Şimdi Ara

AVEA - ÇOK YÜKSEK FATURA - LÜTFEN YARDIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Al birini vur ötekine, paket dışı kullanımı yaptın mı kimin eline düştüysen geçiriyor.

    Bence de bilgilendirme yapmalıydı ama, kendi kendine insanları servislere abone eden bir operatörden böyle bir hassasiyet beklemek çok büyük yanlış olurdu.

    Geçmiş olsun ne diyelim. Şikayetvar'dan yaz böyle böyle oldu diye, haklıyım filan, genel müdürlük MH sana ulaşırsa, çözüm şansın olabilir, yoksa 500ü aramakla olmaz o iş...
  • Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.. Şikayet var.com a da yazdım aveanın kendi sitesinede yazdım 500 ü de arayıp ses kaydı da olurşturdum... Bakalım kaale alacaklar mı.. Geçmişte imzaladığımız Kullanıcı sözleşmelerin örnekleri ve şimdiye kadar avea ya ödemiş olduğum paralırın dökümünü falan email yoluyla gönderin dedim,, Kendim inceleyip kanuni açıdan bi açıklarını bulursam ona göre kozlarımı çekecem.. Yada tanıdık bi avukattan yardım alacam.. Faturayı ödememiş olsam da icra avukat vs masrafı vb konular karşıma gelecekti belkide ben suçlu duruma düşecektim diye ödedim..

    Her halukarda benim dürüstçe itiraf edip unutmuşum falan demem enayilik olmuş.. Keşke ben paket falan iptal etmedim diye yalan söyleseydim.. uyanık aveanın da bu konuda işin çakallığına kaçması var.. Çağrı merkeziyle konustuklarım kayıt altında, kullanıcı kendisi itiraf etmiştir paket yenilenmesini unuttuğunu falan diye koz çekerler.. Ama ne olursa olsun ticari ahlakta müşteri haklıdır,, dünyanın nerseinde olursanz olun 5-6 sene boyunca bi esnafla bi alışveriş içindeyseniz o esnaf size avantajlar sağlar bi çok konuda..Ama avea denen meret daha bizi pusuya düşürmeye çalışıyor her seferinde.. Ben kamu personeliyim .. Eskiden kendi içimizde sınırsız konuşmayı sağlıyordu avea ancak diğer bütüün herşey ucuk fiyatlarla fiyatlandırılıyordu.. Adamlar uyanık, yeni kamu personeli olmuş acemi türk milletine 3-5 tane bu hatlardan veriyor.. Sadece kendi arasında konuşmk avantajlıydı ama hemen hemen herrrkes başka hatları da aramak durumunda kalıyordu veya sms gönderiyordu çevremdeki herkesi resmen göz göre göre soymuşlardı 10 liralık fauta 30 - 40 tlye ulaşıyordu milletin.. benim 120-130... Derken geçte olsa uyanmış başka tairfelere kendi çabamızla geçmiştik.. Yani AVEA AĞLAMAYANA MEME VERMEMİŞTİ.. Düşünsenize en küçük hesapla bile 200 000 kişi avea kamu hattı kullanmış olsaydı o zamanlar en az 150 000 kişi faturayı aşıp fazladan 20 TL ödemiş olsaydı bile her ay 3 000 000 TL HARAM parayı cebine götürüyordu avea.. Bu açık seçik belli.. Türkiyedeki kanunların yetersizliği sayesinde kimler kimler ne paralar kazanmadı ki.. Biz saf Türk milleti olarak böyle ağzımızı açıp bakıyoruz.. Sonuna kadar bu konuyu gerekli mercilere taşıyacam..




  • geçmiş olsun hocam
  • sagolun..
  • Hocam çok geçmiş olsun..Bir akıllı telefon parası vermişsiniz gerçekten çok üzücü.Ama şuan için yapacak bir şey gözükmüyor maalesef operatorler kullanıcılarının ufacık bir açıklarını bulduğu zaman hiç bir şekilde affetmiyor.
  • 21.02.2013 Saat: 10:40 avea aradı...... Müsaitseniz iletmiş olduğunuz şikayet konusunda yardımcı olmak için arıyorum dedi.. Buyrun bakalım yardımcı olabilecekmisiniz dedim.. Kem küm operatör hatası yok kullancı hatası vardır herhangi bir para iadesi olmayacaktır dediler :D:D İyi bakalım dedim kapattım... Ne kadar medeni bi insanım ya.... :D:D Teşekkürler avea çok sagolun yani çok yardımcı oldular (!)

    .............................................. (ANLADINIZ SİZ ONU)

    Yakın çevremde avealı mı var.. artık olmayacaklar :D:D En kısa zaman da başka bi operatöre geçilir,... vodafone tercihimdir, farklı bi tavsiyesi olanlar varmıd??? bide akıllı telefon çakarız..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.