Şimdi Ara

audi A3 1.6 Dizel otm. alınır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
57
Cevap
1
Favori
26.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35
    kardeş gittiği bize yetiyor, , a3 - s3 bir sevdadır ayrıca biz motora önem verenlerden değiliz,
    kalite, işçilik ve arabanın şekil olmasına önem verenlerdeniz
    255 hp lik ufak bir işlemle 300 hp olan bir s3 yolda nasıl gider bilmiyorum
    c sekmentinde tamamiyle a3 den daha iyi bir araba önerirsiniz merak ettim


    Alfa Romeo giulietta ile de bir test sürüşü yapmalısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23
    S-tronic ile dsg nin aynı olduğu tek nokta ikisininde 7 ileri olmasıdır. S-tronic yüksek torklara kadar dayanabilen bir şanzıman. Dizellerde torkun yüksek olduğunu düşünürsek dsg nin neden birçok şanzıman sorunları olduğunu anlamak güç olmaz.

    Ben buraya farklarını yazarm s-tronici n ne kadar üstün olduğunu da açıklarım dsg ile aynı diyen arkadaşa fakat ezberci eğitime karşıyım araştırsın biraz

    Anlat bana farkını şampiyon
    2side 7 ileri, kuru tip çift kavrama şanzıman ikisinde de ses problemi var.


    Farkları:
    1- S-tronic 600nm ye kadar dayanabiliyor dsg 350nm.
    2- S-tronic 9000rpm limite sahip dsg deki limiti de sen söyle.
    3- S-tronic 450 beygire kadar olan motorlarda kullanılabiliyor.
    Genel olarak bilinmeyen tek birşey yazmışsın oda yanlış olmuş malesef. Bilmeni isterim ki S-tronic kuru tip değil konsantrik ıslak tip çift debriyajlı şanzıman kuru olan dsg.
    Ve bu farklı oluşturan en önemli geliştirme :
    S-tronicte tamamen birbirinden ayrılmış 2 yağlama sistemi mevcut. 7.5 litreden oluşan yağlama sistemi tamamen sentetik olan yağ ile hidrolik debriyaj sistemini yağlaması için yapılmış.
    4.3 litre hipoit dişli yağından oluşan diğer yağlama sistemi ise dişli çarklarını ve ön ile merkez diferansiyeli yağlamak için kullanılıyor. Yani dsg deki gibi aynı sentetik yağ dişli çarklarında kullanmıyor. Dişli çarkları için özel olarak üretilen hipoit yağı kullanılıyor.
    Bu yağlama sistemini ikili şekilde yapmalarının amacı ise dayanıklılığı arttırmak kirli yağın temiz yağ ile karışmasını engellemek ve aşınmayı en aza indirmektir. Böylece normal dsg şansımana göre daha çok performans ve verim alınabilinmektedir. Bu yönüyle Porshe lerde kullanılan Porsche Dual Clutch (Porsche Doppel-Kupplung) sisteminin hemen hemen aynısıdır.


    Edit: Şampiyon

    Biri bu çocuğu alsın burdan.
    Yahu araştır diyorsun sen hiçmi araştırmadın bu kadar mı gözünü kör etti önden çeker 4 halkan aç bak a1 ve a3 te kullanılan s-tronic kuru tip 7ileri , dsg ile bire bir aynı. Yağ banyosu olan porschede kullanılan 7 ileri şanzıman ve 6ileri dsg/s-tronicler.
    lakin yağ banyolu olanlarda vites küçültme hızı dahada yavaş bu çift kavramalarda vites çok hızlı büyütülürken düşürme gecikmeli oluyor.Neyse otomatik şanzımanların en iyisimercedesin ürettiği çift kavrama olmayan ama klasik tork konvertörlü değil , robotikte değil ; 7ileri AMG Speedshift MCT dir. Çalışma prensibini araştır şampinyon.


    Ben burda sana golfün kullandığı dsg ile audinin kullandığı s-tronic arasındaki farklılıkları anlattım. Anlattığım yağ sistemi tüm s-troniclerde var. En iyi otomatik vites hangi araçtadır diye bir konu geçmedi fakat sen o konuya da atladın garip bir şekilde. Hala kuru tip diyorsun bir kere de karşındakine çoçuk vs gibi kendini küçültecek şeyler söylemeden dinle biraz .Hala kuru tip diyorsun madem birşey bilmiyorsun al oku bari
    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox#Audi_longitudinal_DSG

    Senin inglizcen de yoktur söyle bana pm atim çevirip champ.

    Not: Okuduktan sonra heycanlanır bide Ferrarinin şanzımanını yazarsın sen şimdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    S-Tronik dediğiniz sistem benim bildiğim kadarıyla DSGnin aynısı. Ancak DSG sadece 7 ileri kuru tip şanzımandan ibaret değil çeşitli versiyonları var. DQ200 DQ250 ve DQ500 gibi. Sizin dediğiniz 600NM'ye dayanıklı olan ıslak vites kutusu DQ500 ve VW o vites kutusunu Caravelle gibi araçlarda kullanılıyor. DQ200 olan 7 ileri kuru bir vites kutusu ve 250NMye dayanıklı. Bu sebeble 1.4 motorların torku 250yi rahat geçebilecekken sınırlandırılır. DQ250 olan ise yağlı 6 ileri vites kutusu ve 350NMye dayanıklı. Ve bildiğim kadarıyla 2.0 motor dizellerde kulanılanda bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Evet çeşitli versiyonları var dsg nin hatta bugatti veyronun da kullandığı şanzıman temelde dsg ye dayanıyor tabiki üstünde geliştirmeler yapılmış.
    Benim bahsettiğim vw grubunda şanzıman kodu DL501 olan yani s-tronic. Temeli dsg ye dayanıyor her vw grubu araçlarında olduğu gibi anlatmaya çalıştığım a3 deki s-tronic golfdeki dsg nin geliştirilmiş versiyonu bu kadar basit farklarını da anlattım fakat arkadaşların konuyu uzatmaya niyetli olduğunu görüyorum. Sizin de verdiğiniz bilgiler için teşekkürler


    WİKİPEDİ ALINTI ; it is only used in certain Audi cars, and only with longitudinally mounted engines.

    Sen hala konuşuyormusun , oku bak orada ne diyor islak tip s-tronic sadece uzunlamasina motorlarda kullaniliyor yani 2.0 tfsi vs. 1.6 a3 uzunlamasina motormu soruyorum sana , a3 ve a1 enlemesine motor ve kuru tip s-tronic kullanıyor 7ileri dsg ile birebir aynı. İngilizceyi hangi merdiven altı yerde öğrendiysen git paranı geri iste.
    a3
    Alıntı yaptığın yeri oku öyle konuş daha Türkçeyi anlayamıyorsun heralde wiki den çeviriler yapmaya çalışmışsın champ. Benim a3 yazdığım yeri görebiliyormusun ? Ben sadece audi ve s-tronic hakkında konuştum ve dsg ile s-tronic in farklarını yazdım audinin dsg yi alip üzerinde yaptığı değişiklikleri ve geliştirmeleri anlattım normal insanlar anladılar tabi sen hala yok uzunlamasına motorda kullanılıyor yok a3 yanlamasına motor yok bilmem ne diyosun.( Ferraride kullanılan ... )


    Çevir kazı yanmasın yukarıda nedemiştin dsg ile s-tronic farklı o yüzden a3 tercih ederim dedin bizde nededik golf ve a3 te aynı tip şanzıman kullanılıyor dedik kuru tip 7 ileri dsg. Senin söylediğin audinin geliştirdiği 7 ileri ıslak tip dsg sadece uzunlamasına motorlarda kullanılıyor ve bu senin verdğin linkte yazıyor bende dedimki a3 enlemesine motor bu kadar basit daha neyi anlamak istemiyorsun.


    valla sağolun heyecanlı güzel atışmanız sayesinde epeyi bir bilgi sahibi oldum dgs ve striptonik hakkında,




  • ben anlamıyorum bu araca da alınmaz denirse hangi araç alınır paran varsa alacaksın arkadaş bu sınıfın en iyisi bu bence bmw 1 serisinden bile daha iyi yok yakıtıymış şanzımanıymış gitmezmiş o paraya bilmem neymiş.paran yetiyorsa al kimseyide dinleme
  • audi a3 kalite ve işçilik olarak sınıfında liderdir,
    motor seçeneğine gelince parana göre a3 var 102 hp den 255 hp ye kadar
    motor seçeneğine gelince tdi seçtiğinize göre anladığım kadarıyla yüksek performansa önem veren
    biri değilsiniz, tercih ettiğiniz araba bence sizi performans olarak tatmin eder
  • 10 numara gözüküyor.Arkası 2 kişilik ama dikkatimi çeken o oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    10 numara gözüküyor.Arkası 2 kişilik ama dikkatimi çeken o oldu.


    benden 11 numareo
  • Arkadaş dizel otomatik demiş, cevaplar s-tronic dsg derken ortalık karışmış birbirine:)

    a3 ilk yıllardaki havası olmadığını düşünmüyorum, hiç binmedim kalitesini bilmiyorum, bende insignia kullanıyorum, aşağıdaki arabayla ilgileniyorum, sende bir incele istersen.

     audi A3 1.6 Dizel otm. alınır mı?
  • Kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle Yeni 1 Serisini bekle.

    Makine yahu...http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/index.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klasse

    Selam arkadaşlar. Audi A3 yakında yeni kasa getirecekmiş ama kaliteli bir araç gibi duruyor. Sizce alınır mı?
    Golf ile mukayese edersek bariz bir kalite farkı var mıdır? audi a3 dizel otm. de VW golf gibi DSG şanzıman mı?

    Şimdiden teşekkürler


    sana şöyle cvp vereyim hocam bende çok git geller yaşadım araba almak için dediğin araca yani a3 üde yakından görüp inceledim hatta komşum aldı ama arabaya yandan bakınca bi iticilik var sanki ingilizlerin cenaze araçlarına benziyor aslında a3 dediğinde daha sportif akıcı çizgiler olması lazım ama sanki o havadan çok uzak gibi geldi bana sırf o yüzden elemiştim aracı
  • Valla o mu bu mu derken Cooper Countryman S e de baktım (bence o araba için aşırı pahalı), audiye de baktım, alfa ya da baktım, merso ya da bmw ye de baktım, sürmediğim araba kalmadı, en sonunda gittim full bir Polo GTI aldım : ) Araç o kadar dolu ki aksesuarlardan içine zor giriliyor.

    Onno Usta da 30 bin altı yol yapanlar için dizel manasız diyince, dizel sevdamdan tamamen vazgeçtim. Tahminimce yılda 5-6bin km yaparım gibi geliyor. Bari keyifli bir araba alayım, bastı mı gitsin, özel bir araç olsun istedim. Ya standart bir Golf alacaktım ve içimde bir ukte kalacaktı, ya da performanslı bir araç. Euro'nun durumu belli, premium sınıf, hem ekonomik hem performanslı diyince aklıma gelen tek araç BMW 320D. 45 bin EUR= 110.000 TL civarı. Ev peşinatı olacak para... EUR düşerse belki yine değerlendiririm.

    Şimdilik Polo GTI ın tadını çıkaracağım. hepinize tavsiye ederim : )

    Saygılar..
  • hb sınıf lideri bence audi a3 kim nederse desin arabayı öyle güzel yapmışlarki hele birde otomatiği varya tıkır tıkır işliyor yağ gibi kayıyor

    bence düşünmeden alın

    ama birde şu var yeni kasa bmw 1 serisi dizeli 2000 cc oda çok iyi olcağa benziyor ama lanet olasıca vergiler

    bmw 1.6 dizel araç yapana kadar en iyisi audi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    hb sınıf lideri bence audi a3 kim nederse desin arabayı öyle güzel yapmışlarki hele birde otomatiği varya tıkır tıkır işliyor yağ gibi kayıyor

    bence düşünmeden alın

    ama birde şu var yeni kasa bmw 1 serisi dizeli 2000 cc oda çok iyi olcağa benziyor ama lanet olasıca vergiler

    bmw 1.6 dizel araç yapana kadar en iyisi audi


    bmw biraz uçuk fiyat auidi daha uygun duruyor ama ikisi aynı fiyat olsa illaki pınar bmw :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Klasse

    Selam arkadaşlar. Audi A3 yakında yeni kasa getirecekmiş ama kaliteli bir araç gibi duruyor. Sizce alınır mı?
    Golf ile mukayese edersek bariz bir kalite farkı var mıdır? audi a3 dizel otm. de VW golf gibi DSG şanzıman mı?

    Şimdiden teşekkürler


    sana şöyle cvp vereyim hocam bende çok git geller yaşadım araba almak için dediğin araca yani a3 üde yakından görüp inceledim hatta komşum aldı ama arabaya yandan bakınca bi iticilik var sanki ingilizlerin cenaze araçlarına benziyor aslında a3 dediğinde daha sportif akıcı çizgiler olması lazım ama sanki o havadan çok uzak gibi geldi bana sırf o yüzden elemiştim aracı


    cenaze araba benzetmesine iyi güldüm, spor araba anlayışınızı merak ettim


     audi A3 1.6 Dizel otm. alınır mı?


     audi A3 1.6 Dizel otm. alınır mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klasse

    Valla o mu bu mu derken Cooper Countryman S e de baktım (bence o araba için aşırı pahalı), audiye de baktım, alfa ya da baktım, merso ya da bmw ye de baktım, sürmediğim araba kalmadı, en sonunda gittim full bir Polo GTI aldım : ) Araç o kadar dolu ki aksesuarlardan içine zor giriliyor.

    Onno Usta da 30 bin altı yol yapanlar için dizel manasız diyince, dizel sevdamdan tamamen vazgeçtim. Tahminimce yılda 5-6bin km yaparım gibi geliyor. Bari keyifli bir araba alayım, bastı mı gitsin, özel bir araç olsun istedim. Ya standart bir Golf alacaktım ve içimde bir ukte kalacaktı, ya da performanslı bir araç. Euro'nun durumu belli, premium sınıf, hem ekonomik hem performanslı diyince aklıma gelen tek araç BMW 320D. 45 bin EUR= 110.000 TL civarı. Ev peşinatı olacak para... EUR düşerse belki yine değerlendiririm.

    Şimdilik Polo GTI ın tadını çıkaracağım. hepinize tavsiye ederim : )

    Saygılar..


    hayırlı olsun,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarman63

    Ben golfü tecih ederim .Çünkü A3 Ncaptan 4 yıldızlı bir otomobil,buda sınıfının en pahalı ve prestijli olarak görülen otomobiline yakışmıyor.Ha 4 yıldızlı bir otomobile binilmezmi? bence pekala binilir,ama 75 000 tl vererek değil.


    Gerçekten öyleymiş...

    Bir de C-segmentinin en iyi aracı, premium falan diyorlar. Pehhh...

    Yanlış hatırlamıyorsam Q7 de 4 yıldız da kalmıştı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarman63

    Ben golfü tecih ederim .Çünkü A3 Ncaptan 4 yıldızlı bir otomobil,buda sınıfının en pahalı ve prestijli olarak görülen otomobiline yakışmıyor.Ha 4 yıldızlı bir otomobile binilmezmi? bence pekala binilir,ama 75 000 tl vererek değil.


    Gerçekten öyleymiş...

    Bir de C-segmentinin en iyi aracı, premium falan diyorlar. Pehhh...

    Yanlış hatırlamıyorsam Q7 de 4 yıldız da kalmıştı...




    Q7 gibi ağır araçların 5 yıldız alması çok çok daha zordur.Çünkü araçlar duvara çarptırıldığı için kendi ağırlığını absorbe etmek zorunda.Q7 de çok ağır bir araç.Tabi 5 yıldız alabilirdi almalıydı orasına katılıyorum.Lakin araç güvensiz demek son derece saçma olur.

    4 yıldızlı q7 ile 5 yıldızlı megane ı çarptırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarman63

    Ben golfü tecih ederim .Çünkü A3 Ncaptan 4 yıldızlı bir otomobil,buda sınıfının en pahalı ve prestijli olarak görülen otomobiline yakışmıyor.Ha 4 yıldızlı bir otomobile binilmezmi? bence pekala binilir,ama 75 000 tl vererek değil.


    Gerçekten öyleymiş...

    Bir de C-segmentinin en iyi aracı, premium falan diyorlar. Pehhh...

    Yanlış hatırlamıyorsam Q7 de 4 yıldız da kalmıştı...




    Q7 gibi ağır araçların 5 yıldız alması çok çok daha zordur.Çünkü araçlar duvara çarptırıldığı için kendi ağırlığını absorbe etmek zorunda.Q7 de çok ağır bir araç.Tabi 5 yıldız alabilirdi almalıydı orasına katılıyorum.Lakin araç güvensiz demek son derece saçma olur.

    4 yıldızlı q7 ile 5 yıldızlı megane ı çarptırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız






    evet renonun sahip olduğu eurocap testine bukadar önem verileceğini kendi bile bilmezdi artık yakıt ekonomisinden önce, konfordan önce, kaç yıldızlı bu araba diye soruluyor




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.