Şimdi Ara

Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan



    Alman otomotiv devi Audi, 'sphere' temalı konseptlerinin üçüncü ve aynı zamanda sonuncusu olan Urbansphere konseptini görücüye çıkardı. Minivan stili silüetiyle dikkat çeken Audi Urbansphere konsepti, fütüristik bir tasarıma ve elektrikli güç aktarma sistemine sahip.



    Audi Urbansphere, özellikleriyle neler sunuyor?



    Geçtiğimiz yılki Skysphere ve Grandsphere konseptlerini takip eden Urbansphere, Şirketin Çin'de ve Almanya'da bulunan tasarım stüdyolarının iş birliğiyle geliştirildi. Söz konusu konseptin Çin'in yoğun trafiğe sahip mega kentleri için geliştirildiği ancak dünya genelindeki diğer kalabalık şehirler için de uygun olduğu belirtiliyor.



    Yolculara trafikte bile salon deneyimi yaşatmak üzere tasarlanan Audi Urbansphere, bunu ölçüleriyle de belli ediyor. Zira aracın 5.5 metre uzunluğa, 2 metre genişliğe, 1.78 metre yüksekliğe ve 3.4 metre aks mesafesine sahip olduğunu görüyoruz. Bu ölçülerle çoğu büyük SUV'dan bile uzun olduğunu söylemek mümkün.



    Ayrıca Bkz.Volvo, geliştirdiği pillerle süper hızlı şarj vadeden İsrailli firmaya yatırım yaptı



    Tasarımda ise 24 inç büyük jantlar, geriye doğru açılan arka kapılar, önde ve arkada bulunan dijital alanlar göze çarpıyor. Bu dijital alanlar, piksel stili LED aydınlatmalarla donatılmış. Farklı renkler ve şekiller oluşturulabilen bu alanlar sayesinde çevredeki diğer yol kullanıcılarıyla iletişim kurulabiliyor. Örneğin araç hızlandığında, döneceğinde veya herhangi bir uyarı verdiğinde bu alanlarda farklı renkte ikaz ışıkları beliriyor.



    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan



    İç tasarım



    Urbansphere'ın bir konsept çalışması olduğunu iç mekanda daha iyi anlıyoruz. Aracın ölçüleri sayesinde burada oldukça ferah bir yaşam alanı sunuluyor. Mümkün olan en rahat deneyimin yaşatılması için iki sıralı düzende bireysel koltuklara yer verilmiş. Koltuklar rahatlama ve eğlence moduna sahip. Bu da koltuklardaki farklı derecelerde eğilme ve dönme, bacak desteği uzantıları ve özel ses bölgeleri oluşturmak için başlıklarda bulunan hoparlörler gibi özelliklerin moda göre değişmesini sağlıyor.



    Kendinden önceki konseptlerde olduğu gibi araç otonom moddayken direksiyon simidi, gösterge paneli ve pedallar kayboluyor. Audi, 2025 itibarıyla üretim modellerini seviye 4 otonom sürüş özelliğiyle donatmayı hedefliyor. Urbansphere konsepti de şirketin gelecekteki modellerine ışık tutması amacıyla karşımızda.



    Araçta yolcuların dijital servislere ve bilgi eğlence özelliklerine erişebilmesi için pek çok özellik mevcut. Projeksiyonla konsola yansıtılan görüntüler, ön koltuk sırtlarındaki ekranlar, VR gözlükler ve arka yolcular için sunulan saydam OLED ekran, bu özelliklerden bazıları. Sürücü kapısında çeşitli kontrol düğmeleri mevcut ve bu kontroller el hareketleriyle veya sesli komutla da kullanılabiliyor. Urbansphere, yüz tarama ve ses analizi üzerinden stres algılama özelliğine de sahip. Bu sayede rahatlama için çeşitli önerilerde bulunabiliyor.



    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan



    Motor, batarya, menzil ve şarj



    Audi Urbansphere, henüz bir konsept olsa da Audi ve Porsche tarafından elektrikli araçlar için geliştirilen PPE platformunu kullanıyor. Araçta toplam 396 beygir güç ve 690 Nm tork üreten iki elektrik motoru kullanılmış. İki elektrik motoru sayesinde dört tekerlekten çekiş özelliğine sahip olan araç, enerji verimliliğini geliştirmek adına elektrik motorlarından herhangi birini anlık olarak devre dışı bırakabiliyor.



    Zemine paralel konumlandırılan 120 kWsa'lik bataryanın WLTP'ye göre 750 kilometre sürüş menzili sağlaması hedefleniyor. 800V elektrik mimarisi ve 270 kW'a kadar hızlı şarj desteğinin 10 dakika şarj ile 300 kilometre menzil, 25 dakika şarj ile %5'ten %80 doluluğa ulaşım sağlayacağı belirtiliyor. Araçta konfor adına adaptif havalı süspansiyon ve arka aks yönlendirme sistemi gibi özellikler de mevcut.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan
    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivan








  • Patronlarin ozel is arabasi diyecegim ama diyemiyorum

  • 15 yıl sonra böyle olabilir ama 750 km menzil ne yaa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Resimlerin birinde direksiyon var diğerinde yok, orta konsol birinde farklı, diğer resimde çok daha farklı, garip geldi daha tasarım belli ki ama konu ileri de buraya gidecek net

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saçma sapan konsept millet napacak minivanı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dejurerak D kullanıcısına yanıt

    İleride üretilecek araçların tam otomasyona geçeceği düşünülerek, konseptlerine direksiyonun ön göğüs içinde gizlenmesini eklediler. Yani yolcuların direksiyona ihtiyacı olmayacak, ehliyete bile gerek olmayacak. Araç kendisi gidecek. Bu nedenle direksiyona ihtiyaç olmadıkça kabin içinde yer verilmeyecek. Birkaç videoda, direksiyonun içeriden nasıl çıktığını görebiliyorsun.


    Audi Urbansphere konsepti tanıtıldı: 396 beygirlik elektrikli minivanDPCcarsyoutube
    When it comes to the three upcoming concept cars Audi skysphere, Audi grandsphere, and Audi urbansphere, the brand is placing the space that surrounds the passengers (“sphere”) and which becomes an experience for them – the interior – at the center of its designs. This is because all three vehicles are designed for level 4 autonomous driving – meaning that in certain defined road and traffic situations, the driver can delegate complete responsibility to the car and no longer has to intervene. As a result, control elements such as the steering wheel and pedals can be swiveled into an invisible position and thereby completely removed from the interior. And passengers, including the one in the front left seat, can enjoy a new form of freedom – the freedom to relax in the open air, enjoy the scenery and the wind, or interact with the Internet and the world thanks to the connection with the digital ecosystem in the Audi skysphere. Free of controls, the interior appears as a light, spacious environment, inspired in many areas by the Art Deco universe. The comfortable seats boast the visual elegance of designer furnishings, yet they fulfill the functions of an car seat in driving mode without any compromises – side support and safety features are part of the package. They are upholstered in sustainably produced microfiber fabric and, thanks to their variable position in the interior, offer the kind of freedom to move and legroom that can otherwise only be experienced when flying first class on an airplane. Environmentally certified eucalyptus wood and synthetically produced imitation leather are other sustainably manufactured materials that contribute to creating an unparalleled experience in the vehicle’s interior. Should the Audi skysphere concept be used in driver-operated mode, then the interior transforms into an ergonomically perfect driving machine cockpit. Together with the chassis and body, the instrument panel and the monitor panel on the center console also move to the rear. The driver finds all the controls, including the steering wheel and pedals, in the position that best suits them. Large touch monitor surfaces – 1415 mm wide, 180 mm high – on the dashboard and in the upper area of the center console are used to operate the vehicle and infotainment systems. In Grand Touring mode, this can be used to display content from the Internet, video conferences, or streamed movies. Small touch panels in the doors are used to operate the air conditioning. A high-quality sound system – befitting of this luxury convertible – delivers concert hall audio quality even when the vehicle is in motion. The speakers are hidden behind the door panels; a few more in the rear interior wall even produce surround sound. The shape of the headrests prevents turbulence and also annoying wind noise. #audi Get More Great Car Videos - Subscribe: https://goo.gl/BSIaFc
    https://www.youtube.com/watch?v=xT-6VTghsIk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huan8 -- 20 Nisan 2022; 14:49:16 >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Harcanıyorsun buralarda. Biz takılalım buralarda, sen AUDI'ye CEO olmalısın.

  • 5.5 m uzunluk mu? Hey maşallah! Neredeyse ‘65 cadillac de ville kadar varmış boyu….

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi coştu bir kere. Kim tutar Audi'yi yürü be Audi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.