Şimdi Ara

avea 444' lü numaralar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
21.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • GSM operatörü müşteri hizmetleri hariç diğer 444'lü aramalarda başına herhangi bir alan kodu konsa da konmasa da ücretsiz dakikalardan düşüyor.Yani alan kodu koymaya gerek yok. Sağlam olsun diyenler yine de koyabilir
    Yine Avea tarife ayrıntılarında yazan ifade açık..Ücretsiz dakikaların kullanılamayacağı yerler yazılmış, ancak 444 ile başlayan numaralar hariç denmiş. Yani onlar için kullanılabilir

    Tarife kapsamındaki kullanım, yurtdışına, Avea Müşteri Hizmetlerine, bilgi ve danışma numaralarına, 444 İLE BAŞLAYAN NUMARALAR HARİÇ özel servis numaralarına ve tüm katma değerli hizmet sunulan numaralara doğru yapılan aramaları, faks, data, WAP aramalarını, görüntülü aramaları kapsamamaktadır.

    Tarife kapsamındaki kullanım, yurtdışına, Avea Müşteri Hizmetlerine, bilgi ve danışma numaralarına, özel servis numaralarına ve tüm katma değerli hizmet sunulan numaralara doğru yapılan aramaları, faks, data, WAP aramalarını, görüntülü aramaları kapsamamaktadır.




  • Avea faturasız mobil öğrenci hattım var.120 dakika tanımlanmıs bedava görüşmem var ama bakiyeden gidiyor.
    Sayfasında 444 ile başlayan* aramalar varsa tarife kapsamındaki ev/iş yönüne dakikalarınızdan düşecektir.
    Tarife kapsamında ev/iş yönüne dakika olmaması ya da ev/iş dakikalarının tükenmesi durumunda yapılan aramalar tarifenin ev/iş yönüne dakika ücreti üzerinden ücretlendirilecektir.

    * Yurt içinde Avea hatlarınızdan yaptığınız 444 1 500 ve 500 Avea Müşteri Hizmetleri aramaları, süreden bağımsız olarak faturalı hatlar için 45 kuruş, faturasız hatlar için 60 kuruş fiyatından ücretlendirilmektedir.
  • 444 0 800 denizbank değil mi :) 542 koyup bi deneyim bakalım

    DENEDİM meşgul çaldı ya
    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür54

     avea 444' lü numaralar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 5 Nisan 2011; 20:28:43 >




  • Şekerbank denedim bakiyede düşme oldu.Nasıl açıklamadan farklı hareket edebiliyor bunlar
  • Vakıf bank müşteri hizmetlerini aradım 444 0 724 başına 0212 ekledim. Telesekreter çıktı Lütfen alan kodu olmadan 7 haneli numara tuşlayınız dedi kapandı ..
  • bankalar müşteri hizmetlerinin başına 0212 koyup aratmıyor artık oparatörler hocam iyigünler
  • diğer operatörleri bilmiyorum ancak avea'da 444 lü numaralar başına alan kodu girerek aranmıyor.

    hayatımda bu kadar saçma bir uygulama görmedim. neden mi? örneğin:
    A şirketinin 444 lü bir numarası var. Normal şartlar altında ben istanbul da iken bu numarayı aradığımda ankara şubesi çıkıyor. ancak başına 0212 koyduğumda istanbul şubesi çıkıyordu. artık alan kodu tuşlayamıyorum. dolayısıyla istanbul şubesini arayamıyorum.
  • çok saçma bi uygulama bu ya.. en azından atıyorum 5sn de konuşulsa 30dk da konuşulsa sadece belli bir ücreti olmalı bu 444lü numaraların, sanki daha önceden öyleydi.. müşteri temsilcisine bağlanana kadar zaten 5-10dk boşa geçiyor, bide konuşup sorun çözme işlemide var.. ohooo göçer valla insan
  • Şu linkten BTK'yı şikayet yağmuruna tutalım arkadaşlar. Yoksa bu 444'lü numaralar soygunu bitmeyecek!!!
    https://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/bireyseltuketicisikayet.asp
  • BTK bugün 444'lü numaralarla ilgili yaptığım şikayete hızlı bir biçimde cevap gönderdi.


    quote:

    Sayın xxxxxxxxxxxxx,

    Şikayetiniz incelenmiştir.

    5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun "Tarifelerin Düzenlenmesi" başlıklı 13'üncü maddesi uyarınca işletmeciler, uygulayacakları tarifeleri ilgili mevzuat ve Kurum düzenlemelerine aykırı olmayacak şekilde serbestçe belirleyebilmektedirler. Bu itibarla mobil işletmeciler Kurumumuz ile imzaladıkları İmtiyaz Sözleşmelerinin ilgili hükümleri kapsamında Kurumumuzca belirli aralıklarla belirlenen "Mobil Elektronik Haberleşme Hizmetleri Azami Ücret Tarifesi" (Azami Tarife Çizelgesi)'nde yer alan ilgili azami sınıra aykırı olmamak şartıyla tarifelerini ve tarifelere ilişkin uygulama esaslarını serbestçe belirleyebilmektedir. Bu çerçevede, bilgi ve danışma hizmetlerine (444'lü numaralara) doğru yapılan aramalar için uygulanacak ücretlerin tespiti ve bazı abonelik paketleri kapsamında sunulan toplu kullanım dakikaları kapsamında değerlendirilip değerlendirilmeyeceği hususu işletmecilerin takdirine bağlıdır. Bu kapsamda, işletmeciler tarafından benimsenen mevcut uygulamalar incelendiğinde işletmecilerin bazı her yöne tarifelerinde 444'lü numaralara doğru yapılan aramaları paket dakikaları dâhilinde değerlendirmekte olduğu ve söz konusu aramalar için ayrıca ücretlendirme yapmadığı, diğer bazı tarifelerde ise bahse konu aramaların paket kapsamından hariç tutulduğu, dolayısıyla mezkûr aramalar için uygun gördükleri bir ücret üzerinden ücretlendirme yaptıkları görülmektedir. Öte yandan, mobil işletmeciler 444'lü numaralara doğru şebekelerinde başlatılan çağrıların sonlandırılması hizmeti karşılığında toptan seviyede Türk Telekomünikasyon A.Ş.'ye vergiler hariç 4,76 Kr/dk ücret ödemekte olup, tüketicilerden tahsil edilen perakende ücretin geri kalan kısmı, diğer faaliyet giderleri ile söz konusu hizmetin sunumundan elde edilen kârı yansıtmaktadır.

    Bu itibarla, bahse konu tercihin ve 444'lü numaralara doğru yapılan aramalara ilişkin son dönemde işletmeciler tarafından ücretlendirme uygulamalarında yapılan bazı değişikliklerin Kurulumuz düzenleyici işlemleri ile ilişkilendirilmesi mümkün değildir. Bu kapsamda, tüketiciler tarafından işletmeci ve tarife tercihi yapılırken, 444'lü numaralara doğru yapılan aramalara ilişkin mevcut ücretlendirme uygulamalarının da dikkate alınması gerekmektedir.

    Konuya ilişkin olarak, 27/06/2009 tarihli ve 27271 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Numaralandırma Yönetmeliği'nin "EK-A1 Ulusal Numaralandırma Planı" başlıklı ekinin "Hizmet türüne göre mevcut numara grupları" başlıklı 5'inci maddesinde yer alan "...c) Bilgi ve danışma numaraları: Ülkenin her yerinden aynı sayıda rakam çevrilmesi suretiyle erişilen ve üzerinden çağrı merkezi, bilgi ve danışma ve benzeri hizmetlerin sunulduğu numaralardır. Bu numaralar, Kurum düzenlemelerine göre Kurum tarafından işletmecilere blok veya münferit olarak tahsis edilir. Numara tahsis edilen işletmeci, kendisine tahsis edilen numaralardan ikincil tahsis yapabilir. Kurum tarafından katma değerli elektronik haberleşme hizmetlerine ilişkin belirlenen numara grupları üzerinden verilen hizmetler, bilgi ve danışma numaraları üzerinden sunulamaz. Hâlihazırda, 444 XXXX şeklinde Türk Telekomünikasyon A.Ş. tarafından tahsis edilen numaraların kullanımına devam olunur..." hükmü çerçevesinde 444'lü bilgi ve danışma numaralarının PSTN, GSM, IMT-2000/UMTS ve diğer şebekelerden yedi (7) haneli 444xxxx şeklinde aranması gerekmekte olup, bu hususa ilişkin olarak Kurumumuz tarafından ilgili işletmecilere, söz konusu mevzuata uygun hareket edilmesi hususunda gerekli bildirim yapılmıştır.

    Öte yandan, 9/3/2011 tarihli Basın Bülteni'nde, 444'lü numaralara doğru yapılan aramalar için uygulanacak ücretlerin tespiti ve bazı abonelik paketleri kapsamında sunulan toplu kullanım dakikaları kapsamında değerlendirilip değerlendirilmeyeceği hususunun işletmecilerin takdirine bağlı olduğu, bu kapsamda, işletmeciler tarafından benimsenen mevcut uygulamalar incelendiğinde işletmecilerin bazı her yöne tarifelerinde 444'lü numaralara doğru yapılan aramaları paket dakikaları dâhilinde değerlendirmekte olduğu ve söz konusu aramalar için ayrıca ücretlendirme yapmadığı, diğer bazı tarifelerde ise bahse konu aramaların paket kapsamından hariç tutulduğu, dolayısıyla mezkûr aramalar için uygun gördükleri bir ücret üzerinden ücretlendirme yaptıkları görüldüğü ifade edilmektedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Basın ve Tüketiciler ile İlişkiler Müşavirliği






  • KISACA: Bu olay da TT-NET ADSL SABİT TELEFON ÜCRETİ SOYGUNU gibi oldu.
  • Çok gıcık edici birşey bu. Her yöne adı ama 444lere işlemiyor hiçbir gsmde , ne iş?
  • Zaten abone olduğunuz paketlerin detaylarında 444'lü numaralar yurtdışı numaralar şeklinde paket haricindedir deniliyor. Bence call centerları gereksiz yere meşgul etmeyelim diye böyle bir uygulamaya gidilmiş olabilir. Başka bi mantığı olduğunu sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mithataltin -- 29 Şubat 2012; 20:28:48 >
  • Arkadaşlar benimde bi sorum var ben şimdi internetten avea seç 100 100 paketini alıcam 5 tl diyo peki bunu bayi ye mi gidip ödememiz gerekicek ???
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.