Şimdi Ara

AUDİ Q7 500 HP W12 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
4.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Cok guzel arac lafim yok ama Niye dizel ? o W12 motorun homurtusunu duymak insanin kanini daha cok dondururdu. Okadar buyuk motor yaptiktan sonra dizel yapmanin alemi ne. Yaziklar olsun

    100Km de 11.3lt Yakan bu araci mi ?
    Yoksa
    100km de 23LT yakan bir Q7 yi mi tercih edersin ?

    Secim sizin

    Istedigin kadar zengin ol para her zaman tatlidir.
  • o motoru tasşımak için ayrı bir motor lazım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Cok guzel arac lafim yok ama Niye dizel ? o W12 motorun homurtusunu duymak insanin kanini daha cok dondururdu. Okadar buyuk motor yaptiktan sonra dizel yapmanin alemi ne. Yaziklar olsun



    1000Nm torku benzinde nasıl alıcan?

    Büyük blok V8 ile. Olmadı 4500 cc motor üzerine yapılacak sıkı bir turbo uygulaması ile dahada iyisi alınır. Zaten dizel motorların torku yüksek felan değildir. Aynı hacimdeki benzinli bir araç kadardır.

    Bu arada yorumumu yapayım, Tdi teknolojisi gerçekten mükemmel. Ancak V12 ve o kadar büyük hacim bir dizel motorun çıkartacağı ses nasıl olur onu bilemem açıkcası.

    Ayrıca, 1000 nm tork üretmesinin sebebi, 5000cc motor üstüne yüksek bir turbo basıncı uygulanmış olmasıdır.

    Beygirgücü zaten, tork ile devirin çarpımı ile ortaya çıkar. 500 Hp bir atmosferik benzinli motorun torku, normalde 600 nm civarıdır. Fakat dizellerde, bu oran daha farklı oluyor. 100 Hp olan bir dizelin torku yaklaşık 200 nm oluyor. ( Turbo sağolsun ).

    Fakat, dizel motorun karakteristiğinden ötürü, dizel bir motor beygirgücünü verdiği devirde 1000 nm torkundan %40 kaybediyorsa, bir benzinli motor beygirgücünü verdiği devirde torkundan %20 kaybediyor ( Tamamen sallamasyon değerlerdir )

    Bu sebepten ötürü 0-100'ü 5 saniye.

    Yoksa 2200 Kg'lik, 6100cc 420 hp 570 nm Jeep SRT8, 5.5 saniyede 100 km/s hıza çıkabiliyor. Dizellerin "pik tork değeri" yüksek olsada, güçlerini ürettikleri devirde bu tork benzinliye nazaran çok azalmakta...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 27 Ocak 2007; 22:17:16 >




  • çok dğru slemisin birde
    bunun motor sesi harikadır dizel gibi homurtu ses cıkarcağını zannetmiyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Cok guzel arac lafim yok ama Niye dizel ? o W12 motorun homurtusunu duymak insanin kanini daha cok dondururdu. Okadar buyuk motor yaptiktan sonra dizel yapmanin alemi ne. Yaziklar olsun

    100Km de 11.3lt Yakan bu araci mi ?
    Yoksa
    100km de 23LT yakan bir Q7 yi mi tercih edersin ?

    Secim sizin

    Istedigin kadar zengin ol para her zaman tatlidir.




  • Görme şansım oldu(sadece içine bindim ve test sürüşü yapamadım) gerçekten iç dizayn ve konfor mükemmel.
  • çok başarılı buldum hele 500 Hp çüş be
  • Manyak birsey
  • Hastaym bn bu Q7 lere yaw param olsa alacağım tek araba o
  • q7 lerin tasarımına lafım yok dizelleride hem güçlü hemde ekenomik fakat Audi nin q7 konusunda asıl hayaleri suya düştü perfromans suvları sınıfında 4.2FSI motoru hiç bir performans suva karşı rakip olamadı bırakın motor gücünü yol tutuş ve sportif sürüş konusunda ilk nesil Xdirve sisteminin bulunduğu(2002 den sonra iki kez daha değiştirilmiştir) X5 lere bile kafa tutmadı ve quatro nun prestiji önemli ölçüde bozuldu . avrupa da ve amerikada q7 bu yüzden popülerliğini fazla koruyamadı yeni cayenne, yeni X5 ve yeni cherokee SRT8 den sonra ise çıkışı yakalamsı ile düşmesi bir olacak... motor konusuna gelecek olursak.. bu motor yeni bir devrim niteliğinde bir çok aracın özellikle X5 ve ML'ın buna rakip çıkarmak zorunda kalması gerekirdi ama iki firmadan da ses seda yok insan bir bildikleri vardır diye düşünmden edemiyor..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.