Şimdi Ara

Audi a4 2.0 tdi multitronic kalkışta titreme !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
29.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    bahsettiğim araç 55.000 km'de el insaf yani engin bey 150-200.000 km'ler kabul edilirde bu durum ekstra bi durum.

    Tabii ki 50 Bin Km civarında böyle bir problem gerçekten can sıkıcı.

    Yalnız Alman, ya da Avrupa menşeili araç kullandım ben hep, şunu öğrendim her an herşey olabilir.
    Bir sabah marş basmaz ve zincirleme trafik kazası gibi ardı arkası kesilmeyecek sorun yumağını kucağına almış olursun.
    Gayet olası şeyler gibi görüyorum artık kesinlikle bir güvenim yok.

    O zaman sizi japon grubuna bekliyoruz bi daha ki sefere

    Ah işte tek kriterim sorunsuzluk olsa tabi ki yapacağımı biliyorum ama.
    Hala eksik birşeyler var Japonlarda Anıl.
    Bir iki ay önce forumdan yine Fantastic Light ile aldığı V6 Camry'yi test ettik,
    Çatalcaya kadar gittik geldik, abandık bastık, durduk her şeyi yaptık.
    Sonun ben eleştirilerimi yaptım ve hem fikir olduk aynı eleştiriler üzerinde.
    Çok güzel özellikler, detaylar var araç üzerinde ama, o sınıfta bir araçta bile adamlar bir çok şeyi tam yapmamışlar.
    En başta da yalıtım geliyordu.

    Türkiye'de Lexus, İnfiniti, Acura filan adam gibi satılsa da biz de binsek.




  • Tork konvertörü kullanılıyor diye biliyorum.
    Hatta pek çok CVT'de kullanılıyor.
    Ancak sorun yine de garip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    bahsettiğim araç 55.000 km'de el insaf yani engin bey 150-200.000 km'ler kabul edilirde bu durum ekstra bi durum.

    Tabii ki 50 Bin Km civarında böyle bir problem gerçekten can sıkıcı.

    Yalnız Alman, ya da Avrupa menşeili araç kullandım ben hep, şunu öğrendim her an herşey olabilir.
    Bir sabah marş basmaz ve zincirleme trafik kazası gibi ardı arkası kesilmeyecek sorun yumağını kucağına almış olursun.
    Gayet olası şeyler gibi görüyorum artık kesinlikle bir güvenim yok.

    O zaman sizi japon grubuna bekliyoruz bi daha ki sefere

    Ah işte tek kriterim sorunsuzluk olsa tabi ki yapacağımı biliyorum ama.
    Hala eksik birşeyler var Japonlarda Anıl.
    Bir iki ay önce forumdan yine Fantastic Light ile aldığı V6 Camry'yi test ettik,
    Çatalcaya kadar gittik geldik, abandık bastık, durduk her şeyi yaptık.
    Sonun ben eleştirilerimi yaptım ve hem fikir olduk aynı eleştiriler üzerinde.
    Çok güzel özellikler, detaylar var araç üzerinde ama, o sınıfta bir araçta bile adamlar bir çok şeyi tam yapmamışlar.
    En başta da yalıtım geliyordu.

    Türkiye'de Lexus, İnfiniti, Acura filan adam gibi satılsa da biz de binsek.

    Hangi ülkenin araçlarını kullanıyorsanız emin olun bişeylerden fedakarlık edersiniz.

    Benim alman veya avrupa grubunda gördüğüm eksiklikleri siz önemsemezsiniz , sizin japon ya da kore grubunda gördüğünüz eksiklikleri ben görmezden gelirim.

    Herkesin kriterleri bir değil.

    Ama size söyle örnek vereyim.

    Bu aracı kullanan arkadaşımda 2008 son kasa accord vardı ki çok bahsini geçirdim sizde bilirsiniz.

    Arkadaşım araçlardan çok anlamaz ama şu an accord'a geri dönmeyi istiyor.

    Çünkü accord'a göre yaşadığı tek artı yalıtım ve audi'nin bizim millet arasında ki saçma prestiji.

    Onun dışında ki her konuda accord'u arıyor ki bende gerçekten accordu çok arıyorum.

    Bazı şeyleri abartmanın anlamı yok diye düşünüyorum.

    2.0 tdi ile şehir içi 7.5-8 lt civarı yakıyor , accord ile de 10 litre civarında yakıyordu. Mtv'leride aynı zaten.




  • bunlar multitronic deyip dsg takmış heralde.
    şaka bi yana normal serviste halledilebilcek bir sorun arıza çıkarmayacak diye bi kaide yok cvt genede minimum sorunsuz şanzumanlardandır.
  • geçmiş olsun )
  • Bugün düz yolda titremeyi pek hissedemedik ama yokuşda kalkışlarda belirgin titreme devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bugün düz yolda titremeyi pek hissedemedik ama yokuşda kalkışlarda belirgin titreme devam ediyor.

    aynı sorun benim a6 multitronic te de başladı problem neymiş hocam çözebildiniz mi?
  • Kronik 7 ileri dsg'lerdeki sorun. Isındıktan sonra geçiyor. Kısa vade de sorun yaratmaz. Kavrama değişmesi gerekir. Yani serviste garantisi yoksa muck. Ben diyim 5 bin, siz deyin 8 bin.



    Özelde de 4-5 binden aşağı hallolmaz gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanzıman gidik. Zamaninda auto bild multronikli bir audinin uzun donem testini yapmişti ve yanliş hatirlamiyorsam o kilometrelerde şanziman değişmişti. Ayrica bir arkadaşinda başindan benzer bir olay geçti. Servis deli rakamlar isteyince aracin şanzimanini istanbula gonderip tamir ettirmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi arkadaşta var ışığın en önünde durunca titremiyor aralarda kalıp yavaş gidince öndeki arabaya halleniyor heralde diyordu evleneceği icin satti sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynı sorun bende de var audi a6 araç 2.0tdi çözdünüz mü sorunu nasıl çözdünüz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OCEANIAN kullanıcısına yanıt
    Dertlisiniz sanirim. Özelden bana ulaşın sorununuzu çözeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 model audi a5 8 ileri multitronic dizel aracım var.

    Kalkışlarda 3-4 sn bekleyip ondan sonra kalkmam gerekiyor araç kendisi biraz ilerledikten sonra gaza basıyorum.

    Yoksa duvara vurmuş gibi bir silkeleme yapıyor özellikle yokuşlarda bu çok daha fazla oluyor.

    Ama aracı manuele alıp 1 de kalkarsam hiç sorun yok.

    Sorunu yaşayan yada bilen çözen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT'ye sorunsuz diyen insanlar var
    Evet DSG'den sağlam ama malesef CVT'de sıkıntılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ugrkykc U kullanıcısına yanıt
    Bu arada chip tunning var aracimda , yazilimla beygir yukseltildi ondan olabilir mi ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT şanzıman yüksek torka ihtiyaç duymayan özellikle benzinli motorlarda çok uzun ömürlüdür. Dizel motorlarda ise daha az ömürlüdür ama bu sorunlu olduğu anlamına gelmez. Baskı balatanın yüksek beygirli araçlarda daha kısa zamanda değişmesi gibi bir durum.

    Benzinli de olsa dizel de olsa eğer zırt pırt dip gaz yapıp aşırı sportif kullanırsa ise daha çabuk bitmesine sebep olur. Aynı manuel vitesli araçta baskı balatanın erken bitmesi gibi.

    Günümüz CVT şanzımanlarında kronik bir sorun mevcut değil,bu şekilde saçma sapan genellemeleri de bu kadar çok sevmeyin. İki forumda şikayet okuyan,duyan otomobil duayeni oluyor maşallah.
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Audi multitronic şanzumanı 177-190 beygirlik araçlarında yıllarca kullandı, çokta kronik sorun diyelecek kadarda problem oluşmadı diye biliyorum. Hatta maliyet boyutu nedeniyle multitroniği bırakıp dsg ye geçmişti sanırsam

    Audi deki multitronic şanzımanın diğer cvt şanzımanlardan farkı/artısı nedir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beygirden bahsetmiyorum torktan bahsediyorum. Sorunlu değildi zaten daha erken bitiyordu. Diğerlerinden farkı zincir kullanıyordu tabi o da baya bir maliyetli olunca vazgeçtiler.

    Bir de Toyota alan kişi genelde efendi efendi kullanıyor ama Audi alan kişi basıyor,zıplıyor dizelse çipliyor aracını üstüne bir de garanti bitince diğer sahipleri şanzıman yağını zamanında değiştirtmiyor,değiştirse bile orjinal kullanmıyordu vs vs işte klasik olaylar.

    Şu anda Japonlar hariç pek kullanan yok CVT şanzımanı,Japonlarda da sorunsuz hizmet ediyor ( Honda,Toyota vs işte)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Beygirden bahsetmiyorum torktan bahsediyorum. Sorunlu değildi zaten daha erken bitiyordu. Diğerlerinden farkı zincir kullanıyordu tabi o da baya bir maliyetli olunca vazgeçtiler.

    Bir de Toyota alan kişi genelde efendi efendi kullanıyor ama Audi alan kişi basıyor,zıplıyor dizelse çipliyor aracını üstüne bir de garanti bitince diğer sahipleri şanzıman yağını zamanında değiştirtmiyor,değiştirse bile orjinal kullanmıyordu vs vs işte klasik olaylar.

    Şu anda Japonlar hariç pek kullanan yok CVT şanzımanı,Japonlarda da sorunsuz hizmet ediyor ( Honda,Toyota vs işte)
    Bildiğinizi varsayarak yazdım hocam 177 beygir multitronic audi a4 ün 380 torka sahip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ugrkykc U kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, sorunu çözebildiniz mi? Araştırdığım kadarıyla kavramanın aşınmasından kaynaklanan bir durum, çoğu multitronic te belli bir km üstünde olan bir durum diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetbc -- 26 Kasım 2019; 22:18:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.