Şimdi Ara

AURİS Mİ MAZDA 3 MÜ (2011) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
15.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    Mazdanın servisi her yerde yok ve parçaları çok pahalı. Mazdanın ikinci elde pek piyasası yok. Mazda kötü değil ama Türkiyede bu durumları sebebi ile pek tercih edilmiyor ikiz kardeşi focustan daha iyi bi araç en azından motoru daha esnek. Bence auris mazda 3 ten çok çok farklı değil ama servis ve 2. el piyasası sebebi ile daha mantıklı duruyor.


    Çok merak ettim,

    Hiç mazda kullandınız mı?

    2. el kaç mazda sattınız da sorun yaşadınız??

    parça fiyatlarından haberiniz var mı??

    ...............................

    Plemik yaratmak değil amacım, Auris kötüdür Mazda iyidir i de yarıştırmak için sormuyorum bunları, Toyota dayanıklılığını ispat etmiş bir markadır... Yeni kasa nasıl oacak bilemiyorum ancak dizl araç alacağımdan yine Japon ve mazda-toyota-honda 3 lüsünden birinden almayı düşünüyorum... Forumu da bu nedenle oldukça sık zyaret ediyorum...

    kardeş, ilginç fakat genelde piyasayı bilmeyenlerin yaptığı, artık klasik hale gelmiş standart yorumu yapmış, ülkemizde genel olarak mazda deyince nedense arabayı bileyen ancak buna rağmen söylenen 2 şey, parçası pahalı, 2. eli yok...

    Servis fiyatlarını dahi karşılaştırabiliriz isterseniz...

    Ben 5 yıldır bakım dışındaki balatalar hariç(önler 50 - arkalar 60 binde bir defa değişti) en pahalı bakımım 230 Tl arabam mazda 3 ve 76 bin km de... Bakım dışında da servis gidecek vaktim yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    Mazdanın servisi her yerde yok ve parçaları çok pahalı. Mazdanın ikinci elde pek piyasası yok. Mazda kötü değil ama Türkiyede bu durumları sebebi ile pek tercih edilmiyor ikiz kardeşi focustan daha iyi bi araç en azından motoru daha esnek. Bence auris mazda 3 ten çok çok farklı değil ama servis ve 2. el piyasası sebebi ile daha mantıklı duruyor.


    Çok merak ettim,

    Hiç mazda kullandınız mı?

    2. el kaç mazda sattınız da sorun yaşadınız??

    parça fiyatlarından haberiniz var mı??

    ...............................

    Plemik yaratmak değil amacım, Auris kötüdür Mazda iyidir i de yarıştırmak için sormuyorum bunları, Toyota dayanıklılığını ispat etmiş bir markadır... Yeni kasa nasıl oacak bilemiyorum ancak dizl araç alacağımdan yine Japon ve mazda-toyota-honda 3 lüsünden birinden almayı düşünüyorum... Forumu da bu nedenle oldukça sık zyaret ediyorum...

    kardeş, ilginç fakat genelde piyasayı bilmeyenlerin yaptığı, artık klasik hale gelmiş standart yorumu yapmış, ülkemizde genel olarak mazda deyince nedense arabayı bileyen ancak buna rağmen söylenen 2 şey, parçası pahalı, 2. eli yok...

    Servis fiyatlarını dahi karşılaştırabiliriz isterseniz...

    Ben 5 yıldır bakım dışındaki balatalar hariç(önler 50 - arkalar 60 binde bir defa değişti) en pahalı bakımım 230 Tl arabam mazda 3 ve 76 bin km de... Bakım dışında da servis gidecek vaktim yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    Mazdanın servisi her yerde yok ve parçaları çok pahalı. Mazdanın ikinci elde pek piyasası yok. Mazda kötü değil ama Türkiyede bu durumları sebebi ile pek tercih edilmiyor ikiz kardeşi focustan daha iyi bi araç en azından motoru daha esnek. Bence auris mazda 3 ten çok çok farklı değil ama servis ve 2. el piyasası sebebi ile daha mantıklı duruyor.


    Çok merak ettim,

    Hiç mazda kullandınız mı?

    2. el kaç mazda sattınız da sorun yaşadınız??

    parça fiyatlarından haberiniz var mı??

    ...............................

    Plemik yaratmak değil amacım, Auris kötüdür Mazda iyidir i de yarıştırmak için sormuyorum bunları, Toyota dayanıklılığını ispat etmiş bir markadır... Yeni kasa nasıl oacak bilemiyorum ancak dizl araç alacağımdan yine Japon ve mazda-toyota-honda 3 lüsünden birinden almayı düşünüyorum... Forumu da bu nedenle oldukça sık zyaret ediyorum...

    kardeş, ilginç fakat genelde piyasayı bilmeyenlerin yaptığı, artık klasik hale gelmiş standart yorumu yapmış, ülkemizde genel olarak mazda deyince nedense arabayı bileyen ancak buna rağmen söylenen 2 şey, parçası pahalı, 2. eli yok...

    Servis fiyatlarını dahi karşılaştırabiliriz isterseniz...

    Ben 5 yıldır bakım dışındaki balatalar hariç(önler 50 - arkalar 60 binde bir defa değişti) en pahalı bakımım 230 Tl arabam mazda 3 ve 76 bin km de... Bakım dışında da servis gidecek vaktim yok...



    1. sorunun cevabı:satılamayacağı için hiç almadım mazda ile kuponcu galericiler ilgileniyo
    2. sorunun cevabı: periyodik bakımları pahalı yazmıyo orda parça fiyatları pahalı yazıyo okuduğunu anla
    2004 yılında kullandığım corollama park yerinde çarptılar sadece arka farı kırıldı far 380TLye (2 parçalı far) değişti, arkadaşım mazda 3 ün arka farını çarptı(2 parça far) 600 TL civarına değiştirdi. Birde yanlış hatırlamıyorsam 1998-2003 yılları arasında yaşadığım şehirde Mazda bayii ve servisi de yoktu
    Şu anda yaşadığım şehirde hala servisi ve bayisi yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerrrems -- 6 Nisan 2011; 23:13:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    Mazdanın servisi her yerde yok ve parçaları çok pahalı. Mazdanın ikinci elde pek piyasası yok. Mazda kötü değil ama Türkiyede bu durumları sebebi ile pek tercih edilmiyor ikiz kardeşi focustan daha iyi bi araç en azından motoru daha esnek. Bence auris mazda 3 ten çok çok farklı değil ama servis ve 2. el piyasası sebebi ile daha mantıklı duruyor.


    Çok merak ettim,

    Hiç mazda kullandınız mı?

    2. el kaç mazda sattınız da sorun yaşadınız??

    parça fiyatlarından haberiniz var mı??

    ...............................

    Plemik yaratmak değil amacım, Auris kötüdür Mazda iyidir i de yarıştırmak için sormuyorum bunları, Toyota dayanıklılığını ispat etmiş bir markadır... Yeni kasa nasıl oacak bilemiyorum ancak dizl araç alacağımdan yine Japon ve mazda-toyota-honda 3 lüsünden birinden almayı düşünüyorum... Forumu da bu nedenle oldukça sık zyaret ediyorum...

    kardeş, ilginç fakat genelde piyasayı bilmeyenlerin yaptığı, artık klasik hale gelmiş standart yorumu yapmış, ülkemizde genel olarak mazda deyince nedense arabayı bileyen ancak buna rağmen söylenen 2 şey, parçası pahalı, 2. eli yok...

    Servis fiyatlarını dahi karşılaştırabiliriz isterseniz...

    Ben 5 yıldır bakım dışındaki balatalar hariç(önler 50 - arkalar 60 binde bir defa değişti) en pahalı bakımım 230 Tl arabam mazda 3 ve 76 bin km de... Bakım dışında da servis gidecek vaktim yok...



    1. sorunun cevabı:satılamayacağı için hiç almadım mazda ile kuponcu galericiler ilgileniyo
    2. sorunun cevabı: periyodik bakımları pahalı yazmıyo orda parça fiyatları pahalı yazıyo okuduğunu anla
    2004 yılında kullandığım corollama park yerinde çarptılar sadece arka farı kırıldı far 380TLye (2 parçalı far) değişti, arkadaşım mazda 3 ün arka farını çarptı(2 parça far) 600 TL civarına değiştirdi. Birde yanlış hatırlamıyorsam 1998-2003 yılları arasında yaşadığım şehirde Mazda bayii ve servisi de yoktu
    Şu anda yaşadığım şehirde hala servisi ve bayisi yok


    1- Hiç Mazda almayan biri olarak çok kesin ve söyledikleriniziden emin kyazıyorsunuz... Almadığınız bir arabayı satmadı iseniz nasıl 2. elinin kötü olduğunu yazabiliyorsunuz... belki okudğunuzu anlamıyorsunuz ki ben sadece basit nbir soru sordum... kaç defa mazda' nız oldu yada kullandınız... Arabayı sadece samak içn mi alıyorsunuz ki satılmadığı için almıyorsunuz...


    2- Okuduğunu anla derken...! Eğer yazdıklarınızın eleştirilmesi sizi rahatsız ediyor ise yazmayacaksınız, ha cevap da veriyorsanız makul ve mantıklı cevaplar verecek terbiyeli olacaksınız... Burada herkes okuduğunu anlıyor ki yazıyor... katılırsınız katılmazsınız ancak bu seviyenizi korumanızı, saygıyı elden bırakmamanızı gerektirmez...

    ben 4 yılı aşkın bir zamandır mazda 3 kullanan biri olarak yazıyorum... Arkadaşınızn farı ne zaman deiştirdiğini bilmiyorum ancak Mazda 2007 Yılından bu yana mazda Avrupa tarafından Türkiye de satılmakta ve yönetilmektedir.

    Bu tarihten beri de parça fiyatlarında %50 civarı indirim yapılmıştır. hatta mazda 3 parça fiyatları aynı alt yapıyı kullandığı focus tan %40 civarı daha ucuzdur. Bu nedenle Bazı MAZDA FORD ortak servisleri mazdadan aldıkları YEDEK PARÇALARI focus bakımlarında kullanmaktadır.

    Yani aslında bakım kastetdiğiniz gibi yanlızca yağ değişimi değildir... Polen, hava, yağ filtreleri, ayrıca periyodik değişecek şeyler var ise bunlar, yürüyen aksam ile ilgili parçalar, ön arka fren balataları, ömrü biten ampüller, BASKI BALATA eğer ihtiyacı var ise 140-150 bin civarları yada daha geç, gergi bilyaları, ve sanırım V kayışı yada benzeri(Toyota da olduğu gibi zincir olan triger değişmediğinden) de değiştirilir Bakımda... Ben bakımlarda bir defa ön 50 bin, arka 60 binde balata değiştirdm ek olarak örneğin ki 5-6 bin en az gider denilmişti balatalar, vakit olmadığından bir daha gelmemek amacı ile uğraşmadık... Balatalar dahil bakım 320 civarlarına yapılmıştı... En ağır bakımım da budur 75 bin km' de...

    Evet bir konuda haklısınız, servis her ilde yok... Bu da tercihi etkiliyor elbette... Bu dezavantajı dikkate almak gerekiyor. Ancak Bakım dışında bir de Allah göstermesin Kaza dışında zaten servis yüzü görmüyorsunuz... Bu da arabanın avantajı...

    tekrar söylüyoru polemik değil amacım ancak var ise tecrübeleriniz bunlardan bahsedin, arkadaşınız yada arkadaşınızın tanıdığı, bi tanıdık,i kupon galericiler değil, yaşadığınız gerçek ve kesin bir durum var ise onu anlatın... Umarım okudğunuzu anlıyorsunuzdur, demek istediğimi anlatabilmişimdir...




  • Sayın Mariolaw, polemik değil yanlış anlamayın, mazdaya olumsuz bakan biri de değilim ancak yakın zamanda tecrübemi paylaşayım. Arkadaşıma izmir arkastan opel aldık. almadan mazdaya uğradık (arkasın yine) 2010 model mazda 3 vardı, fatura fiyatından veriyorlardı ona rağmen satamıyorlar. Araç sıfır. o satılamazken ikinci eli nasıl satılacak??? ve ne kadar değer kaybedecek??? bazı şeyleri görmek için illa kullanmış olmak alıp satımını yapmış olmak gerekmiyor bence

    Ben mazdayı beğenmeyen biri değilim, hele ki mazda 6 'yı çoğu d segmenti araçtan daha iyi buluyorum ancak şu da bir gerçekki kim duysa hala 2010 model aracı satamadık diye, bu işte bir iş var der.. 2010 model bulunduran bir bayi duydunuz mu hiç herhangi bir markada sıfır olarak? Biz resmen çok şaşırdık ve bizim için eksi bir imaj oluşturdu. Bunu bizzat ben de bulunarak yaşadım.

    Bunun dışında bir sorun vs duymadım ancak servis tekelliği de var. o da yanaşılmaması için bir sebep olarak görülebiliyor. Bence distrübitörün birşeyler yapması lazım. yoksa aynı zihniyet devam edecektir.

    kazasız-belasız sürüşler dilerim..




  • Mazda'nın içi Toyota'dan daha hoş duruyor. Bunun dışında aralarında aman aman bir fark olduğunu düşünmüyorum.
    Ama benzinli motorda, Toyota'nın LPG de sorunsuz olması yüzünden Auris'i tercih ederdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    Mazdanın servisi her yerde yok ve parçaları çok pahalı. Mazdanın ikinci elde pek piyasası yok. Mazda kötü değil ama Türkiyede bu durumları sebebi ile pek tercih edilmiyor ikiz kardeşi focustan daha iyi bi araç en azından motoru daha esnek. Bence auris mazda 3 ten çok çok farklı değil ama servis ve 2. el piyasası sebebi ile daha mantıklı duruyor.


    Çok merak ettim,

    Hiç mazda kullandınız mı?

    2. el kaç mazda sattınız da sorun yaşadınız??

    parça fiyatlarından haberiniz var mı??

    ...............................

    Plemik yaratmak değil amacım, Auris kötüdür Mazda iyidir i de yarıştırmak için sormuyorum bunları, Toyota dayanıklılığını ispat etmiş bir markadır... Yeni kasa nasıl oacak bilemiyorum ancak dizl araç alacağımdan yine Japon ve mazda-toyota-honda 3 lüsünden birinden almayı düşünüyorum... Forumu da bu nedenle oldukça sık zyaret ediyorum...

    kardeş, ilginç fakat genelde piyasayı bilmeyenlerin yaptığı, artık klasik hale gelmiş standart yorumu yapmış, ülkemizde genel olarak mazda deyince nedense arabayı bileyen ancak buna rağmen söylenen 2 şey, parçası pahalı, 2. eli yok...

    Servis fiyatlarını dahi karşılaştırabiliriz isterseniz...

    Ben 5 yıldır bakım dışındaki balatalar hariç(önler 50 - arkalar 60 binde bir defa değişti) en pahalı bakımım 230 Tl arabam mazda 3 ve 76 bin km de... Bakım dışında da servis gidecek vaktim yok...



    1. sorunun cevabı:satılamayacağı için hiç almadım mazda ile kuponcu galericiler ilgileniyo
    2. sorunun cevabı: periyodik bakımları pahalı yazmıyo orda parça fiyatları pahalı yazıyo okuduğunu anla
    2004 yılında kullandığım corollama park yerinde çarptılar sadece arka farı kırıldı far 380TLye (2 parçalı far) değişti, arkadaşım mazda 3 ün arka farını çarptı(2 parça far) 600 TL civarına değiştirdi. Birde yanlış hatırlamıyorsam 1998-2003 yılları arasında yaşadığım şehirde Mazda bayii ve servisi de yoktu
    Şu anda yaşadığım şehirde hala servisi ve bayisi yok


    1- Hiç Mazda almayan biri olarak çok kesin ve söyledikleriniziden emin kyazıyorsunuz... Almadığınız bir arabayı satmadı iseniz nasıl 2. elinin kötü olduğunu yazabiliyorsunuz... belki okudğunuzu anlamıyorsunuz ki ben sadece basit nbir soru sordum... kaç defa mazda' nız oldu yada kullandınız... Arabayı sadece samak içn mi alıyorsunuz ki satılmadığı için almıyorsunuz...


    2- Okuduğunu anla derken...! Eğer yazdıklarınızın eleştirilmesi sizi rahatsız ediyor ise yazmayacaksınız, ha cevap da veriyorsanız makul ve mantıklı cevaplar verecek terbiyeli olacaksınız... Burada herkes okuduğunu anlıyor ki yazıyor... katılırsınız katılmazsınız ancak bu seviyenizi korumanızı, saygıyı elden bırakmamanızı gerektirmez...

    ben 4 yılı aşkın bir zamandır mazda 3 kullanan biri olarak yazıyorum... Arkadaşınızn farı ne zaman deiştirdiğini bilmiyorum ancak Mazda 2007 Yılından bu yana mazda Avrupa tarafından Türkiye de satılmakta ve yönetilmektedir.

    Bu tarihten beri de parça fiyatlarında %50 civarı indirim yapılmıştır. hatta mazda 3 parça fiyatları aynı alt yapıyı kullandığı focus tan %40 civarı daha ucuzdur. Bu nedenle Bazı MAZDA FORD ortak servisleri mazdadan aldıkları YEDEK PARÇALARI focus bakımlarında kullanmaktadır.

    Yani aslında bakım kastetdiğiniz gibi yanlızca yağ değişimi değildir... Polen, hava, yağ filtreleri, ayrıca periyodik değişecek şeyler var ise bunlar, yürüyen aksam ile ilgili parçalar, ön arka fren balataları, ömrü biten ampüller, BASKI BALATA eğer ihtiyacı var ise 140-150 bin civarları yada daha geç, gergi bilyaları, ve sanırım V kayışı yada benzeri(Toyota da olduğu gibi zincir olan triger değişmediğinden) de değiştirilir Bakımda... Ben bakımlarda bir defa ön 50 bin, arka 60 binde balata değiştirdm ek olarak örneğin ki 5-6 bin en az gider denilmişti balatalar, vakit olmadığından bir daha gelmemek amacı ile uğraşmadık... Balatalar dahil bakım 320 civarlarına yapılmıştı... En ağır bakımım da budur 75 bin km' de...

    Evet bir konuda haklısınız, servis her ilde yok... Bu da tercihi etkiliyor elbette... Bu dezavantajı dikkate almak gerekiyor. Ancak Bakım dışında bir de Allah göstermesin Kaza dışında zaten servis yüzü görmüyorsunuz... Bu da arabanın avantajı...

    tekrar söylüyoru polemik değil amacım ancak var ise tecrübeleriniz bunlardan bahsedin, arkadaşınız yada arkadaşınızın tanıdığı, bi tanıdık,i kupon galericiler değil, yaşadığınız gerçek ve kesin bir durum var ise onu anlatın... Umarım okudğunuzu anlıyorsunuzdur, demek istediğimi anlatabilmişimdir...

    Arabayı satamicaksam o arabayla kardeş mi olcam bi ömür birlikte mi yaşicam :D




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.