12 Mart salı günü gece saat 1.55 civarında avea.com.tr üzerinden kartım itibariyle hattıma kontör ( lira bakiye ) yüklenmesi yaptım , başarıyla ücret çekildi ve hattınıza bakiye yüklendiğinde size mesaj gelicektir yazdı ve halen gelicek ..
13 Mart çarşamba günü Müşteri temsilcisi , dekont ve dilekçe yazarak fax'lamamı istediler , bunları yapmakla beraber 48 saat içinde sorun çözülecektir diye bilgi aldım , destek taleplerinde bulundum ..
14 Mart perşembe , Hiç bir ilgilenme , hiç bir araştırma v.s avea şirketinde görememekle beraber ; HİÇBİR kimsede arayıp ulaşıp bilgi vermek için beni cep telefonumdan aramadı .. SADECE mesaj geldi ve , başvurunuz için 444 1 500 ü arıyarak bilgi alabilirsiniz diyerek ... Aradıgımda 10'tl den fazla kontör harcamış bulunmaktayım bunun karşılıgınıda verebilicek misiniz? Ve Ayrıca bugün müşteri temsilcisinden 14 Mart saat : 15.00 civarlarındaki görüşmemde "Gün içerisinde liranız hattınıza yüklenicektir " cevap almış bulunmaktayım .. Avea yine yanıltmanı , hiç bir kontör hattıma gelmedi ..
15 Mart cuma oldu hala ve hala hiç bir iade v.s gelmemiş bulunuyor ..
Avea'nın 7 yıldan fazla müşterisiyim bu konudan sonra , hattımı diğer şirketlere taşımayı düşünüyorum ..
Bilginize ..
cok gecmis olsun,
benzer durum arkadasimin basina geldi,ziraat atm sinden 20 lira yukledi bakiye gelmedi bilgi fisi de cikmadi,avea yi aradi ne kayit buldular ne baska birsey,ziraat bankasini aradi tl yukleme atm dede cikmadi tuhaf bir sistem.
sikayetvar.com a uye olup bu durumu yaz cözüm merkezi mutlak ilgilenecektir,kredi kartindan almissin zaten provizyon islemlerininden de bu takip edilebilir bankani ararsan soylerler, yukledigin lirayi alirsin