Şimdi Ara

AUDİ A4 DİZEL Mİ BMW 320 D Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
19.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 serisinde rüzgar sesi ve direksiyon titremesi gibi sorunlar var. A4 daha konforlu ve stabil bir araç.
  • 320d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne istendiğine bağlı olarak değişir cevap.

    A4 'ün 143'lük motorunu kullandım, dizel. Kesinlikle hantal kalıyor, eh karşılığında BMW'nin motoru düşünülürse hele. Ama, Audi'nin de iç mekanı çok hoşuma gidiyor benim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    Ne istendiğine bağlı olarak değişir cevap.

    A4 'ün 143'lük motorunu kullandım, dizel. Kesinlikle hantal kalıyor, eh karşılığında BMW'nin motoru düşünülürse hele. Ama, Audi'nin de iç mekanı çok hoşuma gidiyor benim.

    a4 ün yeni 177 hp motoru var artık. o motor eski kaldı. 184 3 serisi ile hemen hemen aynı performanstalar.
  • 3.20 agir basar ama 115.000 liraya biraz bos olur. Cogu ozellik opsiyon ve eklenince fiyat sisiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatları arasında çok fark yokken A4 ile 320d arasında nasıl kalınıyor, bana garip geliyor.

    Ben olsa tereddüt bile etmeden 320d tercih ederim.

    8 ileri ZF şanzıman karşısında CVT teknololisi ile çalışan Multitronic tercih edilmez. Sadece şanzıman bile BMW'yi tercih için yeterli.
  • Forum ahalisinin makyajlı 177 HP lik A4 ve F30 3.20D ile yaptığı testleri okuyun bence.

    Anlaşıldığı adarıyla A4 neredeyse yeni kasa çıkartılmış hale getirilmiş ve iyileştirilmiş.
    Performans olarak F30 3.20D ile farkı yok gibi,
    Yalıtım ve konfor açısından daha başarılı,
    Herkes tüketim diyor ama 3.20D'nin kullanıcılarından
    İstanbul, Ankara gibi yoğun şehirlerde 9-10 Litre dieselden bahsediyorlar,
    sanırım yakıt tüketiminde de A4 bariz şekilde daha iyi.

    A4 test etmedim, F30 Bmw ile test sürüşüne gittiğimde
    sürüş dinamikleri açısından harika bir araç çıktı karşıma,
    ama malzeme ve kalite hissiyatı için aynı şeyi söyleyemeceğim.

    A4 kullanmasamda uzun süre inceledim,
    Sportiflik hissi uyandırmasa da Bmw'den kalite algısı olarak
    kesinlikle daha önde.

    Marka imajı Bmw'den yana.
    Bıçkın delikanlı Bmw'den ve Vtec Honda'dan başkasına binmez gibi
    bir algı var hem forumda hem dışarıda.

    Ama benim gibi konfor ve kalite odaklı isen sanırım seçim A4 olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFENDİ7

    herkese merhaba,

    foruma yeni üye oldum ve sizlerden şu konuda yardım rica ediyorum.

    Eniştem mevcut 2011 A3 dizel aracını satıp A4 dizel 177 hp almak istiyor.Maksimum 115 bin bütçesi var.Bende bugün kendisine 320 dizel önerdim.

    liste fiyatlarına göre aralarında 4 bin lira fark var .

    Alırsak A4 ü Maslak Doğuş Center dan alacağız. Malesef indirim konusunda burunlarından kıl aldırmıyorlar.Önerebileceğiniz farklı bir audi bayii var mıdır?

    Not:uzun yola yılda 4 veya 5 kez çıkıyor o yüzden tercihimiz dizel(uzun yoldan kasıt ist-Diyarbakır, Van,Irak)

    değerli önerilerinizi bekliyorum.

    şimdiden teşekkür ederim.

    A4 fiyatlarında indirim olmaz mı?
    Bunu ilk senden duyuyorum.
    Ben 45 bin liste fiyatlı aracı 37 bin civarına almıştım,daha ne indirim yapacaklar.
    İkisini de test etsin öyle karar versin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orta yaş ve üzeri için audi daha yerine olur,gidip test edin kendiniz karar verin.
  • cevaplarınız için teşekkür ederim, çok büyük fiyat farkı olmazsa 320 olacak gibi.
  • konfor, yalıtım olarak a4
    performans,güvenlik bmw
    iç hacim yaşam alanı a4 (3 serisi bir alt sınıf kalır)

    ikisininde içine binmden alma derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFENDİ7

    cevaplarınız için teşekkür ederim, çok büyük fiyat farkı olmazsa 320 olacak gibi.


    bencede doğru seçim olur dostum
  • EFENDİ7 seçimini yapabildin mi? bende senin gibi arada kaldım.aynı donanımlarla 3,20 15 bin kadar pahalı kalıyor.aldığın son fiyatları paylaşırmısın??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    konfor, yalıtım olarak a4
    performans,güvenlik bmw
    iç hacim yaşam alanı a4 (3 serisi bir alt sınıf kalır)

    ikisininde içine binmden alma derim.

    en doğru yorum
  • Millet bol keseden sallıyor A4 kötü araç mı yok performansız öyle böyle şeyle sen bu arabayı 250 ye 300 e mi vurucaksın şehiriçi Avmlere gidicen oraya gidicen buraya gidicen a4 daha ferah bmw basık kalıyor mezarda gibi oluyorsun A4 almalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFENDİ7

    Alırsak A4 ü Maslak Doğuş Center dan alacağız. Malesef indirim konusunda burunlarından kıl aldırmıyorlar.Önerebileceğiniz farklı bir audi bayii var mıdır?

    Audi konusunda anadoludaki bayilere telefonla ulaşın. İstediğiniz donanımlı A4'ü belirtin. Ciddi indirim yapıyorlar. Mazot parası verirsiniz ama fark cebe kalır. Doğuş yiyeceğine, siz yiyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobil

    EFENDİ7 seçimini yapabildin mi? bende senin gibi arada kaldım.aynı donanımlarla 3,20 15 bin kadar pahalı kalıyor.aldığın son fiyatları paylaşırmısın??

    bizde ki mevcut A3 e takasta öldü fiyatı veriyorlar, önce onu satacağız.araç 2013 model olacak o yüzden ocak veya şubatta alırız.Bizimkiler bmw ye soğuk bakıyor sebebi de tamamen psikolojik.2007 de 0 km 530i almıştık(tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 100 bin € ya) 1 sene kullandık ve tekstil sektöründe ki kriz sebebiyle satmak zorunda kaldık.56 bin€ ya zor sattık.O yüzden A4 alalım diyorlar.Çok alakasız olacak ama ben birde kia sportage yi göstereceğim.A4 ile yaklaşık aynı fiyat.Aracı alınca bilgi resim vs paylaşırım.
  • saatte 200km hizlarda kullanılmayacaksa bmw 316i daha akillica olur.. 110000 tl civarına yuksek donanımda alırsınız. Motor performansı gayet iyi, istanbul şehir içi 8 gibi yaktıgına gore uzun yolda daha da az yakar..
  • İkisine de binin,karar vermeniz kolaylaşacaktır.
  • Merhaba,

    4 aydır 2012 A4 2.0TDI 177PS kullanıcısıyım. İşim gereği sık sık yurt dışına çıktığımdan kiralık araba olarak A6, 3.20d, c180, 525xd gibi arabaların en yeni versiyonlarını kulanıyorum gittiğimde. İki hafta önceki son seyahatimde 3.20d ve 5.25xd yi ikişer gün kullandım. İki araç da dolu versiyonlardı. O yüzden aşağıdaki üç arabayı da yakın zamanda kullanmış birisi olarak elimden geldiğince izlenimlerimi detaylı yazmaya çalışacağım.

    Yorumlarıma gelince; ben de uzun zaman A4, 3.20 ve c180K arasında kalmıştım ve bayağı araştırmıştım.

    c180:
    Ben A4 sipariş verdiğimde c180 için kompressor motor seçeneği vardı sadece ve hem performans hem de yakıt tüketimi açısından pek iyi durumda bir motor değil. 5 ileri eski tip otomatik şanzuman da test sürüşünde bayağı hyal kırıklığı olmştu bende. Onun dışında 2012 makyajlı kasanın iç tasarmı, malzeme kalitesi ve cam tavan bayağı hoşuma gitmişti. Yeni tubo motorun ve 7 ileri otomatik şanzumanın geleceği söyleniyordu. Sanırım yeni gelenler öyle artık. Ancak o dönem ne aman geleceği bile belli değildi.
    Artılar:
    + Dış ve iç tasarımı benim hoşuma gidiyor.
    + Cam tavan
    + Arkadan itiş
    + Uygun fiyat (1.6 litre. vergi oranından dolayı araçtaki aksesuarlara da yansıyor)
    Eksiler
    - Motor gücü ve tork zayıf.
    - Benzinli ve çok tüketen motor
    - 5 ileri otomatik (3 adır gelenler 7 ileriymiş)
    - Çok fazla var ortalıkta
    - Makyajlı kasa (2-3 sene içerisinde değişecektir)
    - Navigasyon TR de çalışmıyor (iki navi seçeneği vardı. alacak arkadaşlar becker navi box üzerinde dursunlar. daha uygun fiyatlı)

    3.20d:
    Yeni kasasının dış tasarımını beğendim. İç tasarım ise pek çok arkadaşın dediği gibi çok klass bir araba hissi uyandırmıyor. İki hafta önce kullandığım araba siyah dış, siyah deri döşeme ve hatta siyah tavan döşemeliydi. Kendi A4üm 177 ve bu araç 184 ps. Ancak motor ve aktarma performansıa hakikaten hayran kaldım. Yakıt tüketiminin de A4 2.0 TDI a göre kesinlikle daha az olduğunu söyleyebilirm. Sürüş performansı olarak daha üstün. Ancak hem yol konforu hem de iç tasarım olarak A4 keyfini almadığımı da söylemem gerekir. Motor titreşimini A4 e göre çok daha fazla hissediyorsunuz ve izolasyon daha zayıf. Yol hız limiti işaretlerini tanıma fonksiyonu ve head up display çok hoşuma gitti. Malzeme kalitesi konusunda çok tatmin olmadım. A4 ve A6 içine bindiğinizde malzeme kalitesi ve tasarım açısından 3.20 ve 5.25 arasında yaşadığınız farkı yaşamıyorsunuz. 5.25 ayrı bir düya dedirtirken 3.20 abisine yaklaşamıyor bile bence. Ancak A4, Q5 ve A6 arasında o kadar derin fark yok.
    Artılar:
    + Güçlü ve seri motor ve aktarma (bazıları mutlaka eleştirecek biliyorum ancak 5.25xd den daa fazla performans hissini yaşayabildiğimi söyleybilirim. 4x4 olmasından dolayı da olabilir)
    + Çok düşük yakıt tüketimi
    + Yeni kasa (5 sene değişmeyecektir)
    + Sportif ve hırçın görüntü
    + Navigasyon TR de çalışıyor
    Eksiler
    - Motor titreşimi ve yol gürültüsü A4 e göre daha fazla
    - İç tasarım
    - Malzeme kalitesi

    A4 2.0 TDI 177 PS:
    Ağustostan beri kullanıyorum. Aracım mmi ve navi hariç full paket diyebilirim. Özel siparişle getirttik Doğuşa. Açık söylemek gerekirse şu anda seçimi tekrar yapacak olsam sanırım yine A4 olurdu. Tabi performans tutkunuz herşeyin üzerindeyse aradaki performans farkı için 3.20d yi de düşünebilirsiniz. Ancak performans ve konfor bir arada olsun, iç tasarım da önemli diyorsanız kesnilikle 3.20d'ye göre daha konforlu bir araç diyebilirim. Sanırım multitronic şanzumandan kaynaklanıyor. Multitronic alternatiflerine göre çok daha konforlu bir şanzuman (S4 Stronic şanzuman kullanıyor. performansın arttığı ancak konforun azaldığı söyleniyor stronic ile). A4 yolda yağ gibi kayan bir araba hissi yaşatırken 3.20d altınızda motorun her hareketini ve gücünü hissettiren bir araba hissi uyandırıyor bende. İç tasarımda ise kesinlikle A4 derim ben. Her çizgisinde bir incelk hissediyor insan kullandıkça.
    Artılar:
    + Güçlü motor (3.20d biraz daha güçlü gerçekten. Sadece kağıt üzerinde değil kullanımda hissediliyor)
    + Düşük yakıt tüketimi (3.20d daha da düşük)
    + Yüksek malzeme kalitesi
    + İç tasarım
    + Dış tasarım (3.20 de güzel ancak ben 3.20'nin sportif ve hırçın tarzıdansa A4ün elegant tasarımını daha çok beğeniyorum)
    + Sürüş konforu (motor titreşimi, direksiyon konforu, koltuk konforu vb 3.20 ye göre daha iyi)
    + A4 ile A6 arasındaki kalite ve his farkı az (3.20 ile 5.20 arasında çok)
    + Fiyat 3.20d ye göre biraz daha uygun
    Eksiler:
    - Makyajlı kasa (2-3 yıl içinde değişir)
    - MMI ve navigasyon çok pahalı ve TR de çalışmıyor. (Ancak güzel alternatif çözümler var. Aracın orjinal ekranına dokunmadan ek parçalar ile navigasyon ve eğlence sistemi uygun fiyata takılabiliyor. ben bu haftasonu taktıracağım)


    Konuyu saptırmamak için 5.25xd ile ilgili şimdilik birşey yazmayayım. Ancak bir üst sınıfa geçerken tercihim ya o ya da A6 3.0 TDI Quatro olacaktır. Merak eden olursa onunla ilgili yorumlarımı da yazarım.

    Sonuç olarak 3 arabanın da alıcısı farklı. Elimden geldiğince bana göre farklarını yazmaya çalıştım. Dediğim gibi benim tarzım için A4 daha uygun. İç tasarımı küçümsemeyin. Zamanınız arbanın dışında değil içinde geçiyor. Önemli olan başkalarının dışarıdan bakınca ne düşündüğü mü yoksa sizin içeride ne hissettiğiniz mi? Ancak kararı siz vereceksiniz. Doğuşun kıl aldırmaması olayını anlamadım. Ben alırken Borusan %2 indirim için kırk takla attırırken Doğuştan %9-10 civarında indirim almıştık. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız. 59 bin euroya geldi araç. Ancak liste fyatı ile 66-67 arasında birşeydi.

    3 araçla da ilgili sorunuz olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Ancak size tavsiyem test sürüşü ile yetinmeyin. Üç araçtan da birer gü kiralayıp bizzat kullanın. Sonradan pişman olmaktan çok daha iyidir.

    sevgiler, saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkarah -- 11 Aralık 2012; 2:16:15 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.