Şimdi Ara

Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
2
Favori
6.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teste ciddi ciddi inananlar var.
  • Golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy


    orada örneğini verdiğim liseli gibi boş beleş fanatizm paylaşımları yapmayan,bu tarz yorumlarda bulunmayan herkesin görüşüne şapkamı çıkarırım.
    Giuyu siz beğenmemiş olabilirsiniz,fakat tasarım manasında kompakt sınıfın en iyilerinden biri belki de en iyisi.
    Üstelik rakipleri yeni model çıkarmış olmalarına rağmen.
    Bu sadece bana ait olan bir düşünce değil,birçok forumdaşımıza hatta paçavra olarak nitelediğim otomobil otoriteleri dahi aynı düşüncede birleşiyorlar.
    İç mekana gelince,giunun testini de yaptılar forumda,ben de kullandım.
    Bir kere bırakın golfü giuya bulunduğu premium kompakt sınıfta sadece 1 serisi sürüş dinamiklerinde rakip olabilir.
    Focusu çok beğenirdim bu konuda,giu resmen ray üzerindeymiş gibi ilerliyor.
    İç mekana gelince,buyrun haluk hocanın testi:
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Haluk Test Sürüşü 34. Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair turbo 170 bg Distinctive TCT

    Arkadaşlar merhaba,

    27 Aralık tarihinde test ettiğim Alfa Giulietta testini bu sayfalarda da paylaşıyorum

    Testi Anıl'la yaptık.

    Showroom ziyareti olarak başlayan günümüz sağlam test sürüşleri ile devam etti.

    Sırasıyla;

    1.4 multiair 170 bg Distinctive TCT,

    105 bg 1.6 dizel düz vites

    235 bg 1.8 Quadrifoglio Verde versiyonlarını test ettik.


    TCT şanzımanı daha detaylı inceleyebilmek için ilk test sürüşümden 3 gün sonra bir daha test ettim Jülyet’i.

    Bu 3 araç arasından sadece TCT şanzımanlı 1.4 170 bg izlenimlerimi yazacağım.


    Önce test sürüşü yaptığımız Ankaranın tek Alfa Romeo ve Lancia bayii Akota ve bugün bize 3 aracı da test ettiren Fatih Bey'i test araçlarıyla birlikte aldığım foto:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Hava ciddi soğuktu. :)

    Öğleden sonra 14:00 civarı gittiğimiz Akota'dan 16:30 civarı ayrıldık.

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Bu da 1.4 170 bg'lik Distinctive donanımlı TCT çift kavrama şanzımanlı test aracı:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Jülyet'in burun tasarımını beğenmeyenler için gelsin:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Kapıyı özellikle açık bıraktım...

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Bu pozu kaçırmayalım diye:
     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

    Aracın arka koltuklar da çok hoş görünüyor:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Aracın ön kısmı da böyle görünüyor:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Araç 6. viteste 2.000 devirde 100 km.yapıyor.

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

    Foto net çıkmamış ama 6. viteste 3.000 devirde 145 km gibi bir sürat yapıyor.

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

    Aracın loş ışık altında gösterge ve iç ambiyans ışıklandırması şöyle:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Bu arada distinctive donanımdaki 170 bg'lik 1.4 multiair turbo benzinli TCT çift kavramalı bu test aracının sıfırının liste fiyatı 27.500 Euro + 1.000 TL.

    Kırmızı deri koltuklar 2000 euro karşılığında opsiyon olan Spor 1 paketine dahil.

    Bu ücrete şunlar dahil:

    - Deri koltuklar

    - Krom kaplı aynalar

    - Koyu renk dashboard paneli

    - Koyu renk farlar.2000 Euro opsiyon.



    Önce araçla ilgili olumsuz bulduğum noktaları yazayım:

    1. Aracın hız sabitleme sisteminde cancel tuşu yok.

    Benim Bravoda da böyleydi ve önünüzde daha yavaş giden bir araca denkgeldiğinizde mecburen ya frene basarak ya da sistemi tamamen kapatarak devreden çıkartabiliyorsunuz.

    Oysa cancel tuşu olsa bu düğmeyle sistemi geçici olarak devre dışı bırakıp frene basmak zorunda kalmayabilirsiniz.


    Hız sabitlemeyi benim kadar aktif kullanmayanlar bu maddeyi gözardı edebilirler.


    2. Jülyet’in yol ve motor sesi yalıtımı C sınıfındaki diğer araçlara benzer gibi geldi bana.

    Geçen sene 5 ay kullandığım eski aracım Fiat Bravo’dan ya da şimdiki aracım Megane 3’den daha iyi değil yalıtımı.

    Ama gayet sportif olan motor ve egsoz sesini içeri alacak şekilde özellikle bu şekilde bırakılmış olduğunu düşünmeden de edemiyorum.


    Bu açıdan sportif bir arabada kabin içinde bir miktar motor ve egzoz sesi duyulmalıdır diyenler için belki de olumsuz bir durum değildir aslında.


    3. Araçta kapı içlerinin üst kısmında ve başka birkaç yerde daha kullanılmış olan plastiğin kalitesi çok iyi değil ama bunlar eski aracım Bravo gibi trim sesi üretmediklerinden çok da önemli değil.





    Bunlar da araçla ilgili olumlu noktalar:



    1. Her ne kadar geçirmiş olduğum ameliyattan dolayı yol tutuş limitlerini denemesem de Utku, Görkem, Anıl, ve Arda’ın gözlem ve tecrübelerine istinaden aracın yol tutuşunun çok iyi olduğunu söyleyebilirim.

    Araçta arkada tam bağımsız süspansiyon mevcut.

    DNA sürüş modu seçeneğinde D modunda elektronik diferansiyel kilidi de devreye giriyor.

    Bu da viraj ve slalom performansını ciddi anlamda arttıyordur.


    2. 1.4 turbo benzinli ve yılın en iyi motoru ödüllü güç ünitesi gerçekten çok başarılı.

    Performans taleplerine cevap vermede tereddüt etmeyen makine istenirse gaza az basılarak gayet de ekonomik olabilecek gibi.

    Bu aracı kullananların büyük bir çoğunlukla ve çoğu zaman gaza az basacağını düşünmediğimi de belirtmeden edemeyeceğim.

    Motor özelliklerini önceki maddede yazdığım D moduyla da değerlendirmek lazım tabii.


    3. Araçta mevcut TCT çift kavramalı şanzıman da kararlı ve seri geçişleriyle çok başarılı.

    Dur kalklarda neredeyse hiç kararsızlık yaşanmıyor.

    Benim dizel Megane’da düşük süratlerde böyle bir kararsızlık söz konusu.

    Gerçi benim arabam dizel olduğu için gücün üretilmesinde fark olacaktır muhtemelen ve en sağlıklı karşılaştırmayı dizel Jülyet’e TCT, ya da turbo benzinli bir Renault’a EDC gelirse – gelince yapmak lazım.


    Benim Megane'da olduğu gibi ayağımızı frenden kaldırınca araç ileri gidiyor.

    Çok çok önemli bir özellik bu.

    Yarı otomatiklerde ayağınızı frenden çekince araç ileri gitmiyor ve dur kalk trafikte çok sıkıntılı bir sürüş oluyor bu yüzden.

    Yarı otomatik şanzımanlı dualogic Bravo böyleydi mesela.



    Araçla ilgili diğer noktalar:


    Stop start sistemi güzel çalışıyor.

    Başka firmalarda araç hareketsizken stop edince hidrolik direksiyon desteğini keserken Jülyette kesmiyor(muş).

    İstenirse ayrı bir düğme aracılığıyla stop start iptal edilebiliyor.

    Arabadan elektrik çeken bir sistem açıksa stop start devreye girmiyor.

    Start stop sistemi devredeyken çektiğim bir foto:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Aracın kapıları siz yola çıkınca otomatik kilitleniyor.



    Bir de bu aracın en önemli özelliklerinden birisi olan DNA özelliğiyle de birkaç şey yazayım:

    N modunda ayağımızı gaza sabit olarak basarken sürüş modunu D’ye aldığımızda aracın motor devri ve sürati artmaya başlıyor biz gaza basış şiddetimizi değiştirmediğimiz halde.

    D modunda gaza daha az basılarak ilerlenebileceğinden istenirse ve özel bir çaba harcanırsa yakıt tüketimi düşürülebilir diye düşünüyorum.

    D modunda vites daha yüksek devirde değişiyor.

    Bu modda araçta meydana gelen diğer değişiklikleri daha sonra eklemeye çalışırım.


    DNA seçim düğmesi:

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    20 km kadar yer yer dip gazla sıkıştırarak kullanım sonucunda test tüketimi 9.2 lt çıktı.

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


    Umarım bir fikir verir arkadaşlar.


    Herhalde bu özelliklerdeki bir aracı golfle kıyaslamanın art niyetten başka bir şey olmadığını söyleyince alfa fanatiği veya vw düşmanı olmayız.




  • Farkettiniz mi bilmiyorum Golf bütün resimlerde hep ön planda bu derginin yaptığı testlerde zaten hep volkswagen kazanıyor.Artık ne kadar para veriyorlarsa......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Farkettiniz mi bilmiyorum Golf bütün resimlerde hep ön planda bu derginin yaptığı testlerde zaten hep volkswagen kazanıyor.Artık ne kadar para veriyorlarsa......

    Tamda bunu yazicaktim zaten golfu her planda one almislar hadi digerleri kotude jenerik olarak da mi kotuler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Hepsini bir arada görünce görsel açıdan BMW bir farklı duruyor arkadaş...Ben burdayım sakin olun diyor...:D

    görsel açıdan mı? Bence iğrenç farlarıyla şaşkın şaşkın noluyo la orda diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy






    Dedigim gibi Giu nun tasarimini ben begenmedim ama genel itibariyla begeniliyor olmasina bir itirazim yok sadece ben begenmedim. Aslina bakarsaniz begenmedim demek de cok dogru olmaz arka tasarimi gayet hos ancak on farlari bende hayal kirikligi olusturdu bence 159 da kullandiklari on tasarimi Giu icin uyarlasalar cok daha guzel olurmus. Ic mekanin kalitesine de bir lafim yok Bravonun ic tasarimini daha cok begendim derken kastim kalite degildi dogal olarak kalitesi daha dusuk benim kastim ic mekanin dizayniydi ozellikle de orta konsolun dizaynini begenmedim Bravonun ki cok daha guzel geldi gozume. Performans ve yol tutusa gelirsek. Alfa nin butun motorlarinin performansini cok begenirim maksimum torklari yuksektir ve bu maksimum torkun buyuk bir bolumunu genis bir devir bandinda kullanirlar ve sesleri de kulaga cok hos gelir. Zaten kullandigim Bravoda da Giudaki 1.6 JTD var performansi gayet guzel. Yol tutus ve surus dinamikleri olarak da cok basarili ancak Golfun yol tutusu da fena degil bence Giu kadar basarili degil ama arada cok fazla ucurum oldugunu dusunmuyorum sahsen. Giu ile ilgili son olarak sunu diyebilirim on tasarimi 159 gibi ic tasarimi da bravodaki gibi olsa bir yolunu bulur alicak parayi denklestirirdim.




  • Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..


    hocam yapma gözünü seveyim a3'ün içinde kaliteli olacak malzeme yok ki yeni kasada konsolun içini boşalttılar a1'in makyajlısı gibi oldu




  • bmw 1 serisi, golf'ten kötü öyle mi? duy da inanma.. at yalanı, severim inananı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..


    sen konuyu açanın nickine bir baktın mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bmw 1 serisi, golf'ten kötü öyle mi? duy da inanma.. at yalanı, severim inananı..


    normal şartlarda böyle şeyler söyleyenlerin konularını direkt şikayet ediyorum.
    Bunu etmedim.
    Niye derseniz troll bilimine haiz bu hezeyanların forumumuzda illa ki 1 tane örneği olması lazım.
    Daha sonradan millet besmele çekip tartışmaya kalkmasın maksat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Kasım 2012; 9:36:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..


    Altina imzami atarim noktasi virgulune kadar dogru.

    Bu arada eski A serisi kiz arkadasimda vardi bayada kullandim o araci. Yeni ve eski kasa arasinda 100 yillar var resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..


    Bazı konularda tespitlerdoğru fakat bazı değindiğin noktalar tamamen kulaktan dolma geldi bana.... şanzıman-motor konusunda a3-bmw1-mercedes a içinde en başarılısı bmw bu kabulum fakat a3 ude kullanmış biri olarak a3 un mercedes a dan motor şanzıman olarak ne üstünlüğü var anlamadım. a sersi bana göre daha başarılı(altını basa basa çiziyorum). iç kabin işçiliği a3 te önde fakat iç dizaynı işin içine katarsak a3 en kotusu. iş sadece işçilik ile bitmiyor malesef işçiliğini yaparken kaliteyi destekleyecek dizayn yapıcaksın. dış dizayn göreceli tercih meselesi o konuda herkes farklı düşünebilir zira zevkler ve renkler tartışılmaz. genel anlamda bana göre a3 bu üçlünün içinde en sonda yer alır.tercihlerde şahsen motor ve sürüş zevki önde tutulursa bmw, kalite,konfor ve dizayn önde olucak olursa mercedes derim. a3, vw nin benimsediği hepsinden birazın premium versiyonu bana göre ve dış dizaynını da ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.




  • Ingilizlerin bir lafi var; topun pesinden 22 kisi kosar ve sonunda yine Almanlar kazanir.

    ayni sey Golf icin de gecerli, bilmem anlatabildimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 29 Kasım 2012; 18:08:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bur@k1985

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.A.P.D

    Hadi Golfu gecelım, A3 nedır arkadas. Herkes yazmıs ama bende soylıyım bu fıyatlarla bızım ulkemızde satılsaydı hepsı kımse golfun suratına bak-maz-dı.

    a3 nedir derken anlamadım..

    A3 u a serısının ve 1 serısının ustune cıkarmaları ılgınc geldı. dahada ılgıncı uretıcı aynıyken golfun a3 ten daha ıyı olarak gostermelerı.

    a3 premium hb sınıfının yaratıcısı. bmw daha yeni adam akıllı bir model çıkardı. eski 1 serisi bmw açısından hep alay konusu oldu. mercedes ise sırf a3 ün başlattığı premium hb sınıfına dahil olabilmek, a3 ve 1 serisi ile başa çıkabilmek için a class ı tamamen değiştirdi ve yepyeni bir model çıkarttı. eski a serisini biliyorsunuzdur heralde ?

    a serisi kalite ve motor anlamında a3ünde 1 serisininde gerisinde, ama kötü değil. 1 serisinin motor ve şanzıman ikilisi ön planda, a3 ise kim ne derse desin gidip bizzat tecrübe edin ''hala'' en kaliteli ve en iyi işçiliğe sahip olanı. motor ve şanzıman ikilisi de bmw kadar iyi olmasada mercedesten daha iyi. mercedes in motorları ve 7 ileri vitesi ne 8 ileri zf nede 7 ileri stronic kadar iyi değil. motorları malum..

    golf ün bunlardan iyi tutulması tamamen saçmalık. stile önem veren birisi asla ve asla golf düşünmez bana göre. golf tamamen 35+ yaş veya aile arabası. bir kere bunların müşteri kitleleri farklı. sen gidip golf ün iç mekanı bmw den daha iyi dersen adama gülerler, bmw zaten golf kadar geniş araç yapmak istemiyor ki ? yapsa bukadar sportif bir araç çıkmaz ortaya, golf gibi aile arabası çıkar..


    Bazı konularda tespitlerdoğru fakat bazı değindiğin noktalar tamamen kulaktan dolma geldi bana.... şanzıman-motor konusunda a3-bmw1-mercedes a içinde en başarılısı bmw bu kabulum fakat a3 ude kullanmış biri olarak a3 un mercedes a dan motor şanzıman olarak ne üstünlüğü var anlamadım. a sersi bana göre daha başarılı(altını basa basa çiziyorum). iç kabin işçiliği a3 te önde fakat iç dizaynı işin içine katarsak a3 en kotusu. iş sadece işçilik ile bitmiyor malesef işçiliğini yaparken kaliteyi destekleyecek dizayn yapıcaksın. dış dizayn göreceli tercih meselesi o konuda herkes farklı düşünebilir zira zevkler ve renkler tartışılmaz. genel anlamda bana göre a3 bu üçlünün içinde en sonda yer alır.tercihlerde şahsen motor ve sürüş zevki önde tutulursa bmw, kalite,konfor ve dizayn önde olucak olursa mercedes derim. a3, vw nin benimsediği hepsinden birazın premium versiyonu bana göre ve dış dizaynını da ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.

    tek bisey soyluyorum 7 ileri stronic kullandiktan sonra mercedes in 7 ileri vitesi daha iyi diyorsan bazi seylerden anlamiyorsun derim.

    ic mekan acisindan gorecelidir fakat mercedes in ic mekanindaki 100 sene once cikmis ipad gibi duran ekrani bile beni sogutmak icin yetiyor..

    siz hangi a3 sahibiydiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donnaiolo -- 29 Kasım 2012; 19:53:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu dergide benim için birinci olan herzaman woswos grubundan sonra gelendir.. çünkü herzaman ww birinci audi ıkıncı oluyor ben sonrasına bakıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    Ingilizlerin bir lafi var; topun pesinden 22 kisi kosar ve sonunda yine Almanlar kazanir.

    ayni sey Golf icin de gecerli, bilmem anlatabildimi

    Son yıllarda Almanların futbolda eskisi kadar iyi olmadıkları söyleniyor arkadaşım.

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması
    http://www.topendsports.com/events/worldcupsoccer/winners.htm


     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_Cup_and_UEFA_Champions_League_finals




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.