Şimdi Ara

Avea'dan Kamuoyuna 'Sınırsız her yöne' açıklaması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
3.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Elbette operatörler de süttün çıkmış ak kaşıt değil, suçun büyüğü onlarda.

    o kadar yüksek fiyatlardan sundular ki hizmetlerini, şimdi insanlar -teşbihte hata olmaz- ipinden kurtulmuş gibi etrafa saldırdı.

    bunun bi arası olması lazım elbette, yüksek fiyatlı haberleşmenin karşılığı, sınırısız bedava olamaz.

    ama unutmamak lazım ki hepimiz Türk mantığıyla hareket ediyoruz, işletim sistemimiz bell. agresifiz, gözümüz kara, kararımız pek yok, gri rengimiz de yok, ya hep, ya hiç demeyi seviyoruz.

    durum bunun örneğidir, avea çok agresif bir tarife çıkardı, turkcell bütün agresifliğiyle rakibini batırmaya karar verdi, bu iki devin çarpışmasından ortaya çıkan nimetleri "uyanık spor"lu arkadaşlarımız nakite çevirdi.

    sonuç; filler tepişti, çimenler ezildi, uyanıklar nasiplendi, ılımlı ve sessiz çoğunluk şaşkın şaşkın izliyor...




  • aveadan yada vadafondan turkcele doğru arama yaptığımızda hat meşgule düşüyor ancak sabit telefondan turkcele doğru arama yaptığımızda hat açılıyor.

    bana kalırsa turkcelin aveaya karşı bir gıcıklığı olsa gerek aveayı kötü duruma düşürmek için avea hatlardan gelen aramalara engelleme yapıyor olabilir eğer böyle yapıyorsa ki büyük ihtimalle de öyle yapıyor yazıklar olsun turkcele

    aveanın yapacağı kontör ücretlerini düşürme ve sınırsız tarifesini kaldırmak en güzeli olacaktır.

    yoksa ben 65 tl veriyorum nasılsa her yöne beleş diye herkes yüklenecek hatta ticari amaçlı kullanacaklar.

    turkcell aveanın bu tarifesine benzer bir tarife daha çıkrmış limon keyfimidir nedir öyle bişe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzo86 -- 4 Mart 2009; 12:25:05 >
  • avea ya bunun elbette bir maliyeti var, fakat ortada katlanılması gereken bi maliyet var.

    çünkü turkcell baskın operatör olmanın verdiği avantajla, şebeke için avantajlı konuşma hakkı veriyor, diğer operatörlerin gelişimini engelliyor.

    böylece rekabet gelişmiyor, turkclel abonelerine abone katıp, istediği fiyat politasını belirliyor.

    diğer operatörlerin buna karşı durması imkansız, çünkü malum ara bağlantı ücreti var.

    turkcell karşıdan gelen atağı, yine baskın operatör olmanın verdiği avantaj ile, bi ARAN KAZAN kampanyası ile bertaraf edebiliyor.

    peki iki taraf açısından küçük bi hesap yapalım.
    Avea açısından; operatörlerin reklam bütçeleri inanılmaz, her mecrada, özellikle görsel basında inanılmaz uzunlukta ve fiyatlarda reklamlar veriyorlar. film gibi, dakika süren reklamları var prime time da.

    şimdi avea bu kampanyayı yeterince tanıtamamakla itham edilmişti, eğer reklam bütçesinden bir kısmını ara bağlantı ücretinden edeceği zarara ayırırsa ve turkcell in baskın operatör olmasından kaynaklı avantajını, hatlarını yaygınlaştırarak bu şekilde ortadan kaldırırsa, ya da azaltırsa. bu tarife yine de mantıksız görünür mü? bence uzun vadeli bir yatırım...

    Tüketici açısından;
    Hiç bir ticari kuruluş ve mantıklı insan yoktur ki, piyasanın bir tek kişinin eline geçmesini istesin. tedarikçisinin veya müşterisinin tek kişi olmasından memnuniyet duysun, o kuruluşun yüceliği ve büyüklüğü ile gururlansın. biraz ticaret bilen herkes bilir ki, hatta john nash ın nobel almasının altındaki akıl oyunları nın temeli de budur, herkesin bilgiye ulaşmasının önündeki engeller ve sınırlar kalktığında fayda maksimize edilir.

    şimdi biz tüketiciler olarak, neden bütün piyasanın yarısını elinde tutan ve istediği gibi at koşturan turkcell e bir alternatif olsun İSTEMEYELİM Kİ?

    geçiş dönemleri her zaman sancılı olmuştur, bunun da öyle olacağı muhakkak. ama tüketiciler olarak bindiğimiz dalı kesmemeliyiz.

    bu gidişattan memnun olanlar, tuzu kurular, çıkar sağlayanlar olabilir. fakat ortadaki piyasa oluşumu sağlıklı bir oluşum değil. 70 milyon nüfusu bulunan bir ülkede 37 milyon hat/abonesi olan firmayı savunmak gerekmez.

    tüketiciyi ve rakiplerini o firmadan korumak gerekir.

    işte şimdi bunun kavgası veriliyor. mevzu avea, turkcell, vodafone değil. mevzu hakkaniyet sınırları içerisinde haberleşmek.

    bu manada oyunu bozan avea ise ona, turkcell ise ona karşı durmalıyız. ama bu karşı duruş "bu kadarcık hat kapasitesiyle, kampanya mı yapılır" sorusu ile olmaz.

    tüketici yararına hareket eden ve piyasada rekabet koşullarının oluşmasına yardımcı olacak hareket kimden gelirse ona destek vermeliyiz.

    açıkça söyleyebilirim ki, avea nın bu kampanyasına, aynı fiyata her yöne 2000 dakika ile karşılık verse, turkcell ne zarar ederdi, ne müşteri kaybederdi.

    ama o zaman diğer operatörler hızla abone kazanırdı ve turkcell in tahtı sarsılırdı.

    çok uzun oldu, kusura bakmayın..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Ben en başından beri sınırsız tarifeleri mantıksız buluyorum.

    Şimdi bu işin bir maliyeti var mı? Var. Dakika başı x kuruş maliyet.

    Sen sınırsız demekle zarar etmeyi göze almış oluyorsun. Arkasında ne düşünce olursa olsun, zarar.

    Ben bu tarifeyi yeni açılan alışveriş merkezlerinin kampanyalarına benzetiyorum. Geçenlerde 9 TL'ye cep telefonu veren bir alışveriş merkezi vardı. Bilmem kaç yüz kişi gitmiş, birbirini yemiş, x kadarı telefonu alabilmiş. x'in bilmem kaç katı müşteride memnuniyetsizlik yaratılmış.

    Kısıtlı kaynaklarla bu iş olmaz, ki olmadı. Aran kazan kampanyaları olmasa bile, bu tarifedeki insanlar yaygınlaştıkça yine sorunlar yaşanacaktı. Sen zaten öğrencilerin çoğunluğunu elinde tutuyorsun, kamu kurumlarında çalışan kişilere bebek telsizi! hizmeti veriyorsun, bir de bu tarife işin tuzu biberi oldu tabi.

    Bazı arkadaşlar turkcell aramaları kıstı, ondan şebeke meşgul oldu diyorlar. Nereden biliyorsunuz? Belki avea kıstı?

    Ki yukarıdaki düşüncelerden ikisi de doğru değil. Bol keseden atıp tutanlar, telekomünikasyon kurumunun sitesinde ara bağlantı sözleşmelerini okusalar ortada kasten yapılan bir şeyin olmadığını anlarlar. Ama okuma alışkanlığımız yok tabi...

    Ara bağlantı sözleşmesi senelik yapılır ve sadece senelik dakika başı ücretin belirlenmesinden ibaret değildir. Aynı zamanda ara bağlantıda kullanılan kapasite/hat sayısı da belirlenir.

    Şimdi ne oldu? Avea sınırsız tarife çıkardı, ortada mevcut bir kapasite var, herkes yüklendi ve hatlar tıkandı. (Şebeke içinin rahat olması normal çünkü ara bağlantı yok)

    Burada kim suçlu? Avea mı? Turkcell mi?

    Kimse suçlu değil. Avea, turkcell'e durumu bildirdi ve karşılıklı kapasite arttırımı yapılıyor. (zaten adamlar çıkıp bas bas bağırarak bunu anlatıyor ama biz okumadan! bilmeden! onu bunu suçluyoruz)

    Durum bunlardan ibaret.


    Sınırsız denilen tarife esasında sınırlı. Avea yaptığı hesap kitapla 55TL'ye 10000 dakika verebiliyor ki bu kampanyayı yapmış. Esasında bu dakika ve ücret oranı bile kar rekorları kıran GSM operatörlerinin kazançlarını çok güzel özetliyor.

    Turkcell'le Vodafone'nun yapması gerekenler çok basitti.
    Her ikiside Avea'nın kampanyasına benzer tarifeler çıkartabilirlerdi.

    Vodafone 155 TL, Turkcell 255 TL'ye yapardı o ayrı bir konu ama hiç olmazsa karşılık vermeleri lazımdı.
    Ama yapmadılar. Neden yapsınlar ki? Ucuza konuşturmak gibi dertleri tasaları yok adamların.

    Vodafone Telsim'i aldığında verdikleri ilk demeçte fiyatta rekabet gibi bir şey düşünmediklerinden bahsetmişlerdi. Yok efendim katma değerli servislerle, kaliteleriyle yarışacaklarmış ... vs Bir CEO böyle gitti işte.

    Yeni gelen CEO'muzda "fiyat odaklı rekabeti sağlıklı bulmadığını belirtip yıkıcı fiyat rekabetine girmeyeceklerini" söylemiş. İyi ne güzel. Yakında Avea'da vodafone'u geçsinde o zaman tekrardan görüşürüz. En sonuncu olmak nasıl bir duyguymuş görüşürüz. Zaten o zamanda Serpil Timuray'a deriz.

    Nedir şu katma değerli servisler?
    Gerçekten ne katıyorlar?

    Zamanında katma değerli servisler olarak sunulan shubuo mubuo ne oldu? Hiç kimse hesaplarını sorabiliyor mu bunların?

    Hiç kimse kusuruma bakmasın ama Turkcell'in CEO'su boğaz manzaralı yalısında oturup, porsche carrera 4s'e binecek diye daha fazla ücret veremem.

    Zaten şu anda Turkcell firmasını külliyen zarara sokan, en verimsiz müşterilerinden biriyimdir herhalde. Çok da umurumda değil açıkçası. Senelerdir yedirdiklerimiz yeterde artar.

    Yok efendim vodafone'nun live servisi paralı olmuşta . Bedavayken bile girmediğim bir servisken, paralıyken neden gireyim. Live'da hizmete sunduğun şeyleri ben zaten birebir bedava ve daha hızlı alabiliyorken neden senden alayım Vodafone efendi?

    Beklenen hizmet esasında çok basit.

    GSM operatörlerinin ODAKLANMALARI GEREKEN TEK HİZMET İ-LE-Tİ-ŞİM!
    KALİTELİ HİZMETİ EN UYGUN FİYATA NASIL VERİRİM OLMALI.

    Yoksa bunun dışındaki tüm hizmetler çokta tın!
    Fahiş fiyatlı hizmetlerinin üstünü örtmek/süslemek gibi bir şey bu.

    Artı değer kattığına inandıkları servislere, reklamlara (Recep ivedikli. ) çokta gerek yok.
    Günümüzde bir takım şeyleri yatağına bırakmak gerekiyor.
    Su gidecek yeri zaten kendi buluyor çok dert etmesinler ki zaten bulacakta.


    İstediğimiz bilgiye, hizmete internet üzerinden bizler zaten ulaşabiliyoruz.
    Eh diğer yandan cep telefonuyla wireless internet üzerinden telefon konuşması kapımıza gelmiş dayanmış.

    Bu arada sanılmasın ki bu durum tek Türkiye'de böyle. Dünya'da da durum pek farklı değil.
    Para basan işletmelerin, devlerin düzenine çomak sokulunca hepsi birlikte ağlamaya başlıyorlar.

    Takip edenleriniz biliyordur ; İngiltere'nin önde gelen GSM operatörlerinden O2 ve Orange Nokia N97'de yüklü gelmesi öngörülen Skype programı için itiraz ettiler. Nokia'yı anlaşmaların feshi ile tehdit ediyorlar.
    Düşünsenize wireless olan bölgelerden cep telefonunuzla Skype üzerinden konuşabileceksiniz. GSM'lere aradan çıkartıyorsunuz , para vermiyorsunuz.

    Neyse geçmişte de teknolojinin/özgürlüğün karşısında bu tarz direnişleri çok gördük ve sonuç hep kullanıcı lehine oldu.
    Ehh kolay değil tabii akan musluğunuzun göz göre göre kısılması.
    CEO, üst düzey beyaz yakalılar da daha az maaş alsınlar canım. Global kriz var nasıl olsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huhukomsu -- 4 Mart 2009; 13:45:51 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Peki bu adamlar tekel diye gözümüzü kapatarak o suçlu mu demek gerekir? Ben açıkça belirttim, ortada kötü niyet yok. Avea yöneticileri açıklamışlar, ayrıca müşteri hizmetlerini arayanlar da aynı cevapla karşılaşıyorlar, "hat kapasitesi arttırılıyor" (Ara bağlantı kapasitesi)

    Ortada turkcell'in yada avea'nın kasten yaptığı bir kısıtlama yok. Mevcut bir "sınırlı" kapasite varken, bu tarife ile trafik arttı ve bu sınırlı kapasite yetersiz kaldı. Bu durum öngörülemez miydi, evet öngörülebilirdi. Ama olmamış, sıkıntı olmuş, yapacak bir şey yok.

    Ben zaten tarife ilk çıktığında yaptığım yorumlarla avea'yı destekledim. Turkcell'in aran kazan kampanyasının etik olmadığını yine konusunda belirttim. Umarım avea yakında problemi çözer ve telekomünikasyon kurumu müdahale etmek zorunda kalmaz. (Ben avea kullanmıyorum ama sınırsız tarifeleri ile Türkiye'de çığır açtıklarından sonuna kadar destekliyorum.)



    kesinlikle aynı noktadayız :)

    söylemeden de edemeyeceğim, bugün hiç şebeke meşgul hatası almadım. az önce 3 farklı turkcell numarasını arka arkaya aradım, hemen bağlandı.

    ya çalışmalar sonuç vermeye başladı, ya suistimal edenlerin önü hızla kesildi. turkcell yönüne normal telefon trafiği işliyor avea da




  • aklıma gelmişken paylaşmak istedim.

    aslında avea biraz akıllı ve serinkanlı bi politika izlese, tarifeyi kapatmak zorunda kalmaz-dı-.

    numara taşıma ile gelenler ve kendi abonelerinden son iki aylık faturası 100 lira ve üstü olan kullanıcıları kabul edebilir tarifeye. elbette kötüye kullanıma karşı sıkı bir yaptırım ve taahhütname ile

    böylece hat alıp, iki gün "sömürüp" kenara atanların da önüne bir nebze geçilmiş olur. bu insanlar zaten yaptıkları görüşmenin karşılığını ödeyen profildedir. avea nın hedef kitleside budur -bence-...

    böylece aboneleri arasında oluşacak ayrımcılık ve "1 aylık tarife" eleştirilerinin de önüne geçer.




  • ben iki günden beri ne bir türkcell numarayı nede 500 müşteri hizmerlerini arayabiliyorum.
    sadece iş telefonundan düşürebildim,20-30dk bekleyip bağlanamıyınca kapattım.
    ama telefon değişmek için gittiğim telefoncunun avea sınırsızı arıyordu.diğer türkcell hatlarımı biri sınırsız biri kontorlu olmak
    üzere taşıyacaktım fakat bu avea harici operatorleri arayamamak canımı sıktı.en fazla 1 gün daha beklerim,sorun düzelmezse
    tekrar türkcell'e geçerim.esasında kullanımım normal her zaman ki gibi 1,5-2 saat arası idi.yani kontör kazanmaca vb. işler oynamadım.
    yani blokelik bir durumdada olmamam gerekli diye düşünüyorum.ama galiba bende ki hatta gizli bir bloke var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramboizci -- 4 Mart 2009; 17:01:59 >
  • Böyle olacağı belliydi böyle sınırsız tarife böyle olacağı belliydi arkadaşlar, en iyi bu şartlarda bence turkcell :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Şimdi ne oldu? Avea sınırsız tarife çıkardı, ortada mevcut bir kapasite var, herkes yüklendi ve hatlar tıkandı. (Şebeke içinin rahat olması normal çünkü ara bağlantı yok)

    Burada kim suçlu? Avea mı? Turkcell mi?

    Kimse suçlu değil. Avea, turkcell'e durumu bildirdi ve karşılıklı kapasite arttırımı yapılıyor. (zaten adamlar çıkıp bas bas bağırarak bunu anlatıyor ama biz okumadan! bilmeden! onu bunu suçluyoruz)

    Durum bunlardan ibaret.




    Kesinlikle Avea suçlu. Neden mi? Çünkü arama yapamayan sadece HERKESLE SINIRSIZ tarifesine üye insan. Denedim ve gördüm. Normal avea tarifeli arkadaşım Turkcelli arayabilirken ben arayamıyorum. Ortada bir kapasite var. Turkcell aveadan gelen aramaları tarifesine göre engelleyecek değil. Bu durumda Avea'nın sınırsız tarife üyelerini kısıtladığı, normal tarifeleri kısıtlamadığı, ikinci sınıf insan muamelesi yaptığı açıktır. Muhtemelen 1000 bağlantı varsa, diyorki 100'ünü sınırsızlara verelim 900'ü normal tarifelere... Telekomcu değilim ama avea'nın bir şekilde adil davranmadığını anlayabiliyorum.

    Turkcell 900 mhz yayın yapıyor. Avea ise 1800 mhz. 1800 mhz baz istasyonlarının yayın alanları 900 mhz ye göre yarı yarıya daha düşük. Yani aynı bölgede aynı çekim alanını yakalamak için avea iki tane baz istasyonu kullanmalı ve de kullanıyor. Avea'nın baz istasyonu Turkcelle göre çok daha fazla. Resmi kurumların, kullanım yoğun olduğu bölgelerde baz istasyonu yerleştirecek yer bulmada avea sıkıntı çekiyor. Ve kaliteli hizmet veremiyor.

    Sonuç olarak Avea bu tarifenin hakkını veremeyeceğini biliyordu, sırf abone toplamak için yaptı. Hatta sadece 65 TL lik ilk fatura için yaptı. Kimse kalmaz aveada bu zihniyetle.

    Pazara ilk girmenin avantajını kaliteli ve kalıcı hizmet vererek pazar payını büyüten Turkcell, pahalıya sattığı ürünlerinin karlılığı ile her geçen gün büyüyor. Buna karşın avea ve vodafon arayı kapatmak için hizmet kalitesini arttırmak yerine günlük kazanç peşindeler. Baştan beri üçkağıdın peşindeler. Geçenlerde bir haber çıktı Vodafone hisselerini D.T. ye satacak diye.




  • benim iki hattım var biri avea diğeri turkcell aveadan aveayı son 3-4 gündür genellikle öğlen vakti ve akşam 8-9 arası arayamıyorum aradığımda ise karşıdakinin sesi çok boğuk geliyor aynı şekilde benimde sesim karşıya çok boğuk gidiyor kapatıyorum aynı numarayı turkcellden arıyorum tık demeden arıyor ve ses kalitesi mükemmel tamam avea ucuz ve hesaplı fakat biyerden verirken bi yerden götürüyor (düşük ses kalitesi ve dandik alt yapı) turkcell gerçekten pahalı ve pek çoğunuz turkcell kullananlara fazla para ödedikleri için enayi gözüyle bakıyorsunuz fakat pahalı olmasının sebebi ses kalitesi ve sağlam alt yapısı fakat sizi asla yarı yolda bırakmıyor... ben turkcelin bir kere arama yapmadığına şahit oldum oda gölcük depreminde olmuştu aynı anda pek çok kişi telefona sarılınca hiç bir operatör dayanamazki o gece telekom bile çökmüştü
  • Avea nın çokta hatalı olduğunu düşünmüyorum bende sınırsız tarifedeyim arkadaşımda o türkcell e ulaşamazken ben en fazla 2nci denememde bağlanıyorum..

    Avea dan nefret ediyordum telsimin adını duymak midemin kalkmasına sebep oluyordu (bundan 6 yıl önce) türkcell iyi diyor geçinip gidiyordum sonra bir baktım ki çevremdekiler yavaş yavaş telsime doğru kaymaya başlamışlar o da ne bir de baktım ki 120 numara kapasiteli sim kartımın yarısı telsimli olmuş artık dedim bir de telsim alayım, aldım almasına ama birşeyin de farkına vardım;

    Meğer türkcell demek eşittir enayilik demekmiş meğer ben gerçekten yanlış düşünüyormuşum meğerse telsimde gayet iyi bir oparötörmüş çünkü:

    Türkcellden bir diğer turkcell liyi arıyorum dakikada 4 kontör gidiyor

    Telsimden Türkcelli birini arıyordum dakikada 4 kontör gidiyor e telsimlileri arayınca secililere 5 dk da 1 diğerlerine dakikada 2 hesap çok basitti bende türkcelli raf a kaldırdım... ve bir gün dedimki bu türkcell müşteri hizmetlerine bir mail atayım mailde neden fiyatların çok pahalı olduğunu böyle devam ederse türkcell i bırakacağımı söyledim karşı mail geldi yazanlar: öiv,kdv giderler vs hesaplandığında en makul olabilecek tarifeler mevcuttur deniliyor ama bir çıkar yol görünmüyordu sonra bir mail daha attım biraz daha farklı bir de baktım ki cevap hep aynı işte o zaman tam olarak uykudan uyanmış gibi oldum şimdi arada bağlantı hatası veren Avea mla ve vodafone hattımla çok iyi bir ikili kurdum ben inanıyorum ki avea alt yapıyıda düzeltirse çok iyi yerlere gelecek... herkese iyi forumlar..




  • Merhaba
    Sanıyorum ki 37milyon Turkcell'liye de enayi demek pek akıllıca değil. Turkcell'de dakikası 4 kontöre konuşmak senin hatandır, ben seçili numaralarla 5 dk sı 1 kontöre değil, 37milyon Turkcell'li ile 5 dk sı 1 kontör ve tüm operatörlerle dk sı 1 kontörden en kaliteli hizmeti alarak görüşmeleri yapıyorum +narıydı şuyuydu buyuydu bedava gelen 1000lerce kontörde hariç. Turkcell heryöne 10TL ye sınırsızda yapabilirdi ve bence hiçbir kaybı olmazdı ama kaliteden ödün vermemek lazım. Hem bu kadar avantaj varken ayda 10bin dk konuşmasın millet, yakında kafalarında kocaman urlarla gezicekler ondan endişeleniyorum:) 1 insan 10bin dk ne konuşabilir ilginç doğrusu. Avea'nın sonunun böyle olacağını sanıyorum ki bilmeyen yoktu, hangi altyapıyla sınırsız görüştürüyorsun da ortalığı velveleye veriyosun :) Sırf Turkcell'den müşteri alayım diye yaptı ama fiyaskoyla sonuçlandı. Öğrencilik döneminde avea kullandım ama hiçbir zaman kendi numarammış gibi hissetmedim, hep geçici idareten kullandığım bilinci vardı kafamda, ki öylede oldu. 2 - 3 ay kullandım o da Turkcell'den 1 haberken ve dakikası 4 kontöre konuşurken :) Normal insanlara Turkcell yeterde artar diye düşünüyorum. Kalite Kalite Kalite...
    Saygılar



    quote:

    Orjinalden alıntı: matrix22

    Avea nın çokta hatalı olduğunu düşünmüyorum bende sınırsız tarifedeyim arkadaşımda o türkcell e ulaşamazken ben en fazla 2nci denememde bağlanıyorum..

    Avea dan nefret ediyordum telsimin adını duymak midemin kalkmasına sebep oluyordu (bundan 6 yıl önce) türkcell iyi diyor geçinip gidiyordum sonra bir baktım ki çevremdekiler yavaş yavaş telsime doğru kaymaya başlamışlar o da ne bir de baktım ki 120 numara kapasiteli sim kartımın yarısı telsimli olmuş artık dedim bir de telsim alayım, aldım almasına ama birşeyin de farkına vardım;

    Meğer türkcell demek eşittir enayilik demekmiş meğer ben gerçekten yanlış düşünüyormuşum meğerse telsimde gayet iyi bir oparötörmüş çünkü:

    Türkcellden bir diğer turkcell liyi arıyorum dakikada 4 kontör gidiyor

    Telsimden Türkcelli birini arıyordum dakikada 4 kontör gidiyor e telsimlileri arayınca secililere 5 dk da 1 diğerlerine dakikada 2 hesap çok basitti bende türkcelli raf a kaldırdım... ve bir gün dedimki bu türkcell müşteri hizmetlerine bir mail atayım mailde neden fiyatların çok pahalı olduğunu böyle devam ederse türkcell i bırakacağımı söyledim karşı mail geldi yazanlar: öiv,kdv giderler vs hesaplandığında en makul olabilecek tarifeler mevcuttur deniliyor ama bir çıkar yol görünmüyordu sonra bir mail daha attım biraz daha farklı bir de baktım ki cevap hep aynı işte o zaman tam olarak uykudan uyanmış gibi oldum şimdi arada bağlantı hatası veren Avea mla ve vodafone hattımla çok iyi bir ikili kurdum ben inanıyorum ki avea alt yapıyıda düzeltirse çok iyi yerlere gelecek... herkese iyi forumlar..





  • quote:

    Orjinalden alıntı: matrix22

    Avea nın çokta hatalı olduğunu düşünmüyorum bende sınırsız tarifedeyim arkadaşımda o türkcell e ulaşamazken ben en fazla 2nci denememde bağlanıyorum..

    Avea dan nefret ediyordum telsimin adını duymak midemin kalkmasına sebep oluyordu (bundan 6 yıl önce) türkcell iyi diyor geçinip gidiyordum sonra bir baktım ki çevremdekiler yavaş yavaş telsime doğru kaymaya başlamışlar o da ne bir de baktım ki 120 numara kapasiteli sim kartımın yarısı telsimli olmuş artık dedim bir de telsim alayım, aldım almasına ama birşeyin de farkına vardım;

    Meğer türkcell demek eşittir enayilik demekmiş meğer ben gerçekten yanlış düşünüyormuşum meğerse telsimde gayet iyi bir oparötörmüş çünkü:

    Türkcellden bir diğer turkcell liyi arıyorum dakikada 4 kontör gidiyor

    Telsimden Türkcelli birini arıyordum dakikada 4 kontör gidiyor e telsimlileri arayınca secililere 5 dk da 1 diğerlerine dakikada 2 hesap çok basitti bende türkcelli raf a kaldırdım... ve bir gün dedimki bu türkcell müşteri hizmetlerine bir mail atayım mailde neden fiyatların çok pahalı olduğunu böyle devam ederse türkcell i bırakacağımı söyledim karşı mail geldi yazanlar: öiv,kdv giderler vs hesaplandığında en makul olabilecek tarifeler mevcuttur deniliyor ama bir çıkar yol görünmüyordu sonra bir mail daha attım biraz daha farklı bir de baktım ki cevap hep aynı işte o zaman tam olarak uykudan uyanmış gibi oldum şimdi arada bağlantı hatası veren Avea mla ve vodafone hattımla çok iyi bir ikili kurdum ben inanıyorum ki avea alt yapıyıda düzeltirse çok iyi yerlere gelecek... herkese iyi forumlar..


    avea alt yapısını düzeltsin başımın tacı olsun muhteşem ses kalitesi ve sağlam alt yapısıyla türkiyedeki en dandik operatör olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyor çevremdeki herkez avealı diye mecbur avea kullanıyorum yoksa aveayı sevdiğimden değil... turkcel gibisi yok aradığın zaman ulaşıyorsun konuşurken kesilmiyor garip sesler gelmiyor... turkceli hesaplı kullanabilmek için insanın çevresinde de turkcelli lazım




  • Bütün yazılanları okudum ve aklıma turkcell de dakikası sadece 10 kontöre konuştuğum zamanlar geldi. Bulunduğum yerde o zaman başka operatör çekmiyordu .Sonra dakikası 4 kontör işi çıkmıştı müşteri hizmetlerini arayıp yapılıyordu çok sevinmiştim. Bizi az sömürmediler rekabet güzel şey. Şimdi birbirlerini yesinler.
  • haklısın :) şu anda gerçekten rekabet büyük, en büyük payda bunun başlamasına ve güzel oldu bence numara taşınabilirlği
    quote:

    Orjinalden alıntı: velideli

    Bütün yazılanları okudum ve aklıma turkcell de dakikası sadece 10 kontöre konuştuğum zamanlar geldi. Bulunduğum yerde o zaman başka operatör çekmiyordu .Sonra dakikası 4 kontör işi çıkmıştı müşteri hizmetlerini arayıp yapılıyordu çok sevinmiştim. Bizi az sömürmediler rekabet güzel şey. Şimdi birbirlerini yesinler.
  • bizim insanımıza her şey haktır.alışmışız kazık yemeye,her şeyin pahalısını kullanmaya aveaya denmeyen laf kalmadı.bende aveaya geçtim bazı sıkıntıları oluyo ama yazılanlar kadar bi sıkıntı yaşamadım.kalite farkı varmış.olsun ya ne olacak sanki.derdimizi anlatıyoruz,işimizi hallediyoruz.yıllarca turkcell kullandım çoğu zaman yüzlerce lira fatura ödedim.şimdi rahatım istediğim kadar konuşuyorum faturamın ne kadar geleceğini biliyorum.kendi adıma her ay ''bu ay çok konuştum ne kadar fatura gelecek acaba''diye hesap yaptığım ve bütçemde ciddi sıkıntı yaşadığım dönemlerden sonra aveaya bu girişiminde destek olmak,şükran duymak lazım.yakın zamanda kalitelerini arttıracaklardır,yada diğer operatörlerin benzer uygulamalar yapmasına neden olacaklardır.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.