Şimdi Ara

Audi 35 TSFI, 1.6 TDI ya da 1.5 TSFI? (A3 İçin) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • __ZEG__ _ kullanıcısına yanıt

    Yüksek hızda tüketim artıyor tabi ki, 230'a kadar rahat çıkıyor (kadran hızı) .

    120km ile 5,5 lt civarı geziyorsunuz.

    Dikkat ettiğinize 5 lt civarı çok rahat, zaten siz gaza hafif bastığınızda 2 silindir moduna alıyor, eğimli yerde ayağınızı çektiğinizde motoru kapatıyor vites zaten boşa alıyor ve ciddi akıyor.

    Tek negatif yorumum klima eco'da iken de motoru kapatabiliyor o yüzden açık konumunda olduğundan emin olun.

  • Dostum A3 2020 ve üstü alırsan, sanayiden çıkamazsın vb. gibi laflara kulak asma. Hangi versiyonu alırsan al problem çıkartmayacaktır. Ama bu dediğim gerçekten düzgün kullanılmış ve bakımları yapılmış araçlar içindir. Tek sorun yaşayacağın ve kronik diyebileceğimiz kısım ise DSG. Maalesef bu şanzımanlar gerçekten hassas kullanılmayı seviyorlar ve bizim ülkemizde bu pek mümkün olmuyor. Yüksek hava sıcaklıkları, dur kalk trafikler, eğimli rampalarda araç parketmek gibi etkenler şanzımana uzun vadede büyük yaralar açıyor.


    35 TFSI için söyleyeceğim şey şu olacaktır; motor kısmında düşünmen gereken herhangi bir kronik problem yok fakat bu motorla eğer hızlı gitmek istiyor veya sürüş profilin sert ise yakıt tüketimin yüksek olacak. Ama TDI bilakis hızlı ve sert kullanımlarda dahil TFSI' a göre nispeten daha düşük yakıt tüketimine sahip olacaktır. Dizel motorlar, bildiğimiz üzere ADBlue ve DPF dediğimiz sistemlerle donatıldığı için bu sistemler uzun süreler boyunca düşük devirli ve performanssız kullanımlarda tıkanmaya başlıyor ve problemler oluşturabiliyor. Yani dediğim şey, dizel alacaksan düşüneceğin tek kısım burası. Bakımları yapılmış ve düzgün kullanılmış her türlü versiyon alınabilir ve problemsiz kullanılabilir.





  • cengizzzb C kullanıcısına yanıt

    hocam değerli yorumların için teşekkür ederim

    dizelin nazından ve dsg den acıkcası cekiniyorum


    ilk başta s tronic dsg değil sanıp audi dusunmustum ama

    100k lık arabanın dsg si sastli bomba gibi olur diye düşündürmeye başladı beni.


    mercedes tarafına kayıyorum biraz bu sebeplerden dolayı.

  • emirtetik kullanıcısına yanıt

    2 silindir modunu şlk defa duyuyorum

    güzel bi sisteme benziyo

    eski araçlar gibi değişik sesler geliyormuş sadece

    kötü bi yanını duymadım

  • __ZEG__ _ kullanıcısına yanıt
    2 silindir modunda olduğunuzu duvar kenarında ve cam açık değilse sadece ekrandan bakarak anlayabilirsiniz, o derece sessiz çalışıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • __ZEG__ _ kullanıcısına yanıt

    2 silindir modlu yani ACT olan motorları kesinlikle tercih etmeyin. Sistem çok kötü. Bizde golf 7 vardı 1.4 tsi ACT maalesef henüz 60 bine gelmeden ACT ünitesine zarar geldi ve garantiden değişti. Tercihinizi iyi kullanılmış bir 1.5tsi ya da 1.4tsi dan kullanın ama ACT teknolojisi olmayan.

  • arkadaslar
    çok teşekkürler yardimlariniz icin
    gunun sonunda 2014 model 1.4 tfsi audi q3 aldım
    ancak motorun sol alt tarafından bir cik cik ses gelmeye başladı
    bunun icin trigger kayisi, triger gergisi, volant, bujileri degistirdim ancak devam ediyor

    sesi videoda duyabilirsiniz, devir arttikca o da artiyo, sadece sol tarafımda duvar varken ve cam acikken duyuyorum.

    video:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.