Şimdi Ara

....::::AUDİ TEAM::::....(AUDİ SEVEN HERKESİ BEKLERİZ) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
0
Favori
21.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emeklerıne tesekkurler saolasın ama bende audı yok ama a3 hastasıyım ehlıet alınca ıns a3 gelıcek seneye kısmetse su lıse bı bıtsın galıba teamda en kucuk bnm
  • kesinlikle hayır en küçük benim ama kurucuda benim malesef ama tam bi audi hastasıyım su an kullanıyorum arabayı 2 sene sonra eğliyet olucak sonrada ver elini s3 yada başka bişi
  • Bende kendimi kucuk sanıodum Benim yas 20 baya kaşarlanmışım o zaman
  • tekstılcı ıns audımıze kavusuruz artık 1-2 sene ıcınde audıyle tozunu attırmak gerek yolların
  • haklısın as kaldı birazda sıkalım dişimizi
  • http://img238.imageshack.us/my.php?image=audiq79qq.jpg
    ıste audi q7 gercekten audının kalıtesı ıns x5 gıbı her sokak basında gormeyız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.t.K -- 21 Mayıs 2006; 13:02:57 >
  • Takım içerisindeki herkes kendisini bir miktar tanıtırsa iletişim açısından o denli yararlı olur görüşündeyim. Sanırım takımın en yaşlı üyesi de benim. 44 yaşındayım. Şu ana kadar sırası ile Murat 131, Alfasud, Alfa 133, Suzuki swift, Mazda 121, Mercedes 280 SE sahip olduğum otomobiller. Audi a3' e 5 hafta önce yazıldım. 7 hafta sonra takımın audilenmiş üyeleri arasında girmeyi ummaktayım. Beyin Cerrahıyım.
  • audi alacaksan seni takımda görebiliriz takımca ozaman hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanızı dileriz güle güle kullanın
  • makıf 13 yenı audın hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dılegıyle...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Makif13

    Takım içerisindeki herkes kendisini bir miktar tanıtırsa iletişim açısından o denli yararlı olur görüşündeyim. Sanırım takımın en yaşlı üyesi de benim. 44 yaşındayım. Şu ana kadar sırası ile Murat 131, Alfasud, Alfa 133, Suzuki swift, Mazda 121, Mercedes 280 SE sahip olduğum otomobiller. Audi a3' e 5 hafta önce yazıldım. 7 hafta sonra takımın audilenmiş üyeleri arasında girmeyi ummaktayım. Beyin Cerrahıyım.


    Abi işin ne kadar zor ya Allah sabır versin :)

    Benimde ilk arabam corsaydı acemiligi atmak icin kullandım 1 yıla yakın ondan sonrada a3 e gectim :) Ankaradayım ve sırada tt var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    hosgeldin dostum :) İlk msgını da buraya atmışın ne mutlu bize


    Vallaha çokta güzel oldu ilkleri herzaman Audiyle yaşamayı severim İlk kullandıgım araba 2004 A6 1.8T ehliyetliyken tabii Audi kullanmak baska ne denebılırkı baksanıza yazı bıle yazamıyorum. Anlatılmaz yasanılır derlermısya ıste bu o olasa gerek
  • Teşekkürler ..dEnZeL.. ve mtk1903. Ben ise İstanbul'dayım. İş konusunda haklısın, bu nedenle kafamı boşaltmak istediğim zamanlar buraya takılıyorum. Açıkçası otomobilci muhabeti yapmak beni rahatlatıyor.

    Size komik bir şey söyleyeyim. Şu ana kadar pek çok araç kullandığım halde hiç audi kullanmadım. Hatta deneme sürüşü bile yapmadım. Tipini beğeniyordum a3'ün. Forumdaki yorumları okudum. Şikayet sitelerini inceledim. Doğuş otomotive gittiğimde ise test sürüşü yapacak araçları yoktu. Aracın içine girdim, oturdum. İşçiliği, boyutları hoşuma gitti, marka olarak güvenilirliği de vardı ve satın aldım.
  • Falla bende test surusu yapmicaktim ama babam kaporayı verdikten sonra bi sur bakalım dediler :D o zaman dank etti Kasası cok cok guzel bence a3un.Hatta audilerden tipsiz kasası olan yok.Tasarımcılarını da tebrik etmek lazım.
  • HAYIRLSII olsun tubo
  • iste Hannu Mikkola ve Quattro efsanesi

     ....::::AUDİ TEAM::::....(AUDİ SEVEN HERKESİ BEKLERİZ)

     ....::::AUDİ TEAM::::....(AUDİ SEVEN HERKESİ BEKLERİZ)
  • Audi Quattro Tarihcesi

    Audi, 3 Mart 1980'de Cenevre Motor Show'da ilk defa uluslararası kamuoyuna Audi quattro®'yu sergilediğinde otomobil üretiminde yeni bir çağ başlamış oldu. Çünkü o yıl ilk defa bir binek otomobil, sürekli dört tekerlekten çekiş ile pazara sunulmuştu. quattro®'nun sembolik karakteri ve adından aldığı güç, o zamandan beri eşi görülmemiş bir başarı hikayesinde gizlidir. Bu devrim yaratan güç aktarım sisteminin piyasaya ilk sürüldüğünde yarattığı duygular ve beklentiler, takip eden yıllarda her şekilde karşılığını buldu: quattro®'nun motor sporlarındaki inanılmaz başarılarıyla; yeni bir özgürlük kavramı oluşturmasıyla; maksimum yol dinamikleri, geliştirilmiş sürüş keyfi ve en iyi yol performansını bir arada sunmasıyla ...

    Audi ve quattro®, son 25 yıldır birlikte dile getirilen iki markanın adıdır. Otomobillerin yakın tarihinde çok az sayıda teknoloji, quattro® - sürekli dört tekerden çekiş - kadar tutarlı bir şekilde Audi'nin marka imajını şekillendirmiştir. Ayrıca quattro®'nun 25 yıllık geçmişi, bu devrimci teknolojinin sistematik olarak sürekli gelişmesine de tanıklık etmiştir. Çünkü Audi, otomobilseverlere hem sürüş keyfi hem de yol dinamikleri açısından eşi benzeri olmayan avantajlarla birlikte bu en yenilikçi güç aktarım sistemini her araç tipine uygun kişisel özelliklerle beraber sunmuştur; sunmaya da devam edecektir.

    * İki milyondan fazla quattro® güç aktarım sistemine sahip aracı ile Audi, lüks segmentte sürekli dört tekerden çekişli binek otomobillerde lider üretici konumundadır.
    * Audi'nin teknolojik üstünlüklerinin en önemlisi olan quattro® güç aktarım sistemine sahip model yelpazesi son derece geniştir. Audi A2 hariç mevcut tüm Audi modellerini kapsayan bu sistem, otomobil teknolojileri içinde efsanevi bir konuma sahiptir.

    "Efsaneleri yaratan teknoloji : quattro®, ralli pistlerinden büyük otoyollardaki özel kademelere ve dünyanın bütün ana yollarına kadar güçlü bir yol izler - ve sürüşün bizim için anlamını kalıcı olarak değiştirir." Dave Pollard: Audi quattro® Kitabı (1997)

    Duygu yüklü teknoloji.

    İlk quattro® reklam motiflerinden birisi, quattro® güç aktarım sisteminin ne anlama geldiğinin bir sembolü oldu. Bir Audi 100 quattro®, Kaipalla - Finlandiya'da karla kaplı kayak pistinde sürülürken görülür. Bu quattro®'nun üstün çekiş gücünün ve istisnai yönsel dengesinin etkileyici bir örneğidir. Sistemin performansının açık bir kanıtı olarak görülen bu reklam bugün bile çok sayıda insan tarafından hatırlanmaktadır.

    Audi quattro®®, her zaman AUDI AG reklamlarında son derece duygusal bir mesaj olmuştur. Bunun potansiyeli, özellikle "Eskimo" reklamında çok belirgindir. Hiçbir Audi otomobili görülmez, ürünün avantajlarından bahsedilmez, ama herkes "quattro®"nun çok özel olduğunu, son derece duygusal ve özgün olduğunu hisseder.

    Teknoloji ve duygu arasındaki bağlantının bu saf gücü çok yüklü, ama bir o kadar da sempatik "Maharajah" reklamında görülür. Muson yağmuru, korkunç yol koşulları, birbiri ardına gelişlerini iptal eden misafirlerini bekleyen ev sahibi… Sadece Audi A4 quattro® kullanan Alman büyükelçisi davete gelebilir. Diğerleri yola çıkmayı bile denemez. Film, quattro® güç aktarım sisteminin üstünlüğünü kutlanması ile biter.

    Durum.
    Üstün teknoloji ve üretim know-how'ı.

    25 yıllık dört tekerden çekiş deneyimiyle Audi, üstün bir teknolojiye ve üretim know-how'ına sahiptir. Bu avantajla Audi şimdiye kadar iki milyondan fazla araç üretmiştir. "quattro®®" dört tekerden çekiş kavramı için en iyi bilinen terimdir ve sürüş keyfi, yol dinamikleri, sportif tarzda performans ve güvenliğin en oturmuş sembolüdür. Günümüzde Audi , quattro® seçenekli motor ve şanzımanların 66 kombinasyonunu sunmaktadır. Audi TT 3.2 quattro®, Audi S4, Audi allroad quattro® veya Audi A8 6.0 quattro® gibi çok güçlü üst modeller aslında sadece quattro® sürekli dört tekerlekten çekişle üretilmişlerdir. Bu da bahsettiğimiz araçları saf sürüş keyfi konusunda üstün kılmaktadır.

    quattro® güç aktarım sistemi, Audi'nin her zaman klasik çözümleri sorgulamasının, her zaman daha iyilerini keşfetme ve geliştirme tutkusunun kanıtıdır. quattro® teknolojisi, 'Teknoloji ile bir adım önde' felsefesini ve markanın özünü temsil eder. quattro® sürekli dört tekerlekten çekiş ilkesi aynı zamanda Audi'nin sportif, ilerici, prestijli ve yüksek değerli ürün profilinin keskinleşmesine de büyük katkıda bulunmuştur. quattro® sistemli modellerin özgün karakteri, Audi'nin lüks sınıftaki iddialı konumunu pekiştirmektedir.

    Tarihçe.
    Bir başarı hikayesinde kilometre taşları.

    Onların isimlerini kim unutabilir ki! Hannu Mikkola, Michèle Mouton, Walter Röhrl ve Hans-Joachim Stuck… 1980 ve 1990'larda çok farklı motor sporu kategorilerinde kazandıkları birbirinden önemli muhteşem galibiyet serileri ile quattro® efsanesini yarattılar. quattro®® sürekli dört tekerlekten çekiş kavramının üstünlüğünü, dünyanın ralli ve hızlı yarış pistlerinde, her türlü koşulda etkileyici bir şekilde kanıtladılar. quattro® güç aktarım sisteminin kökenlerine baktığımızda, Audi markasından inanılmaz başarı hikayeleri ve teknik yeniliklerle dolu bir çeyrek yüzyıl görürüz.

    Bir fikrin doğuşu.
    1975 Audi ilk dört tekerden çekiş projesini Alman Ordusu - VW Iltis için geliştirdi.
    1977 Orta ile yüksek seviyede performanslı dört tekerden çekişli bir araç oluşturma fikri doğmuştu. Yönetim Kurulu'nun yetki vermesinden sonra geliştirme çalışmaları ilkbaharda başladı. İlk örnekler kışa doğru hazırdı.
    1978 Proje, Ocakta VW Grubu'na sunuldu ve daha fazla geliştirme için onay Mayıs'ta geldi.
    1979 Seçilen bir grup gazeteciye bir örnek sunuldu. 'quattro®' adı, beş Almanca kelimenin baş harflerinden oluşan CARAT* ismine alternatif olarak seçildi. Sadece belirli bir model veya motorla bağlantılı olmadığı için bu ismin seçimi ileri görüşlü bir karardı.

    " CARAT = CoupéAllRadAntriebTurbo;
    'AllradAntrieb' = dört tekerden çekiş.

    quattro®® - değerini kanıtlayan bir ilke.
    1980 Audi quattro®'nun dünyadaki ilk sunumu Cenevre Motor Show'da gerçekleşti.
    1982 Audi 80 quattro® modeli için quattro® güç aktarım sisteminin büyük çaplı üretimi başladı.
    1986 quattro® güç aktarım sisteminin kalbi olan ve motor gücünü değişken, sürekli ve sabit bir şekilde dağıtan Torsen merkezi diferansiyelin kullanılmaya başlandı.
    1987 Audi her bir model çizgisi için en az bir quattro® modeli sunar; toplamda 20 quattro® modeli vardır.
    1988 Sürekli dört tekerlekten çekişli dünyanın en büyük lüks otomobili Audi V8 piyasaya sunuldu.
    1990 quattro®'nun onuncu doğum günü. Dünya çapında 200.000'den fazla Audi quattro® üretildi. Devrimsel bir fikrin başarısının kanıtı...
    1992 Bu yıl hemen hemen her on iki Audi müşterisinden biri quattro® güç aktarım sistemli bir Audi seçti.
    1994 Audi, ön ve arka akslar için EDL - Elektronik Diferansiyel Kilidi'ni piyasaya sürdü. quattro® güç aktarım sistemli üç tasarım çalışması yapıldı.
    1995 Audi A6 2.5 TDI, quattro® ve TDI® birleştiren ilk otomobil oldu.

    quattro®'nun önlenemeyen başarısı:

    1990'ların başında Alman Otomobil Ustaları (DTM) ve daha sonra STW Şampiyonasında quattro®'nun üstünlüğü o kadar belirgindi ki bu tip güç aktarım sistemli otomobillerin yarışlara katılması 1998'de yasaklandı.
    1997 quattro® sürekli dört tekerlekten çekiş, ESP elektronik stabilite programı ile pazara sunuldu.
    1998 Audi TT Coupé'de elektro hidrolik çok plakalı debriyaj ilk defa kullanılmaya başlandı.
    1999 Audi A3 quattro® pazara sunuldu.
    2000 Audi allroad quattro® Cenevre Motor Show'da sergilendi

    quattro®'nun 20 yılı.
    2001 Audi bir milyonuncu quattro® müşterisini kutluyor. quattro® otomobilleri, Audi toplam üretiminin % 30 ' una ulaştı.
    2003 Audi, Pikes Peak, Nuvolari ve Le Mans quattro®'yu sergiledi: Bu modeller, quattro® güç aktarım sistemli üç tasarım çalışmasıydı.
    2004 Yıl sonu itibarıyla yaklaşık iki milyon araç quattro® güç aktarım sistemi ile üretilmiştir. (Torsen merkezi diferansiyel veya Haldex debriyaj)
    2005 quattro®'nun 25. yılı. Çeyrek yüzyıllık bir felsefe: 'Teknoloji ile bir adım önde'. Bu dönemde oluşturulan ürün geliştirme ve know-how, Audi'nin gelecekte de aynı derecede etkileyici bir şekilde quattro® güç aktarım sisteminin üstünlüğünü ve gücünü göstermeye devam edeceğinin kanıtıdır.

    quattro®, motor sporları zaferlerinde de rakipsizdi:
    1982 Audi Dünya Ralli Şampiyonası'nı kazanır.
    1983 Hannu Mikkola Dünya Ralli Şampiyonu olur.
    1984 Stig Blomquist Dünya Ralli Şampiyonu'dur.
    Audi, Otomobil Üreticileri Dünya Ralli Şampiyonası'nı kazanır.
    1981 - 1986 Audi Dünya Şampiyonluğu'na doğru toplamda 20 ralli ve 70 ulusal ünvan kazanır.
    1996 Michèle Mouton bir Audi ile ABD'nin Colorado Eyaleti'ndeki Pikes Peak yokuş tırmanma yarışını kazanır.
    1996 Bobby Unser jr. Audi ile Pikes Peak'i kazanır.
    1996 Efsanevi teknoloji: Walter Röhrl Pikes Peak'de Audi'ye ardı ardına üçüncü şampiyonluğunu kazandırır. Rekor süresi çok uzun yıllar boyunca geçilemez.
    1996 Audi Amerikan popüler yarışı olan TransAm serisinde sekiz yarış kazanarak Otomobil Üreticileri ve Sürücüleri Şampiyonluğu'na ulaşır (Steve Haywood).
    1996 Hans-Joachim Stuck, yedi zaferle US IMSA GTO yarış serisinde en başarılı sürücü ünvanını kazanır.
    1996 Hans-Joachim Stuck ilk defa Alman Otomobil Şampiyonluğu'nu kazanır.
    1996 Frank Biela bu yılın DTM Şampiyonu'dur.
    1996 Emanuele Pirro STW Şampiyonluğu'nu alır.




  • oncelikle yeni araciniz hayirli olur insallah
    21 yasindayim muhendislik ogrencisiyim ayni zamanda kendimize ait bi sirkette calismaktayim o yuzden okulu biraz asiyorum pardon baya bi asiyorum audiyle ilgili olarak 2004 a6 2.0 aracimiz var suan ama bana dusen opel combo buyuk bi cogunlukla onu kullaniyorum.Suana kadar sahip oldugum otomobiller 2002 ford fiesta ghia 2005 opel combo digerlerini benimmis gibi solemem dogru olmaz. Combodan sonrada hayirlisiyla 1 ay icerisinde Mercedes Viano activity almayi planliyorum...


    Aklima gelmişken sorayım dedım. Sızde Audi A6 2.0 varmıs. 100 kmde ne kadar yakıyor bu arac? ve performansı nasıl? A6 1.8T kullanıcısı olarak sormaktayım mukayese etmek bakımından. Sımdıden saol
  • audinin su anda satışları güzel araçlarından herkez memnun tabi bizim koku olmadı ama neyse genede güzel araç çıkartıyorlar ama bi kötü yanı var 2004 biz a4 aldık 2005 yeni kasa çıktı aydee şimdi yeni kasamı alsak die düşünüyoruz ama ben almam çünkü 1 sene sonra yeni kasa çıkar çok çabuk kasa yeniliyorlar umarım a6 olmaaz bu sene alıcaz inş seneye yeni kasa çıkmaz
  •  ....::::AUDİ TEAM::::....(AUDİ SEVEN HERKESİ BEKLERİZ)


    Aslinda 2007 model olarak uretilen Q7 nin yogun talep uzerine yalnizca Turkiye icin 50 adet 2006 model urettigini biliyormuydunuz....
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.