Şimdi Ara

AUDİ A3 SPORTBACK 1.2 TFSI S tronic 105 hp NASILDIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
21.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • A3 SPORTBACK 1.2 TFSI S tronic 1197 cc 105 hp NASILDIR

    Bu arac veregisi ve yakıt sarfiyatı olarak makul gözüküyor. ancak hiç kullanan var mı ve yorumları nedir acaba. ayrıca bu aracın test bilgilerini de bulamadım
    sorularım

    1- yakıt sarfiyatı nasıldır. ş. içi ve s. dışı
    2- audi servsinde yıllık bakım masrafları ortalama nedir. yedek parça fiyatları çok yüksek mi
    3- 2 elde durumu nasıldır. ilerde satımda çok değer kaybeder mi
    4- özellikle yol tutuşu nasıldır. orta keskin bir viraja örneğin 120 ile girdiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    5- motor 1.2 olmasından dolayı, çekişi, ani fırlatması, performansı nasıldır
    6- bu arada audi bayilerinde a 3 ün kasa değişimi sebeiyle 10.000 tl civarında indirim olduğunu duydum doğrumudur.
    7- yakın bir zamanda bu araçtan alan varmı fiyat yada fiyat tekli ne aldılar
    8- bu arada s tronic tam otomatik vites anlamında mıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhand09 -- 22 Nisan 2011; 23:20:26 >







  • A3 kullanmadım, bilmiyorum ama yeni 1.2 TSI motoru çok övüyorlar. Teknik verileri hem teorikte hem pratikte çok iyi diye duyuyoruz hep. A3'ün her zaman 2.el piyasası vardır. S-Tronic bildiğim kadarıyla DSG ile aynı sistem, yani çift kavramalı.. Şahsen imkan varsa 1.4 TFSI 125 tercih ederdim, olmadı 1.2 TFSI isabet olur, bir çok aracın 1.6 atmosferik motorundan daha iyi.
  • kasa değişimi sebebi ile herhangi bir kampanya olduğunu duymadım, ki zaten kasa 2013 te değişiyormuş.daha bu sene ufak bir makyaj yedi.

    not: evet böyle bişey yok,kasa değişimine daha 2 sene var.bu arada orta donanımlı bir 1.2 tfsi size yaklaşık 70 bin tl ye gelir.s line cam tavan vs. rahat 70 i geçer ama bayilerle konuşmakta fayda var tabi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donnaiolo -- 22 Nisan 2011; 0:25:33 >
  • 1.2 tsi motoru kullanma fırsatım oldu.Şuan kullandığım 1.6 8v 102 hp hitler motoruyla aynı hatta daha iyi diyebilecğim bir tepkisi vardı.
  • başka kullanıcı yorumu var mı acaba
  • hitlerden iyidir
  • Bugün Doğuş Center'da Audi'ye bir uğramıştım, A3 SB'lerde Nisan ayına bazı modellere özel bir indirim olduğunu söylediler.
    Mesela 33000 Euro'luk 1.4 TFSI A3 , 29000'e satılıyor dediler.

    Duyrulur....
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llUlisisll

    Bugün Doğuş Center'da Audi'ye bir uğramıştım, A3 SB'lerde Nisan ayına bazı modellere özel bir indirim olduğunu söylediler.
    Mesela 33000 Euro'luk 1.4 TFSI A3 , 29000'e satılıyor dediler.

    Duyrulur....


    istinye park audi de görmüştüm geçen ay a1 lerde 5 bin euro ya kadar kampanya vardı. ordada 34 bin euro luk a1 ler 29 bin euro lara gidiyodu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    A3 SPORTBACK 1.2 TFSI S tronic 1197 cc 105 hp NASILDIR

    Bu arac veregisi ve yakıt sarfiyatı olarak makul gözüküyor. ancak hiç kullanan var mı ve yorumları nedir acaba. ayrıca bu aracın test bilgilerini de bulamadım
    sorularım

    1- yakıt sarfiyatı nasıldır. ş. içi ve s. dışı
    2- audi servsinde yıllık bakım masrafları ortalama nedir. yedek parça fiyatları çok yüksek mi
    3- 2 elde durumu nasıldır. ilerde satımda çok değer kaybeder mi
    4- özellikle yol tutuşu nasıldır. orta keskin bir viraja örneğin 120 ile girdiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    5- motor 1.2 olmasından dolayı, çekişi, ani fırlatması, performansı nasıldır
    6- bu arada audi bayilerinde a 3 ün kasa değişimi sebeiyle 10.000 tl civarında indirim olduğunu duydum doğrumudur.
    7- yakın bir zamanda bu araçtan alan varmı fiyat yada fiyat tekli ne aldılar
    8- bu arada s tronic tam otomatik vites anlamında mıdır.



    Bugün A3 1.2 tsi stronic ve A4 1.8 tsi 120 bg multitronic test ettim. Sorularınıza cevap vermeye çalışayım.
    Stronic bildiğiniz 7 ileri dsg imiş(ben de bugüne kadar sadece ismen biliyordum, kullanmamıştım).
    Multitronic biraz daha farklı imiş, eleman öyle dedi. Ağır araçlara daha uyumlu falan dedi.Sanırım 6 iler dsg olabilir multitronic.
    Aracın hızlanması bana göre yeterliydi, yani gazı kökleyince afallamadan hızlanıyor tepkileri iyi. Mesela A4 daha ağır kaldı gibi.
    Ortalama yakıt tüketimini 6.5 litre olduğunu söylediler.FAbr,ka değerlerinde 5 küsür diyor dedi de elaman aktüel değerini söyledi.
    Vites geçişleri hiç hissedilmiyor motorla acayip uyumlu bir şanzıman çok hoşuma gitti.(İlk kez dsg türevi bir otm. şanzıman kullandım)
    İlk kalkıştan sonra 200-300 ilerledim, devir saatinin oynadığını bir iki kez yakaladım.
    Vitesler bayağı sarsıntısız geçiyor dedim elamana , şu an 7 vitesteyiz dedi ,hız 60 falandı, şaşırdım, 7 vites değiştirmiş ben hissetmemişim.
    Tam donanımını bilmiyorum ama 27000 eurodan başlıyor dedi tanıtan kişi, yani şu an bir kampanya olduğu doğru,hatta biraz daha indirim alınabilir bastırılırsa.
    Benim kullandığımda bir kaç ekstra vardı 29000 euro idi.
    Her iki araç için de malzeme kalitesi falan baya iyi geldi bana, bu arada bende dizel toyota auris var.
    Aurise göre kıyaslayacak olursam(her ne kadar kıyaslama mantıksız olsa da); iç mekanda a3'de de a4'de de daralmış hissettim .
    Her ikisine de oturunca koltuğa gömülüyorsunuz,oturma pozisyonu alçak yani,ancak bu da hoşuma gitti.
    Viraj yol tutuşunu test edecek fırsatım olmadı ancak görünen köy kılavuz istemez,her iki araç da tok ve konforlu bir süspansiyona sahip.
    120 km ile hiç bir sorun olmadan orta keskinlikte bir virajı tehlikesizce alırsınız zira benim auris bile o hızlarda sorun çıkarmıyor.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    A3 SPORTBACK 1.2 TFSI S tronic 1197 cc 105 hp NASILDIR

    Bu arac veregisi ve yakıt sarfiyatı olarak makul gözüküyor. ancak hiç kullanan var mı ve yorumları nedir acaba. ayrıca bu aracın test bilgilerini de bulamadım
    sorularım

    1- yakıt sarfiyatı nasıldır. ş. içi ve s. dışı
    2- audi servsinde yıllık bakım masrafları ortalama nedir. yedek parça fiyatları çok yüksek mi
    3- 2 elde durumu nasıldır. ilerde satımda çok değer kaybeder mi
    4- özellikle yol tutuşu nasıldır. orta keskin bir viraja örneğin 120 ile girdiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    5- motor 1.2 olmasından dolayı, çekişi, ani fırlatması, performansı nasıldır
    6- bu arada audi bayilerinde a 3 ün kasa değişimi sebeiyle 10.000 tl civarında indirim olduğunu duydum doğrumudur.
    7- yakın bir zamanda bu araçtan alan varmı fiyat yada fiyat tekli ne aldılar
    8- bu arada s tronic tam otomatik vites anlamında mıdır.



    Bugün A3 1.2 tsi stronic ve A4 1.8 tsi 120 bg multitronic test ettim. Sorularınıza cevap vermeye çalışayım.
    Stronic bildiğiniz 7 ileri dsg imiş(ben de bugüne kadar sadece ismen biliyordum, kullanmamıştım).
    Multitronic biraz daha farklı imiş, eleman öyle dedi. Ağır araçlara daha uyumlu falan dedi.Sanırım 6 iler dsg olabilir multitronic.
    Aracın hızlanması bana göre yeterliydi, yani gazı kökleyince afallamadan hızlanıyor tepkileri iyi. Mesela A4 daha ağır kaldı gibi.
    Ortalama yakıt tüketimini 6.5 litre olduğunu söylediler.FAbr,ka değerlerinde 5 küsür diyor dedi de elaman aktüel değerini söyledi.
    Vites geçişleri hiç hissedilmiyor motorla acayip uyumlu bir şanzıman çok hoşuma gitti.(İlk kez dsg türevi bir otm. şanzıman kullandım)
    İlk kalkıştan sonra 200-300 ilerledim, devir saatinin oynadığını bir iki kez yakaladım.
    Vitesler bayağı sarsıntısız geçiyor dedim elamana , şu an 7 vitesteyiz dedi ,hız 60 falandı, şaşırdım, 7 vites değiştirmiş ben hissetmemişim.
    Tam donanımını bilmiyorum ama 27000 eurodan başlıyor dedi tanıtan kişi, yani şu an bir kampanya olduğu doğru,hatta biraz daha indirim alınabilir bastırılırsa.
    Benim kullandığımda bir kaç ekstra vardı 29000 euro idi.
    Her iki araç için de malzeme kalitesi falan baya iyi geldi bana, bu arada bende dizel toyota auris var.
    Aurise göre kıyaslayacak olursam(her ne kadar kıyaslama mantıksız olsa da); iç mekanda a3'de de a4'de de daralmış hissettim .
    Her ikisine de oturunca koltuğa gömülüyorsunuz,oturma pozisyonu alçak yani,ancak bu da hoşuma gitti.
    Viraj yol tutuşunu test edecek fırsatım olmadı ancak görünen köy kılavuz istemez,her iki araç da tok ve konforlu bir süspansiyona sahip.
    120 km ile hiç bir sorun olmadan orta keskinlikte bir virajı tehlikesizce alırsınız zira benim auris bile o hızlarda sorun çıkarmıyor.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    sizin kullandığınız multitronic dsg tipi değil cvt şanzımandır eleman sallamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    A3 SPORTBACK 1.2 TFSI S tronic 1197 cc 105 hp NASILDIR

    Bu arac veregisi ve yakıt sarfiyatı olarak makul gözüküyor. ancak hiç kullanan var mı ve yorumları nedir acaba. ayrıca bu aracın test bilgilerini de bulamadım
    sorularım

    1- yakıt sarfiyatı nasıldır. ş. içi ve s. dışı
    2- audi servsinde yıllık bakım masrafları ortalama nedir. yedek parça fiyatları çok yüksek mi
    3- 2 elde durumu nasıldır. ilerde satımda çok değer kaybeder mi
    4- özellikle yol tutuşu nasıldır. orta keskin bir viraja örneğin 120 ile girdiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    5- motor 1.2 olmasından dolayı, çekişi, ani fırlatması, performansı nasıldır
    6- bu arada audi bayilerinde a 3 ün kasa değişimi sebeiyle 10.000 tl civarında indirim olduğunu duydum doğrumudur.
    7- yakın bir zamanda bu araçtan alan varmı fiyat yada fiyat tekli ne aldılar
    8- bu arada s tronic tam otomatik vites anlamında mıdır.



    Bugün A3 1.2 tsi stronic ve A4 1.8 tsi 120 bg multitronic test ettim. Sorularınıza cevap vermeye çalışayım.
    Stronic bildiğiniz 7 ileri dsg imiş(ben de bugüne kadar sadece ismen biliyordum, kullanmamıştım).
    Multitronic biraz daha farklı imiş, eleman öyle dedi. Ağır araçlara daha uyumlu falan dedi.Sanırım 6 iler dsg olabilir multitronic.
    Aracın hızlanması bana göre yeterliydi, yani gazı kökleyince afallamadan hızlanıyor tepkileri iyi. Mesela A4 daha ağır kaldı gibi.
    Ortalama yakıt tüketimini 6.5 litre olduğunu söylediler.FAbr,ka değerlerinde 5 küsür diyor dedi de elaman aktüel değerini söyledi.
    Vites geçişleri hiç hissedilmiyor motorla acayip uyumlu bir şanzıman çok hoşuma gitti.(İlk kez dsg türevi bir otm. şanzıman kullandım)
    İlk kalkıştan sonra 200-300 ilerledim, devir saatinin oynadığını bir iki kez yakaladım.
    Vitesler bayağı sarsıntısız geçiyor dedim elamana , şu an 7 vitesteyiz dedi ,hız 60 falandı, şaşırdım, 7 vites değiştirmiş ben hissetmemişim.
    Tam donanımını bilmiyorum ama 27000 eurodan başlıyor dedi tanıtan kişi, yani şu an bir kampanya olduğu doğru,hatta biraz daha indirim alınabilir bastırılırsa.
    Benim kullandığımda bir kaç ekstra vardı 29000 euro idi.
    Her iki araç için de malzeme kalitesi falan baya iyi geldi bana, bu arada bende dizel toyota auris var.
    Aurise göre kıyaslayacak olursam(her ne kadar kıyaslama mantıksız olsa da); iç mekanda a3'de de a4'de de daralmış hissettim .
    Her ikisine de oturunca koltuğa gömülüyorsunuz,oturma pozisyonu alçak yani,ancak bu da hoşuma gitti.
    Viraj yol tutuşunu test edecek fırsatım olmadı ancak görünen köy kılavuz istemez,her iki araç da tok ve konforlu bir süspansiyona sahip.
    120 km ile hiç bir sorun olmadan orta keskinlikte bir virajı tehlikesizce alırsınız zira benim auris bile o hızlarda sorun çıkarmıyor.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    sizin kullandığınız multitronic dsg tipi değil cvt şanzımandır eleman sallamış.

    Yok yaw eleman söylemedi eleman kasa ağır bunun şanzımanı daha dayanıklı ama vites geçişlerinde stronic daha iyi dedi,ben kendim çıkarsadım( ms mertebesinde 7 dsg 6 dan daha hızlı diye duymuştum ama insan onu hissedemez,eleman sallıyor diye düşünmüştüm). Cvt nasıl oluyor da dsg tipi şanzımandan daha dayanıklı oluyor bu arada.
    Torkun dağıtılmasında çift kavramalı şanzımanlar daha iyi diye biliyorum. Bugatti veyronda bile çift kavramalı şanzıman var, porsche modellerinde de,audinin cvt tercihi neden acaba.
    Neyse bunu da öğrenmiş olduk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo
    kasa değişimi sebebi ile herhangi bir kampanya olduğunu duymadım, ki zaten kasa 2013 te değişiyormuş.daha bu sene ufak bir makyaj yedi.

    not: evet böyle bişey yok,kasa değişimine daha 2 sene var.bu arada orta donanımlı bir 1.2 tfsi size yaklaşık 70 bin tl ye gelir.s line cam tavan vs. rahat 70 i geçer ama bayilerle konuşmakta fayda var tabi...

    Kampanya var hatta 1.6lik hitlerde %22 indirim yapiliyor.
  • Bu konuyu hortlatayım o halde:)
    Ben aldım kullanıyorum. 1.6 motordan çok daha atak, diğer marka 1.2 araçlara göre çok daha az yakıyor.
    Audi kalitesini yaşıyorsunuz ve oldukça hesaplı bir fiyata.
    Hem hesaplı olsun, hem yakıtı düşük olsun, hem de havam olsun derseniz sizin için ideal.
    Oldukça üst segment bir keyif sizi bekliyor demektir.
  • merhaba yeni katıldım

    audi a3 1.2 tfsi mi, prins tüplü 1.6 mı almalıyım
    kararsızım
    teşekkürler
  • Ben hala kullanıyorum ve çok mutluyum. Onca araçtan sonra şehir içinde hiçbir marka ve hiçbir motor beni bu kadar mutlu etmemişti. Az yakıyor, her yere sığıyor, vergisi düşük ve audi. Ayrıca oldukjça da atak bir araba. Klasik 1.6'dan çok daha iyi bir performansı var.
  • alper2012 A kullanıcısına yanıt
    Az yakıyor demişsiniz.Hala kullanıyormusunuz?

    Sayısal değer verebilirmisiniz.

    Ortalama hız ve ortalama tüketim litre olarak.Bakımları ne kadar oluyor acaba?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.