Şimdi Ara

Audi a5'in 212 Km/h kısıtlaması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
14.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corolla ile 220 km/h hız ile yanından geçince ne yapar acaba :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkiye yollarında 150-160 ın üstünde uzun süre gitmek risklidir. ara sıra düz ve sakin yol bulunca basılabilir ama her daim 200 üstü gitmek biraz yürek ister.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    1.4 tfsi ne kadar yürüyor ki hocam zaten 220 leri 230 ları görüyor mu ki düzlükte ?
    230 larda takılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi vs dandik markaları geçtim honda da bile var. Bence güvenlik ve minik turbo motorların bünyesi kaldırmadığı için. Sonuçta yüksek devirde tork azalıyor, motor zorlanır.



    O hızlara da çıkmamak lazım tabii ne gerek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motoru korumak için olabilir, passat 2.0 TDI ile kadranda 245 km/h görülüyor.
  • hlksnrr kullanıcısına yanıt
    Hocam bende c180 9g aracımda 240 gördüm audi'de büyük ihtimal motor korumak içindir.
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam ancak avrupa otoyolunda biraz daha rahat oluyor özellikle 250 ile motorla gidenler bile var
  • quote:

    Yakın bir zamanda Audi a5 1.4 Tfsı design modelini deneme fırsatım oldu avrupa otoyolunda yaptığımız hızda 212 km/h aracın takılı kalması cidden çok şaşırttı ve ibrenin sınırı 300 km/h olmasına rağmen niye böyle kısıtlama yaptıklarını anlayamadım bizi geçen egea bile oldu bunun sebebi nedir? Audi mühendisleri neyi hedefledi ?


    2.0 tdi 170-177-184 hp'lik vw cc'ler 280 ibre var.
    Yine aynı Vw
    Jetta 1.6 Tdi 105 hp'de yine 280 ibre var.

    Tahminimce göstergeler marka içerisinde kısmi olarak standart üretiliyor.
  • quote:

    Hocam bende c180 9g aracımda 240 gördüm audi'de büyük ihtimal motor korumak içindir.


    Biz hız limitörü deriz.
    Bunu aracın Beyni'ne(Ecu'ya) cihaz bağlayarak iptal edebiliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Egeaların bazılarında limitör var.

    Bazılarıda 220-230u buluyor o dayı ile bir tane daha arkadaş vardı HB ile 256 basmış.
    Bazılarında



    Fiat kadar enteresan firma yok onu bile koymayı unutabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Golf 6 bm tdi vardı bizde. Aynen 199 da takılıyordu araç . Gerçi düzlükte can çekişiyordu araç 200 e kadar çıkana kadar. 120 ye kadar iyi.

    Bayramda 120km sabit gidiyorum. Kamyon sollarken bi a5 yapıştı arkama basıyo selektörü. Görüyor sollama yaptığımı genede selektör yapıyor. Neyse bu gitti. İlerde önüne araç çıkınca yavaşladı selektöre abandım yol verdi geçtim. Aracım Astra J 1.6 cdti yazılımlı.

    Derken bu asıldı gaza. Bende asıldım. Farkı kapatamadı epeyce. Derken 190km de yanıma geldi yavaşça geçmeye başladı. Önüme geçti. Dip dibe gitti bakaya. 6. ya attım 200 ü görünce yol bitti malesef .

    Az daha yol olsa alıyordum anahtarını. 225-230 u görüyorum düzlükte.

    A5 de sürücü artı 1 çocuk vardı. Bizde 2 yetişkin 1 çocuk + bagaj. Ailece giderken hız yapmam aslında ama tahrike uğradım. 220 ile yanından geçemediğime üzülüyorum hala

    Aynı yolda q5 tdi ı 228 ile geçtim gelemedi (q3 de olabilir tam hatırlayamadım). Motoru nedir bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 13 Temmuz 2018; 21:21:20 >




  • Ciddiyim hocam Egea formunda 1,6 kullanan arkadaşlardan bazıları 199-200den daha fazla gitmiyor dediklerine şahit oldum.

    Bazılarıda 220-230 buluyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Eğer yol müsade etseymiş A5 sahibi hayatı boyunca unutamayacağı bir şok yaşayacakmış



    Sizin Astra 165-170 bg olmuştur sanırım. Q5te 170-177 bg 2.0 dizel.



    Ağırlık 2 tona yakın, ve yüksek hızda aerodinamiden dolayı performans azalıyor SUV araçlarda, sonuç olarak geçmeniz normal, Q3 belki biraz daha ciğerli olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 13 Temmuz 2018; 21:47:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hızları nerde yapabiliyorsunuz ki böyle ya vallahi özeniyorum. Ben adım başı radara denk geliyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yollarımız ve sürücülerimiz hıza uygun değil, 5 şeritli boş yolda bir basayım diyorum 1 km ileride sol şeritte 90 km ile ekonomik sürüş yapan adama denk geliyorum adam hiç istifini bozmuyor yol da vermiyor, ya da yol boş basacağım yol virajlı hale geliyor ya da radar konulmuş oluyor böyle böyle hevesimiz kaçıyor, ne bileyim şöyle her ilde bir pist falan olsa da enerjimizi atabilsek aracımızın limitlerini görebilsek iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @klaudio pist çok pahallı oluyor. aracınız nedir bilmiyorum ama pistten çıktıktan sonra lastik, disk, balata değiştirmekte gerekebiliyor. Fren hidroliğinin kaynadığını söyleyenler var. En son hatırladığım 5.000€ saatliğiydi ve organizasyonla tutmak gerekiyordu.

    Yine yanlış hatırlamıyorsam volkswagen aracınız varsa bir ara ücretsiz alıyorlardı. Doğuşun organizasyonu vardı.

    Kafaya takmıştım sırf o pisti solumak için araştırmıştım çok uzun zaman önce. Corolla için en fazla atabileceğim tur 2. Sonra büyük masraf. Vazgeçmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Ciddiyim hocam Egea formunda 1,6 kullanan arkadaşlardan bazıları 199-200den daha fazla gitmiyor dediklerine şahit oldum.

    Bazılarıda 220-230 buluyormuş.
    17 senedir Fiat kullanıcısı olarak nedense hiç şaşırmadım Benim kaputun altında alfa parçalarını gördüğümden beri Fiat logosunun yanında herşey olabilir



    İşin enteresan tarafı arabanın ruhsat verileriyle araba uyuşmuyor, ne bu diye üzerine gittim evelki sene baktım işin sonunda ruhsat elden gidecek boşverdim (dur yarın yine bakayım )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Biz veletken bakiyoduk camdan gostergelere Aaaa bu araba 260 basiyoooo

    Diyorduk hey gidi sonra anladik o isin oyle olmadigini
    Clio vardı ibre 250 önüme gelene artislik yapıyodum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Super olacaktı aynen . Adam farkı da açamıyordu.



    Bitane 120lik tdi passatı fena bozmuştur aracımı ilk aldığımda. Adam sağ şeride geçip usul usul gitmeye başlamıştı. o aklıma geldi.



    Yazılım firması 170hp 400nm tork diyor. Ama gerçekten fark büyük. Araba eskisinden çok daha iyi. Astra K olsa altımda a5 hiç geçmezdi gibi geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü tüm modellere aynı kadranı koyuyorlar. Her motora farklı kadran üretilmiyor. En güçlü rs modelinde de aynı kadran var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.