Herkese selamlar. Audi a4 a.8 tfsi 160 hp multitronic almayi düşünüyorum. Sizlere birkac sorum olacak
Bu modelin 2010 2011 ve 2012 modelleri arasındaki farklar nelerdir? Yakit tüketimi ne kadardır? (Zaten çok fazla km yapmıyorum bari arabayı surerken keyif alayım) Ve son olarak araba hakkinda kisisel gorusleriniz nelerdir? Simdiden teşekkürler iyi forumlar.
Yok mu göreeeeenn ?
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Yok mu göreeeeenn ?
Araç güzel fakat yakıtı sizi üzebilir.Keyif alırsınız.Bütçeniz ne kadar ?
quote:
Orijinalden alıntı: fatihceylan93
Araç güzel fakat yakıtı sizi üzebilir.Keyif alırsınız.Bütçeniz ne kadar ?
Alıntıları Göster
2010 ların arka stopları led değil diye hatırlıyorum. Yanlış olabilir. Başka bir fark yok.
_OGUZHAN__
kullanıcısına yanıt
120hp olan motoru 16 bin km kadar kullandım. Mobilde olduğumdan link vermiyorum. Google a "a4 1.8 tfsi multitronic aldım" diye aratirsan çıkar. Genel olarak ; 1.6 dizellerle 5.5-6 litre arası yaktigim kullanım tarzında 8-8.5 litre benzin tüketiyordu diye hatırlıyorum. Bir de almişken makyajlısını alın.Yalitim ve yol tutuş hakkında daha iyi olduğunu çok duydum.
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Herkese selamlar. Audi a4 a.8 tfsi 160 hp multitronic almayi düşünüyorum. Sizlere birkac sorum olacak
Bu modelin 2010 2011 ve 2012 modelleri arasındaki farklar nelerdir? Yakit tüketimi ne kadardır? (Zaten çok fazla km yapmıyorum bari arabayı surerken keyif alayım) Ve son olarak araba hakkinda kisisel gorusleriniz nelerdir? Simdiden teşekkürler iyi forumlar.
2012 yılında makyajlandı. İçi genel olarak aynı olmakla beraber tuşlar biraz daha kaliteli duruyor. Dışı ise önden biraz farklı duruyor. Model resimlerine bakarsanız farkı anlarsınız zaten. 2010 modelden sonra da arka stoplar LED oldu. 2009'un Ağustos ayıydı sanıyorum o tarihten sonra çıkışlı A4 lerde de arka stoplar led.
Aynı aracın 2009 modeli var bende. Aşağıdaki başlıkta (2. sayfa) ayrıntılı olarak anlattım. Bunların haricinde merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz.
Bu arada kişisel görüşüm, yakıtı haricinde herşeyiyle tavsiye ederim. Zaten fazla kullanmayacakmışsınız. Çok da zorlamaz sizi yakıtı.
quote:
Orijinalden alıntı: Luti
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Herkese selamlar. Audi a4 a.8 tfsi 160 hp multitronic almayi düşünüyorum. Sizlere birkac sorum olacak
Bu modelin 2010 2011 ve 2012 modelleri arasındaki farklar nelerdir? Yakit tüketimi ne kadardır? (Zaten çok fazla km yapmıyorum bari arabayı surerken keyif alayım) Ve son olarak araba hakkinda kisisel gorusleriniz nelerdir? Simdiden teşekkürler iyi forumlar.
2012 yılında makyajlandı. İçi genel olarak aynı olmakla beraber tuşlar biraz daha kaliteli duruyor. Dışı ise önden biraz farklı duruyor. Model resimlerine bakarsanız farkı anlarsınız zaten. 2010 modelden sonra da arka stoplar LED oldu. 2009'un Ağustos ayıydı sanıyorum o tarihten sonra çıkışlı A4 lerde de arka stoplar led.
Aynı aracın 2009 modeli var bende. Aşağıdaki başlıkta (2. sayfa) ayrıntılı olarak anlattım. Bunların haricinde merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz.
Bu arada kişisel görüşüm, yakıtı haricinde herşeyiyle tavsiye ederim. Zaten fazla kullanmayacakmışsınız. Çok da zorlamaz sizi yakıtı.
1.8 tfsi 160 lık sline paket aracım 15000 km ortalaması 7.8 lt hep şehir içi kullanıyorum.
Cevaplar icin tesekkurler. @fatihceylan93 bütçe 65 maximum 70 bin.
Benim icin arabanin full+full olmasina falan gerek yok zaten. Önemli olan ozellikler olsun yeter. 3 kollu direksiyona hastayım da o da zor bulunuyor:D yok deriliymis yok bilmem neyliymis gerek yok bos yere para. Örnegin cruise control denen teknolojiyi hic kullanmadim kullanmayi da dusunmuyorum. Onemli olan arabanin sürüş zevki diye dusunuyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Cevaplar icin tesekkurler. @fatihceylan93 bütçe 65 maximum 70 bin.
Benim icin arabanin full+full olmasina falan gerek yok zaten. Önemli olan ozellikler olsun yeter. 3 kollu direksiyona hastayım da o da zor bulunuyor:D yok deriliymis yok bilmem neyliymis gerek yok bos yere para. Örnegin cruise control denen teknolojiyi hic kullanmadim kullanmayi da dusunmuyorum. Onemli olan arabanin sürüş zevki diye dusunuyorum.
Eğer bütçeniz 70.000 e çıkarsa dolu bir tfsi alabilirsiniz. Doludan kastım s-line değil tabiiki. Ancak düşük kilometreli ve 2011 model civarı diyorsanız tabiiki fiyat çıkar. 2010 model 40.000-70.000km aralığında düzgün bir A4 rahatlıkla bulursunuz. Ayrıca Hız sabitleyici de tavsiye ederim özellikle uzun yolda çok rahat oluyo :)
quote:
Orijinalden alıntı: Luti
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Cevaplar icin tesekkurler. @fatihceylan93 bütçe 65 maximum 70 bin.
Benim icin arabanin full+full olmasina falan gerek yok zaten. Önemli olan ozellikler olsun yeter. 3 kollu direksiyona hastayım da o da zor bulunuyor:D yok deriliymis yok bilmem neyliymis gerek yok bos yere para. Örnegin cruise control denen teknolojiyi hic kullanmadim kullanmayi da dusunmuyorum. Onemli olan arabanin sürüş zevki diye dusunuyorum.
Eğer bütçeniz 70.000 e çıkarsa dolu bir tfsi alabilirsiniz. Doludan kastım s-line değil tabiiki. Ancak düşük kilometreli ve 2011 model civarı diyorsanız tabiiki fiyat çıkar. 2010 model 40.000-70.000km aralığında düzgün bir A4 rahatlıkla bulursunuz. Ayrıca Hız sabitleyici de tavsiye ederim özellikle uzun yolda çok rahat oluyo :)
Alıntıları Göster
3 kollu direksiyon 17 inc jant ve 160lık olursa güzel olur.
Valla ariyoruz bakalim insallah onumuze temiz az km. li araba çıkar.
@Makinaa Aynen dediğin gibi bi araba ariyoruz :D
@Luti Zevkler ve renkler tartışılmaz hocam :D ayrıca sormayı unutmuşum arabanın eksi yada eksik bulduğunuz yönü var mı?
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Cevaplar icin tesekkurler. @fatihceylan93 bütçe 65 maximum 70 bin.
Benim icin arabanin full+full olmasina falan gerek yok zaten. Önemli olan ozellikler olsun yeter. 3 kollu direksiyona hastayım da o da zor bulunuyor:D yok deriliymis yok bilmem neyliymis gerek yok bos yere para. Örnegin cruise control denen teknolojiyi hic kullanmadim kullanmayi da dusunmuyorum. Onemli olan arabanin sürüş zevki diye dusunuyorum.
Önemli olan arabanın sürüş zevkiyse bunu multitronic şanzımanlı önden çeker bir arabayla yaşamak zor.
Hocam iyi guzel söylüyorsun da bu arabanin rakipleri 3 serisi ve c class. Parasal olarak ise bakinca en iyi secenek audi gibi duruyor. Model olarak başka önerin varsa buyur belki benim gözümden kacmistir. Ayrıca arabayı alırken sadece sürüş keyfi açısından değil kullanılabilirlik acısindan da değerlendirmek gerekiyor. 4 kisilik bir aileyiz. Yoksa ben de isterim bi s2000 alıp yan yan kaydırmayı :D
@ eczmann2000
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Hocam iyi guzel söylüyorsun da bu arabanin rakipleri 3 serisi ve c class. Parasal olarak ise bakinca en iyi secenek audi gibi duruyor. Model olarak başka önerin varsa buyur belki benim gözümden kacmistir. Ayrıca arabayı alırken sadece sürüş keyfi açısından değil kullanılabilirlik acısindan da değerlendirmek gerekiyor. 4 kisilik bir aileyiz. Yoksa ben de isterim bi s2000 alıp yan yan kaydırmayı :D
@ eczmann2000
Bakın ben sürüş zevki yazdın diye öyle yazdım.16 bin km A4,58 bin km 3 serisi kullandım.C serisini de ara ara kullanıyorum. A4 iyi arabadır,daha önce de yazdım.Ama multitronic şanzıman ve önden çeker arabadan sürüş zevki değil konfor bekleyeceksin. Adamların ilk tanıtımı da bu yönde zaten.Vites geçişlerini hiç anlamazsın zannedersin ki araba hızlanmıyor.Bana çok ruhsuz gelmişti ama diğer iki araçtan da konforlu olduğu kesin. 4 kişilik bir aileysen bagaj olsun,iç hacim olsun A4 en uygunu zaten. Eski bir reklam ama bence çok güzel.
Aslında şöyle söyliyim benim kalbimde olan marka her zaman için bmw dir ama önceki mesajda dediğim gibi maddi durumlar şu aralar 3 kasa için pek uygun değil. Audi tarafına bakacak olursak tasarım açısından diğer markalardan eksiğinden ziyade fazlası olduğunu düşünüyorum. E teknik verileri de iyi olunca tercihim a4 tarafına kaydı. Tabiki senin benden çok daha fazla tecrüben bulunuyor. Bunun için de bizleri aydınlatman gerek :D Bide bu a4 lerde vitesi s ye alıp arabayı körükleyince araba gitmiyomu abi ya :) çünkü seat leondan geçiş yapacağımız için arada da büyük bir fark olacağından kesin(her 3 araba için)
quote:
Orijinalden alıntı: eczman2000
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Hocam iyi guzel söylüyorsun da bu arabanin rakipleri 3 serisi ve c class. Parasal olarak ise bakinca en iyi secenek audi gibi duruyor. Model olarak başka önerin varsa buyur belki benim gözümden kacmistir. Ayrıca arabayı alırken sadece sürüş keyfi açısından değil kullanılabilirlik acısindan da değerlendirmek gerekiyor. 4 kisilik bir aileyiz. Yoksa ben de isterim bi s2000 alıp yan yan kaydırmayı :D
@ eczmann2000
Bakın ben sürüş zevki yazdın diye öyle yazdım.16 bin km A4,58 bin km 3 serisi kullandım.C serisini de ara ara kullanıyorum. A4 iyi arabadır,daha önce de yazdım.Ama multitronic şanzıman ve önden çeker arabadan sürüş zevki değil konfor bekleyeceksin. Adamların ilk tanıtımı da bu yönde zaten.Vites geçişlerini hiç anlamazsın zannedersin ki araba hızlanmıyor.Bana çok ruhsuz gelmişti ama diğer iki araçtan da konforlu olduğu kesin. 4 kişilik bir aileysen bagaj olsun,iç hacim olsun A4 en uygunu zaten. Eski bir reklam ama bence çok güzel.
eczman2000'e katılıyorum. Sürüş zevki derseniz BMW 3.20'den geri kalır biraz. Ama Konfor olarak daha üstündür A4. Zaten Audi A4 konfor odaklı bir araçtır. Sürüş sırasında motorun sesini duymazsınız bile. Önden çekiş arkadan itiş meselesi tamamen kullanıcının zevkine kalmış. bu arada yaklaşık 8 aydır kullanıyorum, aracımdaki donanım eksikliği (hafızalı koltuk, sunroof vs) haricinde hiçbir eksikliğini ve eksi tarafını görmedim. Beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bir araç sadece maddi açıdan biraz elinizin rahat olması gerekiyor. Gerek yakıtı gerek vergisi falan zorlayabilir. Başka masrafları da yok değil örneğin benim lastikler 225 50 17, bu ölçülerde kışlık lastiklerin tanesi 400 den başlıyo. Senin tek lastik parana başkaları 4 lastik birden takıyo işte o biraz can sıkıyor Ha kronik sorun olarak merak ediyorsanız bir eksiği var, o da direksiyon pompasının gücünün yetersiz olması. Araç dururken tam tur çevirdiğinizde direksiyon titriyor. Bu sorunu makyajda halletmişler sanırım. Ama bu haliyle de servisin sorun olmaz dediği, hemen hemen tüm A4 kullanıcılarında var olan bir sorun. Pek de kafaya takılacak bişey değil aslında. Sadece biraz hassas davranmak gerekiyor o kadar.
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Aslında şöyle söyliyim benim kalbimde olan marka her zaman için bmw dir ama önceki mesajda dediğim gibi maddi durumlar şu aralar 3 kasa için pek uygun değil. Audi tarafına bakacak olursak tasarım açısından diğer markalardan eksiğinden ziyade fazlası olduğunu düşünüyorum. E teknik verileri de iyi olunca tercihim a4 tarafına kaydı. Tabiki senin benden çok daha fazla tecrüben bulunuyor. Bunun için de bizleri aydınlatman gerek :D Bide bu a4 lerde vitesi s ye alıp arabayı körükleyince araba gitmiyomu abi ya :) çünkü seat leondan geçiş yapacağımız için arada da büyük bir fark olacağından kesin(her 3 araba için)
Vitesi S e alıp sportif sürüş de yapabilirsiniz tabi basınca gider merak etmeyin :) Bizim dediğimiz normal modda (D konumunda) kullanımda o şekilde. S modunda tabi aracı performanslı kullanırsınız. Seat leon ile aradaki farkını hissedeceğiniz de kesin
Abi 320 demeyin içim gidiyor :) masraf konusunda zaten vergi ve yakıt dezavantajı bulunuyor. Yakıt konusuna pek takılmıyorum malum çok km yapmıyoruz. Vergi konusu için de eğer böyle bir arabaya bineceksek biraz fazla vergi vermeye de katlanacağız.
Bu arada bildiğiniz bulduğunuz gördüğünüz ilan vs. varsa haber verelim paylaşalım :)
quote:
Orijinalden alıntı: eczman2000
quote:
Orijinalden alıntı: _OGUZHAN_
Hocam iyi guzel söylüyorsun da bu arabanin rakipleri 3 serisi ve c class. Parasal olarak ise bakinca en iyi secenek audi gibi duruyor. Model olarak başka önerin varsa buyur belki benim gözümden kacmistir. Ayrıca arabayı alırken sadece sürüş keyfi açısından değil kullanılabilirlik acısindan da değerlendirmek gerekiyor. 4 kisilik bir aileyiz. Yoksa ben de isterim bi s2000 alıp yan yan kaydırmayı :D
@ eczmann2000
Bakın ben sürüş zevki yazdın diye öyle yazdım.16 bin km A4,58 bin km 3 serisi kullandım.C serisini de ara ara kullanıyorum. A4 iyi arabadır,daha önce de yazdım.Ama multitronic şanzıman ve önden çeker arabadan sürüş zevki değil konfor bekleyeceksin. Adamların ilk tanıtımı da bu yönde zaten.Vites geçişlerini hiç anlamazsın zannedersin ki araba hızlanmıyor.Bana çok ruhsuz gelmişti ama diğer iki araçtan da konforlu olduğu kesin. 4 kişilik bir aileysen bagaj olsun,iç hacim olsun A4 en uygunu zaten. Eski bir reklam ama bence çok güzel.
Hocam bir de hazır sizi bulmuşken sorayım; acaba Multitronic'in geçişleri S-Tronic(DSG)'den daha mı sessiz ve konforlu? BMW'lerdeki ZF ile aynı düzen mi yoksa arada konfor namına farklar var mı?
FirstClassF
kullanıcısına yanıt
Multironic kesinlikle daha konforlu. Zf ile alakası yok.