Şimdi Ara

avea arayanıbil ücret iadesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
8.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtraa

    artık öyle yapmayı düşünüyorum. ilgilendiğiniz için teşekkür ederim, saygılar.

    rica ederim. tutarın azlığına bakmayın, hakknızı arayın.
  • arkadaslar arayanibil iade ekranini bulamiyorum. arayanibil sekmesinde ya da acilan sayfada boyle bir ekran bulamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuryilmaz02

    arkadaslar arayanibil iade ekranini bulamiyorum. arayanibil sekmesinde ya da acilan sayfada boyle bir ekran bulamadim.

    arayanıbil iadesi 31.12.2012'ye kadardı..........
  • arayani bil ucret iadesını alabılen var mı?
    15aralıkta musterı hızmetlerı aracılıgıyla ıtıraz ettım(daha bı cok sıkayetım vardı)aveadan cevap gelmedı.
    dalga gecer gibi 2gunde bır sıkayetınızle ılgılı ınceleme yapılıyor.en yakın zamanda gerı donecez dıyor ama 3ocaktan berı ıncelenıyor sıkayet.
    ne ıncelemeymıs arkadas,bu kadar uzun surdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    arayani bil ucret iadesını alabılen var mı?
    15aralıkta musterı hızmetlerı aracılıgıyla ıtıraz ettım(daha bı cok sıkayetım vardı)aveadan cevap gelmedı.
    dalga gecer gibi 2gunde bır sıkayetınızle ılgılı ınceleme yapılıyor.en yakın zamanda gerı donecez dıyor ama 3ocaktan berı ıncelenıyor sıkayet.
    ne ıncelemeymıs arkadas,bu kadar uzun surdu

    Müşteri hizmetleri üzerinden şikayetinizi iletmeniz hata zaten. Yazın btk üzerinden, bakın nasıl inceliyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    arayani bil ucret iadesını alabılen var mı?
    15aralıkta musterı hızmetlerı aracılıgıyla ıtıraz ettım(daha bı cok sıkayetım vardı)aveadan cevap gelmedı.
    dalga gecer gibi 2gunde bır sıkayetınızle ılgılı ınceleme yapılıyor.en yakın zamanda gerı donecez dıyor ama 3ocaktan berı ıncelenıyor sıkayet.
    ne ıncelemeymıs arkadas,bu kadar uzun surdu

    Müşteri hizmetleri üzerinden şikayetinizi iletmeniz hata zaten. Yazın btk üzerinden, bakın nasıl inceliyorlar

    18aralıkta yaptıgım btk sıkayetıme olumlu/olumsuz cevap gelmedı.
    musterı temsılcısınden 18 ocaktan once sıkayetıme cevap gelecegının taahhutunu aldım ama cevap gelmedı yinede. bugun fatura kesım tarıhının son gunuydu odemedım.
    anlamadıgım ben borclu oldugum halde kul hakkı gecmesın dıye aveayı 10kez aradım,2maıl attım 2btk sıkayetı
    3ocakta olumlu olumsuz cevap alamazsam son faturayı odemeyecegımı soyluyorum.adamlar yınede umursamıyor ya,ılgınc bı operator.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkattack -- 18 Ocak 2013; 18:52:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: onuryilmaz02

    arkadaslar arayanibil iade ekranini bulamiyorum. arayanibil sekmesinde ya da acilan sayfada boyle bir ekran bulamadim.

    arayanıbil iadesi 31.12.2012'ye kadardı..........

    yok oyle bişey,
    o aveanın dayatması,kendı kuralını kendı koyuyor.
    arayın musterı hızmetlerını,isteyin paranızı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: onuryilmaz02

    arkadaslar arayanibil iade ekranini bulamiyorum. arayanibil sekmesinde ya da acilan sayfada boyle bir ekran bulamadim.

    arayanıbil iadesi 31.12.2012'ye kadardı..........

    yok oyle bişey,
    o aveanın dayatması,kendı kuralını kendı koyuyor.
    arayın musterı hızmetlerını,isteyin paranızı...





    BTK.'nın genel düzenlemeleri dışında muhatap kimse kuralı o koyar, avea değil de Tarım ve Köyişleri Bakanlığı kural koyacak değil herhalde....

    kural bizlerin hoşuna gitmiyorsa, Tüketici Hakem Heyeti, Mahkeme vs. yolları var....

    Hoşumuza gitmeyen, mantıksız bir uygulama varsa Tüketici Hakem Heyeti, Mahkeme vs. yollarını kullanacağız....

    ben olayı avea ile çözmek isteyenler için 31.12.2012 tarihini verdim....

    avea müşteri hizmetleri ile bu konuda mutabık kalınabileceğini sanmıyorum

    görüştüğünüzde süre geçti diyeceklerdir muhtemelen

    isteyen Tüketici Hakem Heyeti'ne gider, o ayrı...

    3 TL. - 5 TL. de olsa hakkın aranması güzel tabi ki....

    ama hakkın nasıl aranacağını da bilmek lazım

    müşteri hizmetleri " 31.12.2012 tarihinden sonra iade yapmıyoruz. " diyorsa, artık 10 kere - 20 kere tekrar tekrar müşteri hizmetleri ile görüşmenin kimseye bir faydası dokunmaz, sadece sinirlerimizi bozar.....

    bize yararı dokunan şey ; müşteri hizmetlerinden sonuç çıkmıyorsa Tüketici Hakem Heyeti + Mahkeme vs.'e başvurmaktır.............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: onuryilmaz02

    arkadaslar arayanibil iade ekranini bulamiyorum. arayanibil sekmesinde ya da acilan sayfada boyle bir ekran bulamadim.

    arayanıbil iadesi 31.12.2012'ye kadardı..........

    yok oyle bişey,
    o aveanın dayatması,kendı kuralını kendı koyuyor.
    arayın musterı hızmetlerını,isteyin paranızı...





    BTK.'nın genel düzenlemeleri dışında muhatap kimse kuralı o koyar, avea değil de Tarım ve Köyişleri Bakanlığı kural koyacak değil herhalde....

    kural bizlerin hoşuna gitmiyorsa, Tüketici Hakem Heyeti, Mahkeme vs. yolları var....

    Hoşumuza gitmeyen, mantıksız bir uygulama varsa Tüketici Hakem Heyeti, Mahkeme vs. yollarını kullanacağız....

    ben olayı avea ile çözmek isteyenler için 31.12.2012 tarihini verdim....

    avea müşteri hizmetleri ile bu konuda mutabık kalınabileceğini sanmıyorum

    görüştüğünüzde süre geçti diyeceklerdir muhtemelen

    isteyen Tüketici Hakem Heyeti'ne gider, o ayrı...

    3 TL. - 5 TL. de olsa hakkın aranması güzel tabi ki....

    ama hakkın nasıl aranacağını da bilmek lazım

    müşteri hizmetleri " 31.12.2012 tarihinden sonra iade yapmıyoruz. " diyorsa, artık 10 kere - 20 kere tekrar tekrar müşteri hizmetleri ile görüşmenin kimseye bir faydası dokunmaz, sadece sinirlerimizi bozar.....

    bize yararı dokunan şey ; müşteri hizmetlerinden sonuç çıkmıyorsa Tüketici Hakem Heyeti + Mahkeme vs.'e başvurmaktır.............


    +1




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.