Şimdi Ara

audi A3 1.6 Dizel otm. alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
1
Favori
26.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 21 Haziran 2011; 4:26:04 >




  • Suanki mevcut Golf 6 kalite olarak Audi A3 ile ayni kaliteye sahiptir aradaki fark sadece Tasarim olarak Audi daha hos ve karizmatik.
    Audi ile Golf arasindaki esas kalite farki yeni kasa Audi a3 cikinca belli olucaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Suanki mevcut Golf 6 kalite olarak Audi A3 ile ayni kaliteye sahiptir aradaki fark sadece Tasarim olarak Audi daha hos ve karizmatik.
    Audi ile Golf arasindaki esas kalite farki yeni kasa Audi a3 cikinca belli olucaktir.
    Sadece 500 euro fark var dizel ile benzinli arasında, ilk zamanlar uçuk bir fark vardı yanlış hatırlamıyorsam. A3 alma imkanı varsa Golf'ü unutun.

    Şimdiden hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 22 Haziran 2011; 9:24:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon


    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Audiye gelirsek ben olsam o Audiye sırf armadan dolayı o kadar para vermezdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MINERVAL -- 21 Haziran 2011; 15:29:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.

    Alıntıları Göster
    beyler sakin olun dsg nin ve stronik şanzumanın farklı çeşitleri olsa da söylenilen motor seçeneklerinde kullanılan şanzumanlar aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimiferhat -- 21 Haziran 2011; 15:41:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    beyler sakin olun dsg nin ve stronik şanzumanın farklı çeşitleri olsa da söylenilen motor seçeneklerinde kullanılan şanzumanlar aynı.

    Alıntıları Göster
    Veyron da DSG vites yazacaktım ki arkadaş belirtmiş.

    Sonuçta Dsg tek tip değil. Bununla birlikte golf ve a3 aynı tip DSG kullanıyor.

    A3 alınır mı sorusuna gelirsek. 4 kapı alacaksanız bence A4 zorlanmalı diye düşünüyorum. Sporback, 2 kapılıya göre biraz şekilsiz.

    Alacağınız araç şimdiden hayırlı olsun, güle güle kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.

    Alıntı yaptığın yeri oku öyle konuş daha Türkçeyi anlayamıyorsun heralde wiki den çeviriler yapmaya çalışmışsın champ. Benim a3 yazdığım yeri görebiliyormusun ? Ben sadece audi ve s-tronic hakkında konuştum ve dsg ile s-tronic in farklarını yazdım audinin dsg yi alip üzerinde yaptığı değişiklikleri ve geliştirmeleri anlattım normal insanlar anladılar tabi sen hala yok uzunlamasına motorda kullanılıyor yok a3 yanlamasına motor yok bilmem ne diyosun.( Ferraride kullanılan ... )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 21 Haziran 2011; 15:59:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.
    a3
    Alıntı yaptığın yeri oku öyle konuş daha Türkçeyi anlayamıyorsun heralde wiki den çeviriler yapmaya çalışmışsın champ. Benim a3 yazdığım yeri görebiliyormusun ? Ben sadece audi ve s-tronic hakkında konuştum ve dsg ile s-tronic in farklarını yazdım audinin dsg yi alip üzerinde yaptığı değişiklikleri ve geliştirmeleri anlattım normal insanlar anladılar tabi sen hala yok uzunlamasına motorda kullanılıyor yok a3 yanlamasına motor yok bilmem ne diyosun.( Ferraride kullanılan ... )


    Çevir kazı yanmasın yukarıda nedemiştin dsg ile s-tronic farklı o yüzden a3 tercih ederim dedin bizde nededik golf ve a3 te aynı tip şanzıman kullanılıyor dedik kuru tip 7 ileri dsg. Senin söylediğin audinin geliştirdiği 7 ileri ıslak tip dsg sadece uzunlamasına motorlarda kullanılıyor ve bu senin verdğin linkte yazıyor bende dedimki a3 enlemesine motor bu kadar basit daha neyi anlamak istemiyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.
    a3
    Alıntı yaptığın yeri oku öyle konuş daha Türkçeyi anlayamıyorsun heralde wiki den çeviriler yapmaya çalışmışsın champ. Benim a3 yazdığım yeri görebiliyormusun ? Ben sadece audi ve s-tronic hakkında konuştum ve dsg ile s-tronic in farklarını yazdım audinin dsg yi alip üzerinde yaptığı değişiklikleri ve geliştirmeleri anlattım normal insanlar anladılar tabi sen hala yok uzunlamasına motorda kullanılıyor yok a3 yanlamasına motor yok bilmem ne diyosun.( Ferraride kullanılan ... )


    Çevir kazı yanmasın yukarıda nedemiştin dsg ile s-tronic farklı o yüzden a3 tercih ederim dedin bizde nededik golf ve a3 te aynı tip şanzıman kullanılıyor dedik kuru tip 7 ileri dsg. Senin söylediğin audinin geliştirdiği 7 ileri ıslak tip dsg sadece uzunlamasına motorlarda kullanılıyor ve bu senin verdğin linkte yazıyor bende dedimki a3 enlemesine motor bu kadar basit daha neyi anlamak istemiyorsun.

    Alıntıları Göster
    Söyleyeceklerimi söyledim belki birkaç kişiye yardımım dokunmuştur anlattığım kadarıyla.
    Daha uzatırsın sen tamam yeterki uzatma: vw büyük audi , golf büyük a3 herkese iyi forumlar.




  • Yahu senin gibilerden ne kadar çok var forumda bir yanlışını kabul et ben sana vw büyük audimi dedim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Söyleyeceklerimi söyledim belki birkaç kişiye yardımım dokunmuştur anlattığım kadarıyla.
    Daha uzatırsın sen tamam yeterki uzatma: vw büyük audi , golf büyük a3 herkese iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    Yahu senin gibilerden ne kadar çok var forumda bir yanlışını kabul et ben sana vw büyük audimi dedim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Söyleyeceklerimi söyledim belki birkaç kişiye yardımım dokunmuştur anlattığım kadarıyla.
    Daha uzatırsın sen tamam yeterki uzatma: vw büyük audi , golf büyük a3 herkese iyi forumlar.


    Alıntıları Göster
    Ben golfü tecih ederim .Çünkü A3 Ncaptan 4 yıldızlı bir otomobil,buda sınıfının en pahalı ve prestijli olarak görülen otomobiline yakışmıyor.Ha 4 yıldızlı bir otomobile binilmezmi? bence pekala binilir,ama 75 000 tl vererek değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarman63

    Ben golfü tecih ederim .Çünkü A3 Ncaptan 4 yıldızlı bir otomobil,buda sınıfının en pahalı ve prestijli olarak görülen otomobiline yakışmıyor.Ha 4 yıldızlı bir otomobile binilmezmi? bence pekala binilir,ama 75 000 tl vererek değil.

    Alıntıları Göster
    A3 sedan çıkacak diyorlar doğru mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    A3 sedan çıkacak diyorlar doğru mu acaba?

    Şuan konsept halinde ama doğrudur




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 21 Haziran 2011; 18:44:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    A3 sedan çıkacak diyorlar doğru mu acaba?

    Şuan konsept halinde ama doğrudur




    yeni kasa harbiden müthiş, hb veya sedan hic fark etmez
    inşallah fiatını abartmazlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    A3 sedan çıkacak diyorlar doğru mu acaba?

    Şuan konsept halinde ama doğrudur




    yeni kasa harbiden müthiş, hb veya sedan hic fark etmez
    inşallah fiatını abartmazlar,

    Alıntıları Göster
    duyduğum kadarıyla 2013 de cıkacakmış herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    duyduğum kadarıyla 2013 de cıkacakmış herhalde

    Alıntıları Göster
    bu paraya gerçekten değmez hele otomatik dizel asla 1.6 benzinlisi gitmiyordu otomatik dizel hiç çekilmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatroshaski

    bu paraya gerçekten değmez hele otomatik dizel asla 1.6 benzinlisi gitmiyordu otomatik dizel hiç çekilmez.


    kardeş gittiği bize yetiyor, , a3 - s3 bir sevdadır ayrıca biz motora önem verenlerden değiliz,
    kalite, işçilik ve arabanın şekil olmasına önem verenlerdeniz
    255 hp lik ufak bir işlemle 300 hp olan bir s3 yolda nasıl gider bilmiyorum
    c sekmentinde tamamiyle a3 den daha iyi bir araba önerirsiniz merak ettim




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.