Şimdi Ara

ATV Mevzusu Hakkında Yararlı Bilgiler(Ehliyet,Vergilendirme,Off/On Road..) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
26
Favori
392.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcanaltaylar

    yaklasık 4000 tl param var atv almayı düsünüyorum atvnin 2. elinden korktugum için 0 alcam KYMCO da paramız yetmiyo kanuni alcam onroad bu fiyatlara daha iyi bi atv önerebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    aynen bizde atv almayı düşünüyoruz. 4.500 tl yi gecmiyecek şekilde trafiğe çıkmayacak memlekete götürcem bu konu hakkında hiç bir bilgi sahibi değilim hangi markalara doğru yoğunlaşayım dediğim gibi 4.500 tlyi geçmeyecek neler önerirsinz veya 2. el olarak varmı elinizde alabilirimde ve hatta uygun atv satan biryer biliyrmusnuz? biraz çok soru sordum ama kusura bakmayn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ungovernable


    quote:

    Orijinalden alıntı: altay74

    herkese selamlar,,bende yaklaşık 2 aydır linhai ( kuba) 200cc kurbanıyım.
    aldığımın 300 km sonrasında debriyajı yaktım..böyle hantal kalkan ,hatta kalkmaya çalışan bir motor görmedim.
    bayırda falan hareketlenmediyse kesinlikle gaza yüklenmeyin,varyatör hemen bozuluyor..
    motorun endamı harika,dışı seni, içi beni yakar hesabı :)
    benim anlamadığım geri viteste toprağı resmen oyuyor,lastikler yarıya kadar kuru toprağa bile batıyor,ama ileri viteste torkun t si yok.. sanırım genetik bir mühendislik hatası var bu motorda.
    şeytan diyor şaftın hareketini ters döndür,viteside geriye tak git :)

    j.costa varyatör taksak netice nasıl olur acaba diye düşünüyorum, ön ve arka varyatör sistemlerinde düzeltmeler yapılırsa sanırım sorun düzelecek,,başka fikri olan varmı.


    Ben de bu motordan kullanıyorum 3 aydan fazla zamandır. Bahsettiğin arızalar başıma gelmedi ama arkadaşım aynı sorunları yaşadığı için atvsini sattı.Yokuşlarda aşırı gaz verdiğinde patinaja düşüyor ve seninde söylediğin gibi debriyajı yakmaya kadar gidiyor.ancak gazı kademeli olarak arttırdığında ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.Birde ağırlık faktörü var tabi.Benim kilom 75.arkadaş 120 kiloydu :) bu motorlar her nekadar iki kişilik diye satılmaya çalışılsa da kesinlikle tek kişiliktir.üzerindeyken motor yüke bindiğinde bunu çok rahat anlıyorsunuz zaten.Bahsettiğin varyatör kayışı konusunda benim yaşadığım tek sıkıntı sıcak hava tahliye hortumundan su almasıydı.Onu da o hortumu uzatarak çözdüm.Ondan sonrada tekerlerin boyunda suya girsem bile herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Bakım esnasında kayış spreyi kullanırsanız,kayış kaçırması gibi bir problemde ortadan kalkıyor. Benim tecrübelerimden edindiklerim bunlar.


    merhaba

    senin atv geriye doğru nasılsa ileri doğru mı öyle kuvvetli kalkıyor,,benim atvnin arka varyatörü mecburen biraz ufak takıldı,yeri müsait olsa en büyük çaplı olanı takacağım,sorun kalmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altay74 -- 17 Haziran 2011; 10:14:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altay74

    quote:

    Orijinalden alıntı: ungovernable


    quote:

    Orijinalden alıntı: altay74

    herkese selamlar,,bende yaklaşık 2 aydır linhai ( kuba) 200cc kurbanıyım.
    aldığımın 300 km sonrasında debriyajı yaktım..böyle hantal kalkan ,hatta kalkmaya çalışan bir motor görmedim.
    bayırda falan hareketlenmediyse kesinlikle gaza yüklenmeyin,varyatör hemen bozuluyor..
    motorun endamı harika,dışı seni, içi beni yakar hesabı :)
    benim anlamadığım geri viteste toprağı resmen oyuyor,lastikler yarıya kadar kuru toprağa bile batıyor,ama ileri viteste torkun t si yok.. sanırım genetik bir mühendislik hatası var bu motorda.
    şeytan diyor şaftın hareketini ters döndür,viteside geriye tak git :)

    j.costa varyatör taksak netice nasıl olur acaba diye düşünüyorum, ön ve arka varyatör sistemlerinde düzeltmeler yapılırsa sanırım sorun düzelecek,,başka fikri olan varmı.


    Ben de bu motordan kullanıyorum 3 aydan fazla zamandır. Bahsettiğin arızalar başıma gelmedi ama arkadaşım aynı sorunları yaşadığı için atvsini sattı.Yokuşlarda aşırı gaz verdiğinde patinaja düşüyor ve seninde söylediğin gibi debriyajı yakmaya kadar gidiyor.ancak gazı kademeli olarak arttırdığında ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.Birde ağırlık faktörü var tabi.Benim kilom 75.arkadaş 120 kiloydu :) bu motorlar her nekadar iki kişilik diye satılmaya çalışılsa da kesinlikle tek kişiliktir.üzerindeyken motor yüke bindiğinde bunu çok rahat anlıyorsunuz zaten.Bahsettiğin varyatör kayışı konusunda benim yaşadığım tek sıkıntı sıcak hava tahliye hortumundan su almasıydı.Onu da o hortumu uzatarak çözdüm.Ondan sonrada tekerlerin boyunda suya girsem bile herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Bakım esnasında kayış spreyi kullanırsanız,kayış kaçırması gibi bir problemde ortadan kalkıyor. Benim tecrübelerimden edindiklerim bunlar.


    merhaba

    senin atv geriye doğru nasılsa ileri doğru mı öyle kuvvetli kalkıyor,,benim atvnin arka varyatörü mecburen biraz ufak takıldı,yeri müsait olsa en büyük çaplı olanı takacağım,sorun kalmayacak.

    Alıntıları Göster
    bende de ileri kalkışı geri kadar kuvvetli değil. Varyatör değişiminden sonra iyileşme oldu mu sende?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ungovernable

    bende de ileri kalkışı geri kadar kuvvetli değil. Varyatör değişiminden sonra iyileşme oldu mu sende?

    Alıntıları Göster
    J.COSTA yetkilisiyle görüştüm,çıkanı yollayayım dedim,uyacak olanı yollayayın dedim öyle bulamayız dedi ne alakaysa anlamadım..
    hala üstünde ufak varyatör var,,aslında dış çapı büyük varyatör sığsa,bayağı iyi olacak,,yada arka lastikleri ufaltmak lazım bu seferde maalesef hız düşecek..
    benim istediğim yokuş yukarı,2 kişi olsa bile rahat kalkış yapsın,kalkış hızı vs önemli değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altay74

    J.COSTA yetkilisiyle görüştüm,çıkanı yollayayım dedim,uyacak olanı yollayayın dedim öyle bulamayız dedi ne alakaysa anlamadım..
    hala üstünde ufak varyatör var,,aslında dış çapı büyük varyatör sığsa,bayağı iyi olacak,,yada arka lastikleri ufaltmak lazım bu seferde maalesef hız düşecek..
    benim istediğim yokuş yukarı,2 kişi olsa bile rahat kalkış yapsın,kalkış hızı vs önemli değil..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar KYMCO MXU 150 almak istiyorum ancak offroad olarak.
    Yani vergisiz.
    Sadece yazlıkta kullanacağım.
    Bu marka/modeli offroad olarak almak mümkün mü yoksa sadece on-road olarak mı satılıyor ?

    Eğer yukarıdaki atv'yi alamazsam Kanuni'ye yöneleceğim çünkü off-road araçları var.
    ATV 150U (Off Road) ve ATV 150GV S (Off Road).
    Peki Kanuni çabuk mu dağılır ?
    2 kişi binsek yokuşta kalır mıyız 150cc motor ile ?

    bu ikisi dışında 4, 5bin civarı tavsiyeniz var mı ?
    bu arada hiçbir şekilde arazide kullanmayacağım, arnavut kaldırımı, asfalt gibi zeminlerde kullanacağım.

    çabuk cevap verirseniz sevinirim, temmuzun ilk haftasına kadar halletmeyi düşünüyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altay74

    J.COSTA yetkilisiyle görüştüm,çıkanı yollayayım dedim,uyacak olanı yollayayın dedim öyle bulamayız dedi ne alakaysa anlamadım..
    hala üstünde ufak varyatör var,,aslında dış çapı büyük varyatör sığsa,bayağı iyi olacak,,yada arka lastikleri ufaltmak lazım bu seferde maalesef hız düşecek..
    benim istediğim yokuş yukarı,2 kişi olsa bile rahat kalkış yapsın,kalkış hızı vs önemli değil..



    Bu tür değişimlerde küçük parçadan büyüğe doğru değişimden yanayım. Öncelikle varyatör kayışını performanslı bir kayışla değiştirip denemek yada debriyaj setine yapılacak müdahalelerle iyileştirme yoluna gitmek daha iyi olur bence. Örnek olarakhttp://www.youtube.com/watch?v=Rh4OwityK6g&feature=player_embedded#at=99 şöyle bişey olabilir mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deleteextra1

    arkadaslar kımsenın sesı cıkmıyor demısınızı bende yazayım dedım ben bu sıtedeye verigi problemimi cözmenın bir yolunu ararken rasladım ve gördum kı guzel bir paylasım formu ben su anda Kuba motorun 250 cc atv sını kullanıyorum 2008 de aldım ve cok memnunum tek sorunu vibrasyon yanı titremesı oda zamanla azalıyor suankı halının deneyımlerıme dayanarak normal atv ler ile aynı oldugunu söyleye bilirim ben motor hastasıyım 2 teker olanların hemen hemen hepsını kullandım sayırlır atv ye ise bayisi olan bir akrabam sayesınde sahıp oldum 600 cc bi kawazaki motorum vardı sattım arkadas dedı ya bundan yolladılar konyada bunun ne oldugunu kımse bılmıyor gel sana vereyım canın ne zaman ısterse öde hoşuna gitmezse bi hafta bin millet görsun geri getir fabrikaya yollayalım dedı bende tamam dedım ve kullanmaya başladım sonra aşrı bı zevk ve heycan aldım ve artık 2 tekerlı hıc bişiden zevk almıyorum Kuba motora gelince benden sonra bulundugum yerde yaklasık 10 arkadas daha aldı hepsi ile görusuyorum benden sonra alan ilk arkadas mondial aldı geri vitesi yok ve kayışlı oldugu ıcın kullanamadı kayış tıtrsımı bir nebze kasıyor ama iş arazi kısmına gelınce kayış tam bir rezilik oluyor kullanamadı ve sattı yaklasık 2 milyar zarar etti sonra byte101 arkasınımızın bahsettigi motordan bi arkadas aldı KYMCO aldı ismini o zaman kadar hıc dumamıstım ve benım aldıgım fıyatın yaklasık 2 katını ödedı 150 cc olmasına ramen sonra türk zihnıyeti ile dedı o kadar para edıyorsa daha iyi hem Kuba nedir ki Türkmalı uretim yeri Gaziantep sonra bir pazar ava gittik KYMCO asfallat cok superdı vibrasyon yok denecek kadar azdı ve benım motorum max. hızı 65 ve KYMCO yaklasık 80 e kadar cıka bılıyordu... aramızda muhabet ettık adam bastı parayı hakkını verıyor dedık. ama araziye girince işler degilti biz avı bırakıp motorları kıyaslamaya herdalda yarıstırmaya başladık burda cıkardıgım sonucları sıze söyuyeyım ben fazla arazıye cıkmam arada bir stabilize yola girer cıkarım dıyorsanız kayış aksamlı olan atvler super titreşim yok ve daha hızlılar ama ben atv kullanırım arkasım benım asvaltta stabilizede ne işim var dag bayır cıkar giderim diyorsanız kayışlı aksamı olan motorları tavsıye etmyıyorum cunku fazla zorlamaya gelmıyor ben bunu kuba motor övmek ıcın söylemıyorum kuba motor da da kayışlı sıstemler var ama kayış kacıyıryor ve motordan ıstenılen performansı alamıyorsunuz... arkadasım motorunu sevdugı ıcın cok ınat ettı cok ugrastı tıttırlı kayış taktı kalın kayış taktı cok şeyler dedı halada aynı motoru kullanıyor ama arazıde hala yuruyerek gıdıyor... yanı her motorun bence ayrı bı kullanım yerı var onun ıcın kendı kullanım koşullarınıza uygun olanı alın derım atv konusu turkuyede yeni yeni yayılan bir konu bence cok dana degışık marka ve modellerle kasılasacagız bence kendi fikrimi söyluyorum ilk olarak atv alacaksanız en ucuzunu alın ve kedınızce degerlendirin derim

    Alıntıları Göster
    siz heralde hiç polaris portsman 500 h.o ya binmediniz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deleteextra1

    arkadaslar kımsenın sesı cıkmıyor demısınızı bende yazayım dedım ben bu sıtedeye verigi problemimi cözmenın bir yolunu ararken rasladım ve gördum kı guzel bir paylasım formu ben su anda Kuba motorun 250 cc atv sını kullanıyorum 2008 de aldım ve cok memnunum tek sorunu vibrasyon yanı titremesı oda zamanla azalıyor suankı halının deneyımlerıme dayanarak normal atv ler ile aynı oldugunu söyleye bilirim ben motor hastasıyım 2 teker olanların hemen hemen hepsını kullandım sayırlır atv ye ise bayisi olan bir akrabam sayesınde sahıp oldum 600 cc bi kawazaki motorum vardı sattım arkadas dedı ya bundan yolladılar konyada bunun ne oldugunu kımse bılmıyor gel sana vereyım canın ne zaman ısterse öde hoşuna gitmezse bi hafta bin millet görsun geri getir fabrikaya yollayalım dedı bende tamam dedım ve kullanmaya başladım sonra aşrı bı zevk ve heycan aldım ve artık 2 tekerlı hıc bişiden zevk almıyorum Kuba motora gelince benden sonra bulundugum yerde yaklasık 10 arkadas daha aldı hepsi ile görusuyorum benden sonra alan ilk arkadas mondial aldı geri vitesi yok ve kayışlı oldugu ıcın kullanamadı kayış tıtrsımı bir nebze kasıyor ama iş arazi kısmına gelınce kayış tam bir rezilik oluyor kullanamadı ve sattı yaklasık 2 milyar zarar etti sonra byte101 arkasınımızın bahsettigi motordan bi arkadas aldı KYMCO aldı ismini o zaman kadar hıc dumamıstım ve benım aldıgım fıyatın yaklasık 2 katını ödedı 150 cc olmasına ramen sonra türk zihnıyeti ile dedı o kadar para edıyorsa daha iyi hem Kuba nedir ki Türkmalı uretim yeri Gaziantep sonra bir pazar ava gittik KYMCO asfallat cok superdı vibrasyon yok denecek kadar azdı ve benım motorum max. hızı 65 ve KYMCO yaklasık 80 e kadar cıka bılıyordu... aramızda muhabet ettık adam bastı parayı hakkını verıyor dedık. ama araziye girince işler degilti biz avı bırakıp motorları kıyaslamaya herdalda yarıstırmaya başladık burda cıkardıgım sonucları sıze söyuyeyım ben fazla arazıye cıkmam arada bir stabilize yola girer cıkarım dıyorsanız kayış aksamlı olan atvler super titreşim yok ve daha hızlılar ama ben atv kullanırım arkasım benım asvaltta stabilizede ne işim var dag bayır cıkar giderim diyorsanız kayışlı aksamı olan motorları tavsıye etmyıyorum cunku fazla zorlamaya gelmıyor ben bunu kuba motor övmek ıcın söylemıyorum kuba motor da da kayışlı sıstemler var ama kayış kacıyıryor ve motordan ıstenılen performansı alamıyorsunuz... arkadasım motorunu sevdugı ıcın cok ınat ettı cok ugrastı tıttırlı kayış taktı kalın kayış taktı cok şeyler dedı halada aynı motoru kullanıyor ama arazıde hala yuruyerek gıdıyor... yanı her motorun bence ayrı bı kullanım yerı var onun ıcın kendı kullanım koşullarınıza uygun olanı alın derım atv konusu turkuyede yeni yeni yayılan bir konu bence cok dana degışık marka ve modellerle kasılasacagız bence kendi fikrimi söyluyorum ilk olarak atv alacaksanız en ucuzunu alın ve kedınızce degerlendirin derim

    Alıntıları Göster
    Byte101
    bilgilendirmelerin ve tecrübelerini bizimle paylaştığın için sonsuz teşekkürler.
    bende 2012 yazında köyüme kafa dağıtmak için ev yaptırcam ve boş zamanlarda bahçe tarla falan takılacağım inş.
    bende atv motor alayım diyordum ve gerçekten sayende 0 olan bilgim bir kademe atladı.
    off road,on road nedir den hangi markaların ne eksisi ne artısı var öğrendim.
    gerçi şimdi değilde 1 yıl sonra alacakta olsam 0 bilgi ile incelemeyeceğim marka ve modelleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deleteextra1

    arkadaslar kımsenın sesı cıkmıyor demısınızı bende yazayım dedım ben bu sıtedeye verigi problemimi cözmenın bir yolunu ararken rasladım ve gördum kı guzel bir paylasım formu ben su anda Kuba motorun 250 cc atv sını kullanıyorum 2008 de aldım ve cok memnunum tek sorunu vibrasyon yanı titremesı oda zamanla azalıyor suankı halının deneyımlerıme dayanarak normal atv ler ile aynı oldugunu söyleye bilirim ben motor hastasıyım 2 teker olanların hemen hemen hepsını kullandım sayırlır atv ye ise bayisi olan bir akrabam sayesınde sahıp oldum 600 cc bi kawazaki motorum vardı sattım arkadas dedı ya bundan yolladılar konyada bunun ne oldugunu kımse bılmıyor gel sana vereyım canın ne zaman ısterse öde hoşuna gitmezse bi hafta bin millet görsun geri getir fabrikaya yollayalım dedı bende tamam dedım ve kullanmaya başladım sonra aşrı bı zevk ve heycan aldım ve artık 2 tekerlı hıc bişiden zevk almıyorum Kuba motora gelince benden sonra bulundugum yerde yaklasık 10 arkadas daha aldı hepsi ile görusuyorum benden sonra alan ilk arkadas mondial aldı geri vitesi yok ve kayışlı oldugu ıcın kullanamadı kayış tıtrsımı bir nebze kasıyor ama iş arazi kısmına gelınce kayış tam bir rezilik oluyor kullanamadı ve sattı yaklasık 2 milyar zarar etti sonra byte101 arkasınımızın bahsettigi motordan bi arkadas aldı KYMCO aldı ismini o zaman kadar hıc dumamıstım ve benım aldıgım fıyatın yaklasık 2 katını ödedı 150 cc olmasına ramen sonra türk zihnıyeti ile dedı o kadar para edıyorsa daha iyi hem Kuba nedir ki Türkmalı uretim yeri Gaziantep sonra bir pazar ava gittik KYMCO asfallat cok superdı vibrasyon yok denecek kadar azdı ve benım motorum max. hızı 65 ve KYMCO yaklasık 80 e kadar cıka bılıyordu... aramızda muhabet ettık adam bastı parayı hakkını verıyor dedık. ama araziye girince işler degilti biz avı bırakıp motorları kıyaslamaya herdalda yarıstırmaya başladık burda cıkardıgım sonucları sıze söyuyeyım ben fazla arazıye cıkmam arada bir stabilize yola girer cıkarım dıyorsanız kayış aksamlı olan atvler super titreşim yok ve daha hızlılar ama ben atv kullanırım arkasım benım asvaltta stabilizede ne işim var dag bayır cıkar giderim diyorsanız kayışlı aksamı olan motorları tavsıye etmyıyorum cunku fazla zorlamaya gelmıyor ben bunu kuba motor övmek ıcın söylemıyorum kuba motor da da kayışlı sıstemler var ama kayış kacıyıryor ve motordan ıstenılen performansı alamıyorsunuz... arkadasım motorunu sevdugı ıcın cok ınat ettı cok ugrastı tıttırlı kayış taktı kalın kayış taktı cok şeyler dedı halada aynı motoru kullanıyor ama arazıde hala yuruyerek gıdıyor... yanı her motorun bence ayrı bı kullanım yerı var onun ıcın kendı kullanım koşullarınıza uygun olanı alın derım atv konusu turkuyede yeni yeni yayılan bir konu bence cok dana degışık marka ve modellerle kasılasacagız bence kendi fikrimi söyluyorum ilk olarak atv alacaksanız en ucuzunu alın ve kedınızce degerlendirin derim

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar selamlar,oğluma APACHI mini ATV 50 OFF ROAD almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz ? kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisaltay

    arkadaşlar selamlar,oğluma APACHI mini ATV 50 OFF ROAD almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz ? kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    Beyler arazide sürülecek asfalta çıkmayacak şekilde 2000 lira civarında güzel kaliteli bir atv önerisi istiyorum. Kumsalda mıcırlı yolda vs gibi yollarda gidilcek. İlgilenirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WienerBlut.

    Merhaba
    Beyler arazide sürülecek asfalta çıkmayacak şekilde 2000 lira civarında güzel kaliteli bir atv önerisi istiyorum. Kumsalda mıcırlı yolda vs gibi yollarda gidilcek. İlgilenirseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    ya bizde polaris sportsman 500 h.o var ama benim yaşım 14 kullanabiliyorumda ben onla trafiğe çıksam polis kızarmı off road ehliyet gerektirmiyor ama yola çıkması zaten yasak onla yola çıksam veya bizim mahallede sürsem bişey olurmu yada 150 lik 200 lük 2000 lira civarı bi atv önerirmisiniz ağır araziye tabiki girmem ama 4x4 olursa iyi olur mıcırda falan sürerim en azından tabi bizim polarisin yeri ayrıda ben kendime bakıyorum babamla konuştum babam domuz vurmaya gidiyo onla ağır araziye kanuninin falan varmış onlar nasıl çinli ama idare etsin beni ağır arazide kullanmam 60 70 bassın yeter yokuşta tıkanmasın o kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deleteextra1

    arkadaslar kımsenın sesı cıkmıyor demısınızı bende yazayım dedım ben bu sıtedeye verigi problemimi cözmenın bir yolunu ararken rasladım ve gördum kı guzel bir paylasım formu ben su anda Kuba motorun 250 cc atv sını kullanıyorum 2008 de aldım ve cok memnunum tek sorunu vibrasyon yanı titremesı oda zamanla azalıyor suankı halının deneyımlerıme dayanarak normal atv ler ile aynı oldugunu söyleye bilirim ben motor hastasıyım 2 teker olanların hemen hemen hepsını kullandım sayırlır atv ye ise bayisi olan bir akrabam sayesınde sahıp oldum 600 cc bi kawazaki motorum vardı sattım arkadas dedı ya bundan yolladılar konyada bunun ne oldugunu kımse bılmıyor gel sana vereyım canın ne zaman ısterse öde hoşuna gitmezse bi hafta bin millet görsun geri getir fabrikaya yollayalım dedı bende tamam dedım ve kullanmaya başladım sonra aşrı bı zevk ve heycan aldım ve artık 2 tekerlı hıc bişiden zevk almıyorum Kuba motora gelince benden sonra bulundugum yerde yaklasık 10 arkadas daha aldı hepsi ile görusuyorum benden sonra alan ilk arkadas mondial aldı geri vitesi yok ve kayışlı oldugu ıcın kullanamadı kayış tıtrsımı bir nebze kasıyor ama iş arazi kısmına gelınce kayış tam bir rezilik oluyor kullanamadı ve sattı yaklasık 2 milyar zarar etti sonra byte101 arkasınımızın bahsettigi motordan bi arkadas aldı KYMCO aldı ismini o zaman kadar hıc dumamıstım ve benım aldıgım fıyatın yaklasık 2 katını ödedı 150 cc olmasına ramen sonra türk zihnıyeti ile dedı o kadar para edıyorsa daha iyi hem Kuba nedir ki Türkmalı uretim yeri Gaziantep sonra bir pazar ava gittik KYMCO asfallat cok superdı vibrasyon yok denecek kadar azdı ve benım motorum max. hızı 65 ve KYMCO yaklasık 80 e kadar cıka bılıyordu... aramızda muhabet ettık adam bastı parayı hakkını verıyor dedık. ama araziye girince işler degilti biz avı bırakıp motorları kıyaslamaya herdalda yarıstırmaya başladık burda cıkardıgım sonucları sıze söyuyeyım ben fazla arazıye cıkmam arada bir stabilize yola girer cıkarım dıyorsanız kayış aksamlı olan atvler super titreşim yok ve daha hızlılar ama ben atv kullanırım arkasım benım asvaltta stabilizede ne işim var dag bayır cıkar giderim diyorsanız kayışlı aksamı olan motorları tavsıye etmyıyorum cunku fazla zorlamaya gelmıyor ben bunu kuba motor övmek ıcın söylemıyorum kuba motor da da kayışlı sıstemler var ama kayış kacıyıryor ve motordan ıstenılen performansı alamıyorsunuz... arkadasım motorunu sevdugı ıcın cok ınat ettı cok ugrastı tıttırlı kayış taktı kalın kayış taktı cok şeyler dedı halada aynı motoru kullanıyor ama arazıde hala yuruyerek gıdıyor... yanı her motorun bence ayrı bı kullanım yerı var onun ıcın kendı kullanım koşullarınıza uygun olanı alın derım atv konusu turkuyede yeni yeni yayılan bir konu bence cok dana degışık marka ve modellerle kasılasacagız bence kendi fikrimi söyluyorum ilk olarak atv alacaksanız en ucuzunu alın ve kedınızce degerlendirin derim

    Alıntıları Göster
    ya bişey dicem ben 14 yaşındayım e tabi a2 ehliyetimde yok 150 cclik benim boyuma göre 165 boyum var boyuma göre bi off road atv alsam sürebilirim dimi trafiğe kapalı alanlarda ? 2000 civarı bi bütçemiz var 2.el temiz veya bulunmaz ama bulunabilinirse 0 atv bakıyoruz bizde var babamda polaris sportsman 500 h.o ama babam çok güçlü motoru olduğu için bana vermiyor arada babam arkama geçiyor biraz direksiyonu tutarak bana kullandırıyor gaza yanlış basarsam çakmıyım bi yere diye o çok seri 55 hp r n d l otomatik cvt şanzuman var 4x2 4x4 seçenekleri var çok güzel 2006 model 24.000 usd ye almıştık zamanında...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    ya bizde polaris sportsman 500 h.o var ama benim yaşım 14 kullanabiliyorumda ben onla trafiğe çıksam polis kızarmı off road ehliyet gerektirmiyor ama yola çıkması zaten yasak onla yola çıksam veya bizim mahallede sürsem bişey olurmu yada 150 lik 200 lük 2000 lira civarı bi atv önerirmisiniz ağır araziye tabiki girmem ama 4x4 olursa iyi olur mıcırda falan sürerim en azından tabi bizim polarisin yeri ayrıda ben kendime bakıyorum babamla konuştum babam domuz vurmaya gidiyo onla ağır araziye kanuninin falan varmış onlar nasıl çinli ama idare etsin beni ağır arazide kullanmam 60 70 bassın yeter yokuşta tıkanmasın o kadar

    yalnız sen sonda o kadar demişsin dediklerini 2000 liraya bulamassın :)) hem 4x4 olacak 150 cc olacak 70 km hıza çıkacak.:)) 150 cc lik 4x4 yok benim bildiğim kadarıyla :)) birde polis kızmaz bağlar:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: motiongeneer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    ya bizde polaris sportsman 500 h.o var ama benim yaşım 14 kullanabiliyorumda ben onla trafiğe çıksam polis kızarmı off road ehliyet gerektirmiyor ama yola çıkması zaten yasak onla yola çıksam veya bizim mahallede sürsem bişey olurmu yada 150 lik 200 lük 2000 lira civarı bi atv önerirmisiniz ağır araziye tabiki girmem ama 4x4 olursa iyi olur mıcırda falan sürerim en azından tabi bizim polarisin yeri ayrıda ben kendime bakıyorum babamla konuştum babam domuz vurmaya gidiyo onla ağır araziye kanuninin falan varmış onlar nasıl çinli ama idare etsin beni ağır arazide kullanmam 60 70 bassın yeter yokuşta tıkanmasın o kadar

    yalnız sen sonda o kadar demişsin dediklerini 2000 liraya bulamassın :)) hem 4x4 olacak 150 cc olacak 70 km hıza çıkacak.:)) 150 cc lik 4x4 yok benim bildiğim kadarıyla :)) birde polis kızmaz bağlar:D

    Alıntıları Göster
    ya ben atvden o kadar anlamamki fazla bitek babam atv kullanıyo oda almaktan yana değil sen bul bakarız dedi siz önerin ben onu ikna edicem biraz çok söylemiş olabilirim ama 3500 tlde olur babamı ikna ederim şu apaçi mondial kanuniler nasıl 4x4 olmasada olur ama geri vites 60 ı görmesi şart yoksa olmaz bide yokuş nasıl çıkar burda bi yokuş var çok dik nası desem düz duvar gibi nerdeyse açısını bilmiyorumda galiba 35 derecelik bi açısı var onu çıkabilirmi sanırım ben biraz baktım kanuni falan 8 beygir motorları var o motorlar çıkarmı o yokuşları zorlayarak çıksam motor vs yanarmı çünkü çıkması şart yokuşu çıkamassa olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    ya ben atvden o kadar anlamamki fazla bitek babam atv kullanıyo oda almaktan yana değil sen bul bakarız dedi siz önerin ben onu ikna edicem biraz çok söylemiş olabilirim ama 3500 tlde olur babamı ikna ederim şu apaçi mondial kanuniler nasıl 4x4 olmasada olur ama geri vites 60 ı görmesi şart yoksa olmaz bide yokuş nasıl çıkar burda bi yokuş var çok dik nası desem düz duvar gibi nerdeyse açısını bilmiyorumda galiba 35 derecelik bi açısı var onu çıkabilirmi sanırım ben biraz baktım kanuni falan 8 beygir motorları var o motorlar çıkarmı o yokuşları zorlayarak çıksam motor vs yanarmı çünkü çıkması şart yokuşu çıkamassa olmaz

    Alıntıları Göster
    bide dediğim gibi 14 yaşındayım arazide sürsem yada mahalle arasında ne olur bide bizim burdan büyükçekmecede komiser tanıdık var belki plakalı alabiliriz o halleder vergi işini motosiklet olarak yazdırırda plakalı oluncada ben süremicem galiba bide fiyatta artış oluyomuş öyle biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    bide dediğim gibi 14 yaşındayım arazide sürsem yada mahalle arasında ne olur bide bizim burdan büyükçekmecede komiser tanıdık var belki plakalı alabiliriz o halleder vergi işini motosiklet olarak yazdırırda plakalı oluncada ben süremicem galiba bide fiyatta artış oluyomuş öyle biliyorum

    Daha yaşın küçük. Öncelikle ehliyetin olması gerekir. Mahalle arasında kullanmak için para verilmez ayrıca. Hele gel bi 17 yaşında alırsın güzelinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atom Heart Mother -- 14 Temmuz 2011; 14:08:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atom Heart Mother

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanadana01

    bide dediğim gibi 14 yaşındayım arazide sürsem yada mahalle arasında ne olur bide bizim burdan büyükçekmecede komiser tanıdık var belki plakalı alabiliriz o halleder vergi işini motosiklet olarak yazdırırda plakalı oluncada ben süremicem galiba bide fiyatta artış oluyomuş öyle biliyorum

    Daha yaşın küçük. Öncelikle ehliyetin olması gerekir. Mahalle arasında kullanmak için para verilmez ayrıca. Hele gel bi 17 yaşında alırsın güzelinden.

    Alıntıları Göster
    merhaba saygılar selamlar...bu konu uzun zamandır ilgimi çekiyordu işin uzmanı ne kadar çok arkadaş varmış şaşırdım doğrusu hayırlı ramazanlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deleteextra1

    arkadaslar kımsenın sesı cıkmıyor demısınızı bende yazayım dedım ben bu sıtedeye verigi problemimi cözmenın bir yolunu ararken rasladım ve gördum kı guzel bir paylasım formu ben su anda Kuba motorun 250 cc atv sını kullanıyorum 2008 de aldım ve cok memnunum tek sorunu vibrasyon yanı titremesı oda zamanla azalıyor suankı halının deneyımlerıme dayanarak normal atv ler ile aynı oldugunu söyleye bilirim ben motor hastasıyım 2 teker olanların hemen hemen hepsını kullandım sayırlır atv ye ise bayisi olan bir akrabam sayesınde sahıp oldum 600 cc bi kawazaki motorum vardı sattım arkadas dedı ya bundan yolladılar konyada bunun ne oldugunu kımse bılmıyor gel sana vereyım canın ne zaman ısterse öde hoşuna gitmezse bi hafta bin millet görsun geri getir fabrikaya yollayalım dedı bende tamam dedım ve kullanmaya başladım sonra aşrı bı zevk ve heycan aldım ve artık 2 tekerlı hıc bişiden zevk almıyorum Kuba motora gelince benden sonra bulundugum yerde yaklasık 10 arkadas daha aldı hepsi ile görusuyorum benden sonra alan ilk arkadas mondial aldı geri vitesi yok ve kayışlı oldugu ıcın kullanamadı kayış tıtrsımı bir nebze kasıyor ama iş arazi kısmına gelınce kayış tam bir rezilik oluyor kullanamadı ve sattı yaklasık 2 milyar zarar etti sonra byte101 arkasınımızın bahsettigi motordan bi arkadas aldı KYMCO aldı ismini o zaman kadar hıc dumamıstım ve benım aldıgım fıyatın yaklasık 2 katını ödedı 150 cc olmasına ramen sonra türk zihnıyeti ile dedı o kadar para edıyorsa daha iyi hem Kuba nedir ki Türkmalı uretim yeri Gaziantep sonra bir pazar ava gittik KYMCO asfallat cok superdı vibrasyon yok denecek kadar azdı ve benım motorum max. hızı 65 ve KYMCO yaklasık 80 e kadar cıka bılıyordu... aramızda muhabet ettık adam bastı parayı hakkını verıyor dedık. ama araziye girince işler degilti biz avı bırakıp motorları kıyaslamaya herdalda yarıstırmaya başladık burda cıkardıgım sonucları sıze söyuyeyım ben fazla arazıye cıkmam arada bir stabilize yola girer cıkarım dıyorsanız kayış aksamlı olan atvler super titreşim yok ve daha hızlılar ama ben atv kullanırım arkasım benım asvaltta stabilizede ne işim var dag bayır cıkar giderim diyorsanız kayışlı aksamı olan motorları tavsıye etmyıyorum cunku fazla zorlamaya gelmıyor ben bunu kuba motor övmek ıcın söylemıyorum kuba motor da da kayışlı sıstemler var ama kayış kacıyıryor ve motordan ıstenılen performansı alamıyorsunuz... arkadasım motorunu sevdugı ıcın cok ınat ettı cok ugrastı tıttırlı kayış taktı kalın kayış taktı cok şeyler dedı halada aynı motoru kullanıyor ama arazıde hala yuruyerek gıdıyor... yanı her motorun bence ayrı bı kullanım yerı var onun ıcın kendı kullanım koşullarınıza uygun olanı alın derım atv konusu turkuyede yeni yeni yayılan bir konu bence cok dana degışık marka ve modellerle kasılasacagız bence kendi fikrimi söyluyorum ilk olarak atv alacaksanız en ucuzunu alın ve kedınızce degerlendirin derim

    Alıntıları Göster
    s.a yiğenime şu atv yi almak istiyrum kedisi 14 yaşında

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-atv-apachi-bayram-hediyesi-sevindir-cocugunu-57082793/detay/

    bunun için ehliyet plkaka gerekirmi gerkmezse çok güzel olurr bilgilerinize...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir54598

    s.a yiğenime şu atv yi almak istiyrum kedisi 14 yaşında

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-atv-apachi-bayram-hediyesi-sevindir-cocugunu-57082793/detay/

    bunun için ehliyet plkaka gerekirmi gerkmezse çok güzel olurr bilgilerinize...

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    ATV'ler hakkında oldukça bilgilendirici bir konu olmuş, katkıda bulunan herkese teşekkürler.

    Ben yakınlarda 4000-6000 lira fiyat aralığında bir ATV almayı düşünüyorum. Kararsız kaldığım konu ise ATV'nin zincir tahrikli mi yoksa şaftlı mı olması gerektiği.

    Şaftın artısı bakım kolaylığı bildiğim kadarıyla, ancak motorla tekerlekler arasında güç kaybı zincire göre daha fazla sanırım? Zincirli ATV'lerde ise beni düşündüren zincirin belli bir km sonrası yağlanması gerekliliği ve toprak-çamura karşı korunmasız olması.

    (Bu arada bir motorsiklet kullancısı olarak ATV zincirlerinin nasıl yağlanacağı konusunda hiç bir fikrim yok. Sanırım ATVlerde, motorsikletlerde olduğu gibi bir orta ayak sistemi yok... Peki bu durumda zincir hangi yöntemle yağlanıyor?)

    Bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim..




  • ya kardeş sana bişey sorcam ben 15 yaşındayım ama atv off road motor almak istiyorum 150 cc lik. yaşım nedeniyle ehliyetim yok fakat plaka gerektirmeyen modellere bakıyorum peki bu tür motorlarada ehliyet gereklimidir ? gerekliysede sürersem bir sorun yaşarmıyım polisten dolayı... şimdiden teşekkürler (ceza gibi veya moturu bağlama falan)
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.