Şimdi Ara

AUDİ A4 DİZEL Mİ BMW 320 D Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
19.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkarah

    Merhaba,

    4 aydır 2012 A4 2.0TDI 177PS kullanıcısıyım. İşim gereği sık sık yurt dışına çıktığımdan kiralık araba olarak A6, 3.20d, c180, 525xd gibi arabaların en yeni versiyonlarını kulanıyorum gittiğimde. İki hafta önceki son seyahatimde 3.20d ve 5.25xd yi ikişer gün kullandım. İki araç da dolu versiyonlardı. O yüzden aşağıdaki üç arabayı da yakın zamanda kullanmış birisi olarak elimden geldiğince izlenimlerimi detaylı yazmaya çalışacağım.

    Yorumlarıma gelince; ben de uzun zaman A4, 3.20 ve c180K arasında kalmıştım ve bayağı araştırmıştım.

    c180:
    Ben A4 sipariş verdiğimde c180 için kompressor motor seçeneği vardı sadece ve hem performans hem de yakıt tüketimi açısından pek iyi durumda bir motor değil. 5 ileri eski tip otomatik şanzuman da test sürüşünde bayağı hyal kırıklığı olmştu bende. Onun dışında 2012 makyajlı kasanın iç tasarmı, malzeme kalitesi ve cam tavan bayağı hoşuma gitmişti. Yeni tubo motorun ve 7 ileri otomatik şanzumanın geleceği söyleniyordu. Sanırım yeni gelenler öyle artık. Ancak o dönem ne aman geleceği bile belli değildi.
    Artılar:
    + Dış ve iç tasarımı benim hoşuma gidiyor.
    + Cam tavan
    + Arkadan itiş
    + Uygun fiyat (1.6 litre. vergi oranından dolayı araçtaki aksesuarlara da yansıyor)
    Eksiler
    - Motor gücü ve tork zayıf.
    - Benzinli ve çok tüketen motor
    - 5 ileri otomatik (3 adır gelenler 7 ileriymiş)
    - Çok fazla var ortalıkta
    - Makyajlı kasa (2-3 sene içerisinde değişecektir)
    - Navigasyon TR de çalışmıyor (iki navi seçeneği vardı. alacak arkadaşlar becker navi box üzerinde dursunlar. daha uygun fiyatlı)

    3.20d:
    Yeni kasasının dış tasarımını beğendim. İç tasarım ise pek çok arkadaşın dediği gibi çok klass bir araba hissi uyandırmıyor. İki hafta önce kullandığım araba siyah dış, siyah deri döşeme ve hatta siyah tavan döşemeliydi. Kendi A4üm 177 ve bu araç 184 ps. Ancak motor ve aktarma performansıa hakikaten hayran kaldım. Yakıt tüketiminin de A4 2.0 TDI a göre kesinlikle daha az olduğunu söyleyebilirm. Sürüş performansı olarak daha üstün. Ancak hem yol konforu hem de iç tasarım olarak A4 keyfini almadığımı da söylemem gerekir. Motor titreşimini A4 e göre çok daha fazla hissediyorsunuz ve izolasyon daha zayıf. Yol hız limiti işaretlerini tanıma fonksiyonu ve head up display çok hoşuma gitti. Malzeme kalitesi konusunda çok tatmin olmadım. A4 ve A6 içine bindiğinizde malzeme kalitesi ve tasarım açısından 3.20 ve 5.25 arasında yaşadığınız farkı yaşamıyorsunuz. 5.25 ayrı bir düya dedirtirken 3.20 abisine yaklaşamıyor bile bence. Ancak A4, Q5 ve A6 arasında o kadar derin fark yok.
    Artılar:
    + Güçlü ve seri motor ve aktarma (bazıları mutlaka eleştirecek biliyorum ancak 5.25xd den daa fazla performans hissini yaşayabildiğimi söyleybilirim. 4x4 olmasından dolayı da olabilir)
    + Çok düşük yakıt tüketimi
    + Yeni kasa (5 sene değişmeyecektir)
    + Sportif ve hırçın görüntü
    + Navigasyon TR de çalışıyor
    Eksiler
    - Motor titreşimi ve yol gürültüsü A4 e göre daha fazla
    - İç tasarım
    - Malzeme kalitesi

    A4 2.0 TDI 177 PS:
    Ağustostan beri kullanıyorum. Aracım mmi ve navi hariç full paket diyebilirim. Özel siparişle getirttik Doğuşa. Açık söylemek gerekirse şu anda seçimi tekrar yapacak olsam sanırım yine A4 olurdu. Tabi performans tutkunuz herşeyin üzerindeyse aradaki performans farkı için 3.20d yi de düşünebilirsiniz. Ancak performans ve konfor bir arada olsun, iç tasarım da önemli diyorsanız kesnilikle 3.20d'ye göre daha konforlu bir araç diyebilirim. Sanırım multitronic şanzumandan kaynaklanıyor. Multitronic alternatiflerine göre çok daha konforlu bir şanzuman (S4 Stronic şanzuman kullanıyor. performansın arttığı ancak konforun azaldığı söyleniyor stronic ile). A4 yolda yağ gibi kayan bir araba hissi yaşatırken 3.20d altınızda motorun her hareketini ve gücünü hissettiren bir araba hissi uyandırıyor bende. İç tasarımda ise kesinlikle A4 derim ben. Her çizgisinde bir incelk hissediyor insan kullandıkça.
    Artılar:
    + Güçlü motor (3.20d biraz daha güçlü gerçekten. Sadece kağıt üzerinde değil kullanımda hissediliyor)
    + Düşük yakıt tüketimi (3.20d daha da düşük)
    + Yüksek malzeme kalitesi
    + İç tasarım
    + Dış tasarım (3.20 de güzel ancak ben 3.20'nin sportif ve hırçın tarzıdansa A4ün elegant tasarımını daha çok beğeniyorum)
    + Sürüş konforu (motor titreşimi, direksiyon konforu, koltuk konforu vb 3.20 ye göre daha iyi)
    + A4 ile A6 arasındaki kalite ve his farkı az (3.20 ile 5.20 arasında çok)
    + Fiyat 3.20d ye göre biraz daha uygun
    Eksiler:
    - Makyajlı kasa (2-3 yıl içinde değişir)
    - MMI ve navigasyon çok pahalı ve TR de çalışmıyor. (Ancak güzel alternatif çözümler var. Aracın orjinal ekranına dokunmadan ek parçalar ile navigasyon ve eğlence sistemi uygun fiyata takılabiliyor. ben bu haftasonu taktıracağım)


    Konuyu saptırmamak için 5.25xd ile ilgili şimdilik birşey yazmayayım. Ancak bir üst sınıfa geçerken tercihim ya o ya da A6 3.0 TDI Quatro olacaktır. Merak eden olursa onunla ilgili yorumlarımı da yazarım.

    Sonuç olarak 3 arabanın da alıcısı farklı. Elimden geldiğince bana göre farklarını yazmaya çalıştım. Dediğim gibi benim tarzım için A4 daha uygun. İç tasarımı küçümsemeyin. Zamanınız arbanın dışında değil içinde geçiyor. Önemli olan başkalarının dışarıdan bakınca ne düşündüğü mü yoksa sizin içeride ne hissettiğiniz mi? Ancak kararı siz vereceksiniz. Doğuşun kıl aldırmaması olayını anlamadım. Ben alırken Borusan %2 indirim için kırk takla attırırken Doğuştan %9-10 civarında indirim almıştık. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız. 59 bin euroya geldi araç. Ancak liste fyatı ile 66-67 arasında birşeydi.

    3 araçla da ilgili sorunuz olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Ancak size tavsiyem test sürüşü ile yetinmeyin. Üç araçtan da birer gü kiralayıp bizzat kullanın. Sonradan pişman olmaktan çok daha iyidir.

    sevgiler, saygılar...





    öncelikle değerli bilgi ve yorumlarınız için teşekkür ederim.A6 için 160 bin lira fiyat aldık, Mart başında 2013 ler gelince biraz daha düşer dediler ve martı bekemeye başladık.

    Oturduğumuz semte yakın bir galeride de 12000 de mercedes e250 bulduk.173000 TL istiyor.biz parayı toparlayana kadar o araç durursa veya muadilini bulabilirsek Mercedes yoksa A6 alacağız.320 ve A4 ler küçük geldi bizimkilere:)




  • Kesinlikle 320.D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFENDİ7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkarah

    Merhaba,

    4 aydır 2012 A4 2.0TDI 177PS kullanıcısıyım. İşim gereği sık sık yurt dışına çıktığımdan kiralık araba olarak A6, 3.20d, c180, 525xd gibi arabaların en yeni versiyonlarını kulanıyorum gittiğimde. İki hafta önceki son seyahatimde 3.20d ve 5.25xd yi ikişer gün kullandım. İki araç da dolu versiyonlardı. O yüzden aşağıdaki üç arabayı da yakın zamanda kullanmış birisi olarak elimden geldiğince izlenimlerimi detaylı yazmaya çalışacağım.

    Yorumlarıma gelince; ben de uzun zaman A4, 3.20 ve c180K arasında kalmıştım ve bayağı araştırmıştım.

    c180:
    Ben A4 sipariş verdiğimde c180 için kompressor motor seçeneği vardı sadece ve hem performans hem de yakıt tüketimi açısından pek iyi durumda bir motor değil. 5 ileri eski tip otomatik şanzuman da test sürüşünde bayağı hyal kırıklığı olmştu bende. Onun dışında 2012 makyajlı kasanın iç tasarmı, malzeme kalitesi ve cam tavan bayağı hoşuma gitmişti. Yeni tubo motorun ve 7 ileri otomatik şanzumanın geleceği söyleniyordu. Sanırım yeni gelenler öyle artık. Ancak o dönem ne aman geleceği bile belli değildi.
    Artılar:
    + Dış ve iç tasarımı benim hoşuma gidiyor.
    + Cam tavan
    + Arkadan itiş
    + Uygun fiyat (1.6 litre. vergi oranından dolayı araçtaki aksesuarlara da yansıyor)
    Eksiler
    - Motor gücü ve tork zayıf.
    - Benzinli ve çok tüketen motor
    - 5 ileri otomatik (3 adır gelenler 7 ileriymiş)
    - Çok fazla var ortalıkta
    - Makyajlı kasa (2-3 sene içerisinde değişecektir)
    - Navigasyon TR de çalışmıyor (iki navi seçeneği vardı. alacak arkadaşlar becker navi box üzerinde dursunlar. daha uygun fiyatlı)

    3.20d:
    Yeni kasasının dış tasarımını beğendim. İç tasarım ise pek çok arkadaşın dediği gibi çok klass bir araba hissi uyandırmıyor. İki hafta önce kullandığım araba siyah dış, siyah deri döşeme ve hatta siyah tavan döşemeliydi. Kendi A4üm 177 ve bu araç 184 ps. Ancak motor ve aktarma performansıa hakikaten hayran kaldım. Yakıt tüketiminin de A4 2.0 TDI a göre kesinlikle daha az olduğunu söyleyebilirm. Sürüş performansı olarak daha üstün. Ancak hem yol konforu hem de iç tasarım olarak A4 keyfini almadığımı da söylemem gerekir. Motor titreşimini A4 e göre çok daha fazla hissediyorsunuz ve izolasyon daha zayıf. Yol hız limiti işaretlerini tanıma fonksiyonu ve head up display çok hoşuma gitti. Malzeme kalitesi konusunda çok tatmin olmadım. A4 ve A6 içine bindiğinizde malzeme kalitesi ve tasarım açısından 3.20 ve 5.25 arasında yaşadığınız farkı yaşamıyorsunuz. 5.25 ayrı bir düya dedirtirken 3.20 abisine yaklaşamıyor bile bence. Ancak A4, Q5 ve A6 arasında o kadar derin fark yok.
    Artılar:
    + Güçlü ve seri motor ve aktarma (bazıları mutlaka eleştirecek biliyorum ancak 5.25xd den daa fazla performans hissini yaşayabildiğimi söyleybilirim. 4x4 olmasından dolayı da olabilir)
    + Çok düşük yakıt tüketimi
    + Yeni kasa (5 sene değişmeyecektir)
    + Sportif ve hırçın görüntü
    + Navigasyon TR de çalışıyor
    Eksiler
    - Motor titreşimi ve yol gürültüsü A4 e göre daha fazla
    - İç tasarım
    - Malzeme kalitesi

    A4 2.0 TDI 177 PS:
    Ağustostan beri kullanıyorum. Aracım mmi ve navi hariç full paket diyebilirim. Özel siparişle getirttik Doğuşa. Açık söylemek gerekirse şu anda seçimi tekrar yapacak olsam sanırım yine A4 olurdu. Tabi performans tutkunuz herşeyin üzerindeyse aradaki performans farkı için 3.20d yi de düşünebilirsiniz. Ancak performans ve konfor bir arada olsun, iç tasarım da önemli diyorsanız kesnilikle 3.20d'ye göre daha konforlu bir araç diyebilirim. Sanırım multitronic şanzumandan kaynaklanıyor. Multitronic alternatiflerine göre çok daha konforlu bir şanzuman (S4 Stronic şanzuman kullanıyor. performansın arttığı ancak konforun azaldığı söyleniyor stronic ile). A4 yolda yağ gibi kayan bir araba hissi yaşatırken 3.20d altınızda motorun her hareketini ve gücünü hissettiren bir araba hissi uyandırıyor bende. İç tasarımda ise kesinlikle A4 derim ben. Her çizgisinde bir incelk hissediyor insan kullandıkça.
    Artılar:
    + Güçlü motor (3.20d biraz daha güçlü gerçekten. Sadece kağıt üzerinde değil kullanımda hissediliyor)
    + Düşük yakıt tüketimi (3.20d daha da düşük)
    + Yüksek malzeme kalitesi
    + İç tasarım
    + Dış tasarım (3.20 de güzel ancak ben 3.20'nin sportif ve hırçın tarzıdansa A4ün elegant tasarımını daha çok beğeniyorum)
    + Sürüş konforu (motor titreşimi, direksiyon konforu, koltuk konforu vb 3.20 ye göre daha iyi)
    + A4 ile A6 arasındaki kalite ve his farkı az (3.20 ile 5.20 arasında çok)
    + Fiyat 3.20d ye göre biraz daha uygun
    Eksiler:
    - Makyajlı kasa (2-3 yıl içinde değişir)
    - MMI ve navigasyon çok pahalı ve TR de çalışmıyor. (Ancak güzel alternatif çözümler var. Aracın orjinal ekranına dokunmadan ek parçalar ile navigasyon ve eğlence sistemi uygun fiyata takılabiliyor. ben bu haftasonu taktıracağım)


    Konuyu saptırmamak için 5.25xd ile ilgili şimdilik birşey yazmayayım. Ancak bir üst sınıfa geçerken tercihim ya o ya da A6 3.0 TDI Quatro olacaktır. Merak eden olursa onunla ilgili yorumlarımı da yazarım.

    Sonuç olarak 3 arabanın da alıcısı farklı. Elimden geldiğince bana göre farklarını yazmaya çalıştım. Dediğim gibi benim tarzım için A4 daha uygun. İç tasarımı küçümsemeyin. Zamanınız arbanın dışında değil içinde geçiyor. Önemli olan başkalarının dışarıdan bakınca ne düşündüğü mü yoksa sizin içeride ne hissettiğiniz mi? Ancak kararı siz vereceksiniz. Doğuşun kıl aldırmaması olayını anlamadım. Ben alırken Borusan %2 indirim için kırk takla attırırken Doğuştan %9-10 civarında indirim almıştık. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız. 59 bin euroya geldi araç. Ancak liste fyatı ile 66-67 arasında birşeydi.

    3 araçla da ilgili sorunuz olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Ancak size tavsiyem test sürüşü ile yetinmeyin. Üç araçtan da birer gü kiralayıp bizzat kullanın. Sonradan pişman olmaktan çok daha iyidir.

    sevgiler, saygılar...






    öncelikle değerli bilgi ve yorumlarınız için teşekkür ederim.A6 için 160 bin lira fiyat aldık, Mart başında 2013 ler gelince biraz daha düşer dediler ve martı bekemeye başladık.

    Oturduğumuz semte yakın bir galeride de 12000 de mercedes e250 bulduk.173000 TL istiyor.biz parayı toparlayana kadar o araç durursa veya muadilini bulabilirsek Mercedes yoksa A6 alacağız.320 ve A4 ler küçük geldi bizimkilere:)




    Şimdiden hayırlı olsun. Açıkçası bana cazip geldi söylediğiniz A6 fiyatı. Güncel kurla 68000 Euro civarına geliyor. Donanım durumu da iyiyse gayet mantıklı olabilir.

    E250 için fazla birşey diyemeyeceğim ancak çok yakında yeni kasası çıkacak diye hatırlıyorum. Ayrıca dizel mi benzinli mi ?

    Bu arada artık bir üst sınıf düşündüğünüze göre 5.20d baktınız mı. Güncel fiyatlarını bilmiyorum ancak bence A6 ve E serisinden daha iyi bir seçim olur.




  • BMW 320d
  • Çoğu yorumcu dış görünüşüne bakarak öneriler gönderiyor. Bende a4 kullanıcısı olarak ilk iletimde de olduğu gibi bmw cidden içine bindiğinde hayal kırıklığı yaşatıyor, kötü demiyorum ama öneriler yaparken hakkıyla yapmak lazım. hakkı derken şu bu değil, eksi ve artıları bir kere bmw audi'nin yanında cidden gürültülü kalır, audi de motor sesi filan yok, elektrikli gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı sorular vardır... Soruyu hiç düşünmeden görür görmez cevaplarsın. Bu da onlardan bir tandesi BMW 3.20d
  • A4 dah konforlu 320 dah sportif.
  • Volvo s80 ile e segmentine girmenizi tavsiye ederim.

    İki araç içinde ise BMW 320D.

    Performans, iç dizayn olarak önde fakat sorunsuzluk olarak BMW firması Audi'nin arkasında kalıyor.
  • bmw ye binince hayal kırıklığı yaşayanlar a4 ile okadar para bayılıp bmw nin plakasını okuyunca ne yaşıyorlar acaba çok merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 30 Aralık 2012; 3:10:37 >
  • 2 ARABAYI DA ELEYİN VOLVO S80 1.6 ADVANCED DİZEL ALIN. HEM DE AYNI FİYATA E SINIFI BİR ARABA ALMIŞ OLACAKSINIZ. HEM GENİŞ HEM KONFORLU. AYRICA ARACI UZUN YOLDA KULLANACAKSINIZ, BU NEDENLE SAĞLAMLIK DA ÖNEMLİ. SANIRIM SAĞLAMLIK VE GÜVENLİK KONUSUNDA HERKES VOLVOYU BİLİR ÜSTÜNE BİŞEY DEMEYE GEREK YOK. YAKIT SARFİYATI DA GAYET UYGUN. 1.6 MOTOR OLMASI SİZİ DÜŞÜNDÜRMESİN, PERFORMANSI TATMİNKAR DÜZEYDE, AYRICA BANDROLÜ DE DÜŞÜK ÖDEYECEKSİNİZ. AYRICA İŞÇİLİK KALİTESİNE DE HAYRAN OLACAKSINIZ...

    NEDEN AUDİ A4 İLE BMW 3.20 Yİ ELEYİN DİYORUM?

    1-AYNI FİYATA E SERİSİ BİR ARAÇ ALMAK VARKEN NEDEN BAŞKA BİR ARAÇ ALINSIN...

    2-150-160 BİNLİ RAKAMLARDAN BAHSETMİŞSİNİZ. ANCAK MAX 130 BİN TLYE EN DONANIMLI (ÖN KAMERA, ARKA KAMERA, NAVİGASYON, SUNROOF, DERİ KOLTUKLAR, V.S. PEK ÇOK ÖZELLİK) VOLVO S80'Nİ ALABİLİRSİNİZ. BU FİYAT DOLU FİYATI. FAKAT SİZ BİR TAKIM ÖZELLİKLERİ ÇIKARTARAK YA DA PREMIUM PAKETİNİ TERCİH EDEREK BU RAKAMI ÇOK DAHA AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİNİZ.

    3- VOLVO S80'NİN GÜVENLİK VE SAĞLAMLIK KONUSUNDA DİĞERLERİNDEN ÜSTÜNLÜĞÜNÜN TARTIŞILMAZLIĞI

    4-S80'NİN İŞÇİLİK KALİTESİNİN AUDI A4 VE BMW 3.20D.'DEN ÇOK DAHA İYİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. ÖZELLİKLE DE VOLVO DA KULLANILAN DERİLERİN KALİTESİ GÖRÜLMEYE DEĞER.

    5-S80'NİN MAKAM ARACI OLARAK TERCİH EDİLMESİ DE (ÖRNEĞİN DEVLET BAHÇELİ) SANIRIM SİZE BİR FİKİR VERİYORDUR. ZİRA ARACIN GENİŞ VE İÇİNİN FERAH OLMASI TERCİH EDİLEBİLİRLİĞİNİ ARTIRIYOR. BU GENİŞLİĞİ AUDI A4 VE BMW 3.20 DE KESİNLİKLE GÖREMEZSİNİZ.

    6- KALDI Kİ ENİŞTENİZ ANLADIĞIM KADARIYLA SÜRAT MERAKLISI VE ÖZELLİKLE DE SPOR ARABA İSTEYEN BİRİSİ DEĞİL. HATTA S350 DEN BAHSETMİŞSİNİZ. VOLVO S80 HER NE KADAR S350 KADAR OLMASA DA GENİŞLİK,KONFOR VE KALİTE AÇISINDAN ÇOK DA GERİSİNDE DEĞİL.

    SONUÇ OLARAK 150-160 BİN TL YE AUDI A4 YA DA BMW 3.20D ALACAĞINIZA, CEBİNİZDE 30-40 BİN TL DAHA TASARRUF EDEREK DAHA KONFORLU VE E SINIFI BİR ARAÇ ALMANIZ DAHA MANTIKLI VE YERİNDE OLACAKTIR...




  • Bmw 320 dizelin servis fiyatiyla audi a4 dizelin servis fiyati arasinda fark var mi

    Konfor olarak herkes audi demis cok mu fark var
    Ve yeni kasa audi a4 haberi olan var mii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolu dolu bi Audi A4-A5 her zaman hayalimdir. Birde S-Line olucak yanında da Audi nin verdiği o karartma paketi mi ne var o o olucak. 3 kollu sportif altı düz de direksyon oldu mu tamam işte. Ben her ikisinede bindim. Bana göre A4 iç mekanı daha şık aynı zamanda zarif.
    Bence Audi A4 177PS Quattro hem 4x4 hem kışın vs daha rahat ettirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manda kasa M kullanıcısına yanıt
    söylentiye göre ya bu yıl içinde tannıtılır ama tahmin passatla yakın olur deniyor forumda ama TR'ye gelmesi 2014 sonu 2015 başı olur galiba.
  • Evett Audi a4 allroad nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThingBlue kullanıcısına yanıt
    Yapmaýın Allah aşkına.. 177 hp a4 ve 184 hp 320d var bizde. Hızlanmasından tutun, yakıt tüketimine kadar, 320d lider.

    Konu sahibi için ise, tabiki de 320d alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabiki 320 D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zicoss

    tabiki 320 D

    yanıtın için teşekkürler, ancak A6 aldık ve baya da oldu
  • EFENDİ7 kullanıcısına yanıt
    nasıl konforlumu rahat edebiliyormusun arabada ?
  • Yeterince rahat, ancak ben MPV kullanıcısıyım ve büyük arabalar daha çok tercihim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    320d a4ten cok daha ustun,sinıfının kralı diyebileceğimiz bir otomobil.alternatif olarak s80 1.6d öneririm

    Hort oldu ama 320d eski arabamızdo 2011 model şimdiki 2012 a4

    Performans olarak fark yok
    İç mekan rahatlığı olarak kesinlikle a4 üstün bmw nin arkasına oturunca kafam tavana değiyorsu 175 boyum var. Vede 320 nin arkası rahatta değil sıkışık dar vs. Kapı kollarına su koyma yeri bile yok 320 de. A4 xenon ve ledli iken 320 de sarı normal far vardı. A4 te ortada ekran varken 320 de yoktu.
    Yakıt olarak aşağı yukarı aynılar ikiside 30 krş civarında yakıyor.
    A4 teki hafif yumuşak direksiyon bmw de yoktu. Doğan direksiyonu gibi sertti direksiyonu.
    Yok tutulu olarak virajlarda 320 ölü. Çok kötü savuruyordu. A4 yola yapışıyor. 140 la viraja girince hiç savurma yapmıyor. 320 ile 140 ı geçtim 120 ile girmek mümkün değildi.

    Beygiri 320 nin 184 a4 ün 177 ama anlaşılır bir fark yok.
    Motor sesi olarak a4 daha iyi daha sessizmotora sahip.
    320 nin en kötü yanı ise ön cam açma düğmeleri sağ kapıda kapı tutmamyerinin arkasında idi elin kapının kolunda iken açamıyordun camı elini öne tutma yerinin önüne atıp açman lazım a4 te bu durum yok.
    Vites topuzu otomatik iki araçta bmw nin daha basit durmuş aydinin daha güzeldi. Joystic vitesler bmw de daha güzel ama 320 de yoktu o.
    Dış görünüş olunca bmw daha sportif audi ise daha ağır bir duruşu var.

    Aklıma gelmeyen kriterler var daha.
    Bence bmw 5 serisinden başlıyor. 320 kesinlikle alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.