Şimdi Ara

Audi A1 1.6 TDI İnceleme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
16.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkasının aşırı yuvarlak bir tasarımı var top gibi olmuş.

    @Duratorq
    Eklediğin resimler yakın zamanda Corvette ye dönüşebilir haberin olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    audi'den spastik bir çıkış....mini'nin pastasına saldırış...türkiye'de tek tük görürüz ancak avrupa da iş yapacaktır

    aynen.. mini tek başına bir sınıf bence.. sınıfında da tek..
    anca mito, fiat 500 rakibi olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    @Duratorq
    Eklediğin resimler yakın zamanda Corvette ye dönüşebilir haberin olsun.


    Tekrar normale döndürürüz yapacak birşey yok, direct link aldım değişmesin diye ama değişirse hallederiz.

    @tuuberk,

    Yaklaşık 1 ay oldu yeni değil yani ama yine de teşekkür ederim.
  • Arka taraf modifiye edilerek daha hoş bir hale getirilebilir spoliermı diyorlardı onun gibi birseydi hatta cam altına bile ince bagaj altına bile birşeyler takılıyordu yani düzeltilebilir ülkemideki fiyatını merakla bekliyorum.1.6 dizel versiyonu için.

    Ateş kırmızısı kristal beyaz ve parlament mavisi diyorlar halk arasında [vivid mavi] en çok bunlar güzel kaçar bu arabaya diğer renkler hatları belli etmez diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KURSAD. -- 29 Haziran 2010; 0:34:06 >
  • Ben 1.6 dizelinin tahmini fiyat aralığını merak ediyorum açıkcası bu konuda bi bilgi var mı?
  • Ayriyeten bende bu aracın Miniye rakip olabilecek bir tasarımını göremiyorum daha çok Fiat 500 e benziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 29 Haziran 2010; 0:51:03 >
  • Arkası yere düşmüş.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Eline sağlık @duratorq hocam. Çeviri zahmetli iştir.

    A1 miniye binmeyen erkeklerin aklını çeler belki. Güzel olmuş.

    Yalnız böyle bir araçta motor olarak tercihim tfsi'dan yana olurdu.
  • Bu araba Tutar.
  • Araç güzel ama çok az bir kesime hitap ediyor.Muhtemelen pahalıda olur.O yüzden ilgi görmemiştir
  • Ağustos ayında geliyormuş ve 22 000 euro dan başlayacakmış. A3 ile kafa kafaya yani.
  • BMW 1 serisi ya da Mercedes A serisi yerine bunu tercih etmek daha iyi olur zannımca. Tasarımı bu iki araçtan da daha iyi.
  • Fiat 500,Mito ne kadar sattıysa buda onun kadar satar.
    Bu tip araçların fiyatının düşük olması gerekirken neden bukadar pahalı olduğunu da anlamış değilim.
  • Bu araba incelemelerini de Mesut Çevik yapsa? Merhaba ben Mesut Çevik bugün Audi A1'i inceleyeceğiz falan
  • Ön kısım hoş olmuş ama arka tarafı çok beğendiğim söylenemez..
  • bmw 1 ve jhon cooperı tek gecerım tabı 1.20d yada 1.30d den bahsedıyorum audıe asla ama asla para vermem vw nın kaçyıldır kullandıgı teknolojıden aynı vw nın ust sınıfırna neden para vereymkı ,
    gp cok hosuma gıder ama dızel olmassa olmaz hayallerim bıle dızel bu ülkede
  • Bu araba, Zengin ailelerin genelde çocuklarına ve eşlerine alacağı araba kapsamına giriyor.
  • Cabriosu nekadar acaba bunun ?
  • Yeni Audi A1 Eylül’de Türkiye’de

    Audi’nin yepyeni modeli A1’in dünya lansmanı Almanya’nın Berlin kentinde gerçekleştirildi. Eylül ayında Türkiye’ye gelmesi beklenen A1’in 22 .in Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunulması bekleniyor.

    Yeni Audi A1 Eylül’de Türkiye’de
    Audi’nin kompakt sınıfa yeni bir boyut katacak olan modeli A1, Eylül ayında Türkiye yollarına çıkıyor… Audi’nin alt kompakt segmentteki ilk lüks otomobili olan A1, tam anlamıyla dört dörtlük bir Audi. Kompakt sınıfta büyük fark yaratacak A1, modern bir müşteri kitlesine hitap ediyor: Genç, şehirli, yaşam stili odaklı bir kitle. A1 hem modern bir şehir otomobili hem de aktif yaşam tarzı için hazırlanan sportif, çok yönlü bir araç. Çevik şasisi ve güçlü motorları, A1’i, anında sınıfının en başına taşıyor ve bu karakter daha ilk bakıştan itibaren kendini belli ediyor. Son derece modern tasarımı, A1’i, geniş Audi ailesi ile bütünleştiriyor. Geniş tek çerçeveli ızgarasıyla ön kısım, belirgin tavan kemeriyle yan çizgi, coupe benzeri C sütunları ve büyük tekerlek boşluk kemerleri aracın tanımlayıcı tasarım ögeleri arasında yer alıyor. Motor kaputu ve arka bagaj kapağı gövdeyi içine alıyor; arka stop lambaları üç boyutlu biçime sahip ve ister gece ister gündüz kolayca fark ediliyor.

    İç mekân: Havadar ve eğlenceli
    A1’deki bilgi-eğlence ve multimedya sistemleri doğrudan lüks sınıftan geliyor. Kompakt segmentte yeni standartların belirleyicisi bir medya merkezi olan MMI navigasyon plus bulunuyor. Bu sistem, gösterge panelinden dışarıya açılan monitör ve MMI mantığını kullanan kontrol ünitesi de dâhil olmak üzere Audi’nin yeni amiral gemis, A8’de kullanılan sistemin özelliklerini almış. Bilgi – eğlence sistemi, A1 kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmak üzere düzenlenmiş, örneğin, cep telefonunuzdaki şarkıları bluetooth ile monitörden görmek mümkün.Yenilikçi materyaller ve modern renkler, A1’in genç kişiliğini vurguluyor: renkli hava menfezleri, LED iç lambalar ya da etkileyici renkler. Donanım programı, A1’i, sürücünün kendi kişisel tarzına uydurmak için sayısız imkânlar sağlıyor. Tavan kemeri için sunulan boya renkleri zengin çeşitliliğe sahip. A1’in iç mekânı şaşırtıcı şekilde geniş, aydınlık ve havadar. Gösterge paneli uçak kanadına benziyor; dört adet yuvarlak hava menfezi jet motorlarını çağrıştırıyor. Temiz, net kumanda düzeni Audi’nin yüksek işçilik ve malzeme kalitesindeki güçlü yönünü ortaya koyuyor. Sayısız ayrıntıya gösterilen özen, A1’in üstün kişiliğini vurguluyor. Attraction ve Ambition paketlerine ek olarak Audi ayrıca bilgi-eğlence ve iç tasarıma odaklanan bir medya stil paketini de sunuyor. Concert radyo üzerine temellenen bağlantı paketi, harita görüntülü navigasyon sisteminin daha sonra kurulması için gerekli navigasyon sistemi hazırlığını içeriyor. 465 watt’lık Bose surround ses sistemi, mevcut üst düzey tamamlayıcı modüllerin örneklerinden sadece biri.

    Bir demet eğlence: Sınıfındaki en sportif otomobil
    Çevik şasi, A1’i sınıfının en başına taşıyor. İster şehirde, ister şehirlerarası yolda ya da tercihli yolda olsun, sportif ayarları, son derece iyi ağırlık dağıtımı ve direkt kumanda özellikleri sayesinde bu en yeni Audi’yi kullanmak çok eğlenceli. Standart olarak bütün modellerde verilen elektronik sınırlı kaymalı diferansiyelle donatılan ESP dengeleme programı, araç hâkimiyetini daha da keskin ve hassas kılarken, sürüş güvenliğini de artırıyor.

    Yeni A1 ayrıca yeni verimlilik standartları da oluşturuyor. dört adet dört silindirli motorla sunuluyor. İki TFSI benzinli motor ile her iki TDI dizel motor 86 hp’den 122 hp’ye uzanan bir güç aralığını kapsıyor. Motorların tamamı, doğrudan püskürtme ve turboşarj teknolojilerini birleştiriyor. Start-stop ve geri kazanım sistemleriyle birlikte bu yenilikçi konsept, asgari düzeyde yakıt tüketimi ile büyük miktarda güç aktarıyor.

    Mükemmelleştirilen küçülme: Benzinli motorlar
    İki benzinli motorun küçük olanı 1.2 TFSI, 86 hp güç ve 1500 ila 3500 d/dk aralığında 160 Nm azami tork değeri üretiyor. Beş ileri manuel şanzımanla donatılan dört silindirli ünite, A1’i 0’dan 100 km/s’e 11,7 saniyede ulaştırıyor ve 180 km/s’lik azami hız sergiliyor. AB çevriminde 100 km’de sadece 5,1 litre yakıt tüketirken yalnızca 118 gram CO2/km değeri veriyor.

    Bir diğer benzinli motor 1.4 TFSI, 122 hp ile çıtayı yükseltiyor. 200 Nm’lik azami torku 1500 - 4000 d/dk aralığında sürekli olarak elde ediliyor. Yedi ileri S tronic ile eşleştirilen 1.4 TFSI, A1’i 100 km/s’e 8,9 saniyede ulaştırıyor. Ortalama yakıt tüketimi S tronic için yalnızca 5,2 litre/100 km ve manuel şanzıman için de 5,3 litre/100 km. S tronic’le alınan A1 1.4 TFSI’ın CO2 emisyon değeri 122 g/km.

    Çığır açan verimlilik: TDI motorlar
    Audi, A1’deki 1.6 TDI’ı iki versiyon hâlinde sunuyor. Daha güçlü versiyon 105 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında elde edilen 250 Nm tork üretiyor. Bu versiyon beş ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiş. Silindir başına dört supaplı kompakt TDI, A1’in, standart hızlanmayı 10,5 saniyede tamamlamasına ve 190 km/s’lik azami hıza erişirken 100 kilometrede ortalama olarak sadece 3,9 litre yakıt tüketmesine olanak tanıyor.

    1.6 TDI’ın ikinci versiyonu önümüzdeki günlerde pazara sunulacak. 90 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında temin edilen 230 Nm tork üretecek.

    Yüksek teknoloji ve verimlilik: Yedi ileri S tronic
    Verimliliği daima ileri teknoloji ile birlikte düşünen Audi, A1 modelini, son derece seri, konforlu ve güç akışında fark edilir bir kesinti olmaksızın vites değiştiren yedi ileri S tronic çift kavramalı şanzımanla sunuyor. İster otomatik olarak ister manuel olarak kullanılabilen bu şanzıman, direksiyon üzerindeki değiştirme kolları ile kumanda edilebiliyor. Yedi ileri S tronic, muazzam ölçüde eğlenceli bir sürüş temin etmenin yanında ayrıca yakıt tüketimini de azaltıyor.




  • 22 bin Euro'dan başlayan fiyatlarla mı? Hey maşallah. 1.4 TSI motor biraz donanımla 30.000 Euro'yu rahat bulur artık. B sınıfı araca 60 milyar lira! Verene helal olsun.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.