Şimdi Ara

ave nın düşmanı müşteri hizmetleri elemanları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tcell e gecmek bile huzur verdi. hele o micro sime donusen hat paketini verdiklerinde helal olsun



    haberkibris.com/images/2012_10_11/nano-sim-kart-kktcellde-2012-10-11_m.jpg


    ayni bunun gibi kirip micro yapilio kirmadan normal sim. supersin tcell

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaDestek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hcnkr

    avea ucuz ve hesaplı operatördür ondan daha iyisi de yok ama Müşteri hizmetyleri hiç bi sorunu çözmüyor ve bilhassa bayan elemanları çok agrasif.

    Merhaba, irtibat numaranızı tarafımıza iletmeniz durumunda tarafınıza konu ile ilgili dönüş yapmak isteriz.

    5317225164 geçen ağustos ayı iiçinde müşteri hizmetleri görevlisi bayanla görüştüm..
    birde resimli mesaj için destek istediğim bayan yardımcı olmadı başından savsakladı ..ilginize teşekkür ederim ben bu telefon ve teknoloji işlerini de bilemediğim için naçar kalıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Yönetim birşey bilmiyorki. Mt ye ne ögretsin. Mt sizden daha cok uzuluyor faturanıza. Ama adamlarde yetkı yok aveabtum operatorlerden daha iyileştirici hizmet vermekte emin olun. Fatuta sikayerleri indirimler. İnternet ücretlendirmeleri. Bilgşkerini almak isteyen özelşme gelsin ADAM AVEANIN DUSMANLARI ESKI CALUSANLARI DEMIS YUH SANA YUHHHH KIMSE KIMSEYE DURDUK YERE DUSMAN OLMAZ DOSTUM O KONU BASLIGINI
    DEGIS

    Evvela Konu Başlığını doğru oku ondan sonra YUUHHH de ..
    benim Aveanın düşmanı eski çalışanları diye bi ifadem yok lütfen dikkat kırıcı olma ..ben Avea nın Müşteri Hizmetleri elemanlarından hakaret görmüşüm onu dile getirdim sana ne oluyor ?
  • ave nın düşmanı müşteri hizmetleri elemanları diye başlık var ben buna yazana dedim gurban olduğum doğru dürüst konuşana kimse kırıcı olmaz mt hiç olmaz haaaa sende haklısın mt lerinde adi olanları var onklara denk gelmissin %95 şi emin olun müşteri odaklıdır kırıcı olduysam özür dilerim bende mt oldugum için bu şekilde yazdım hakını helal et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    ave nın düşmanı müşteri hizmetleri elemanları diye başlık var ben buna yazana dedim gurban olduğum doğru dürüst konuşana kimse kırıcı olmaz mt hiç olmaz haaaa sende haklısın mt lerinde adi olanları var onklara denk gelmissin %95 şi emin olun müşteri odaklıdır kırıcı olduysam özür dilerim bende mt oldugum için bu şekilde yazdım hakını helal et.

    Avea Müşteri Hizmetleri konusunda bilgilisiniz,
    Sizi her zaman buralarda görmek isteriz,
    Burda bir sürü Avea mağduru oluyor,
    Bu insanlara tecrübenizle yardımcı olursanız,inanın bol bol dua alırsınız,
    Öyle şikayetler geliyor ki,Avea ya lanet okuyoruz,o derece yani,
    Engin tecrübenizi,burdaki arkadaşlara yardımcı olmak için kullanmanızı bekliyoruz inşallah,
    Üstteki agresif mesajlarınızın da iyi niyetinizden kaynaklandığını anlıyorum,
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    avea musteri hizmetlerini bir cok kez aradım.musterı temsılcılerıne bosa yuklenıyoruz.adamların elınde yetkı yok.şikayet kaydı açmaktan başka bir sey yapAmıyorlar.açılan şikayet kaydınında okundugundan şuphelıyım.btk şikayetıne bıle 40gun sonra cevap veren bı sırketın musterı memnuniyeti hakkında yorum yapmaya gerek yok.burda ben musterı hızmetlerınde çalışan elemanlarda en ufak kusur goremıyorum.sorun aveanın yonetımınde oldugu aşikar...

    müşteri temsilcileri yetkısız.aveanın abone kaybetmesının/aboneyı uzun sure elınde tutamasının en onemlı nedenı zaten bu.

    musterı şikayetıne hızlı ve etkılı çozum uretmıyor.abone %100haklıysa bıle aylarca muhatab bulamayabılıyor

    aveada haksız dahı olsa ben fatura sorunumu cozdum dıyenı gormedım/duymadım ama turkcellde hop dıye gecmıse donuk paket tanımlayan,satın alınmıs paketın ucretını ıade eden cok musterı temsılcısı duydum...

    Sistem hatası oldu şifrem gelmedi ,ben de geçenlerde aradım, Tv de reklamları dönüyor (Flo, hızlıal kampanyası) Müşteri temsilcisinin haberi yok!
    Dedim böyle durum var.
    Yok dedi!
    Sitenizde de var,1 dk lütfen dedi, 10 dakika aradı bulamadı! Yok burada dedi ..
    Yahu her şeyi geçtim sağ üst köşede site içi arama var,hızlıal yazacaksın,enter a basacaksın!!!Bir nevi google'dan aratır gibi ! Temel bilgisayar ilkokul terk!

    Bu kadar kapasitesiz bu kadar cahil bu kadar bilgisiz bu kadar odun ...Ne işin var orada ya! Gir inşaata harcını kar,gir bi belediyeye parkını bahçeni süpür,Yada git yenibosnada kızların peşine takıl boş boş gez lise çıkışlarını falan bekle. Senden ne olmaz derseler müşteri temsilcisi olmaz derim, Avea sana onu layık görmüş!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    avea musteri hizmetlerini bir cok kez aradım.musterı temsılcılerıne bosa yuklenıyoruz.adamların elınde yetkı yok.şikayet kaydı açmaktan başka bir sey yapAmıyorlar.açılan şikayet kaydınında okundugundan şuphelıyım.btk şikayetıne bıle 40gun sonra cevap veren bı sırketın musterı memnuniyeti hakkında yorum yapmaya gerek yok.burda ben musterı hızmetlerınde çalışan elemanlarda en ufak kusur goremıyorum.sorun aveanın yonetımınde oldugu aşikar...

    müşteri temsilcileri yetkısız.aveanın abone kaybetmesının/aboneyı uzun sure elınde tutamasının en onemlı nedenı zaten bu.

    musterı şikayetıne hızlı ve etkılı çozum uretmıyor.abone %100haklıysa bıle aylarca muhatab bulamayabılıyor

    aveada haksız dahı olsa ben fatura sorunumu cozdum dıyenı gormedım/duymadım ama turkcellde hop dıye gecmıse donuk paket tanımlayan,satın alınmıs paketın ucretını ıade eden cok musterı temsılcısı duydum...

    Sistem hatası oldu şifrem gelmedi ,ben de geçenlerde aradım, Tv de reklamları dönüyor (Flo, hızlıal kampanyası) Müşteri temsilcisinin haberi yok!
    Dedim böyle durum var.
    Yok dedi!
    Sitenizde de var,1 dk lütfen dedi, 10 dakika aradı bulamadı! Yok burada dedi ..
    Yahu her şeyi geçtim sağ üst köşede site içi arama var,hızlıal yazacaksın,enter a basacaksın!!!Bir nevi google'dan aratır gibi ! Temel bilgisayar ilkokul terk!

    Bu kadar kapasitesiz bu kadar cahil bu kadar bilgisiz bu kadar odun ...Ne işin var orada ya! Gir inşaata harcını kar,gir bi belediyeye parkını bahçeni süpür,Yada git yenibosnada kızların peşine takıl boş boş gez lise çıkışlarını falan bekle. Senden ne olmaz derseler müşteri temsilcisi olmaz derim, Avea sana onu layık görmüş!

    Hocam
    Öldürdün adamları :)
    şevket abi ne diyecek bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    avea musteri hizmetlerini bir cok kez aradım.musterı temsılcılerıne bosa yuklenıyoruz.adamların elınde yetkı yok.şikayet kaydı açmaktan başka bir sey yapAmıyorlar.açılan şikayet kaydınında okundugundan şuphelıyım.btk şikayetıne bıle 40gun sonra cevap veren bı sırketın musterı memnuniyeti hakkında yorum yapmaya gerek yok.burda ben musterı hızmetlerınde çalışan elemanlarda en ufak kusur goremıyorum.sorun aveanın yonetımınde oldugu aşikar...

    müşteri temsilcileri yetkısız.aveanın abone kaybetmesının/aboneyı uzun sure elınde tutamasının en onemlı nedenı zaten bu.

    musterı şikayetıne hızlı ve etkılı çozum uretmıyor.abone %100haklıysa bıle aylarca muhatab bulamayabılıyor

    aveada haksız dahı olsa ben fatura sorunumu cozdum dıyenı gormedım/duymadım ama turkcellde hop dıye gecmıse donuk paket tanımlayan,satın alınmıs paketın ucretını ıade eden cok musterı temsılcısı duydum...

    Sistem hatası oldu şifrem gelmedi ,ben de geçenlerde aradım, Tv de reklamları dönüyor (Flo, hızlıal kampanyası) Müşteri temsilcisinin haberi yok!
    Dedim böyle durum var.
    Yok dedi!
    Sitenizde de var,1 dk lütfen dedi, 10 dakika aradı bulamadı! Yok burada dedi ..
    Yahu her şeyi geçtim sağ üst köşede site içi arama var,hızlıal yazacaksın,enter a basacaksın!!!Bir nevi google'dan aratır gibi ! Temel bilgisayar ilkokul terk!

    Bu kadar kapasitesiz bu kadar cahil bu kadar bilgisiz bu kadar odun ...Ne işin var orada ya! Gir inşaata harcını kar,gir bi belediyeye parkını bahçeni süpür,Yada git yenibosnada kızların peşine takıl boş boş gez lise çıkışlarını falan bekle. Senden ne olmaz derseler müşteri temsilcisi olmaz derim, Avea sana onu layık görmüş!

    Hocam
    Öldürdün adamları :)
    şevket abi ne diyecek bakalım

    bakma sen şevkete her şey dilinde yoksa kalbi temizdir. bence müşteri hizmetlerine sorumluluk alabilecek kişiler tespit edilip onların çalıştırılması daha iyi olacaktır çünkü operatörler sürekli kampanyalar tarifeler paketler çıkarıyor illaki bunların bilgilendirmesini elemanlarına yapıyordur ama bu bilgilendirmeleri takip edecek sorumluluk sahibi kişilerin çalıştırılmasıyla elemanların bilgilerini güncel tutması sağlanabilir diye düşünüyorum.




  • Lime laf yazacagımı sasırdım sinirden o mt ile alay içerikli yazıyı yazana hepsi..... Diger arkadaslar kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Lime laf yazacagımı sasırdım sinirden o mt ile alay içerikli yazıyı yazana hepsi..... Diger arkadaslar kusura bakmayın

    hele bir otur soluklan gardaş ne bu hiddet bu celal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Lime laf yazacagımı sasırdım sinirden o mt ile alay içerikli yazıyı yazana hepsi..... Diger arkadaslar kusura bakmayın

    Üslubunuz yanlış hocam. Her meslekte kendini geliştirmeyen alay konusu olur. Mt ler bir vekil olduğunu unutmayacak önce! Kurumunun sesi olduğunu unutmayacak. facebook tan artan zamanlarda avea nın sitesini gezseler bu kadar ağır eleştiri almazlar. Alay konusu olmazlar. Bilmedikleri bir işi bilgisizce yapıyor olabilirler! Ama ellerinden geldiğince kendini geliştirseler biraz özenli olup severek çalışsalar sorun kalmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    ne kadar saçma konuşuyorsunuz mt ler hizmet veremiyormuş sizde bi tarafınızı yırtıyorsunuz onlara değilmi suş o insanlarda değil genel müdüründe üst yöneticilerinde size kitabı açsam okuyun desem siz kitaba daha çekici cümleler ekleyerekmi okursunuz veya kitap tan hergün yazılı oluyorsunuz siz okudugunuz romanımı anlatırsınız aveanın müşterileri çok ahmak ALLAHTAN dileğim inş onların en yakın akrabalarıda müşteri temsilcisi olmaya ve tadını almaya vede onların yaptıklarının aynını yaşamaya mahkum olur 700 tl maaşla insanların kanını emiyolar sizde şerbet serpiyorsunuz yazıktır günahtır Allahtan korkkun yemiyorsa faturalı kullanmayın.


    Böyle polemikli yazılara pek girmem ben ama, üslubunuzun dengesi kaçmış bence. Sizden yardım istenmesi asıl ahmaklıktır.Ben bütün operatörleri kullandım Turkcell'i 1-2 saygısız çalışan yüzünden kullanmıyorum...Ben çoğu müşteri hizmetlerini aradım zamanında, pek yeterli bulmuyorum en ufak sorunu bile çözememesinin sebebi üst yöneticilere yıkılmamalı, bir mt sinin yapamadığını bir diğeri yapıyorsa ben o kişinin bilgisiz olduğunu çıkartabilirim di mi? Ayrıcana mecbur muyum ben tribini çekmeye mt sinin. Bir müşteri kızmış veya takım şefinin onu sıkıştırmasına, bir diğer müşteriye kesilmesi Allah'tan reva mıdır?Zaten artık aramıyorum.Sana ne yapmışlarsa bu sana buraya gelipte hakaret etme hakkını vermez?




  • Canız sıkıldıkca aramayın sız nederseniz olur mt dedimi. Saygısız olur demi hak edene diyecen hacı sadece sen.dogrısun.bu zıhnıyetteki kımseye sözüm yok ıkı kurusa köpek.tutmuyorsun oda Allah kulu jupiter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi siz işinizi biliyorsınuz. Yenetek yokmuş gelişmemiş pc sistemi değil bşzde insanız tamamı 2 kırusa mt hakarer edemezsiniz. Eminseniz gidin tuketici hakem heyerine burada siyaset yapmatın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Canız sıkıldıkca aramayın sız nederseniz olur mt dedimi. Saygısız olur demi hak edene diyecen hacı sadece sen.dogrısun.bu zıhnıyetteki kımseye sözüm yok ıkı kurusa köpek.tutmuyorsun oda Allah kulu jupiter


    Bakın ben karşımdakine insan gibi yaklaşırım, "köpek" gözüyle bakmam öyle canım sıkıldımı da aramam; zaten çoğu konuda bilgiye sahibim. Çok zor durumda ararım, bana benden bir önceki müşterinin acısını çıkartırcasına ses tonuyla salak yerine koyarcasına konuşuyorsa ben onlara kızarım. Her müşteri aynı olmadığı gibi, her mt side aynı değil bunu konuşmadan anlayıp müşteri göre cevap verecek zekalı insanlara bugüne kadar rastlamadım...
  • Birde bukadar şikayetiniz varsa. Kullanmayın yav kullanmayın. Gıdın turkcell wodofoneye gecinki en kğcük yerbşuesizlikye ağzınıza soksun hoporlörüw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Birde bukadar şikayetiniz varsa. Kullanmayın yav kullanmayın. Gıdın turkcell wodofoneye gecinki en kğcük yerbşuesizlikye ağzınıza soksun hoporlörüw

    Senın gibi adamın elini öperim ver numaranı ne sorunun varsa arayayım seni kaliteli hizmeti bende yaşa tabiki bizim içşmizdede dediğinşz çeşitten insanlar var hepsi bir değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben zaten Avea ve Vodafone kullanıyorum, sen gelmişsin Avea müşterisi ahmaktır yazmışsın sonra hakaretten bahsediyorsun bak bakalım benim mesajımda hakaret var mı, insanlıktan bahsetmişsin ama yanlış yazıların var sıkıntın varsa müşteriyi ne karıştırıyorsun 1-2 kendini bilmez müşterinin faturasını diğerlerine yıkmak sence etik mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAMURSEVKET24

    Birde bukadar şikayetiniz varsa. Kullanmayın yav kullanmayın. Gıdın turkcell wodofoneye gecinki en kğcük yerbşuesizlikye ağzınıza soksun hoporlörüw

    Senın gibi adamın elini öperim ver numaranı ne sorunun varsa arayayım seni kaliteli hizmeti bende yaşa tabiki bizim içşmizdede dediğinşz çeşitten insanlar var hepsi bir değil.


    Kendi kendine alıntı yapıyor.Bende sizi ciddiye alıyorum....
  • işte burda da gösteriyorlar kalitelerini, milleti aşağılamalar falan.
    önce kendine bak sen birader, millete laf yetiştirmekle ne kazanacaksın?
    doğru düzgün yazı yazmayı, kendini ifade etmeyi bilmiyorsun daha. yazdığın mesajların yarısı anlaşılmıyor.
    kendini ifade etmekten aciz kişilerin müşterilerin derdine derman olmasını da beklemiyoruz zaten ve bu yüzden eleştiriyoruz.
    bu eleştirileri bir iki kişi değil, avea kullanıcılarının yüzde 90 ı yapıyor, mh den memnun değil çoğunluk.
    bu durum da senin değil bizim haklı olduğumuzu gösterir. senin canın yanmışsa bize ne, gelip acısını burdan bizden mi çıkaracaksın.
    git canını kim yaktıysa acısını da ondan çıkar. tartışmanın alemi yok burda.
    sen burda yazdıklarınla mt leri savunduğunu sanıyorsun ama tam tersini yapıyorsun, burda mt lerden şikayet edenlerin ne kadar haklı olduğunu gösteriyorsun.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.