. el çok genel olarak yazdım...

    bu arada da linea bende gerçekten çok eksi bırakan bi araç onuda açık açık belirteyim...




  • Pekı arkadaslar 0 km olacak şekilde maksimum 50000 e ne onerırsınız c sınıfı oto. Manu. Farkrtmez dızel oncelık az yakan benzınlıde olur ne onerırsınz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence 301ede bakin lineadan daha iyi oldugunu rahatlikla soyleyebilirim ama mitsubishiyi bilmiyorum. 46 bin tlniz varsa bir ust sinif leon 1.2 tsida alinabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    eyvallah üstad.
  • Yani bu ikisi arasındaysan linea al hocam ama 45bine başka alternatiflere de bak. Megane 3 benzinli al tüp de takarsın mis gibi binersin.

    Attrageye baktım gugıldan lancerı yapanla aynı firma olamaz o arabayı yapan kesin bişi var yani ne tipsiz bişey o yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metemym -- 21 Kasım 2014; 19:53:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakaret resmen.
    Atrrage ı inceleyin.
    Olmadı biraz daha ekleyip Lancer alabilirsiniz.
    Oda olmadı hyundai i20 yeni kasa çıktı ama 4 ileri otomatik çok saçma olmuş eğer yeni vites seçeneği gelirse incelenebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MESUT52_34 -- 21 Kasım 2014; 19:57:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Yukarıda da denildiği gibi 49 a lancer yada 47 e auris almak çok daha mantıklı.

    Hem ikinci el korkunuz olmaz, hem 5 yıl kullanıcağınıza göre parça sıkıntınız olmaz hem de 1.2 motor olmaz.

    Bunlar olmuyorsa rapid ve toledo bile bakılabilir.

    Ben attrage almak için hiçbir neden göremiyorum.
    Linea en azından dizel. Ben böyle bir durumda lineayı tercih etmeyecek olsamda en azından dizel olmasından ötürü bir çok insanın tercih sebebi olacaktır.


    auris almak neden çok daha mantıklı? sadece ikinci elden dolayı mı? 1.33 motorlu auris life donanımının attrage dan daha hızlı elden çıkacağının garantisi var mı?

    -jant kapaklı
    -plastik direksiyonlu
    -arka camları manuel
    -1.33 motorlu vergi avantajı olmayan
    -Şehir İçi Tüketim 7.0 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.7 lt
    Ortalama Tüketim 5.5 lt yakıt tüketimi olan
    -manuel vitesli
    -bagaj kapasitesi 353 lt
    -859 tl yıllık vergisi olan bir araç auris...


    attrage ise;

    -1.2 motorlu vergi avantajı olan
    -otomatik vites
    -donanım olarak auris life donanımından daha avantajlı
    -bagaj kapasitesi 450 lt
    -Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
    Ortalama Tüketim 4.9 lt
    -537 tl yıllık vergisi.

    Auris in life donanımının "C" sınıfı olması dışında bir artısı var mı? sadece bir üst sınıf diye bu araca yönlendirmek mantıklı mı?

    rapid ve toledo demişsiniz...

    en uygun skoda rapid ambition 1.2 75 BG manuel 44400 tl

    en uygun seat toledo style 1.2 105 BG manuel 50400 tl

    linea yı donanım olarak geçtim yakıt olarak;

    -Şehir İçi Tüketim 6.5 lt
    -Şehir Dışı Tüketim 4.0 lt
    -Ortalama Tüketim 4.9 lt durumu böyle. benzinli otomatik attrage yakıt olarak daha avantajlı.

    tamamen tarafsız biri olarak attrage sahibi değilim. herhangi bir mitsubishi araç sahibi değilim. sedan araç sahibi hiç değilim. ve de belirttiğiniz hiçbir araçla doğrudan yada dolaylı olarak ilgilenmiyorum. ilgi alanım dışında olan marka ve modeller olduğu için karalama yapmamda söz konusu değil. zira sadece kağıt üzerinde yazılı olanları paylaştım. saygılar. hayırlı akşamlar.




  • 45000 ikisi içinde çok para. Ama illa birisini alacağım derseniz Linea alınır. Attrage'da değer kaybı yarı yarıya civarinda olabilir ileride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Yukarıda da denildiği gibi 49 a lancer yada 47 e auris almak çok daha mantıklı.

    Hem ikinci el korkunuz olmaz, hem 5 yıl kullanıcağınıza göre parça sıkıntınız olmaz hem de 1.2 motor olmaz.

    Bunlar olmuyorsa rapid ve toledo bile bakılabilir.

    Ben attrage almak için hiçbir neden göremiyorum.
    Linea en azından dizel. Ben böyle bir durumda lineayı tercih etmeyecek olsamda en azından dizel olmasından ötürü bir çok insanın tercih sebebi olacaktır.


    auris almak neden çok daha mantıklı? sadece ikinci elden dolayı mı? 1.33 motorlu auris life donanımının attrage dan daha hızlı elden çıkacağının garantisi var mı?

    -jant kapaklı
    -plastik direksiyonlu
    -arka camları manuel
    -1.33 motorlu vergi avantajı olmayan
    -Şehir İçi Tüketim 7.0 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.7 lt
    Ortalama Tüketim 5.5 lt yakıt tüketimi olan
    -manuel vitesli
    -bagaj kapasitesi 353 lt
    -859 tl yıllık vergisi olan bir araç auris...


    attrage ise;

    -1.2 motorlu vergi avantajı olan
    -otomatik vites
    -donanım olarak auris life donanımından daha avantajlı
    -bagaj kapasitesi 450 lt
    -Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
    Ortalama Tüketim 4.9 lt
    -537 tl yıllık vergisi.

    Auris in life donanımının "C" sınıfı olması dışında bir artısı var mı? sadece bir üst sınıf diye bu araca yönlendirmek mantıklı mı?

    rapid ve toledo demişsiniz...

    en uygun skoda rapid ambition 1.2 75 BG manuel 44400 tl

    en uygun seat toledo style 1.2 105 BG manuel 50400 tl

    linea yı donanım olarak geçtim yakıt olarak;

    -Şehir İçi Tüketim 6.5 lt
    -Şehir Dışı Tüketim 4.0 lt
    -Ortalama Tüketim 4.9 lt durumu böyle. benzinli otomatik attrage yakıt olarak daha avantajlı.

    tamamen tarafsız biri olarak attrage sahibi değilim. herhangi bir mitsubishi araç sahibi değilim. sedan araç sahibi hiç değilim. ve de belirttiğiniz hiçbir araçla doğrudan yada dolaylı olarak ilgilenmiyorum. ilgi alanım dışında olan marka ve modeller olduğu için karalama yapmamda söz konusu değil. zira sadece kağıt üzerinde yazılı olanları paylaştım. saygılar. hayırlı akşamlar.



    Her durumda Auris çok daha hızlı ve az zararla satılacaktır. Bayiler peynir ekmek gibi satıyor. Değer kaybının hiçbir önemi yoksa mitsu alınır, paşa pasa binilir. Ama realite çok farklı malesef.
    Not: Mitsubishi hayranlık duyduğum bir markadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    45000 ikisi içinde çok para. Ama illa birisini alacağım derseniz Linea alınır. Attrage'da değer kaybı yarı yarıya civarinda olabilir ileride.

    Teşekkürker hocam bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Attrage'ın 2. eli çok zarar ettirir. Linea daha geniş daha oturaklı bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Yukarıda da denildiği gibi 49 a lancer yada 47 e auris almak çok daha mantıklı.

    Hem ikinci el korkunuz olmaz, hem 5 yıl kullanıcağınıza göre parça sıkıntınız olmaz hem de 1.2 motor olmaz.

    Bunlar olmuyorsa rapid ve toledo bile bakılabilir.

    Ben attrage almak için hiçbir neden göremiyorum.
    Linea en azından dizel. Ben böyle bir durumda lineayı tercih etmeyecek olsamda en azından dizel olmasından ötürü bir çok insanın tercih sebebi olacaktır.


    auris almak neden çok daha mantıklı? sadece ikinci elden dolayı mı? 1.33 motorlu auris life donanımının attrage dan daha hızlı elden çıkacağının garantisi var mı?

    -jant kapaklı
    -plastik direksiyonlu
    -arka camları manuel
    -1.33 motorlu vergi avantajı olmayan
    -Şehir İçi Tüketim 7.0 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.7 lt
    Ortalama Tüketim 5.5 lt yakıt tüketimi olan
    -manuel vitesli
    -bagaj kapasitesi 353 lt
    -859 tl yıllık vergisi olan bir araç auris...


    attrage ise;

    -1.2 motorlu vergi avantajı olan
    -otomatik vites
    -donanım olarak auris life donanımından daha avantajlı
    -bagaj kapasitesi 450 lt
    -Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
    Ortalama Tüketim 4.9 lt
    -537 tl yıllık vergisi.

    Auris in life donanımının "C" sınıfı olması dışında bir artısı var mı? sadece bir üst sınıf diye bu araca yönlendirmek mantıklı mı?

    rapid ve toledo demişsiniz...

    en uygun skoda rapid ambition 1.2 75 BG manuel 44400 tl

    en uygun seat toledo style 1.2 105 BG manuel 50400 tl

    linea yı donanım olarak geçtim yakıt olarak;

    -Şehir İçi Tüketim 6.5 lt
    -Şehir Dışı Tüketim 4.0 lt
    -Ortalama Tüketim 4.9 lt durumu böyle. benzinli otomatik attrage yakıt olarak daha avantajlı.

    tamamen tarafsız biri olarak attrage sahibi değilim. herhangi bir mitsubishi araç sahibi değilim. sedan araç sahibi hiç değilim. ve de belirttiğiniz hiçbir araçla doğrudan yada dolaylı olarak ilgilenmiyorum. ilgi alanım dışında olan marka ve modeller olduğu için karalama yapmamda söz konusu değil. zira sadece kağıt üzerinde yazılı olanları paylaştım. saygılar. hayırlı akşamlar.



    Her durumda Auris çok daha hızlı ve az zararla satılacaktır. Bayiler peynir ekmek gibi satıyor. Değer kaybının hiçbir önemi yoksa mitsu alınır, paşa pasa binilir. Ama realite çok farklı malesef.
    Not: Mitsubishi hayranlık duyduğum bir markadır.

    bunu şu anda bilmek bana göre çok zor. 5 senelik bir periyottan söz ediyorsak düşük hacimli motora sahip donanımlı otomatik vites bir aracın her zaman piyasası canlıdır. ben şöyle bir örnek vereyim son 1 ayda trafikte ilk çıktığı hafta citroen cactus ilk çıktığı hafta citroen yeni c1 ve de ilk çıktığı hafta jeep renegade gördüm. ve de istanbul gibi büyük bir şehirde oturmuyorum. bu foruma bağlı bir hayat sürsek, o aracı alma ikinci elde zarar edersin cümlesi her söylendiğinde itibar etsek, bu araçtan bir tane bile satamazlar efsanesine inansak bu söylediğim 3 tane aracı kesinlikle trafikte göremezdik. o yüzden ben bu araç için yavaş satılır cümlesine katılmıyorum. çünkü bu aracın alıcı kitlesi listesinin bir ucunda auris yazan insanlar değil.




  • Attrage denen iğrenç tasarımlı aracı bugün alsan yarın 20 bin lira zararla satarsın.1-2 yıla üretimden kalkar 3-4 yıl sonra parça diye tüm dükkanları gezmek zorunda kalırsın.Seçim senin kararını ver hangisi ?
  • Attrage ilk defa duyuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Yukarıda da denildiği gibi 49 a lancer yada 47 e auris almak çok daha mantıklı.

    Hem ikinci el korkunuz olmaz, hem 5 yıl kullanıcağınıza göre parça sıkıntınız olmaz hem de 1.2 motor olmaz.

    Bunlar olmuyorsa rapid ve toledo bile bakılabilir.

    Ben attrage almak için hiçbir neden göremiyorum.
    Linea en azından dizel. Ben böyle bir durumda lineayı tercih etmeyecek olsamda en azından dizel olmasından ötürü bir çok insanın tercih sebebi olacaktır.


    auris almak neden çok daha mantıklı? sadece ikinci elden dolayı mı? 1.33 motorlu auris life donanımının attrage dan daha hızlı elden çıkacağının garantisi var mı?

    -jant kapaklı
    -plastik direksiyonlu
    -arka camları manuel
    -1.33 motorlu vergi avantajı olmayan
    -Şehir İçi Tüketim 7.0 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.7 lt
    Ortalama Tüketim 5.5 lt yakıt tüketimi olan
    -manuel vitesli
    -bagaj kapasitesi 353 lt
    -859 tl yıllık vergisi olan bir araç auris...


    attrage ise;

    -1.2 motorlu vergi avantajı olan
    -otomatik vites
    -donanım olarak auris life donanımından daha avantajlı
    -bagaj kapasitesi 450 lt
    -Şehir İçi Tüketim 5.6 lt
    Şehir Dışı Tüketim 4.4 lt
    Ortalama Tüketim 4.9 lt
    -537 tl yıllık vergisi.

    Auris in life donanımının "C" sınıfı olması dışında bir artısı var mı? sadece bir üst sınıf diye bu araca yönlendirmek mantıklı mı?

    rapid ve toledo demişsiniz...

    en uygun skoda rapid ambition 1.2 75 BG manuel 44400 tl

    en uygun seat toledo style 1.2 105 BG manuel 50400 tl

    linea yı donanım olarak geçtim yakıt olarak;

    -Şehir İçi Tüketim 6.5 lt
    -Şehir Dışı Tüketim 4.0 lt
    -Ortalama Tüketim 4.9 lt durumu böyle. benzinli otomatik attrage yakıt olarak daha avantajlı.

    tamamen tarafsız biri olarak attrage sahibi değilim. herhangi bir mitsubishi araç sahibi değilim. sedan araç sahibi hiç değilim. ve de belirttiğiniz hiçbir araçla doğrudan yada dolaylı olarak ilgilenmiyorum. ilgi alanım dışında olan marka ve modeller olduğu için karalama yapmamda söz konusu değil. zira sadece kağıt üzerinde yazılı olanları paylaştım. saygılar. hayırlı akşamlar.



    Her durumda Auris çok daha hızlı ve az zararla satılacaktır. Bayiler peynir ekmek gibi satıyor. Değer kaybının hiçbir önemi yoksa mitsu alınır, paşa pasa binilir. Ama realite çok farklı malesef.
    Not: Mitsubishi hayranlık duyduğum bir markadır.

    bunu şu anda bilmek bana göre çok zor. 5 senelik bir periyottan söz ediyorsak düşük hacimli motora sahip donanımlı otomatik vites bir aracın her zaman piyasası canlıdır. ben şöyle bir örnek vereyim son 1 ayda trafikte ilk çıktığı hafta citroen cactus ilk çıktığı hafta citroen yeni c1 ve de ilk çıktığı hafta jeep renegade gördüm. ve de istanbul gibi büyük bir şehirde oturmuyorum. bu foruma bağlı bir hayat sürsek, o aracı alma ikinci elde zarar edersin cümlesi her söylendiğinde itibar etsek, bu araçtan bir tane bile satamazlar efsanesine inansak bu söylediğim 3 tane aracı kesinlikle trafikte göremezdik. o yüzden ben bu araç için yavaş satılır cümlesine katılmıyorum. çünkü bu aracın alıcı kitlesi listesinin bir ucunda auris yazan insanlar değil.

    Hocam bir çok konuda haklısın. Donanım, sürüş zevki vs. gibi durumlarda Attrage çok mantıklı gelebilir ama 2.el konusuna gelirsek, lancer ne durumdaki Attrage ne olsun Şöyle bir örnek vereyim, 2009 yilinda 39000 tl'ye toyota Corolla aldım. 3 yil kullanıp aynı fiyata geri sattım. Sence 3 yıl sonra Attrage'i aldığı fiyatının aynısına değil, 5 bin lira altina bile satabilir mi konuyu açan arkadaş? Siz kendinize alır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumda ne hikmetse mitsubishi fetishi çok ,
    Sınıfında L200 varken, amarok alınmaz, ranger vs alınmaz
    Sınıfında Colt varken, polo alınmaz, fiesta vs alınmaz
    Sınıfında ASX varken, tiguan alınmaz, kuga vs alınmaz
    Sınıfında Lancer varken, jetta alınmaz , focus vs alınmaz

    ama ne hikmetse bu tavsiyeleri verenler saydıkları araçları almıyorlar,şayet buradaki tavsiyelerine uymuş olsalardı ikinci el sıkıntısı olmazdı, bir iki kişide bu araçları almış ama paraları olunca ilk iş gidip tutan araç almak olacak bundan eminim :) ( Aynısı mazda içinde geçerli , forumda " ooo o paraya mazda 3 alırım tüp takar binerim" )

    Neyse konuya gelecek olursak, attrage günümüzün carismasıdır. Linea daha mantıklı seçim şu an için. Bütçeniz aralığında ikinci elde bakabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.